Ενημέρωση για την υπόθεση με τον Tobias:
Ο παίκτης κλήθηκε να παράσχει επιβεβαίωση του IBAN και την κατάθεσή του. Εξέτασα τα έγγραφα που έστειλε και βρήκα ένα συγκεκριμένο έγγραφο που κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να είχε εγκριθεί. Έχω στείλει αίτημα στον υπεύθυνο πληρωμών για διπλό έλεγχο. Ενημέρωσα επίσης τον παίκτη ότι, εφόσον έχει μια διαδικτυακή εφαρμογή τράπεζας, ζητά δήλωση για τη συγκεκριμένη πληρωμή. Ισχυρίζεται ότι δεν μπορεί και πρέπει να περιμένει τον Ιούλιο για να λάβει τη δήλωση του Ιουνίου. Δεν συνάντησα ποτέ τέτοια περίπτωση όπως με όλες τις τραπεζικές εφαρμογές και περιπτώσεις που είχα με παίκτες που παρείχαν πάντα τη δήλωση που είχαμε ζητήσει κατεβάζοντας απλώς το αντίγραφο κίνησης για αυτήν την πληρωμή που παρέχεται πάντα δωρεάν. Ισχυρίζεται ότι θα του κοστίσει 20 ευρώ για να λάβει μια τέτοια δήλωση.
Η δήλωση που ανέβασε δεν αναφέρει τις καταθέσεις που έγιναν τη συγκεκριμένη ημέρα και ούτε το IBAN ταιριάζει, οπότε παρόλο που ισχυρίζεται ότι έστειλε δήλωση για αυτές τις πληρωμές, δεν το έκανε. Έλεγξα και συνέκρινα μη αυτόματα τους IBAN και για τους δύο λογαριασμούς και δεν ταιριάζουν, κάτι που είναι σαφές ότι η δήλωση που παρέχεται ανήκει σε διαφορετικό λογαριασμό που προσπάθησε να περάσει για να αλλάξει την επαλήθευση που απαιτείται από το νόμο.
Όσον αφορά τις δηλώσεις του ότι οι πληρωμές δεν είναι νόμιμες ή με ψεύτικο όνομα, τον κάλεσα να αναζητήσει την οντότητα πληρωμής που δείχνει ότι οι πληρωμές που διεκπεραιώνονται είναι νόμιμες και όχι όπως ισχυρίζεται.
Τούτου λεχθέντος, δεσμεύομαι πλήρως να διεκπεραιώσω την απόσυρσή του των 45 ευρώ. Μετά την επίλυση του θέματος, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να κλείσει ο λογαριασμός του λόγω του επιθετικού του τόνου και των κατηγοριών που μας πετάει. Αυτό θα επανεξεταστεί προσωπικά από εμένα, θα συζητηθεί με τους ανωτέρους μου και πιθανώς και με τον Γκουρού του Καζίνο πριν πάρω την απόφαση.
Ελπίζω ότι αυτή η ενημέρωση παρέχει μια κρυστάλλινη εικόνα της τρέχουσας κατάστασης. Παρόλο που η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών δεν χειρίστηκε το θέμα με τον καλύτερο τρόπο, αυτό απευθύνθηκε σε αυτούς, δεσμεύομαι πλήρως να διεκπεραιώσω την επαλήθευσή του όσο το δυνατόν γρηγορότερα και να γίνει η ανάληψη του στον λογαριασμό του, καθώς αυτά τα χρήματα ανήκουν στον αυτόν.
Θα κρατήσω το νήμα ενημερωμένο μόλις έχω περισσότερα νέα.
Update on the case with Tobias:
The player was asked to provide confirmation of his IBAN and deposit. I reviewed the docs he sent and I found one particular document that in my opinion should have been approved. I have sent a request to the payment officer to double check. I also informed the player that since he has an online bank app to request a statement for the particular payment. He claims he can't and has to wait till July to get the June statement. I never met such a case as with all banking apps and cases I had with players they always provided the statement we had requested by simply downloading the statement for that payment which is always provided free of charge. He claims it will cost him 20 Eur to get such a statement.
The statement he uploaded doesn't list the deposits made on the particular day and the IBAN doesn't match either so even though he claims he sent a statement for those payments, he didn't. I manually checked and compared the IBANs for both accounts and they don't match, which is a clear sign that the statement provided belongs to a different account that he tried to pass to turn around verification that is required by law.
With regards to his statements claiming that the payments are not legal or under a false name, I invited him to look up the payment entity which shows that the payments being processed are legal and not as he claims.
Having said that, I'm fully committed to get his 45 Euro withdrawal processed. After the matter is resolved, there is a strong possibility that his account will be closed due to his aggressive tone and accusations thrown at us. This will be reviewed personally by me, discussed with my superiors and probably also with Casino Guru before I make the decision.
I hope this update provides a crystal clear image of the current situation. Even though the customer service team didn't handle the matter in the best manner, this has been addressed to them, I'm fully committed to get his verification processed as fast as possible and his withdrawal done to his account as that money belongs to him.
I will keep the thread updated once I have more news.