Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetiBet Casino - γενική συζήτηση

BetiBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από schittko91
|
6.858 προβολές 37 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 1 έτος

Dont play slots on this casino is rigged i played for 7000 Norwegian krones and win nothing and i do that on different types of slots trust me is rigged and somthimes when i get the freeze Joker on freeze Joker slots its just start playing new round witout giving me the freeze Joker bonus spin trust me i have this on vscreen recorder ok my phone newer play slots on betibet.com

ramazankoruk7
πριν από 1 έτος

Hi, if you have this recorded, then I'd say you could upload it to YouTube or somewhere else and maybe show it to the game provider? If the provider confirms there's something wrong with the game, then you could simply confront the casino with the information.

πριν από 1 έτος

Από 20.3. Δεν λαμβάνω ποσά 5x1000, -€ που καταβάλλονται.

Πάντα μόνο παρηγοριέμαι και κολλάω.

Ένα άλλο μεγαλύτερο ποσό πρέπει επίσης να καταβληθεί. Πώς μπορώ να πάρω τα χρήματά μου;

Αυτόματη μετάφραση:
kaaschaffrath
πριν από 1 έτος

Based on your history with the casino, I'd say the payments are just delayed. Can't say why, the casino should explain better. Though, it seems it's just a question of time.

May I know which payment option you chose? Is it the same one you used normally?


Radka
πριν από 1 έτος

Επιστράφηκαν τα οφειλόμενα ποσά σήμερα


Αυτόματη μετάφραση:
kaaschaffrath
πριν από 1 έτος

That is a piece of wonderful news! Thanks for sharing. Hope you feel relieved now.

Are you going to stay with BetiBet, or are you done with them? 🙂

πριν από 1 έτος

μείνετε με την bebet

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γειά σου,

Κέρδισα ένα συγκεκριμένο ποσό στη BetiBet.

Τώρα διάβασα λίγο.

Το παιχνίδι στο site είναι παράνομο ή όχι;

Γιατί δεν θέλω κανένα πρόβλημα με τις αρχές.

Αυτόματη μετάφραση:
HerrLaube
πριν από 7 μήνες

In our review of this casino, it says that they accept players from your country. Is there some legislation that would not allow you to play there, though?🤷‍♀️ It is always best to check this kind of information beforehand to avoid any future issues.

πριν από 4 μήνες

Περιμένω την πληρωμή μου των 1000€ εδώ και 4 μέρες


Όταν λάβω την πληρωμή μου θα σας ενημερώσω.


Αυτόματη μετάφραση:
Mebest
πριν από 3 μήνες

Hi, well then I'll wait and see how it turns out. Did you need to verify or not? Is this your first withdrawal ? 

I'll be eagerly awaiting your reply. 🙂

πριν από 3 μήνες

Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το Betibet Casino, μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών, πολύ καλή εξυπηρέτηση πελατών, το Vito είναι πάντα πολύ ωραίο και φιλικό, υπέροχο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Είμαι πολύ ικανοποιημένος με το Betibet Casino, μεγάλη ποικιλία παιχνιδιών, πολύ καλή εξυπηρέτηση πελατών, το Vito είναι πάντα πολύ ωραίο και φιλικό, υπέροχο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

You can write about your experience at this casino in a user review if you wish. Describe everything there so it'll help others to understand how this casino works.

Here's the link where you can submit it.

πριν από 3 εβδομάδες

Εδώ μπορώ μόνο να μην το συμβουλεύσω, θα με ενδιέφερε να μάθω πώς αυτό το Casio παίρνει ένα 8.9.-


Πρώτον, μια κατάθεση χρεώνεται απλώς δύο φορές από τον λογαριασμό. Τότε δεν πιστώνεται, αυτό θα έπαιρνε 3-5 ημέρες! Για ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ!!!


Μετά περιμένεις σαν τελείως ηλίθιος να βάλουν επιτέλους τα λεφτά στον λογαριασμό σου, που θέλει 1 1/2 μέρα!!!!!!! Έχετε υπόψη σας, αυτή είναι μια ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ.


τότε θέλουν μόνο τη μισή από τη διπλή κατάθεση πίσω... όχι, πρέπει να το στοιχηματίσετε 3 φορές, οπότε χαίρομαι που δεν κατέθεσα 1000, τότε θα φύγουν τα 2000. Απίστευτος!!


και για επαλήθευση πρέπει να βγάλεις selfie με το χαρτάκι στο χέρι που λέει «Γεια Betibet». Στην αρχή νόμιζα ότι προσπαθούσε να με κοροϊδέψει!!


Αν χάσετε τα χρήματα, μην κάνετε ΠΟΤΕ ξανά κατάθεση!!! Οι αναλήψεις σίγουρα θα λειτουργήσουν με τον ίδιο τρόπο, οπότε δεν χρειάζεται καν να κερδίσετε

Αυτόματη μετάφραση:
bluezoo
πριν από 3 εβδομάδες

Good day to you!

This was obviously a terrible experience, and the situation right from the beginning seemed out of the ordinary, so I can partially understand the delay. I would assume the casino does not operate the transactions directly, so the delay is usually caused by the 3rd party payment provider who operates all incoming or outgoing transactions on behalf of the casino. Yet I believe a common player is not very interested in the background.

Would you, for instance, say the support took good care of you during resolving the matter?

When it comes to taking a picture while holding a piece of paper, it is a sort of additional verification practice, and despite the usual point of view, it is very common.

I'd say it is far better to send a couple of photos than to be unverified because the casino is not certain about your personal details - which is the most common reason for this kind of request.

It's good it all went somehow well in the end. You may be interested to know that such may occur even in the finest casinos and is hardly measurable. Thus the Safety Index is based on different aspects? Feel free to see the details included in the tab called "Safety Index explained." 👈


I perfectly understand it feels weird to see such a high score, but once you realize how it is calculated, I think it will make much more sense. Do you care to know more? I'll gladly answer your questions!



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Radka
πριν από 3 εβδομάδες

τίποτα δεν πήγε καλά, απλά ζητούν 20 έγγραφα για πληρωμή, η υποστήριξη είναι ΤΕΛΕΙΩΣ ανίκανη, η φωτογραφία είναι ΓΕΛΟΣΙΑ ή μπορώ να κάνω υπέρβαση του λογαριασμού; ΟΧΙ


17 selfies απορρίφθηκαν τώρα τα παρατάω


8,9 για αυτό το παλιατζίδικο, ούτε καν 0,9

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 εβδομάδες

Διορθώνω 45 φωτογραφίες που απορρίφθηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
bluezoo
πριν από 2 εβδομάδες

Hello. I imagine you're exhausted. Still, if you're so certain that the casino handled the issue incorrectly, would you mind filing another complaint?

While I appreciate your efforts, I would argue that the quantity of pictures is not the sole factor that establishes a casino's worthlessness. Were all the pictures the same? Did they all have the same format and quality?


How about you submit a complaint instead and present all the photos to the mediator? Maybe these pictures weren't the only problem, so a complaint is a good way to go. Let the specialists help you.

What do you think?

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα