ΦόρουμΚαζίνοBetano Casino - γενική συζήτηση

Betano Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από danilolopes5959
|
5543 προβολές 51 απαντήσεις |
|
12 3
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 5 μήνες

Αλλά τι θα συμβεί αν έχω ήδη ανεβάσει κάθε έγγραφο που είναι στα μέτρα μου και ανέβασα κάθε έγκυρο και τρέχον έγγραφο και μου λένε ότι δεν είναι έγκυρα και είναι απόδειξη της τρέχουσας διεύθυνσης για το όνομα και τη διεύθυνσή μου σε pdf και μου λένε ότι δεν είναι έγκυρα ή εγώ Λένε ότι είναι διαφορετικά από αυτά που έχω καταχωρίσει στον λογαριασμό μου στο καζίνο Betano, αλλά δεν είναι αλήθεια, είναι τα ίδια δεδομένα που έχω καταχωρίσει στον λογαριασμό μου στο Betano καζίνο, έχω τα πάντα καταγεγραμμένα στο κινητό μου και είναι τα ίδια δεδομένα


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

Κάποιος να με καθοδηγήσει πού μπορώ να παρακολουθήσω αυτό το θέμα με αυτό το καζίνο, αφού σχετικά δεν θέλουν να με πληρώσουν και έχω μόνο λίγες μέρες για να διεκδικήσω τα κέρδη μου αν δεν τα κρατήσουν όλα, σου δίνουν μόνο 30 ημέρες για να διεκδικήσετε τα χρήματα. λεφτά αλλά μου μένουν μόνο λίγες μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Έχουν ήδη μεταφέρει τα χρήματά μου ξανά στον λογαριασμό του καζίνο για να τα παίξω. Είναι 2 φορές που ακυρώνουν την ανάληψη μου και την επιστρέφουν στον λογαριασμό του καζίνο file

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 4 μήνες

Προσπαθώ να κάνω μια καταγγελία εδώ για το καζίνο betano και η εφαρμογή με βγάζει και δεν με αφήνει να στείλω την καταγγελία σε κάποιον ειδικό


Αυτόματη μετάφραση:
marioalealh59
πριν από 4 μήνες

Well I've read everything and I'll sum it up in one post. 

If you still have a problem and you say that the proof of address is still the same as you entered when you registered and you have evidence of that and the casino still rejects the document, then I would file a complaint because we probably won't know more unless the team tries to investigate. 

I also see that money has been transferred to your gaming account and you should definitely do nothing with it and do not continue to play so that you do not lose it, because we cannot help you in such cases. 

Furthermore, I notice that you have an issue with creating a complaint. Could you send me a screenshot of what happens when you want to file a complaint ? I saw that you already had one solved so I thought it would be no problem to open one. 

Perhaps I would try to use a different browser, delete cookies or use a different device.

If none of that helps, we'll check what's going on and how we can fix it. 

Let me know then.

Jaro
πριν από 4 μήνες

Πράγματι, δεν έχω αγγίξει αυτά τα χρήματα, τα χρήματα είναι ακόμα εκεί, το μόνο που έκανα ήταν να κάνω ανάληψη ξανά, είναι σε διαδικασία, αλλά διαρκεί μεταξύ 2 εβδομάδων και τα επιστρέφουν στον λογαριασμό μου στο καζίνο για να μπορώ να το παίξω , έχουν περάσει 2 φορές από τότε που εγώ Ακόμα κι έτσι, σήμερα σκέφτηκαν κάτι άλλο, μου έστειλαν μήνυμα ότι θα ακυρώσουν την ανάληψη κεφαλαίων επειδή πρέπει να παίξω, όλα τα χρήματα στον λογαριασμό μου, file και λένε ότι τα δεδομένα μου είναι λανθασμένα, εδώ σας στέλνω στιγμιότυπα οθόνης των δεδομένων μου και των εγγράφων μου για να δείτε ότι είναι ίδια με αυτά που έχω καταχωρίσει στον λογαριασμό μου στο καζίνο. file

Έγινε επεξεργασία από Jaro πριν από 4 μήνες
Αιτία: Deleted personal document
Αυτόματη μετάφραση:
marioalealh59
πριν από 4 μήνες

Thanks for the reply, I saw what you wrote but it is not necessary to put it on the forum and certainly not such personal information. 

However, you did well not to play with the money and I would recommend to file a complaint as I have already written. Did you try to do what I wrote and see if it still can't be opened ? Our team would investigate everything necessary and try to help you because if the casino tells you that you have to lose money, that doesn't seem like a normal solution to me.

Please try it and let me know what you find out.

πριν από 2 μήνες

Στις 29 Ιουνίου, ακύρωσαν μια κατάθεση στο Betano και μέχρι σήμερα δεν μου έχουν επιστρέψει τα χρήματά μου, παρόλο που έχω στείλει τέλεια τα απαραίτητα έγγραφα, μάλιστα εκείνη την ημέρα ακύρωσαν 2 καταθέσεις, μία των $100mxn και μια άλλη των $500mxn.

Και για τα 100 $ μου επέστρεψαν, αλλά για το άλλο, μου δίνουν το ρεπό και μου λένε να περιμένω, αλλά έχουν περάσει πάνω από δύο μήνες και δεν δείχνουν καμία επιθυμία να λύσουν το πρόβλημά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
espektro99
πριν από 2 μήνες

It is a really long time waiting, in my opinion.

May I ask if the $500mxn is shown in your account or is it shown as a pending withdrawal?

Did the casino explain the reason for this delay to you?

I would surely suggest you file a complaint here, so our team can have a look at this whole situation. What do you say? Here's the link you need to follow in case you are interested.

πριν από 2 μήνες

It is a really long time waiting, in my opinion.

May I ask if the $500mxn is shown in your account or is it shown as a pending withdrawal?

Did the casino explain the reason for this delay to you?

I would surely suggest you file a complaint here, so our team can have a look at this whole situation. What do you say? Here's the link you need to follow in case you are interested.

πριν από 2 μήνες

Η κατάθεση που έκανα στην betano των 500 εκατομμυρίων $ δεν εμφανίζεται ως εκκρεμής ανάληψη πουθενά από την πλευρά της betano, αλλά με διαβεβαιώνουν ότι την επέστρεψαν στον τραπεζικό μου λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Εκτός του ότι κάθε φορά που επικοινωνώ με την υποστήριξη μου δίνουν διαφορετικές εκδοχές του προβλήματος που υπήρχε, χωρίς καμία λύση σε αυτό το θέμα, απλά πρέπει να περιμένω περισσότερο, δηλαδή εκτός από τους 2 μήνες που έχω περιμένοντας αυτή τη λύση, πρέπει ακόμα να περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
espektro99
πριν από 2 μήνες

It really must be frustrating, I can understand you.

Did you think about the choice of filing a complaint here, though? Our team will surely gladly look into it.

12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα