ΦόρουμΚαζίνοbet O bet Casino - γενική συζήτηση

bet O bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από dafredoc
|
4421 προβολές 34 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Απάτη καζίνο, έλεγξαν τον λογαριασμό μου, ζήτησα ανάληψη κεφαλαίων, με μπλόκαραν, κράτησαν τα χρήματά μου που κατέθεσα και το κέρδος μου!

Αυτόματη μετάφραση:
yanceypro
πριν από 1 έτος

Your account was verified? Were you playing with a bonus or real money only? Have you tried to contact support to know why the account was blocked?

You can file a complaint here: https://casino.guru/complaints/all

πριν από 1 έτος

Απάτη καζίνο, έλεγξαν τον λογαριασμό μου, ζήτησα ανάληψη κεφαλαίων, με μπλόκαραν, κράτησαν τα χρήματά μου που κατέθεσα και το κέρδος μου!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, the player SunsetGaze basically asked everything necessary. 

I think that if you believe that you have done nothing wrong, it would be wise to file a complaint on the above mentioned link. 

However, the casino also stated why it blocked the account ? 

SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Θα καταχωρήσω την καταγγελία, ευχαριστώ πολύ φίλε.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ πολύ για τη βοήθειά σας, θα καταχωρήσω την καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
yanceypro
πριν από 1 έτος

Feel free to update us on the progress. Good luck to you!

πριν από 6 μήνες

Γεια σε όλους, προσπαθώ να κάνω ανάληψη όλων των χρημάτων μου για περισσότερο από 3 μήνες.


Κατέθεσα 100 δολάρια, κάλυψα τις απαιτήσεις του rollover τους... μετά με τα πραγματικά χρήματα συνέχισα να στοιχηματίζω και να παίζω ρουλέτα. Το υπόλοιπό μου ανέβηκε στα 1922$...όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου πλήρωσαν μόνο 627$...η απάντησή τους ήταν "Παρακαλώ σημειώστε ότι καταφέραμε να σας πληρώσουμε το ποσό της κατάθεσής σας, ήταν απόφαση του τμήματος κινδύνου"


Με το υπόλοιπο ($1295) συνέχισα να στοιχηματίζω σε ρουλέτα και άλλα παιχνίδια online καζίνο και το υπόλοιπό μου ανέβηκε στα $1522


Δεν θέλουν να μου πληρώσουν 1522 $, δηλαδή... το αίτημα ανάληψης μου δεν έχει διεκπεραιωθεί ακόμα... Και όταν στέλνω email ξέρουν πώς να απαντήσουν μόνο σε αυτό: "Παρακαλώ σημειώστε ότι ο λογαριασμός σας βρίσκεται υπό έρευνα από το Τμήμα Κινδύνων…».


Ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως και δεν έχουν κανένα επιχείρημα ότι δεν θέλουν να μου πληρώσουν τα δίκαια κέρδη μου (για αθλητικά στοιχήματα και διαδικτυακό καζίνο)



Από εδώ και πέρα ανέφερα ότι με περιόρισαν στο αθλητικό στοίχημα (δεν μπορούσα να ποντάρω πάνω από 2 δολάρια). Αλλά έκαναν και με άφησαν να χρησιμοποιήσω το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
SantiagoMB
πριν από 6 μήνες

Hi, I'll start by saying that this was not the best choice of casino, as its safety index is quite low.

However, according to what I've heard, you are verified and your account is currently under investigation. Did the casino at least tell you approximately when it should end and let you know ? Apparently they are checking gamplay or something like that so you will have to be patient. 

Anyway, did you play with any bonus at the beginning when you said you had to meet the conditions ? 

However, since it's been 3 months I wouldn't think too much and open a complaint here on this link and our team would try to help you somehow. 

Do you think you'll go for it ?

Jaro
πριν από 6 μήνες

Γειά σου


Εκτιμώ την υποστήριξη και την απάντησή σας


α.Το καζίνο μου λέει μόνο "Ενώ κατανοούμε την επιθυμία σας για πληροφορίες, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι δεν μπορούμε να παρέχουμε συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο για την ολοκλήρωση μιας έρευνας."


σι. Ναι, πληρούσα όλες τις προϋποθέσεις μπόνους. Συμμορφώθηκα με όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις του. Μετά τα χρήματα που κέρδισα... τα κέρδισα ποντάροντας σε αθλητικό στοίχημα και διαδικτυακή ρουλέτα.


Τέλος, έγραψα ένα email στην Curacao Gaming και μου απάντησαν με τα εξής:


"Αγαπητέ κύριε, κυρία,



Παραλαμβάνουμε το email σας.



Παρακαλούμε συμπληρώστε τη συνημμένη φόρμα. Επίσης, συμπεριλάβετε όλα τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις συνομιλίες ή οποιαδήποτε αλληλογραφία που υποστηρίζει το πρόβλημά σας. Χρειαζόμαστε επίσης ένα επικυρωμένο αντίγραφο της επαλήθευσης ταυτότητας/διεύθυνσης που εκδόθηκε από την κυβέρνηση.


Απαιτούμε επίσης ένα αντίγραφο της πηγής κεφαλαίων για να τοποθετήσουμε το στοίχημα σύμφωνα με τις πολιτικές AML.



Μόλις λάβουμε τις πληροφορίες θα επικοινωνήσουμε με τον Αδειούχο μας.



Χαιρετισμοί,



Gaming-Curacao.com




Σας ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση και τη βοήθειά σας.



Αυτόματη μετάφραση:
SantiagoMB
πριν από 6 μήνες

Thank you also for your reply. So you've passed it on to the licensing authority from what I can see. Did you give them everything they asked for? I'd be quite curious to know when and what they'll write you off. 

As for the questions answered, I understand that if the casino is still investigating, they can't tell you anything specific yet so they don't confuse you unnecessarily, and they can't give you a timeframe, even though it would be important to me. It is essential that it does not take them several months, but at least they could give you some kind of reassurance. 

Therefore, the only thing we can do at the moment is to wait and hopefully the casino will get back to you soon with the result. If not, you can use our free feature which I have already mentioned and given you a link to it - complaint, as an alternative, you can wait for the authority to write you back. 

If you have any news, be sure to let me know. 

I'll keep my fingers crossed. 🤞

Jaro
πριν από 6 μήνες

Γειά σου


Θα στείλω την τεκμηρίωση, αν και μου φαίνεται περίεργο που μου ζητούν "αντίγραφο της πηγής κεφαλαίων για τοποθέτηση"... όταν η κατάθεσή μου ήταν μόλις 100 δολάρια. Αλλά νομίζω ότι θα το κάνω


Ευχαριστώ πολύ πάντως, θα γράψω το παράπονό μου στο link που μου δώσατε. Επειδή έχουν περάσει περισσότεροι από 3 μήνες, είναι πάρα πολύ καιρό για μένα και λαμβάνω πάντα τα ίδια email: "Παρακαλώ σημειώστε ότι ο λογαριασμός σας βρίσκεται υπό έρευνα από το τμήμα Risk..."

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 6 μήνες

Εκσυγχρονίζω:


Υπέβαλα την καταγγελία μου αλλά δεν μπόρεσα να ανεβάσω όλα τα αρχεία και τα αποδεικτικά στοιχεία (Είπαν ότι υπήρχε σφάλμα και ότι το αρχείο δεν μπορούσε να μεταφορτωθεί)

Πώς θα μπορούσα να το κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
SantiagoMB
πριν από 6 μήνες

Well, thanks for the update from your side. 

Regarding the complaint, try to post evidence if you can only post 3 in one post and then write a new one with another three and so on. 

I also think it's right if you send them what they want and hopefully it will all be over soon and you will know the result. 

I wish it will be fair and you can tell me whatever new things you find out. 

πριν από 3 μήνες

Hi everyone. I've been seeing a lot of issues here and I just wanted to ask if anyone has actually ever gotten their funds from this casino.

tm1025
πριν από 3 μήνες

Hello, based on what I saw in our review, I would say it's not worth playing here. The safety index is very low, so I wouldn't really try it to avoid any problems. Also, the complaints that players have made against the casino are mostly unresolved and the casino doesn't respond to us at all, so if something were to happen, you probably don't have many options for help. 

So think very carefully whether you want to deposit in such a place or not. 

It's good that you came here for information. 

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα