Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetonic Casino - γενική συζήτηση

Betonic Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από Anonymized223
|
20.067 προβολές 76 απαντήσεις |
|
12 3 4
carsix79
πριν από 2 έτη

Unfortunately it's not the type of licensing authority that really aims to help the players according to my experience. It's more like a license that casinos can buy in order to look more official. On the other hand, it doesn't mean that all casinos having this license must be bad. But it means you can't rely on the fact that the casino is licensed. It means nothing.

πριν από 2 έτη

hi ..I’m reading the comment and am a little worried!! Yesterday I made a withdrawal request!! I talk with live support about account verification ( I know when you withdraw you need to verify your account in most casinos) but am informed that they don’t need at the moment!! I know that they gonna ask for doc when they gonna processed my withdrawal..and it’s going to be a long processes ..and it’s a trick just for you to spend your winnings!!

Kokoska15
πριν από 2 έτη

Hello,

I can say the reputation is not so good, I'd be careful now.

Have you already passed KYC (the verification process) in Betonic in the past? It also varies with the payment option. Did you choose any cryptocurrency, maybe? It can be the reason.

Anyway, keep us posted and stay in touch with the casino.



πριν από 2 έτη

Hi !! I choose i bank transfer withdrawal!! And yesterday i received mail form support about KYC verification!! I send all the documents they requested!!! And now am waiting!! My withdrawal status is still pending!!

Kokoska15
πριν από 2 έτη

Hello.

well, maybe it was just a poor answer from the staff, what you got earlier. 

If you need any help with KYC, feel free to ask, though.

Hope it will be quick and smooth.

πριν από 2 έτη

I send them ..my drivers license..internet bill for address verification..and bank statement visible address iban and bic code!! That’s all thay ask..that’s all I send!! But i didn’t recive a confirmation mail that my account is verified!! So let’s see what will happen..i hope for the best!!

Kokoska15
πριν από 2 έτη

Give it some time. They will not complete the verification instantly - it's a process.

I do hope too.

πριν από 2 έτη

Yes i know!! Any way I will keep you updated!! And if a may ask private question!? Your name sounds like form the Balkan!? And i am from the Balkan!! Ex YU!!😀

Kokoska15
πριν από 2 έτη

Ok, thank you. Hope you will need no help though. 

Personally - it's a Slavic name. I'm from the Czech Republic.

Warm greetings to Balkan! 😀 

πριν από 2 έτη

Just a update..yesterday they send me mail that they need additional documents: selfie me holding my id to my face!! A send them ..and still waiting!! Withdrawal still pending!! And no confirmation that my account is verified!!

Kokoska15
πριν από 2 έτη

Hello, please be patient and send them everything they ask for. I know it is very annoying, but it's still more reasonable to cooperate.

πριν από 2 έτη

Yes of course!! Yesterday I received a mail that my account is verified!! And the withdrawal status change to processing!! Now am waiting for money to come!!

πριν από 2 έτη

Just update Radka..today i received my money..everything went well!! They did a nice job!!

Kokoska15
πριν από 2 έτη

We like this kind of update a lot! 😀 Thank you.

Sometimes, the KYC takes more than usual or some documents must be sent over again, but it is always wise to endure, I'd say.



πριν από 1 έτος

Έχω πάλι πρόβλημα με την Betonic. Έχω μια ανάληψη σε εκκρεμότητα για 10 ημέρες που δεν έχει διεκπεραιωθεί. Την τελευταία φορά που χρειάστηκαν 10 μέρες τώρα δεν ξέρουμε. Ανεξάρτητα από αυτό, θέλω να κάνω μια επισήμανση σχετικά με αυτό το καζίνο: Δεν επεξεργάζονται αναλήψεις, τις κρατούν σε εκκρεμότητα, έτσι ώστε ο παίκτης να βαρεθεί να περιμένει και να παίξει ξανά ολόκληρο το θέμα. Μόνο αυτοί κερδίζουν.

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 1 έτος

Hi, I've already seen your complaint that you once had against this casino and it was resolved. It was about the same issue, so I hope it will be solved this time as well. 

However, we give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so it will take a while for our team to intervene. 

Besides, what's the motive for your withdrawal pending ? Has the casino given any reason why this is the case ? 

Despite the previous problems, you played here again and ran into the same trouble again. Will you stay here if the casino solves your situation or will you prefer to find another casino ? 

πριν από 1 έτος

Γεια σας καλημέρα, η απόσυρση πραγματοποιήθηκε, ευχαριστώ και πάλι για τη διαθεσιμότητά σας.

Αυτόματη μετάφραση:
santonastasofabio
πριν από 1 έτος

Awesome!🙌✨

Thank you for this good news!

It was not a perfectly smooth withdrawal, was it? 😀

πριν από 1 έτος

Γειά σου

Παίζω με το Betonic Casino από την Ουγγαρία. Είχα αίτημα πληρωμής στις 13/11/2023. Τώρα είναι 24/11/2023 και η πληρωμή μου είναι ακόμα σε εκκρεμότητα. Η διαδικτυακή συνομιλία και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο συνοδεύονται επίσης από τα ίδια κείμενα προτύπων. Θα είμαι πολύ περίεργος αν θα τους ανατεθούν καθόλου🙁

Αυτόματη μετάφραση:
nagybalazselisabeth
πριν από 1 έτος

Hi. If you check our review, the casino is not doing very well and actually some players already experienced delayed payments.

If I may ask, has your account already been verified? Do you have any idea what could be the problem?

Of course you can always submit a complaint and our team will do their best to help you out.

Will wait for your answer.

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα