Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetMartini Casino - γενική συζήτηση

BetMartini Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από simplyme
|
8.083 προβολές 55 απαντήσεις |
|
12 3
Jaro
πριν από 8 μήνες

I've been waiting for over a week. I don't know what the problem is. I asked several times in the chat and every time I get the same answer. I will be informed about the payment by e-mail. The account is not verified because they did not ask for it to be verified.

Azael
πριν από 8 μήνες

Okay thank you for your reply. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so if the casino doesn't get back to you with an update, be sure to contact us and we'll try to help you out. 

I see that the casino doesn't need you to verify your account yet, so now we'll probably have to wait and see if they give you any information about the withdrawal as they said or not. What payment method are you trying to withdraw ? 

πριν από 8 μήνες

I use cryptocurrencies for payments

Azael
πριν από 8 μήνες

Good. So as I said we will have to be more patient and if nothing changes in the meantime then you can file a complaint with us. 

Of course I would try to keep informed about the withdrawal and hopefully it will turn out well. 

I will be here when you have an update.

πριν από 7 μήνες

I have been waiting for the payment for over three weeks. Account verified. Customer service always replies that I will be informed about the completed payment by e-mail. SCAM.

Azael
πριν από 7 μήνες

Have you thought about filing a complaint, perhaps? Let us know, please.

πριν από 7 μήνες

They deleted all my game and transaction history. They believe that I have never used their casino's services.

I warn others against playing with these scammers.

Azael
πριν από 7 μήνες

I am really sorry for that, but if we do not have any proof of it, we won't be able to help you out. So, please reconsider the complaint, we are here to help whenever possible.

πριν από 2 μήνες

Χαιρετίσματα,

Χειρίζεστε και υποθέσεις αθλητικών κερδών;

Έστειλα αίτημα ανάληψης την περασμένη Δευτέρα (κατέβασα 150 ευρώ, έλαβα 150 μπόνους και κέρδισα σχεδόν 680 ευρώ, αλλά με πραγματικά χρήματα, δεν έχασα ποτέ την κατάθεσή μου, οπότε τα κέρδη που προέκυψαν ΔΕΝ είναι από το μπόνους), έχουν περάσει 5 εργάσιμες ημέρες, καμία κίνηση στην ενότητα αναλήψεις σε εκκρεμότητα. Το chat δεν λειτουργεί και μέσω email μπορούν μόνο να μου απαντήσουν ότι το τμήμα KYC φροντίζει για την ανάληψη. Μιας και είναι η πρώτη μου ανάληψη, δεν μου ζήτησαν καν τα παραστατικά για εξακρίβωση λογαριασμού... Έχω αρχίσει να ανησυχώ.

Έχω στιγμιότυπα οθόνης της λίστας συναλλαγών, μπορώ να κάνω κάτι άλλο;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
davidem85
πριν από 2 μήνες

Hello.

Unfortunately, we don't have a department handling sports-related cases here.

Just please keep in mind that we usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, and it is not always necessary to verify your account.

Keep us informed about this, so we can suggest some websites that usually handle sport-related cases, if needed.

Romi
πριν από 2 μήνες

14 ημερολογιακές ημέρες ή εργάσιμες; Ποιοι είναι αυτοί οι ιστότοποι αθλητικών καταγγελιών;

Σας ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
davidem85
πριν από 2 μήνες

Most of the casinos don't proceed withdrawals during weekends, so 14 full days means working days in this case.

I can post you the links here, so you check them out. These are sites you can file your complaint related to sports betting:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

If you happen to have any experience with them in the future, surely let us know about it.

πριν από 2 μήνες

they requested verification only of my constant questions about the delayed withdrawal, and now, after I sent all the documents, no one answers me, because of the $40 profit. I sent the ID / A bank statement /selfie.

Miroslaw666
πριν από 2 μήνες

Hi, it's a classic casino process that players have to verify themselves. The important thing is how long do you wait and try to go through this procedure? I see that the documents they are asking for are also common.

I would like to point out that we give casinos 14 days to verify a player and send them money. If you know nothing new during this time and the situation has not changed, please let us know and we will try to look into the situation.

I hope this will not be necessary and it will be resolved as soon as possible.

Jaro
πριν από 1 μήνα

It has been more than 2 weeks, after a long time, my account was verified, the funds were credited to the account.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Miroslaw666
πριν από 1 μήνα

Thank you for the reply, all's well that's all good as they say, yes? How long did the whole process take and how long did it take you to get the money since you verified?

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα