Γειά σου!
Όπως δημοσίευσα στο άλλο νήμα, η κατάσταση γίνεται πραγματικά απελπιστική.
Μόλις την περασμένη Τετάρτη, κατά τη διάρκεια μιας κλήσης επικεντρωμένης σε περίπλοκα ζητήματα παικτών, οι συνάδελφοί μου ανέφεραν την αυξανόμενη τάση τέτοιων τεράστιων ομαδικών προωθήσεων και την αδυναμία των καζίνο να διασφαλίσουν τον αποκλεισμό εθισμένων παικτών από τις καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν οι λογαριασμοί τους έχουν κλείσει λόγω εθισμού.
Συμφωνήσαμε ότι μια τέτοια κατάσταση είναι ενοχλητική και πρέπει να αποφεύγεται. Ωστόσο, υπάρχει πάντα κάποια σύλληψη. Πιστεύουμε ότι μπορούμε να προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε μόνο εάν τέτοια email αποστέλλονται από το επίσημο email του καζίνο, όχι μέσω συνεργατών ή συνεργατών προώθησης. Τα τρίτα μέρη, παρά το πώς μπορεί να ακούγεται, είναι πέρα από τις δυνατότητές μας.
Μπορώ να φανταστώ ότι το ίδιο μπορεί να συμβαίνει με πολλούς περισσότερους λογαριασμούς που είχαν κλείσει στο παρελθόν. δεν έχει σημασία αν εμπλέκονταν ή όχι οι εθισμοί. Επίσης, έχω ήδη ακούσει ότι τέτοιοι λογαριασμοί δεν έχουν κλείσει, σε πολλές περιπτώσεις, τεχνικά πλήρως. Όπως ακριβώς είπες, "υπό εξέταση" ή κάτι παρόμοιο.
Όταν πρόκειται για τις λίστες αλληλογραφίας, ίσως το να ρωτήσετε την τοπική αρχή που επιβλέπει τη συμμόρφωση με τον GDPR μπορεί να οδηγήσει σε κάτι.
Σε κάθε περίπτωση, μη διστάσετε να υποβάλετε καταγγελία για αυτό. Κατά τη γνώμη μου, το οριστικό κλείσιμο λογαριασμού είναι ένα εύλογο αίτημα και το καζίνο θα πρέπει - εντός λογικών συνόρων - να ενεργεί ανάλογα.
Hello!
As I posted in the other thread, the situation is getting really desperate.
It was just last Wednesday during a call focused on complicated player issues when my colleagues mentioned the increasing trend of such massive group promotions and casinos inability to ensure excluding addicted players from email campaigns once their accounts have been closed due to addiction.
We agreed such a situation is troublesome and should be avoided. However, there is always some catch. We believe we can try to help only if such emails are sent from the official casino email, not through affiliate partners or promo partners. Third parties, despite how it may sound, are beyond our reach.
I can imagine the same may be happening with many more previously closed accounts; it does not matter whether the addictions were involved or not. Also, I have already heard that such accounts have not been, in many cases, technically fully closed. Just as you said, "under review" or something similar.
When it comes to the mailing lists, perhaps asking the local authority overseeing GDPR compliance may lead to something.
In any case, feel free to submit a complaint about that. In my opinion, permanent account closure is a reasonable request and the casino should be - within reasonable borders - acting accordingly.
Αυτόματη μετάφραση: