Γειά σου
Εκτιμώ την υποστήριξη και την απάντησή σας
α.Το καζίνο μου λέει μόνο "Ενώ κατανοούμε την επιθυμία σας για πληροφορίες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο για την ολοκλήρωση μιας έρευνας."
σι. Ναι, πληρούσα όλες τις προϋποθέσεις μπόνους. Συμμορφώθηκα με όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις του. Μετά τα χρήματα που κέρδισα... τα κέρδισα ποντάροντας σε αθλητικό στοίχημα και διαδικτυακή ρουλέτα.
Τέλος, έγραψα ένα email στην Curacao Gaming και μου απάντησαν με τα εξής:
"Αγαπητέ κύριε, κυρία,
Παραλαμβάνουμε το email σας.
Παρακαλούμε συμπληρώστε τη συνημμένη φόρμα. Επίσης, συμπεριλάβετε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις συνομιλίες ή οποιαδήποτε αλληλογραφία που υποστηρίζει το πρόβλημά σας. Χρειαζόμαστε επίσης ένα επικυρωμένο αντίγραφο της επαλήθευσης ταυτότητας/διεύθυνσης που εκδόθηκε από την κυβέρνηση.
Απαιτούμε επίσης ένα αντίγραφο της πηγής κεφαλαίων για να τοποθετήσουμε το στοίχημα σύμφωνα με τις πολιτικές AML.
Μόλις λάβουμε τις πληροφορίες θα επικοινωνήσουμε με τον Αδειούχο μας.
Χαιρετισμοί,
Gaming-Curacao.com
Σας ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση και τη βοήθειά σας.
Hello
I appreciate your support and response
a.The casino only tells me "While we understand your desire for information, we would like to inform you that we cannot provide a specific time frame for the completion of an investigation."
b. Yes, I met all the bonus requirements. I complied with all its terms and conditions. Then the money I won... I earned it by betting on sports betting and online roulette.
Finally, I wrote an email to Curacao Gaming and they responded to me with the following:
"Dear Sir/Madam,
We are in receipt of your email.
Please fill out the attached form. Also please include all emails, chats or any correspondence that supports your issue. We also need a certified copy of your government issued ID/address verification.
We also require a copy of the source of funds to place wager as per the AML policies.
Once we receive the information we will contact our Licensee.
Regards,
Gaming-Curacao.com
Thank you again for your response and help.
Hola
Agradezco tu soporte y respuesta
a.El casino sólo me dice " Si bien entendemos su afán por obtener información, nos gustaria informarle que no podemos proporcionar un plazo especificio para la finalización de una investigación"
b. Si, cumpli con todos los requisitos del bono. Cump´li con todos sus terminos y condiciones. Luego el dinero que gané... lo gané apostando en apuestas deportivas y en la ruleta online.
Por último, escribi un Correo a Curacao Gaming y me respondieron lo siguiente:
"Dear Sir/Madam,
We are in receipt of your email.
Please fill out the attached form. Also please include all emails, chats or any correspondence that supports your issue. We also need a certified copy of your government issued ID/address verification.
We also require a copy of the source of funds to place wager as per the AML policies.
Once we receive the information we will contact our Licensee.
Regards,
Gaming-Curacao.com
Agradezco nuevamente su respuesta y ayuda
Αυτόματη μετάφραση: