ΦόρουμΚαζίνοBetMartini Casino - γενική συζήτηση

BetMartini Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από simplyme
|
3191 προβολές 44 απαντήσεις |
|
1 23
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BetMartini Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γειά σου,

Εδώ ξεχάσατε να αναφέρετε σχετικά καζίνο όπως Tornado Bet, LS BET, slottojam, looniebet, reloadbet!!! Αυτά τα καζίνο έχουν τις χειρότερες κριτικές εδώ!!!! Η Betmartini είναι ένα από αυτά. Όλη η ίδια μαφία της ψυχαγωγικής ομάδας ΜΜΕ, μια offshore οργάνωση!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
simplyme
πριν από 1 έτος

Hello.

That's a good point. May I ask you a favor, please?

Would you send emails, transcripts, or anything you have to prove the casino's relations, please?

There's a special form for that:

file

Thank you very much!


πριν από 7 μήνες

Καζίνο Betmartini

Προσέξτε, θα σας εξαπατήσουν και θα σας κλέψουν τα χρήματά σας

Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 7 μήνες

Hi there.

Your complaint is so fresh that I can't see any details.

Care to explain what has happened? 🤔

Radka
πριν από 7 μήνες

Πληρωσα αλλα 4000€

Ρώτησα στο chat γιατί δεν υπάρχει μπόνους

Μου είπαν να γράψω suppor@betmartini.com

Έτσι έκανα και μου έδωσαν μπόνους 50€

Κέρδισα 4.500 € Έκανα την ανάληψη μετά από λίγες μέρες που μου ζήτησαν όλα τα έγγραφα για την επαλήθευση του λογαριασμού και, στη συνέχεια, τους έγραψα ότι ήθελαν περαιτέρω στιγμιότυπα οθόνης του τρέχοντος λογαριασμού μου όταν επαληθεύτηκε ο λογαριασμός, μου είπαν ότι μπορούσαν μην πληρώσω αυτά τα κέρδη γιατί κέρδισα με το μπόνους αλλά μπορούσα να κάνω ανάληψη μόνο 500 € και έχασα τα υπόλοιπα 4000 €. Ζητώ πληροφορίες, σας ζητώ να μου στείλετε τους όρους και τις προϋποθέσεις αυτού που είπαν, δεν έφτασε ποτέ, στο chat χίλια συγνώμη και αν δεν μου δώσετε απαντήσεις, μπλοκάστηκα από λογαριασμό τους και έκαναν manual αλλαγές στα κέρδη.

Μέχρι σήμερα μου έχουν δώσει 500€

Πληρώθηκε πάνω από 4000 ευρώ

Κανένα μπόνους από αυτούς όπως υποσχέθηκαν και γράφτηκαν στον ιστότοπό τους

Εκτός από το περίφημο μπόνους των 50 ευρώ που στο τέλος είπαν ότι ήταν μπόνους χωρίς κατάθεση.


Όλα αυτά είναι ΠΑΡΑΛΟΓΑ, θα συνεχίσω μέχρι να βγει φως και να φροντίσω να μην κοροϊδεύουν άλλους πελάτες σαν εμένα.

Παίζω συχνά, έχω παίξει σε διάφορες πλατφόρμες, δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο.

Εξαπατούν τους πελάτες τους και επινοούν όρους και προϋποθέσεις που δεν δημοσιεύονται στον ιστότοπό τους ή οτιδήποτε άλλο, ακόμη και ένας από τους συνεργάτες τους που παρουσιάστηκε ως υπεύθυνος μου έστειλε έναν σύνδεσμο προς έναν ιστότοπο που δεν είναι δικός τους..


Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 7 μήνες

The way I see it, there is always a chance that bonus will consist of what we call a max cashout limit. Thus, it is best to search for bonus rules before the bonus is taken. I also do not fully understand why the casino is hesitant to send you the rules.

Can you see your bonus history somewhere in the account? Maybe we can figure it out on our own. I feel understanding the bonus terms is key to solving the issue.

Anyway, a good step to submit the complaint. With luck, you may also help others by showing the situation here on Casino Guru.



πριν από 7 μήνες

Έστειλα όλες τις οθόνες που είχα στο email σας

Δεν θα με αφήνει πλέον να συνδεθώ στο λογαριασμό μου γιατί τον έχουν μπλοκάρει.

Γι' αυτό επέμενα μαζί τους να έχουν όρους και προϋποθέσεις αλλά δεν έστειλαν τίποτα, μάλλον έναν σύνδεσμο σε άλλο ιστότοπο που δεν έχει καμία σχέση με το δικό τους

Σας το έστειλα και μέσω email

Σίγουρα δεν θα πάρω τα χρήματα πίσω, πλήρωσα άλλα 4000 ευρώ

Τα κουφάω όλα αυτά

Κερδίζεις και δεν πληρώνουν


Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 7 μήνες

I see,

so for now, let's try to find something solid in the complaint. The way I see it, the confrontation is inevitable. To solve the mystery of this interesting bonus that somehow appeared in your balance one day, we will definitely need someone from the casino.

I imagine it must feel really frustrating, so I wish you a quick and fair resolution.

I also saw in the complaint that you aimed to warn other players - that's a noble idea, I think you have already managed that. 🙏

Let me know how the case proceeds, I don't want to miss a breakthrough!

πριν από 7 μήνες

Δεν κατάλαβα καλά την απάντησή σου...

Ποιο παράπονο??

Που να κανω καταγγελια στην αστυνομια??

Κανείς από το χάλι;;

Δεν απαντούν καν να τους πληρώσουν.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο, ελπίζω ότι άλλοι παίκτες να μην πέσουν σε αυτές τις παγίδες και να σπαταλήσουν τα χρήματά τους.

Τα κέρδη μου και οι καταθέσεις μου δεν θα ανακτηθούν ποτέ, το παράπονό μου σε αυτούς τους ιδιώτες του καζίνο δεν είναι να κοροϊδεύουν τους ανθρώπους, κυρίως να μην κλέβουν χρήματα από ανθρώπους που έχουν τη συνήθεια να παίζουν και ελπίζουν ότι μια μέρα μπορούν να κερδίσουν, αλλά όταν συμβαίνει, ειδικά στην περίπτωσή μου, 3 ημέρες μετά τη νίκη βγαίνουν με δικαιολογίες ότι δεν ήταν δυνατή η απόσυρση του συνόλου των κερδών λόγω των όρων και προϋποθέσεων που έθεταν τότε χωρίς δημοσίευση στον ιστότοπό τους, χωρίς σύνδεσμο.

Τα χρήματά μου πλήρωσαν 4000€, τα κέρδη μου από τον DJ 4500€ που πληρώθηκαν μόνο 500€ είναι κλεμμένα χρήματα, κλεμμένα από φτωχούς ανθρώπους σαν εμένα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

file

Felicefg
πριν από 7 μήνες

Hello.

I meant the complaint you made here on our website. The green hyperlink leads there, you see?

Every single member of this forum can see what happened to you in detail.

https://casino.guru/betmartini-casino-player-s-withdrawal-is-restricted

I expect your complaint to be transferred from Petrnela to a specialist, who will most likely get in touch with the casino representatives. It is not over yet!

Let's hope for the best.

πριν από 7 μήνες

file

πριν από 7 μήνες

Send this to Petronela, please.

πριν από 7 μήνες

Τέλεια παράδοση

Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 6 μήνες

Did you forward this evidence to Petronela ? I only ask to make sure that you understand everything and that these important things have come back to her.

πριν από 6 μήνες

Ναι, έστειλα τα πάντα

Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 6 μήνες

That's right. I see that your complaint has moved on, and so there is now nothing for us to do but wait and see how it all develops. If you learn anything new again, do not hesitate to let us know. Good luck. ☘️

πριν από 6 μήνες

Ας ελπίσουμε ότι θα λυθεί

Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 6 μήνες

I'd say your deposit history and bonus history would be a great addition. Can you access them from your casino account? I know the no deposit bonus terms are unclear. I'm just asking in advance because I saw the last reply in the complaint concerning additional deposits. Which made me concerned.

My fingers are crossed, of course.🤞🤞

πριν από 6 μήνες

Όχι δεν μπορώ να μπω πια γιατί με μπλόκαραν

Αυτόματη μετάφραση:
1 23

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα