ΦόρουμΚαζίνοBetBeast Casino - γενική συζήτηση

BetBeast Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 12 μήνες από SCATT3R
|
3422 προβολές 27 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Update on the case with Tobias:


The player was asked to provide confirmation of his IBAN and deposit. I reviewed the docs he sent and I found one particular document that in my opinion should have been approved. I have sent a request to the payment officer to double check. I also informed the player that since he has an online bank app to request a statement for the particular payment. He claims he can't and has to wait till July to get the June statement. I never met such a case as with all banking apps and cases I had with players they always provided the statement we had requested by simply downloading the statement for that payment which is always provided free of charge. He claims it will cost him 20 Eur to get such a statement.


The statement he uploaded doesn't list the deposits made on the particular day and the IBAN doesn't match either so even though he claims he sent a statement for those payments, he didn't. I manually checked and compared the IBANs for both accounts and they don't match, which is a clear sign that the statement provided belongs to a different account that he tried to pass to turn around verification that is required by law.


With regards to his statements claiming that the payments are not legal or under a false name, I invited him to look up the payment entity which shows that the payments being processed are legal and not as he claims.


Having said that, I'm fully committed to get his 45 Euro withdrawal processed. After the matter is resolved, there is a strong possibility that his account will be closed due to his aggressive tone and accusations thrown at us. This will be reviewed personally by me, discussed with my superiors and probably also with Casino Guru before I make the decision.


I hope this update provides a crystal clear image of the current situation. Even though the customer service team didn't handle the matter in the best manner, this has been addressed to them, I'm fully committed to get his verification processed as fast as possible and his withdrawal done to his account as that money belongs to him.


I will keep the thread updated once I have more news.

BetBeast Casino
πριν από 3 μήνες

Αυτό δείχνει για άλλη μια φορά ότι η υπηρεσία VIP είναι εντελώς άσχετη και δυστυχώς δεν επιδέχεται κριτικής. Την προαναφερθείσα ανάληψη των 45 ευρώ την ακύρωσα εδώ και καιρό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να περιμένω μέχρι τον Ιούλιο για να κάνω την απόσυρσή μου, ώστε να μπορέσω να παράσχω στο καζίνο το αντίγραφο κίνησης της τράπεζας. Η εξυπηρέτηση πελατών ήταν ιδιαίτερα ευαίσθητη στο ότι η προσφορά των υπηρεσιών τους στη γερμανική αγορά είναι παράνομη. Το καζίνο δεν έχει άδεια για τη γερμανική αγορά και ως εκ τούτου οι υπηρεσίες τους είναι παράνομες. Αμέσως με απείλησαν ότι θα κλείσουν τον λογαριασμό μου, κάτι που και πάλι δείχνει ότι η εξυπηρέτηση πελατών θέλει να αποφύγει μια αντικειμενική συζήτηση.

Δεν περιμένω να λάβω ούτε ένα σεντ από τα κέρδη μου από αυτόν τον πάροχο.

Αυτόματη μετάφραση:
tobiassss
πριν από 3 μήνες

Dear Tobias,


I have no problem in showing the emails where I said the same thing I mentioned here. Also I have access to your chats with customer service agents where you used vulgar words to insult the agent.


You will get the money like I promised, we thrive on providing a fair treatment to all our players. Whether or not your account will remain open is irrelevant to this complaint. The arrogant and rude way in which you addressed me in your emails and on the chat as well carries already enough grounds to close an account.

πριν από 3 μήνες

Update 3:


All docs are verified. I have just asked Tobias to place the WL so he can get his money.


Also after discussing the other matter, Tobias has apologized and while I understand that tempers can run wild when such situations are faced, I have agreed to accept his apology and forwarded it also the agent in question.


I hope Tobias can also provide an update from his side to close this situation. Once again I send my deepest apologies for having such a situation go out of control. His account will also not be closed after how things proceeded. Tobias is more than welcome to keep being part of our community and for future issues, can directly contact me to assist him.

πριν από 3 μήνες

Ναι, μπορώ να το επιβεβαιώσω. Είναι κρίμα που η κατάσταση θερμάνθηκε τόσο πολύ. Αλλά όλα έχουν διευθετηθεί, ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί και μπορώ να κάνω αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
tobiassss
πριν από 3 μήνες

Glad to help. You have my email. Feel free to reach out whenever you need.

πριν από 3 μήνες

Ναι, μπορώ να το επιβεβαιώσω. Είναι κρίμα που η κατάσταση θερμάνθηκε τόσο πολύ. Αλλά όλα έχουν διευθετηθεί, ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί και μπορώ να κάνω αναλήψεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I'm glad it was resolved in the end, and I'm certainly pleased that the casino faced up to it and didn't ignore you. It's important that you can make withdrawals and you are verified, so from now on I firmly believe it will only get better.

I wish you the best of luck and when you have further experience, feel free to share it with us. 🙂

I also let Tomas know in the complaint that he can close it and everything has been solved. 

BetBeast Casino
πριν από 3 μήνες

Γεια σου BetBeast,


Δεν ξέρω το παρασκήνιο και απλά διαβάζω. Ωστόσο, μπορώ να πω με απόλυτη βεβαιότητα ότι τα καζίνο Dama NV είναι πραγματικά πολύ αυστηρά όσον αφορά την επαλήθευση και θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου.


Είχα παρόμοια προβλήματα με την επαλήθευση σε άλλα καζίνο Dama NV όπως περιγράφεται εδώ. Έπρεπε μάλιστα να ανοίξω μια καταγγελία μια φορά σε άλλη γνωστή πλατφόρμα, μόνο τότε το καζίνο Dama NV αντέδρασε υπέρ μου. Πριν από αυτό, ήθελαν έγγραφα από εμένα, τα οποία δεν υπάρχουν σε αυτή τη μορφή στη χώρα μου.


Τα τραπεζικά αντίγραφα δεν είναι όλα ίδια, ανάλογα με την τράπεζα! Και οι τραπεζικές μου καταστάσεις μου παρέχονται επίσης σε συνοπτική μορφή κάθε μήνα. Δεν μπορώ να προβάλω και να κατεβάσω τα αντίγραφά μου κάθε μέρα. Στη χώρα μου (Γερμανία) μπορείτε να επιλέξετε εάν θέλετε τις καταστάσεις ηλεκτρονικά ή να τις εκτυπώσετε σε ένα τερματικό. Εάν επιλέξετε την ηλεκτρονική έκδοση, πρέπει πάντα να περιμένετε μέχρι τον επόμενο μήνα για να λάβετε τα αντίγραφα κίνησης τραπεζικού λογαριασμού και στη συνέχεια δεν μπορείτε να τα εκτυπώσετε στο τερματικό επειδή είναι δυνατή μόνο μία επιλογή.


Το Dama NV Casino ήθελε ένα αρχείο PDF από εμένα με τη μεταφορά, το όνομά μου, τη διεύθυνσή μου και την ακριβή ώρα της μεταφοράς. Η τράπεζά μου δεν εκδίδει τέτοιου είδους αρχείο. Στη συνέχεια, το καζίνο ήθελε πιστοποιητικό από την τράπεζά μου ότι ο λογαριασμός ανήκε σε εμένα, παρά τα αντίγραφα κίνησης και την τραπεζική κάρτα, που έδειχναν καθαρά τα στοιχεία μου που ήταν αποθηκευμένα στο καζίνο.


Αλλά το καζίνο επέμεινε σε αυτό το πιστοποιητικό και ναι, ο πελάτης της τράπεζας πρέπει να πληρώσει τέλη για ειδικά αιτήματα - αυτό δεν είναι ψέμα αλλά αλήθεια.

Ευτυχώς, το καζίνο ενέδωσε αφού έκανα την καταγγελία μου και αποδέχτηκα τα έγγραφά μου όπως τα είχα υποβάλει. Γιατί να μην το κάνεις έτσι; Και αυτή την εμπειρία είχα μέχρι στιγμής σε 3 καζίνο του παρόχου που εκπροσωπείτε εδώ.


Λοιπόν, αγαπητέ εκπρόσωπο της BetBeast, μην ψάχνεις πάντα το φταίξιμο και το λάθος στον παίκτη, ρίξτε μια ματιά και στον εαυτό σας 🙂 χαιρετισμούς

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα