Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetiBet Casino - γενική συζήτηση

BetiBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από schittko91
|
6.872 προβολές 37 απαντήσεις |
|
1 2
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το BetiBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη

Αναμονή για πληρωμή για 45 ημέρες. Δεν γνωρίζω

Αυτόματη μετάφραση:
schittko91
πριν από 2 έτη

Sadly, this is another complaint related to sports betting hence we can't help you. I'm sorry.

schittko91
πριν από 2 έτη

Αδερφέ έχω το ίδιο πρόβλημα. Τι έχεις κάνει ?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Σε περιμένω 2 μήνες τώρα. εχεις τα λεφτα ακομα και τι κανουμε...

Αυτόματη μετάφραση:
faweanbi199
πριν από 2 έτη

Hi,


I think you should both check the links I sent to another player in the same situation.

View the conversation here.


schittko91
πριν από 2 έτη

Hello there,

and one tip about the proper places for complaints related to sports betting for you as well.

View here

Let us know whether it helps, please.

πριν από 1 έτος

Γεια σου, κέρδισα 55.000 στο καζίνο στο betbet και περίμενα χρόνια τώρα. Λαμβάνω μόνο τυπικά μηνύματα.

Αυτόματη μετάφραση:
FischmitI93
πριν από 1 έτος

Hi, I see you have submitted the complaint, what is great. The complaint is waiting for the review now. When did you ask for the withdrawal? Is your account fully verified please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια. Φυσικά, υποτάσσομαι σε τόσο μεγάλα ποσά. Έκανα ήδη αίτηση για τις πρώτες πληρωμές στις 31 Δεκεμβρίου, αλλά αυτές απορρίφθηκαν για υποκριτικούς λόγους. Τώρα έχω υποβάλει μια έγκαιρη καταγγελία μέσω του διαδικτύου (πολλά παράπονα και απολύτως άθλιες κριτικές) με την ελπίδα ότι θα βοηθήσει. Είμαι πλήρως επαληθευμένος και έχω λάβει επίσης την επιβεβαίωση μέσω e-mail.

Αυτόματη μετάφραση:
FischmitI93
πριν από 1 έτος

May I know what hypocritical reasons those can be? Could not find it even in the complaint.

I mean in case of higher sums - like in your case, it is normal that some sort of further checks will be made. The casino simply has to make sure that all was correct and accurate. We allow casinos 14 full days to process the verification and the payout, so I guess you should wait a bit and stop playing with your balance.

πριν από 1 έτος

Όταν μιλάω με άλλους παίκτες, γράφουν επίσης ότι μετά από εβδομάδες (6-10) δεν έχουν χρήματα ακόμα. Αυτό σε τρομάζει, ειδικά επειδή αυτή τη στιγμή είναι πάλι 83k. Δεν το ξέρω όσο υψηλό κι αν είναι το ποσό που περίμενα περισσότερες από 48 ώρες για μερική πληρωμή! Το Luckydays ήταν το καλύτερο παράδειγμα εδώ.. καλύτερη πληρωμή!

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Σήμερα, όπως κάθε μέρα, ρώτησα εάν τελικά επεξεργαζόταν μια πληρωμή. Άλλωστε τώρα είναι πάλι 80k.. Έχω στιγμιότυπα όπου αποδεικνύω ότι πλήρωσα την 1η Ιανουαρίου! Και 2 email! Σήμερα το chat μου γράφει ότι δεν έχω ρωτήσει ακόμα ένα.. τόσα πολλά από αυτά δεν είναι αστείο!

Αυτόματη μετάφραση:
FischmitI93
πριν από 1 έτος

Sorry, the chat operator said that you have not yet submitted a withdrawal, right? Well, can you see the withdrawal in your cashier?

Anyway, what did you "paid out in January 1st"? Probably a translator issue I guess. Did you submit the withdrawal on the 1st of January, please?

πριν από 1 έτος

Χθες το απόγευμα όταν ρώτησα πώς ήταν η πληρωμή μου, η απάντηση ήρθε από την υποστήριξη, δεν υπήρχε! Αλλά έχω 2 email που επιβεβαιώνουν μια ανάληψη και λέει σε εκκρεμότητα στο προφίλ μου.

Αυτόματη μετάφραση:
FischmitI93
πριν από 1 έτος

And I presume that you have not received an explanation saying what happened with the withdrawal in the meantime, right?

It's good that you submit a complaint, just mind that we give the casino 14 full days to fulfill the account verification (I know from the complaint that the finance department is checking something) and to proceed with the payout.

I failed to find when was your account initially verified, though.

I hope that you will not lose the balance, please do not play until the matter is settled. 🙏

πριν από 1 έτος

in live games with higher rtp like baccarat or craps, bets greater than 100 eur are not accepted, even using real money, roulette and others are working normally, I don't understand the reason! "www.bingobonga.com", on the same administration, also has this peculiarity, I wonder if it does not comply with the bonus terms!

denilson781
πριν από 1 έτος

Hello,

did you try to ask the casino about that? I guess that it would be best.

Let us know what they say for sure.

Radka
πριν από 1 έτος

yes, and it always reports some problem with the browser, and passes some procedures like clearing cookies! both in chat and by email, strange that it only happens with these games on all providers, very doubtful.

denilson781
πριν από 1 έτος

Hello,

I dare to say this is obviously a technical issue, and I would try accessing the casino - games by using a different browser as well, I have lots of funny "bugs" in my late memory caused by cookies, so it does make sense as well. 🤔


You know the casino support or live chat operators are not it specialists, hence I understand that they suggested these solutions at first. Every time I have a problem even with our website, I'm taking the same steps, erasing the cookies usually solves the issue. 


If you're getting some error about the browser, would be good to know what exactly it says and try to act accordingly. I forgot to ask you, do you experience these issues while using mobile or another kind of device?


1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα