Γεια,
Τολμώ να πω ότι αυτό είναι προφανώς ένα τεχνικό ζήτημα, και θα προσπαθούσα να αποκτήσω πρόσβαση στο καζίνο - παιχνίδια χρησιμοποιώντας επίσης διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης, έχω πολλά αστεία "bugs" στην καθυστερημένη μνήμη μου που προκαλούνται από cookies, οπότε είναι λογικό καθώς Καλά. 🤔
Γνωρίζετε ότι η υποστήριξη του καζίνο ή οι χειριστές ζωντανής συνομιλίας δεν είναι ειδικοί, επομένως καταλαβαίνω ότι πρότειναν αυτές τις λύσεις στην αρχή. Κάθε φορά που αντιμετωπίζω πρόβλημα ακόμα και με τον ιστότοπό μας, κάνω τα ίδια βήματα, η διαγραφή των cookies συνήθως λύνει το πρόβλημα.
Εάν λαμβάνετε κάποιο σφάλμα σχετικά με το πρόγραμμα περιήγησης, θα ήταν καλό να γνωρίζετε τι ακριβώς λέει και να προσπαθήσετε να ενεργήσετε ανάλογα. Ξέχασα να σας ρωτήσω, αντιμετωπίζετε αυτά τα προβλήματα όταν χρησιμοποιείτε κινητό ή άλλου είδους συσκευή;
Hello,
I dare to say this is obviously a technical issue, and I would try accessing the casino - games by using a different browser as well, I have lots of funny "bugs" in my late memory caused by cookies, so it does make sense as well. 🤔
You know the casino support or live chat operators are not it specialists, hence I understand that they suggested these solutions at first. Every time I have a problem even with our website, I'm taking the same steps, erasing the cookies usually solves the issue.
If you're getting some error about the browser, would be good to know what exactly it says and try to act accordingly. I forgot to ask you, do you experience these issues while using mobile or another kind of device?
Αυτόματη μετάφραση: