Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBassBet Casino - γενική συζήτηση

BassBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

 από Robinpett
|
1.774 προβολές 52 απαντήσεις |
|
1 2 3

Δυστυχώς έπαιξα χθες σε αυτό το καζίνο και κέρδισα.εκανα απόσυρση(εκκρεμή).

Μετά κατάλαβα ότι είναι η ίδια διαχείριση με το spinanga.

Είναι από τις χειρότερες εταιρείες που δυστυχώς το casino guru έχει με μεγάλη βαθμολογία και δεν μας προστατεύει.

Στο spinanga έκανα ανάληψη μετά από

20 μέρες και φυσικά με παράπονο ανοιχτό . Δεν ζητήσανε ποτέ επαλήθευση οπότε γενικά δεν ζητάνε. Απλά λένε δικαιολογίες για να ακυρώσεις την ανάληψη και να χάσεις τα χρήματα σου.

Θα πρότεινα σε όποιον παιχτεί πέσει σε αυτήν την παγίδα να κάνει υπομονή μέχρι να πάρει την ανάληψη και να μην ξαναπαίξει εδώ.

Πληρώνουν αλλά παρά πάρα πολύ αργά!!!!


thanosttt89

You just wrote that you made your withdrawal yesterday, right? So, how come you already know that they pay late, is my question?🤷‍♀️

Is your account already verified there, and what payment method have you used, please?

I hope that it will be much faster than your experience at Spinanga, believe me.

Το ξέρω γιατί έπαιζα στο spinanga casino. Είναι ακριβώς το ίδιο σύστημα. Παρ όλα αυτά θα περιμένω 3 μέρες εργάσιμες όσες είπαν πριν προχωρήσω σε παράπονο . Δεν κάνουν επαλήθευση. Το διευκρίνισα με το live chat τους.

thanosttt89

Keep us informed, please.

And keep in mind that with the highest possibility, they mean 3 working days, though.

So I decided to join Bassbet three days ago, I made a 150$ deposit and got 150$ sports bonus that I rolled over successfully following all the rules of terms & conditions. I made it to 1500$ then suddenly the administration blocked me from betting on sports, which I could understand. So I decided to push my luck further in live casino, I was able to make it up to 3000$.

This morning, I try to log in to my account, and to my surprise, my account has been closed by administration without any warning or explanation, I tried contacting them by email but still no answer from them, so I reached them thru live chat, they told me that the relevant department will be reaching out to me shortly.

I am very worried about what is going to happen to my balance, has anything similar happened to anyone? Can I expect to get my money withdrawn or is it a scam? Thank you for anyone taking the time to read and answer me.🙏🏻

locobenz0123

Θα πρότεινα να κάνεις ένα παράπονο στο casino guru για το συγκεκριμένο casino. Γενικά πληρώνουν μπορεί να καθυστερούν αλλά πληρώνουν. Μιλάω από δικές μου εμπειρίες μαζί τους .

Για να καταλάβω όμως σου έχουν κάνει φραγή στο λογαριασμό σου? Η δεν μπορείς να συνδεθείτε στο site τους?

thanosttt89

Thank you for your response thanos.

So they put my account under review without any warning or email, when I try to log in I get this message: « your account is under review, please check out our help center for more information »

locobenz0123

Θεωρώ ότι θα λυθεί το πρόβλημα. Κάνε παράπονο μέσο του casino guru (βοήθεια απίστευτα πολύ). Κάνε υπομονή και θα τα πάρεις τα λεφτά σού.

Γενικά πάντως να έχεις υπόψη σου να αποφεύγεις τα μπόνους γιατί μπλέκεις και συνήθως χάνεις! Πότε δεν τα περνώ,είναι πιο εύκολο να κερδίσεις χωρίς μπόνους και να κάνεις άμεσα ανάληψη.

Εύχομαι να λυθεί σύντομα το πρόβλημα σου!

Thanks for your answer again, I hope you’re right, I will update you as soon as I get an answer from them 🙂

Δημοσίευση από locobenz0123 διαγράφηκε

So I decided to join Bassbet three days ago, I made a 150$ deposit and got 150$ sports bonus that I rolled over successfully following all the rules of terms & conditions. I made it to 1500$ then suddenly the administration blocked me from betting on sports, which I could understand. So I decided to push my luck further in live casino, I was able to make it up to 3000$.

This morning, I try to log in to my account, and to my surprise, my account has been closed by administration without any warning or explanation, I tried contacting them by email but still no answer from them, so I reached them thru live chat, they told me that the relevant department will be reaching out to me shortly.

I am very worried about what is going to happen to my balance, has anything similar happened to anyone? Can I expect to get my money withdrawn or is it a scam? Thank you for anyone taking the time to read and answer me.🙏🏻

Hello, I see you already got a pretty good recommendation from another player. If you have an account under review, obviously the casino is checking the gameplay. So you'll have to wait until it's over. Did they tell you how long it should take? 

If you are interested you can file a complaint with us and we will try to help you if something unexpected happens.

Hopefully everything will be fine and you will eventually get your money.

If anything changes, just let me know.🙂

Hi Jaro,

Thank you for taking the time to respond. At the moment I still didn’t receive any message nor answer from them. I will update you as soon as I get something. Thanks again

locobenz0123

It may be due to the weekend, so we'll see if they respond in the next few days. 

So I will wait.🙂

Hi Jaro,

indeed you were right, they sent me an email to proceed to KYC. I sent them all my documents, I am now waiting for a response. I had entered an old address while registering so I just provided them with my new one with proof, hopefully it won’t complicate my case.

locobenz0123

Okay then, so just focus on what the casino wants from you and I guess you'll be okay. If you have any problems, let us know and we'll try to help. 

I also hope there will be no issue with any documents. 🙂

Γεια σε όλους, από τις 23 Φεβρουαρίου 2025 προσπαθώ να αποκλείσω τον λογαριασμό μου εκεί, με τη μορφή email και πρόσθετης υποστήριξης, επειδή είμαι εθισμένος, αλλά δεν συμβαίνει τίποτα και μπορώ να συνεχίσω να παίζω.


Ποιος έχει εμπειρία με την BassBet;

Αυτόματη μετάφραση:
Kikidoof

Hi!

I moved your post to the official BassBet thread to help others respond to your situation, which indeed sounds troublesome. According to their own terms, upon requesting self-exclusion via email at support@bassbet.com, the casino account will be closed within the next 24 hours:

file

If the support is aware of the nature of your request, they really should act imemdiately. It is a temporary solution but may help: ask someone close to change your account password for you. Try not to log back into the account unless the matter is resolved and wait for the complaint to progress further, please.

It may take some time so try your best not to play. Would you be interested in further safeguard measures? Browse this secluded part of the website 👈👈 or feel free to respond back to me.


Γεια, τώρα ζήτησα από κάποιον να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασής μου ώστε να μην μπορώ πλέον να παίζω στην BassBet. Από τον γραπτό αποκλεισμό που ζήτησα στις 23 Φεβρουαρίου 2025, έχω καταθέσει πάνω από 3000 EUR εκεί και ακόμη και τώρα ο λογαριασμός μου είναι ακόμα ανοιχτός. Έγραψα για υποστήριξη και στο chat ότι είμαι εθισμένος και θέλω τα χρήματά μου πίσω. Ελπίζω ο Γκουρού να με βοηθήσει και αυτό το καζίνο να χαρακτηριστεί ως αμφίβολο.

Αυτόματη μετάφραση:

Μπόρεσα να επαναφέρω τον κωδικό πρόσβασής μου μόνος μου αφού έβαλα ένα μέλος της οικογένειας να τον αλλάξει και εξακολουθούσα να παρασυρόμουν με μπόνους, παρόλο που είχα αποκλειστεί στις 23 Φεβρουαρίου 2025 λόγω εθισμού στον τζόγο. Ο λογαριασμός μου είναι ακόμα ανοιχτός και, δυστυχώς, μπορεί να παίξει και τώρα έχω φτάσει τα 4.000 ευρώ από το αίτημα αποκλεισμού. Κανείς δεν έχει απαντήσει και το παράπονό μου είναι ακόμα με το παράπονο εδώ στο Guru, αλλά ούτε η Kristina έχει απαντήσει ακόμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Kikidoof

I'm sorry to see you are struggling like this. As I told you the last time, a complaint is a slow process, so meanwhile, you have to try your best to prevent depositing in the casino. This is why I suggested changing passwords for every related source, like the email registered with the casino, through which you may reset your password once more.

Since the situation seems rather desperate to me, have you perhaps considered contacting the hep center?

These are available in Germany:

+49 6131 177 381

+49 1805 10 40 11

+49 711 278 01

Also, your relatives may lend a hand—this guide is focused on this possibility 👈👈

Unless your account is closed, please do what you can to prevent yourself from accessing any casino.

Try activating the children protection block on your devices or browsers; that may restrict gambling-related websites from opening, though it never works per 100%.


1 2 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα