Αυτό είναι το email που έλαβα μετά το έβδομο 5ετές αίτημα αυτο-αποκλεισμού email σχετικά με το καζίνο τους για προβλήματα τζόγου. Προσέξτε τι γράφουν στο τέλος. Η Bellona NV είναι μια εγκληματική εταιρεία και θα πρέπει να της στερηθεί η δυνατότητα να λειτουργεί όλα τα καζίνο της με δεκάδες διαφορετικά ονόματα αλλά όλα με την ίδια εγκληματική πολιτική.
Γιούργκεν (...)
30 Νοεμβρίου 2021, 11:27 EET
Αγαπητέ Μάρκο,
Αυτό είναι ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης σχετικά με το αίτημα αυτο-αποκλεισμού σας.
Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί και θα παραμείνει αποκλεισμένος επ' αόριστον ή για την περίοδο που υποδεικνύετε όταν επικοινωνήσετε μαζί μας.
Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα, εάν έχετε λογαριασμούς με άλλους παρόχους, να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί τους και να αποκλείσετε τον εαυτό σας μαζί τους.
Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εντοπίσουμε και να αποτρέψουμε τους πελάτες να ανοίξουν επόμενους λογαριασμούς κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτο-αποκλεισμού. Για το λόγο αυτό σας ζητάμε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση αλλαγών στα προσωπικά σας στοιχεία.
Σε περίπτωση που ένας πελάτης παρακάμψει τα συστήματά μας για να αποφύγει τον εντοπισμό, δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για επακόλουθες αποφάσεις τυχερών παιχνιδιών και οι καταθέσεις σας και τυχόν κέρδη ή ζημίες θα παραμείνουν.
Υπάρχει ένας αριθμός επαγγελματικών και εμπιστευτικών οργανισμών που παρέχουν υποστήριξη και βοήθεια σε άτομα που αναπτύσσουν πρόβλημα τζόγου και συμβουλεύουμε τους παίκτες να επικοινωνήσουν με έναν οργανισμό αυτοβοήθειας για περαιτέρω βοήθεια.
Ανώνυμοι παίκτες
http://www.gamblersanonymous.org/ga/
Τυχερά παιχνίδια
https://www.gamblingtherapy.org/en
Σε περίπτωση που χρειαστεί να επανεξετάσετε την απόφασή σας και αποφασίσετε να ανοίξετε ξανά τον λογαριασμό σας, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών που μπορεί να σας βοηθήσει στη λήψη οποιασδήποτε απόφασης.
Με εκτίμηση,
Γιούργκεν | Υποστήριξη πελατών
This is the email I received after the seventh 5 year self-exclusion request email about their casino for gambling problems. Notice what they write at the end. Bellona NV is a criminal company and should be deprived of the ability to operate all of their casinos under dozens of different names but all with the same criminal policy.
Jürgen (...)
30 Nov 2021, 11:27 EET
Dear Marco,
This is a confirmation email regarding your self-exclusion request.
We can confirm that your account has been banned and will remain banned indefinitely or for the period indicated by you when you contact us.
We strongly recommend that if you have accounts with other operators that you contact them immediately and also self-exclude with them.
We do our best to detect and prevent clients from opening subsequent accounts during the self-exclusion period. For this reason we ask you to contact us in case of changes to your personal information.
In the event that a customer bypasses our systems to avoid detection, we will not be held responsible for subsequent gaming decisions and your deposits and any winnings or losses incurred will remain.
There are a number of professional and confidential organizations that provide support and assistance to people who develop a gambling problem and we advise players to contact a self-help organization for further help.
Anonymous players
http://www.gamblersanonymous.org/ga/
Gambling therapy
https://www.gamblingtherapy.org/en
Should you need to reconsider your decision and decide to reopen your account, please contact our customer support team who can help you with any decision making.
Yours sincerely,
Jürgen | Customer Support
Questa è la mail che ho ricevuto dopo la settima mail di richiesta di autoesclusione per 5 anni sui loro casinò per problemi col gioco d'azzardo. Notate bene cosa scrivono alla fine. Bellona N. V. è una società criminale e dovrebbe essere tolta la possibilità di operare a tutti i loro casinò con decine di nomi diversi ma tutti con la stessa politica criminale.
Jürgen (...)
30 nov 2021, 11:27 EET
Gentile Marco,
Questa è un'e-mail di conferma in merito alla tua richiesta di autoesclusione.
Possiamo confermare che l'account è stato escluso e rimarrà tale a tempo indeterminato o per il periodo da te indicato quando ci contatti.
Consigliamo vivamente che se hai account con altri operatori di contattarli immediatamente e anche di autoescluderti con loro.
Facciamo del nostro meglio per rilevare e impedire ai clienti di aprire conti successivi durante il periodo di autoesclusione. Per questo motivo ti chiediamo di contattarci in caso di modifiche alle tue informazioni personali.
Nel caso in cui un cliente aggiri i nostri sistemi per evitare il rilevamento, non saremo ritenuti responsabili per le successive decisioni di gioco e i tuoi depositi e le eventuali vincite o perdite subite rimarranno.
Esistono numerose organizzazioni professionali e riservate che forniscono supporto e assistenza alle persone che sviluppano un problema con il gioco d'azzardo e consigliamo ai giocatori di contattare un'organizzazione di auto-aiuto per ulteriore aiuto.
Giocatori anonimi
http://www.gamblersanonymous.org/ga/
Terapia del gioco d'azzardo
https://www.gamblingtherapy.org/en
Se dovessi riconsiderare la tua decisione e decidere di riaprire l'account, contatta il nostro team di assistenza clienti che può aiutarti con qualsiasi processo decisionale.
Cordiali saluti,
Jürgen | Customer Support
Αυτόματη μετάφραση: