Λοιπόν, είναι κρίμα αν είμαι ειλικρινής ότι δεν μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες επειδή έχετε αποκλειστεί. Αλλά από την άλλη, είναι ωραίο αν καταφέρατε να στείλετε ένα στιγμιότυπο οθόνης στην Petronella μέσω email. Φυσικά, οτιδήποτε έχετε σε αυτή την υπόθεση νομίζω ότι θα είναι χρήσιμο, αν και δεν ξέρω αν έχετε άλλα στοιχεία. Τέλος πάντων, προς το παρόν πρέπει να περιμένουμε να δούμε που θα πάει η κατάσταση από εδώ.
Well, it's a shame if I'm honest that you can't access this information because you've been blocked. But on the other hand, it's nice if you managed to send a screenshot to Petronella via email. Of course, anything you have on this case I think will be useful, although I don't know if you have any other evidence. Anyway, for now we have to wait and see where the situation goes from here.
Καλημέρα στην Petronella, πριν λίγες μέρες έστειλα ό,τι είχα ανάμεσα σε email και οθόνες
Good morning to Petronella, a few days ago I sent everything I had between emails and screens
Buongiorno a Petronella ho mandato un po' di giorni fa tutto quello che avevo tra email e screen
Αυτό ακριβώς έπρεπε να γίνει. Τώρα είναι η σειρά της ομάδας μας να τα δει όλα. Θα δούμε που θα καταλήξουν.
That's exactly what needed to be done. Now it's our team's turn to look at everything. We'll see where our they end up.
Ακόμα κι εγώ κατέθεσα 5.000 inr και προσπαθούσα να κάνω ανάληψη 38.000 inr. Εκκρεμεί εδώ και 48 ώρες. Δεν ζήτησαν καν έγγραφα και η ζωντανή συνομιλία δεν λειτουργούσε.
Even i deposited 5,000 inr and trying to withdraw 38,000 inr. It's pending since 48 hours. They didn't even ask any documents and live chat not working .
Είναι αυτή η πρώτη σας ανάληψη σε αυτό το καζίνο ή είχατε κάποια στο παρελθόν; Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε εδώ; Απλώς προσπαθήστε να είστε λίγο πιο υπομονετικοί και ίσως στείλετε ένα email στην υποστήριξή τους, αν δείτε ότι δεν συμβαίνει τίποτα. Μπορείτε να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας;
Is this your first withdrawal at this casino, or did you have any before, perhaps? What payment method did you used here? Just try to be little more patient, and maybe send an email to their support, if you see, that nothing is happening. Are you able to log in to your account?
Ναι πρώτη κατάθεση και ανάληψη. Αλλά έπαιξα σε ένα παρόμοιο καζίνο (η ίδια εταιρεία ιδιοκτήτης αλλά με πλήρωσαν αλλά έκλεισαν τον λογαριασμό μου εκεί 😂)
Εδώ είναι ένας ακόμη χειρότερος ιστότοπος που δεν απαντούν καν
Yes first deposit and withdraw. But I played in a similar casino( same owner company but they paid me but closed my account there 😂)
Here it's an even worst site they're not even replying
Είναι απογοητευτικό και όχι πολύ ευχάριστο όταν το καζίνο δεν σου απαντά. Ωστόσο, αν έχετε λάβει κάποια χρήματα από αδελφά καζίνο, ελπίζω ότι θα συμβεί και εδώ.
Ποια μέθοδο πληρωμής χρησιμοποιήσατε;
It's frustrating and not very pleasant when the casino doesn't answer you. However, if you have received some money from sister casinos, I hope that will be the case here as well.
What payment method did you use ?
Έκανα κατάθεση μέσω upi (ινδική) και ως upi ανάληψη δεν υπάρχει. Χρησιμοποιώ bitcoin (crypto) για ανάληψη. Έχουν περάσει 3 ημέρες και απαντούν μία φορά το 24ωρο ότι θα με ενημερώσουν μόλις είναι επιτυχής. Αλλά δείτε ότι είδα πολλές κακές κριτικές για αυτόν τον ιστότοπο. Μόνο όταν οι casinoguru ή οι askgamblers τους ζητούν ενημέρωση, επιταχύνουν τη διαδικασία.
I deposited via upi( Indian) and as upi withdraw is not there. I'm using bitcoin(crypto) to withdraw. It's been 3 days and they're replying once per 24 hours that they'll let me know once it's successful. But see I saw many bad reviews for this site . Only when casinoguru or askgamblers ask them for update they fasten up the process.
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή, πριν επέμβουμε, όπως σας εξήγησε και ο Νικ στην καταγγελία σας. Οπότε, δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα αυτή τη στιγμή για να σας βοηθήσουμε. Προσπαθήσατε να ρωτήσετε την υποστήριξη πελατών σε τι οφείλεται ίσως αυτή η καθυστέρηση; Ενημερώστε μας όποτε υπάρχει κάποια ενημέρωση, θα περιμένουμε την απάντησή σας.
We usually give casinos 14 full days to proceed the payment, before we intervene, as Nick has explained to you in your complaint as well. So unfortunately there is nothing much we can do right now to help you out. Have you tried to ask the customer support what is this delay about, perhaps? Please let us know whenever there is any update, we'll wait for your reply.
Καταλαβαίνω σίγουρα ότι δεν είναι ωραίο αν το καζίνο δεν ανταποκρίνεται, αλλά όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, έχουμε ένα χρονικό πλαίσιο που δίνουμε στα καζίνο να κάνουν ό,τι χρειάζεται για να κάνουν ανάληψη. Όταν λοιπόν περάσει τότε η ομάδα μας θα επέμβει, αλλά μέχρι τότε θα πρέπει να κάνετε και εσείς υπομονή.
Είδα επίσης ότι το καζίνο σας είπε ότι θα σας ενημερώσουν για την απόσυρσή σας, οπότε προφανώς θα πρέπει να έχετε ψυχραιμία και ελπίζω ότι θα γίνει το συντομότερο δυνατό.
Αν έχετε ενημέρωση, ενημερώστε με. 👍☘️
I definitely understand that it's not nice if the casino doesn't respond, but as mentioned before, we have a time frame that we give the casinos to do everything they need to do in order to make a withdrawal. So when it passes then our team will intervene, but until then you will have to be patient too.
I also saw that the casino told you that they will give you an update on your withdrawal, so obviously you will have to keep a cool head and hopefully it will be as soon as possible.
If you have an update, let me know. 👍☘️
Γεια σας, θα μπορούσατε να πείτε περισσότερα για την κατάστασή σας; Πόσο καιρό περιμένετε και γιατί το καζίνο δεν θέλει να πληρώσει τα χρήματά σας; Έχουν λόγο; Έχετε ήδη επαληθευμένο λογαριασμό στο καζίνο;
Πες μου λίγο παραπάνω σε παρακαλώ.
Hello, could you say more about your situation ? How long have you been waiting and why the casino doesn't want to pay your money ? Do they have a reason ? Do you already have a verified account with the casino ?
Tell me a little more please.
Είχα το ίδιο πρόβλημα με μια νίκη 4500 ευρώ μετά από πολλά email και μετά από λίγο με πλήρωσαν μόνο 500 και αποδείχθηκε ότι ήταν μπόνους και δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη ποσό μεγαλύτερο από 500 ευρώ
Ζήτησα τους όρους και τις προϋποθέσεις του μπόνους και δεν μου το έστειλαν ποτέ, αλλά δεν υπήρχαν όροι και προϋποθέσεις στον ιστότοπό τους
Κατά τη γνώμη μου πρέπει να μαζευτούμε όλοι και να διαδώσουμε μια καλή καταγγελία και να φροντίσουμε να μπλοκάρουν το site τους
Ποτέ ξανά με τέτοιες πλατφόρμες
Μείνε μακριά
I had the same problem with a win of 4500 euros after many emails and after a while they only paid me 500 and it turned out that it was a bonus and I couldn't withdraw an amount higher than 500 euros
I asked for the terms and conditions of the bonus and they never sent it to me, but there were no terms and conditions on their site
In my opinion we should all get together and spread a good denunciation and make sure that they block their site
Never again with platforms like this
Stay away
Ho avuto lo stesso problema con una vincita di 4500 euro dopo tante email dopo un po' is tempo mi hanno pagato solo 500 uscendo fuori che era un bonus e non potevo ritirare una cifra piu alta di 500 euro
Ho chiesto termini e condizioni del bonus e non me l hanno mai inviato, ma sul loro sito non esisteva nessun termini e condizioni
Secondo me ci dobbiamo riunire tutti e spargere una bella denuncia far in modo che oscurano il loro sito
Mai più con piattaforme così
State alla larga
Γεια σας και σας ευχαριστώ για αυτήν την προειδοποίηση!
Φαίνεται ότι υπάρχει ένα άλλο σημείο που πρέπει να γνωρίζουν οι παίκτες. Έχετε δει τον δείκτη ασφαλείας του πριν αποφασίσετε να παίξετε εκεί;
Καλά, δες το εδώ 👈 , αν σε ενδιαφέρει.
Όσον αφορά το μπόνους, είναι δυνατόν να δείτε το ιστορικό μπόνους σας ή ένα ενεργό μπόνους κάπου στον λογαριασμό του καζίνο; Κατά τη γνώμη μου, θα ήταν πολύ βολικό, ειδικά σε αυτό το καζίνο.
Hello, and thank you for this warning!
It seems like there is another point players should be aware of. Have you seen its safety index before you decided to play there?
Well, check it out here 👈, if you're interested.
Regarding the bonus, is it possible to see your bonus history or an active bonus somewhere in the casino account? In my opinion, it would be pretty handy, especially in this casino.
Ας ξεχνάμε ότι είναι καλύτερα
Συμβουλές σε όλους τους παίκτες όπως εγώ
Αφήστε αυτούς τους ιστότοπους ήσυχους, μην σπαταλάτε τα χρήματά σας
Αρκεί να τα ρίξουμε όλα οκ
Τη στιγμή που κερδίζεις, αρχίζουν τα προβλήματα, αλλά δεν απαντώ στα email, αλλά οι χειριστές συνομιλίας απαντούν όλοι με τον ίδιο τρόπο, δεν έχω βρει χίλιες δικαιολογίες για να μην πληρώσεις, αν αρχίσεις να θυμώνεις θα κλείσουν του λογαριασμού σας.
Παράλογο, ας μην χαλάμε λεφτά
Let's forget that it's better
Advice to all players like me
Leave these sites alone, don't waste your money
As long as we pour everything ok
The moment you win, the problems start, but I don't respond to emails, but the chat operators all respond the same way, I haven't found a thousand excuses for not paying, if you start to get angry they'll close your account.
Absurd, let's not waste money
Lasciamo perdere che è meglio
Un consiglio a tutti i giocatori come me
Lasciate perdere questi siti non buttate soldi
Fino a quando versiamo tutto ok
Nel momento di un eventuale vincita iniziano i problemi, ma non rispondo alle email, ma gli operatori in chat rispondono tutti allo stesso modo, non trovato mille scuse pur di non pagare, se inizi ad incazzarti ti chiudono il conto.
Assurdo non buttiamo soldi
Λυπάμαι σίγουρα που άκουσα για την εμπειρία του καζίνο που είχατε.
Ισχύει όμως αυτό για το παράπονό σας που είχατε πριν από έξι μήνες; Αν ναι, είδα ότι κέρδισες από ένα μπόνους που ήταν δωρεάν και δεν νομίζω ότι τα 500 είναι καθόλου λίγα. Δεν είχατε κανέναν Όρο και Προϋποθέσεις για να σας ενημερώσω εκ των προτέρων πώς λειτουργεί το μπόνους;
I'm definitely sorry to hear about the casino experience you had.
But does this apply to your complaint that you had six months ago ? If so, I saw that you won from a bonus that was free, and I don't think 500 is a small amount at all. You didn't have any Terms and Conditions to tell you in advance how the bonus works ?
Όχι, γι' αυτό τσαντίστηκα
Επίσης γιατί σε αυτό το site πλήρωσα πάνω από 5000 ευρώ σε λιγότερο από 10 μέρες
Όταν έφτασε αυτό το μπόνους έπρεπε να φτάσω, αν δεν κάνω λάθος, x 40 που έκανα και αυτόματα όλα τα χρήματα που είχα μου αφαιρέθηκαν αφήνοντας 300 ευρώ συνέχισα να παίζω μέχρι να φτάσω σε ένα νούμερο 4500 ευρώ
Έπαιζα και σε άλλα καζίνο και όταν έκανα αναλήψεις έλεγε ότι δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη πάνω από 500 ευρώ
Τέλος πάντων, το σημαντικό είναι τώρα ότι οι άλλοι παίκτες δεν το πέφτουν όπως εγώ και σπαταλούν χρήματα όπως αυτό σε αναξιόπιστα καζίνο.
No, that's why I got pissed off
Also because on this site I paid more than 5000 euros in less than 10 days
When this bonus arrived I had to reach, if I'm not mistaken, x 40 which I did and automatically all the money I had was taken away leaving 300 euros I continued playing until I reached a figure of 4500 euros
I also played on other casinos and when making withdrawals it said that I could not withdraw more than 500 euros
Anyway, the important thing is now that other players don't fall for it like I did and waste money like this on unreliable casinos.
No per quello mi sono incazzato
Anche perché su questo sito ho versato più di 5000 euro in meno di 10 giorni
Quqndo mi è arrivato questo bonus bisognava raggiungere se non sbaglio x 40 cosa che ho fatto e in automatico si sono tolti tutti i soldi che avevo lasciando 300 euro ho continuato a giocare fino ad arrivare ad una cifra di 4500 euro
Ho giocato anche su altri casino e nel momento del prelievi mi usciva scritto che non potevo prelevare più di 500 euro
Cmq ormai è andata la cosa importante che altri giocatori non cascano come ho fatto io e buttano soldi così su casino inaffidabili.
Χμ, νομίζω ότι ένα καζίνο πρέπει πάντα να αναφέρει κάπου τέτοια πράγματα. Μέγιστο εξαργύρωση στα μπόνους σίγουρα και επίσης εάν το ανώτατο όριο γίνεται αμέσως μετά το ποντάρισμα του μπόνους ή κατά την ανάληψη. Εάν δεν πρόκειται για ένα μόνο μπόνους που σας αποστέλλεται μέσω email, θα πρέπει τουλάχιστον να αναφέρεται στους Όρους και Προϋποθέσεις.
Ωστόσο, εάν δεν μπορείτε να βρείτε τέτοια πράγματα πουθενά, σε αυτήν την περίπτωση θα επικοινωνούσα πάντα με την υποστήριξη ή τη ζωντανή συνομιλία για να μάθω αυτές τις πληροφορίες.
Αν δεν μπορούσαν να μου το πουν, τότε δεν θα έπαιζα σε καζίνο με μπόνους. 🙁
Hm, I think a casino should always have such things mentioned somewhere. Max cashout on bonuses for sure and also whether the cap is done right after wagering the bonus or upon withdrawal. If it's not in the case of a single bonus that is sent to you via email, it should at least be in the Terms and Conditions.
However, if you can't find such things anywhere, in that case I would always contact support or live chat to find out this information.
If they couldn't tell me, then I wouldn't play in a casino with a bonus. 🙁
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.