Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBassBet Casino - γενική συζήτηση

BassBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Robinpett
|
1.744 προβολές 52 απαντήσεις |
|
12 3

Γεια, το έχω ακόμη και γραπτώς τώρα που φταίνε αυτοί, σύμφωνα με το LiveChat, αλλά ακόμα δεν είμαι αποκλεισμένος, έχω μπλοκάρει τώρα την πιστωτική κάρτα για τη δική μου ασφάλεια

Αυτόματη μετάφραση:
Kikidoof

Very good step! Please also make sure to forward the statement in writing you mentioned to Michal. He will surely put it to good use!

Do you have someone close to help you get through this, please?


Update:

so in my last update last week I had mentionned that they have accepted all my documents, there was only one left I needed to send them which is my proof of address, so I sent them proof of my old and also new address, that was one week ago.

Today they finally answered me asking me again for all of the documents I already sent and got approved last week.. So I sent them all over again, hopefully this time I won’t have to wait another week for nothing.


ps: All my documents are legit and in good quality so no concerns about that

locobenz0123

I'd probably be getting quite angry because I don't see why they would ask the same thing again if you already sent it to them last week and it was approved. 

Anyway, I can see that you have a lot of patience, although what else is left for you. If this drags on and nothing comes of it, we will try to help you with our complaints team. 

I hope it will soon be over and you will be able to withdraw the money. 🙂

Ich bin trotz dieser Email, immer noch nicht gesperrt, mein Kollege hat es überprüft 🤦‍♀️


Dear Kerstin,


Thank you for contacting our support team.


We would like to inform you that, in conformity with our Terms and Conditions, any balance in your game account will be voided during the process.


Please, confirm your decision and acknowledgment by replying to this email.



Our Casino is fully committed to supporting Responsible Gambling initiatives and encourages you to find information about Responsible Gambling at the websites of the organizations below. Apart from professional help, you will also find applications, which, when downloaded, limit your access to gaming.


https://responsiblegambling.org/ 

https://www.gamblersanonymous.org.uk/

https://www.gamblingtherapy.org/

https://www.betfilter.com/

https://www.gamcare.org.uk/



If you have any additional questions, please, do not hesitate to let us know. 


Best Regards, 

Customer Service

Kikidoof

I'm speechless.. I honestly hope this is some way of very stupid translation, because I can't believe you have to confirm you agree with the balance to be voided. Personally, I see no reason why you should even confirm your request once more. Not to even mention the balance involved.

Please let Kristina know about that immediatelly. This is far too serious, I'd say!

Γεια σου Radka, δεν επιβεβαίωσα ότι μπορούσαν να κρατήσουν τα χρήματά μου, αλλά τους ζήτησα να πληρώσουν. filefile

Αυτόματη μετάφραση:

file Δεν υπάρχει τρόπος να φύγετε από τη λίστα αλληλογραφίας τους. Έχω ζητήσει πολλές φορές να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός. Στέλνουν email με μπόνους 5e ή 20 δωρεάν περιστροφές. Όταν προσπαθώ να συνδεθώ, λαμβάνω "ο λογαριασμός σας υπόκειται σε έλεγχο", αλλά δεν κλείνουν οριστικά τον λογαριασμό αλλά συνεχίζουν να στέλνουν ανεπιθύμητα μηνύματα. Εάν με κάποιο τρόπο αφαιρεθείτε από τη λίστα, εκείνοι σε αυτό το καζίνο θα σας προσθέσουν ξανά στη λίστα. Θα πρέπει να υπάρχει νόμος σε επίπεδο ΕΕ για αυτά τα άχρηστα καζίνο τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου Radka, δεν επιβεβαίωσα ότι μπορούσαν να κρατήσουν τα χρήματά μου, αλλά τους ζήτησα να πληρώσουν. filefile

Αυτόματη μετάφραση:

The only reasonable response, I'd say.

Once more, though, I ask you to add this latest issue to the complaint thread. Just as you write a post on the forum, feel free to add all those screenshots there. Especially the casino's previous suggestion is very important, because it makes no sense. Instead, it was highly unfair.

file Δεν υπάρχει τρόπος να φύγετε από τη λίστα αλληλογραφίας τους. Έχω ζητήσει πολλές φορές να κλείσει οριστικά ο λογαριασμός. Στέλνουν email με μπόνους 5e ή 20 δωρεάν περιστροφές. Όταν προσπαθώ να συνδεθώ, λαμβάνω "ο λογαριασμός σας υπόκειται σε έλεγχο", αλλά δεν κλείνουν οριστικά τον λογαριασμό αλλά συνεχίζουν να στέλνουν ανεπιθύμητα μηνύματα. Εάν με κάποιο τρόπο αφαιρεθείτε από τη λίστα, εκείνοι σε αυτό το καζίνο θα σας προσθέσουν ξανά στη λίστα. Θα πρέπει να υπάρχει νόμος σε επίπεδο ΕΕ για αυτά τα άχρηστα καζίνο τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:

Hello!

As I posted in the other thread, the situation is getting really desperate.

It was just last Wednesday during a call focused on complicated player issues when my colleagues mentioned the increasing trend of such massive group promotions and casinos inability to ensure excluding addicted players from email campaigns once their accounts have been closed due to addiction.

We agreed such a situation is troublesome and should be avoided. However, there is always some catch. We believe we can try to help only if such emails are sent from the official casino email, not through affiliate partners or promo partners. Third parties, despite how it may sound, are beyond our reach.

I can imagine the same may be happening with many more previously closed accounts; it does not matter whether the addictions were involved or not. Also, I have already heard that such accounts have not been, in many cases, technically fully closed. Just as you said, "under review" or something similar.

When it comes to the mailing lists, perhaps asking the local authority overseeing GDPR compliance may lead to something.

In any case, feel free to submit a complaint about that. In my opinion, permanent account closure is a reasonable request and the casino should be - within reasonable borders - acting accordingly.


Τον βάζω σε CC σε κάθε email

Αυτόματη μετάφραση:
Kikidoof

Ok, that's good.

I really don't like where this is going, to be completely honest with you.

Radka, ούτε εγώ, ελπίζω να πάρω τα χρήματά μου πίσω 😬 Ευτυχώς δεν μπορώ να παίξω πουθενά αλλού πια, με απαγόρευσαν μέσω του Oasis.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου Radka, προσπαθούν με κάθε τρόπο, τη στιγμή του κλεισίματος του λογαριασμού, λόγω εθισμού στον τζόγο, file Δεν ήμουν ακόμα VIP πελάτης

Αυτόματη μετάφραση:
Kikidoof

Hello,

we are all very concerned about those practices and my colleagues are constantly trying to educate casino representatives about how wrong and dangerous for players such an approach is!

Hold on, please. Michal is on it.


12 3

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα