Αγαπητέ @BetAndYou,
Αν και εκτιμώ τον χρόνο και τον κόπο σας για να αντιμετωπίσετε το παράπονό μου, εδώ στο CasinoGuru, δυστυχώς, αργήσατε λίγο. Για την ακρίβεια, 1,5 χρόνο πολύ αργά. Τα δικαιώματά μου για το υπεύθυνο gaming δεν χειρίστηκαν σωστά και παραμελήθηκαν, τα άκυρα στοιχήματά μου δεν επιστράφηκαν, παρόλο που το είπατε εσείς, θα επιστραφούν. Λόγω όλων αυτών, ζητώ αποζημίωση για τις καταθέσεις και για τα στοιχήματα που δεν επιστράφηκαν λόγω σφαλμάτων εκ μέρους σας. Αυτό είναι το μόνο δυνατό και δίκαιο αποτέλεσμα/λύση.
Ο πελάτης εξέφρασε την επιθυμία να σταλεί ο λογαριασμός σε ξεχωριστή αλληλογραφία. Σύμφωνα με τις απαιτήσεις, έπρεπε να περάσει από τη διαδικασία απενεργοποίησης: να γράψει ένα γράμμα στον φάκελο και να το συμπληρώσει KYC.
Πράγμα που έκανα... και δεν εκπλήρωσες τις υποχρεώσεις σου . Παρακαλώ, αναγνωρίστε το σφάλμα από πλευράς σας και επιλύστε το παράπονο ειρηνικά και φιλικά, αυτό είναι το μόνο που ζητάω. Δεν έχω αρνητικά συναισθήματα για το BetAndYou, αλλά είτε σκόπιμα είτε από αμέλεια, κέρδισες χιλιάδες εξαπατώντας με. Το μόνο που θέλω είναι να επιλυθεί επιτυχώς το παράπονό μου, καθώς είμαι εξαιρετικά λογικός, και το μόνο που θέλω είναι μια επιστροφή χρημάτων από τα στοιχήματα Άκυρα που είπατε ότι θα επιστρέψετε αλλά δεν κάνατε ποτέ, και μια επιστροφή χρημάτων για τις καθαρές καταθέσεις από τότε που τελείωσα επιτυχώς τον αυτοαποκλεισμό μου και δεν εκπληρώσατε τις υποχρεώσεις σας μπλοκάροντας τον λογαριασμό μου. Λάβετε υπόψη σας ότι, θα πρέπει να μοιραστώ όλα όσα υπέστη κατά τη διάρκεια του χρόνου μου με την BetAndYou στο παράπονό μου, έχω πολλά στιγμιότυπα της εξυπηρέτησης πελατών που με παρακινούν σε λάθος και παρέχουν πολλές λανθασμένες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένου του να μην μου επιτρέπουν να περιορίσω τις καταθέσεις για να ελέγξω δαπανών, έχω αποδείξεις ότι επικοινώνησα επιτυχώς με το τμήμα που μου είπατε, τους έστειλα μια επιστολή όπως μου είπατε, επέλεξα την ώρα για την εξαίρεση και τελείωσα το KYC όπως ζητήθηκε, και παρόλα αυτά δεν καταφέρατε να αποκλείσετε τον λογαριασμό μου.
Ποιος ξέρει πόσοι άλλοι πέρασαν το ίδιο με εμένα;
Θα χαρώ πολύ να αποσύρω το παράπονό μου μόλις λύσετε το πρόβλημά μου και θα σας ευχηθώ καλή τύχη στο μέλλον.
Dear @BetAndYou,
Although I do appreciate your time and effort to adress my complaint, here on CasinoGuru, unfortunately, you are a little too late. To be exact, 1.5 Years too late. My responsible gaming rights were mishandled and neglected, my Void Bets were not refunded even though it was said by you, they would be refunded. Due to all of this, I am seeking Compensation for the deposits and for the Bets that were not refunded due to errors on your part. This is the only possible and fair outcome/resolution.
The client expressed a wish for the account to be sent to a separate mail. In accordance with the requirements, he had to go through the deactivation procedure: write a letter on the envelope and fill it out KYC.
Which I did... and you failed to fulfill your obligations. Please, acknowledge the error on your end, and solve the complaint peacefully and amicably, that's all I ask. I have no Ill feelings towards BetAndYou, but either purposely or with negligence, you profited thousands by deceiving me. All i want is my complaint to be successfully resolved, since I am being extremely reasonable, and all I want is a Refund from the Void bets that you said you would refund but never did, and a refund for the net deposits since I successfully finished my Self-exclusion and you failed to fulfill your obligations by blocking my account. Kindly note that, i will have to share everything i suffered during my time with BetAndYou in my complaint, i have several screenshots of customer service inducing me in error and providing several wrongful informations, including not allowing me to limit deposits in order to control my spendings, I have proof that I successfully contacted the department you told me, I sent them a letter as you told me, i chose the time for the exclusion and finished KYC as requested, and you still failed to block my account.
Who knows how many more went through the same as me?
I will be more than Happy to drop my complaint as soon as you solve my issue, and I will wish you the best of luck in the future.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: