ΦόρουμΚαζίνοBetonic Casino - γενική συζήτηση

Betonic Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Anonymized223
|
16767 προβολές 76 απαντήσεις |
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Γειά σου

Παίζω με το Betonic Casino από την Ουγγαρία. Είχα αίτημα πληρωμής στις 13/11/2023. Τώρα είναι 24/11/2023 και η πληρωμή μου είναι ακόμα σε εκκρεμότητα. Η διαδικτυακή συνομιλία και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο συνοδεύονται επίσης από τα ίδια κείμενα προτύπων. Θα είμαι πολύ περίεργος αν θα τους ανατεθούν καθόλου🙁

Αυτόματη μετάφραση:
nagybalazselisabeth
πριν από 10 μήνες

Hi. If you check our review, the casino is not doing very well and actually some players already experienced delayed payments.

If I may ask, has your account already been verified? Do you have any idea what could be the problem?

Of course you can always submit a complaint and our team will do their best to help you out.

Will wait for your answer.

Romi
πριν από 10 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση, ναι, έχω ήδη γράψει σε όλες τις υπάρχουσες διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αυτούς, αλλά η απάντηση είναι πάντα ότι υπάρχουν πολλές αιτήσεις πληρωμής, αλλά επιταχύνουν τη διαδικασία. Έχω υποβάλει τα έγγραφα για τον λογαριασμό μου, αλλά εξακολουθούν να ελέγχονται.

Αυτόματη μετάφραση:
nagybalazselisabeth
πριν από 9 μήνες

Despite the bitter taste, I'd say this is at least a reasonable explanation.

It actually makes sense... There is less time to finalize KYC and proceed with the withdrawal once the casino lacks the manpower 🙁.

I suggest giving it up to 14 full days to speed it up more than I would consider submitting a free-of-charge complaint. Are you familiar with our Complaint Resolution Center, by the way?

πριν από 9 μήνες

Δυστυχώς δεν τον ξέρω. Αλλά απέρριψαν το αίτημα πληρωμής μου. filefile αναφέρθηκαν σε αυτό, αλλά δεν είναι αλήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
nagybalazselisabeth
πριν από 9 μήνες

Hello. Do I understand it correctly that you played with a bonus and the casino is now saying you breached the Terms and Conditions of that bonus, right? Are you aware of doing so?

As Radka mentioned above, we have a great team in our Complaint Resolution Center. If you like you can find all the useful information how to file a complaint in this guide.

Whenever you decide to do so, just use this link and of course do not hesitate to ask any questions.

πριν από 6 μήνες

Hello Jerry Casino, I hope you are well. I have a complaint that I want to file on this site. I made a bet on a sport and my last bet won and the signer says my bet is a loser and I saw the result of a match on all the sites I saw that my last bet won and the signer says your bet is a loser.

abdo1234s
πριν από 6 μήνες

Hi, you write under casino Betonic and you mention some Jerry, could you show what it is because the only one I found here is this- Slotjerry casino.

Regarding your problem, I must disappoint you, but at Casino Guru we don't deal with sports betting, because we don't have the experts or the insight to assess such cases.

So I will try to help you as much as possible by sharing some pages where you could file a complaint and hopefully they will help you. 

You can find them here: 

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

 

If you get a result or an answer, feel free to let us know if you have managed to solve the issue.

Wish you luck. ☘️

πριν από 5 μήνες

Πολύ αρνητικό! Έπαιξα με δικά μου χρήματα, χωρίς μπόνους προσφορές. Ήθελα να πληρώσω τα κέρδη μου, είχα ψεύτικες ελπίδες και τώρα περιμένω πάνω από 7 ημέρες για την πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
vladan4053
πριν από 5 μήνες

Hi, we give casinos 14 days to make a withdrawal. 

However, based on the safety index, I would say it was not the best choice. 

Can I ask if your case is also related to sports betting or not ? Do you have a verified casino account ? 

Anyway, I saw that you managed to file a complaint, so when the 14 days are up our team will try to help you. 

If you had any update, let us know.

Jaro
πριν από 5 μήνες

Ευχαριστώ.

Χρησιμοποίησα αποκλειστικά αθλητικά στοιχήματα. Ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί. Θα σας ενημερώσω εάν η πληρωμή γίνει στο μεταξύ


Ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
vladan4053
πριν από 5 μήνες

Ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί.

Αυτόματη μετάφραση:
vladan4053
πριν από 5 μήνες

Thank you for the update, keep posing any news regarding this issue and hopefully our complaint team will be able to help you out.

πριν από 1 μήνα

Αυτό το καζίνο, όπως και το Thrillsy, δεν έχουν μπόνους για Βραζιλιάνους παίκτες και διατηρούν ενεργοποιημένη τη σελίδα μπόνους για να εξαπατήσουν τους παίκτες σαν να επρόκειτο να τα λάβουν κατά την πραγματοποίηση της πρώτης κατάθεσης ή ακόμα και άλλων. Αυτό πρέπει να αναφέρεται γιατί εξαπατούν παίκτες με ψεύτικες υποσχέσεις για Βραζιλιάνους!!!

Αυτόματη μετάφραση:
rafaelsanchesdepieri
πριν από 1 μήνα

Oh, how did you figure that out. This way, that you wanted to take the bonus and you couldn't because you're from Brazil ? I know sometimes it happens that it's because of an "administrative decision" which is not necessarily the same thing so maybe I would like to hear the reason why you can't have them. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Δημιούργησα τον λογαριασμό μου, έκανα την πρώτη μου κατάθεση και ανακάλυψα ότι δεν παρέχουν μπόνους για την περιοχή μου (Βραζιλία). Περιέργως, η σελίδα μπόνους εμφανίζεται ενεργή για την Πορτογαλική γλώσσα μου. Παραπλανητική διαφήμιση για την οποία έχω ήδη μιλήσει στη ζωντανή συνομιλία και μου είπαν ότι θα τη διορθώσουν μια-δυο φορές και δεν το έχουν κάνει. Θέλουν να προσελκύσουν νέους παίκτες και δεν τα καταφέρνουν.

Θέλουν να προσελκύσουν νέους παίκτες και δεν τηρούν τις υποσχέσεις τους.

Αυτόματη μετάφραση:
rafaelsanchesdepieri
πριν από 1 μήνα

Well, they should fix that if they themselves have admitted that it is a mistake. I wouldn't see a problem with the Portuguese saying something about bonuses, because it's not just Brazil that speaks that way. But if they don't say somewhere that there are no bonuses for Brazilian players then they shouldn't attract them. 

Anyway, didn't you try to check the Terms beforehand to see if you can find something there ?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ακριβώς, θα έπρεπε να το φτιάξουν αλλά δεν το κάνουν. Ναι, έχω διαβάσει τους όρους και τις προϋποθέσεις και δεν υπάρχει τίποτα σχετικά με τους περιορισμούς της χώρας, με λίγα λόγια, το καζίνο μου φαίνεται κακόβουλο ή δεν έχει αρκετό προσωπικό για να εργαστεί σύμφωνα με τα πρότυπα που έχουν οριστεί.


Θα μπορούσατε παρακαλώ να με βοηθήσετε να κλείσω τον λογαριασμό μου Betonic και Thrillsy; Τους έχω ήδη ρωτήσει σε ζωντανή συνομιλία και μέσω email, αλλά δεν απαντούν ποτέ, δεν ενδιαφέρονται ή δεν έχουν την κατάλληλη υποστήριξη.

Αυτόματη μετάφραση:
rafaelsanchesdepieri
πριν από 4 εβδομάδες

Of course, if you are not allowed or the casino ignores you, you can file a complaint with both casinos and our team will try to help you. 

You think you're gonna go for it? 

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη