ΦόρουμΚαζίνοBetMartini Casino - γενική συζήτηση

BetMartini Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από simplyme
|
3070 προβολές 43 απαντήσεις |
|
1 2 3
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 6 μήνες

Αν δεν κάνω λάθος, έστειλα ένα στιγμιότυπο με τα μπόνους μέσω email

Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 6 μήνες

Well, it's a shame if I'm honest that you can't access this information because you've been blocked. But on the other hand, it's nice if you managed to send a screenshot to Petronella via email. Of course, anything you have on this case I think will be useful, although I don't know if you have any other evidence. Anyway, for now we have to wait and see where the situation goes from here. 

πριν από 6 μήνες

Καλημέρα στην Petronella, πριν λίγες μέρες έστειλα ό,τι είχα ανάμεσα σε email και οθόνες

Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 6 μήνες

That's exactly what needed to be done. Now it's our team's turn to look at everything. We'll see where our they end up. 

πριν από 1 μήνα

Even i deposited 5,000 inr and trying to withdraw 38,000 inr. It's pending since 48 hours. They didn't even ask any documents and live chat not working .

kiran1463
πριν από 1 μήνα

Is this your first withdrawal at this casino, or did you have any before, perhaps? What payment method did you used here? Just try to be little more patient, and maybe send an email to their support, if you see, that nothing is happening. Are you able to log in to your account?

πριν από 1 μήνα

Yes first deposit and withdraw. But I played in a similar casino( same owner company but they paid me but closed my account there 😂)

Here it's an even worst site they're not even replying

kiran1463
πριν από 1 μήνα

It's frustrating and not very pleasant when the casino doesn't answer you. However, if you have received some money from sister casinos, I hope that will be the case here as well. 

What payment method did you use ?

πριν από 1 μήνα

I deposited via upi( Indian) and as upi withdraw is not there. I'm using bitcoin(crypto) to withdraw. It's been 3 days and they're replying once per 24 hours that they'll let me know once it's successful. But see I saw many bad reviews for this site . Only when casinoguru or askgamblers ask them for update they fasten up the process.

kiran1463
πριν από 1 μήνα

We usually give casinos 14 full days to proceed the payment, before we intervene, as Nick has explained to you in your complaint as well. So unfortunately there is nothing much we can do right now to help you out. Have you tried to ask the customer support what is this delay about, perhaps? Please let us know whenever there is any update, we'll wait for your reply.

πριν από 1 μήνα

Hey please,they are not even replying via mail since 4 days . Please directly ask the casino please .

kiran1463
πριν από 1 μήνα

I definitely understand that it's not nice if the casino doesn't respond, but as mentioned before, we have a time frame that we give the casinos to do everything they need to do in order to make a withdrawal. So when it passes then our team will intervene, but until then you will have to be patient too. 

I also saw that the casino told you that they will give you an update on your withdrawal, so obviously you will have to keep a cool head and hopefully it will be as soon as possible. 

If you have an update, let me know. 👍☘️

πριν από 2 εβδομάδες

SCAM. They don't pay out funds

Azael
πριν από 2 εβδομάδες

Hello, could you say more about your situation ? How long have you been waiting and why the casino doesn't want to pay your money ? Do they have a reason ? Do you already have a verified account with the casino ? 

Tell me a little more please. 

πριν από 2 εβδομάδες

Είχα το ίδιο πρόβλημα με μια νίκη 4500 ευρώ μετά από πολλά email και μετά από λίγο με πλήρωσαν μόνο 500 και αποδείχθηκε ότι ήταν μπόνους και δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη ποσό μεγαλύτερο από 500 ευρώ

Ζήτησα τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους και δεν μου το έστειλαν ποτέ, αλλά δεν υπήρχαν όροι και προϋποθέσεις στον ιστότοπό τους


Κατά τη γνώμη μου πρέπει να μαζευτούμε όλοι και να διαδώσουμε μια καλή καταγγελία και να φροντίσουμε να μπλοκάρουν το site τους

Ποτέ ξανά με τέτοιες πλατφόρμες

Μείνε μακριά

Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 1 εβδομάδα

Hello, and thank you for this warning!

It seems like there is another point players should be aware of. Have you seen its safety index before you decided to play there?

Well, check it out here 👈, if you're interested.

Regarding the bonus, is it possible to see your bonus history or an active bonus somewhere in the casino account? In my opinion, it would be pretty handy, especially in this casino.


Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Ας ξεχνάμε ότι είναι καλύτερα

Συμβουλές σε όλους τους παίκτες όπως εγώ

Αφήστε αυτούς τους ιστότοπους ήσυχους, μην σπαταλάτε τα χρήματά σας

Αρκεί να τα ρίξουμε όλα οκ

Τη στιγμή που κερδίζεις, αρχίζουν τα προβλήματα, αλλά δεν απαντώ στα email, αλλά οι χειριστές συνομιλίας απαντούν όλοι με τον ίδιο τρόπο, δεν έχω βρει χίλιες δικαιολογίες για να μην πληρώσεις, αν αρχίσεις να θυμώνεις θα κλείσουν του λογαριασμού σας.

Παράλογο, ας μην χαλάμε λεφτά


Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 1 εβδομάδα

I'm definitely sorry to hear about the casino experience you had. 

But does this apply to your complaint that you had six months ago ? If so, I saw that you won from a bonus that was free, and I don't think 500 is a small amount at all. You didn't have any Terms and Conditions to tell you in advance how the bonus works ?

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Όχι, γι' αυτό τσαντίστηκα

Επίσης γιατί σε αυτό το site πλήρωσα πάνω από 5000 ευρώ σε λιγότερο από 10 μέρες

Όταν έφτασε αυτό το μπόνους έπρεπε να φτάσω, αν δεν κάνω λάθος, x 40 που έκανα και αυτόματα όλα τα χρήματα που είχα μου αφαιρέθηκαν αφήνοντας 300 ευρώ συνέχισα να παίζω μέχρι να φτάσω σε ένα νούμερο 4500 ευρώ


Έπαιζα και σε άλλα καζίνο και όταν έκανα αναλήψεις έλεγε ότι δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη πάνω από 500 ευρώ

Τέλος πάντων, το σημαντικό είναι τώρα ότι οι άλλοι παίκτες δεν το πέφτουν όπως εγώ και σπαταλούν χρήματα όπως αυτό σε αναξιόπιστα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Felicefg
πριν από 1 εβδομάδα

Hm, I think a casino should always have such things mentioned somewhere. Max cashout on bonuses for sure and also whether the cap is done right after wagering the bonus or upon withdrawal. If it's not in the case of a single bonus that is sent to you via email, it should at least be in the Terms and Conditions. 

However, if you can't find such things anywhere, in that case I would always contact support or live chat to find out this information. 

If they couldn't tell me, then I wouldn't play in a casino with a bonus. 🙁

1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα