ΦόρουμΚαζίνοBetonic Casino - γενική συζήτηση

Betonic Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από Anonymized223
|
12752 προβολές 70 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Betonic Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Hello, I signed up to these last week, had a win and now its taking four days so far to try get verified, surprise surprise.

Has anyone else had any issues getting verified and paid out with this casino?

Anonymized223
πριν από 2 έτη

This has been sorted, took four days but got there eventually.

Anonymized223
πριν από 2 έτη

Hello, good to know. Thank you 🙂

πριν από 2 έτη

Αυτό το καζίνο δεν δέχεται βίζα, neteller ή οτιδήποτε άλλο για να κάνει καταθέσεις και αυτό μου συμβαίνει σε πολλά καζίνο.

Ξοδεύω ώρες και ώρες κάνοντας εγγραφή σε διάφορα καζίνο και αποδεικνύεται ότι δεν μπορείτε να κάνετε κατάθεση με καμία από τις μεθόδους που αναφέρει ο Guru. απίστευτος

Με την απόσυρση συμβαίνει επίσης το ίδιο, παραδέχονται μόνο crypto

Αυτόματη μετάφραση:
canaberto
πριν από 2 έτη

Oh, I am sorry to hear that.

Could send me casinos you've dected probems with different payment options, please? Email is: radka@casino.guru

I would like to forward it to proper persons.

Thank you.


πριν από 2 έτη

Δύο σχόλια για αυτό το καζίνο για τα οποία θα ήθελα επίσης να κάνω μια καταγγελία.

Πριν από λίγους μήνες πήρα, μετά από μια δοκιμασία ανεπιτυχών προσπαθειών, τον μόνιμο αυτοαποκλεισμό στο αδελφό καζίνο Slot10 που διαχειρίζεται η ίδια εταιρεία Bellona NV που διαχειρίζεται το καζίνο Betonic. Είχα ζητήσει τον αυτοαποκλεισμό για τις πολυάριθμες δόλιες πρακτικές των οποίων υπήρξα θύμα.

Πριν από λίγες μέρες εγγράφηκα στο καζίνο Betonic χωρίς να γνωρίζω ότι αρχικά ήταν μέρος της ίδιας εταιρείας με το Slot10. Παρά τον αυτο-αποκλεισμό που ισχύει στο slot10, με εξουσιοδότησαν να ανοίξω έναν νέο λογαριασμό παιχνιδιού σε αυτό το καζίνο.

Έκανα δύο καταθέσεις των 500 ευρώ με την αυτόματη ενεργοποίηση του μπόνους καλωσορίσματος στις πρώτες καταθέσεις. Η πρώτη κατάθεση έχασε ενώ με τη δεύτερη μπόρεσα να πάρω 2800 ευρώ σε κέρδη. Ήθελα να κάνω εξαργύρωση αλλά δεν μπορούσα να κάνω εξαργύρωση γιατί είχα ενεργοποιημένο το μπόνους κατάθεσης. Στη συνέχεια αποφασίζω να ακυρώσω το μπόνους του οποίου η ανατροπή δεν ήταν εφικτή και βρίσκομαι με έκπληξη και πολύ θυμό όλα τα κέρδη που προέκυψαν από την επαναφορά του πραγματικού υπολοίπου στο μηδέν. Θα μου πείτε πώς λειτουργούν αυτά τα καζίνο. Σίγουρα η εταιρεία εμπλέκεται σε κάποιο σύστημα ξεπλύματος βρώμικου χρήματος γιατί με αυτές τις πολιτικές είναι σίγουρο ότι θα ξεφύγει μόνο από τους παίκτες που υφίστανται αυτά τα λάθη.

Μείνετε μακριά από όλα τα καζίνο που διευθύνει η Bellona n. V.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

It's very important to know the specific bonuses. Some bonus terms and conditions say that any winnings are voided in case you cancel the bonus before the wagering requirement is complete. This might be the case.

πριν από 2 έτη

Αυτό ακριβώς είναι η περίπτωση. Και καθώς το βρίσκω πολύ άδικο για τον παίκτη, συνιστώ να αποφύγετε αυτό το καζίνο και όλα τα αδελφά καζίνο που διαχειρίζεται η Bellona NV.

Επιπλέον, το ακόμη πιο σοβαρό, δεν εφαρμόζουν τον αυτοαποκλεισμό που έχω ζητήσει επανειλημμένα μέσω email 6 φορές σε διάστημα μιας εβδομάδας. Ο λογαριασμός μου είναι ακόμα ανοιχτός και δεν ανταποκρίνονται στα αιτήματά μου. Προσπαθήστε λοιπόν να αναθεωρήσετε τη βαθμολογία αυτού του καζίνο στο ίδιο επίπεδο με το κουλοχέρη 10 του αδελφού καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

If you told them in the email that you have gambling issues, they should close your account within a reasonable time. If you're not a problem gambler, they should close it anyway, but it's a different case.

πριν από 2 έτη

Αυτό είναι το email που έλαβα μετά το έβδομο 5ετές αίτημα αυτο-αποκλεισμού email σχετικά με το καζίνο τους για προβλήματα τζόγου. Προσέξτε τι γράφουν στο τέλος. Η Bellona NV είναι μια εγκληματική εταιρεία και θα πρέπει να της στερηθεί η δυνατότητα να λειτουργεί όλα τα καζίνο της με δεκάδες διαφορετικά ονόματα αλλά όλα με την ίδια εγκληματική πολιτική.

Γιούργκεν (...)

30 Νοεμβρίου 2021, 11:27 EET

Αγαπητέ Μάρκο,


Αυτό είναι ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωσης σχετικά με το αίτημα αυτο-αποκλεισμού σας.


Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί και θα παραμείνει αποκλεισμένος επ' αόριστον ή για την περίοδο που υποδεικνύετε όταν επικοινωνήσετε μαζί μας.


Σας συνιστούμε ανεπιφύλακτα, εάν έχετε λογαριασμούς με άλλους παρόχους, να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί τους και να αποκλείσετε τον εαυτό σας μαζί τους.


Κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να εντοπίσουμε και να αποτρέψουμε τους πελάτες να ανοίξουν επόμενους λογαριασμούς κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτο-αποκλεισμού. Για το λόγο αυτό σας ζητάμε να επικοινωνήσετε μαζί μας σε περίπτωση αλλαγών στα προσωπικά σας στοιχεία.


Σε περίπτωση που ένας πελάτης παρακάμψει τα συστήματά μας για να αποφύγει τον εντοπισμό, δεν θα θεωρηθούμε υπεύθυνοι για επακόλουθες αποφάσεις τυχερών παιχνιδιών και οι καταθέσεις σας και τυχόν κέρδη ή ζημίες θα παραμείνουν.


Υπάρχει ένας αριθμός επαγγελματικών και εμπιστευτικών οργανισμών που παρέχουν υποστήριξη και βοήθεια σε άτομα που αναπτύσσουν πρόβλημα τζόγου και συμβουλεύουμε τους παίκτες να επικοινωνήσουν με έναν οργανισμό αυτοβοήθειας για περαιτέρω βοήθεια.


Ανώνυμοι παίκτες

http://www.gamblersanonymous.org/ga/


Τυχερά παιχνίδια

https://www.gamblingtherapy.org/en


Σε περίπτωση που χρειαστεί να επανεξετάσετε την απόφασή σας και αποφασίσετε να ανοίξετε ξανά τον λογαριασμό σας, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών που μπορεί να σας βοηθήσει στη λήψη οποιασδήποτε απόφασης.


Με εκτίμηση,

Γιούργκεν | Υποστήριξη πελατών

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

What's wrong about the email they sent to you?

πριν από 2 έτη

Συγγνώμη, δεν διαβάσατε την τελευταία πρόταση του email;

"Εάν πρέπει να επανεξετάσετε την απόφασή σας και να αποφασίσετε να ανοίξετε ξανά τον λογαριασμό σας, επικοινωνήστε με την ομάδα υποστήριξης πελατών μας που μπορεί να σας βοηθήσει στη λήψη οποιασδήποτε απόφασης."

Ο ένας ζητά αυτο-αποκλεισμό και σας επιτρέπουν να ανοίξετε ξανά τον λογαριασμό σας ανά πάσα στιγμή απλά επικοινωνώντας μαζί τους. Αν αυτό είναι φυσιολογικό για εσάς, τότε είμαστε σε πολύ κακή κατάσταση.


Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

It would definitely be wrong if they just let you to reopen it since you specifically told them about your gambling problem.

I know it sounds like they would reopen it immediately, but it's not 100%. If you tried to do this in a good casino and contacted them, they'd inform you that since you mentioned the gambling issues, it's impossible to reopen the account and they should provide links to relevant institutions that could help you with your gambling issues. That's what good casinos do.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Ε, αλλά στην πραγματικότητα αυτό δεν είναι ένα καλό καζίνο όπως όλα αυτά που διαχειρίζεται η Bellona. Πράγματι πριν από μήνες στο slot10 είχα το ίδιο πρόβλημα και με άφησαν να ανοίξω ξανά τον λογαριασμό απλά κάνοντας είσοδο. Σε αυτή την περίπτωση είχα ζητήσει μόνιμο αυτο-αποκλεισμό τουλάχιστον δέκα φορές για έναν ολόκληρο μήνα πριν τον κλείσουν οριστικά.

Μια συμβουλή λοιπόν προς όλους. Μείνετε μακριά και μην βασίζεστε στη θετική βαθμολογία που δίνουν οι γκουρού του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

I wouldn't say the casino has a positive rating. It's marked as a fresh casino meaning that we don't have much information about them yet. We also didn't get a single justified and closed complaints against them so there was really no reason to give them poor rating.

We'll see how the reputation is going to develop. There are already 2 open complaints against them.

πριν από 2 έτη

One of the worst acasinos i found it here and ended up winning and they keep coming up with excuses not to pay out and wont answer any of my emails


sebbgustaofnm
πριν από 2 έτη

It's good your complaint has been resolved.


πριν από 2 έτη

Σε περίπτωση αιτήματος για αυτο-αποκλεισμό για 5 χρόνια σε όλα τα καζίνο που διαχειρίζεται η Bellona NV και ζητά αυτό το καζίνο, μπορούν να ανοίξουν λογαριασμούς παιχνιδιών σε άλλα αδελφά καζίνο, όπως το Thrillsy casino;

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

I think it's also important what was the reason for self-exclusion. It the player decides to close it for gambling issues, then they shouldn't allow him to play in sister casinos.

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα