Καταλαβαίνω ότι το καζίνο δεν είπε κυριολεκτικά "Αναγνωρίζουμε το σφάλμα", αλλά δεν χρειάζεται ιδιοφυΐα για να διαβάσετε ανάμεσα στις γραμμές.
26 Φεβρουαρίου - Το πρόβλημα αναφέρθηκε και προωθήθηκε στους "Ειδικούς"
27 Φεβρουαρίου - Η υποστήριξη αναγνωρίζει τα σφάλματα, η Υποστήριξη λέει ότι θα επεξεργαστεί μια επιστροφή χρημάτων σε έως και 48 ώρες
29 Φεβρουαρίου - έχουν περάσει τα 48 Ω., λέει η υποστήριξη πελατών, οι γύροι θα επιστραφούν μέχρι το τέλος της ημέρας. Δεν επιστράφηκε ποτέ τίποτα.
Εάν δεν υπήρχε σφάλμα ή οποιαδήποτε αναγνώριση σφάλματος, η υποστήριξη δεν θα έλεγε ποτέ ότι θα μου επέστρεφαν τα χρήματα. Από τη στιγμή που είπαν ότι θα μου επιστρέψουν τα χρήματα μετά από έρευνα, σημαίνει ότι αναγνώρισαν το λάθος.
Τώρα θα μου πείτε, αν χάσατε χρήματα χωρίς καν να παίξετε λόγω πολλαπλών σφαλμάτων, και το καζίνο αναγνώριζε το λάθος και υποσχέθηκε επιστροφή χρημάτων, δεν θα απογοητευόσασταν; Προφανώς αυτό είναι ένα Καζίνο SCAM, διαφορετικά θα είχα λάβει τα χρήματά μου επιστροφή χρημάτων αφού μου υποσχέθηκαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα, καθώς ΥΠΗΡΧΕ ένα σφάλμα και ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ.
Είναι πραγματικά κρίμα που το CasinoGuru βλέπει μόνο αυτό που θέλει να δει. Δεν μπορώ καν να εκφράσω την απογοήτευση που έρχομαι εδώ για βοήθεια και στοιχηματίζω με έναν Bias και το CasinoGuru που τάσσεται ξεκάθαρα με ένα Scam Casino όταν τα στοιχεία είναι όλα εκεί. Για να μην αναφέρουμε πόσες φορές το καζίνο είπε ψέματα κατά τη διάρκεια της καταγγελίας, το οποίο είδε ο καζίνογκουρού, αλλά απλώς δεν τον ένοιαζε 😀
Είμαι βέβαιος ότι θα βρείτε μια άλλη δικαιολογία για την απόρριψη τόσο του καζίνο όσο και της καταγγελίας, ακόμη και όταν όλα τα στοιχεία είναι εκεί σε κοινή θέα, αλλά ό,τι σας κάνει να κοιμάστε καλύτερα το βράδυ, υποθέτω.
I understand that the casino didn't literally say " We acknowledge the error " but it doesnt take a genius to read between the lines.
26 February - Problem reported and forwarded to the "Specialists"
27 February - Support acknowledges the errors, Support say they will process a refund in up to 48H
29 February - 48H have passed, Customer support say, rounds will be refunded until the end of the day. Nothing was ever refunded.
If there was no error, or any acknowledgement of error, the support would never say they would refund me the money. From the moment they said they would refund me the money after investigating, it means they acknowledged the error.
Now you tell me, if you lost money without even playing due to multiple errors, and the casino acknowledged the error and promised a refund, wouldn't you get frustrated? Obviously this is a SCAM Casino, or else I would have gotten my money refunded after they promised to refund me since THERE WAS an error and they ACKNOWLEDGED IT.
It's truly a shame CasinoGuru only sees what they want to see. I can't even put into word the frustration of coming here for help and being bet with a Bias and CasinoGuru clearly siding with a Scam Casino when the evidence it's all there. Not to mention the amount of times the casino Lied during the complaint, which casinoguru saw, but just didn't care 😀
I am sure you will find another excuse for both the casino and the complaint being dismissed even when all the evidence is there in plain sight, but whatever makes you sleep better at night I guess.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση: