Γεια σου,
Δεν γνωρίζω ένα τέτοιο προσωρινό σφάλμα, αλλά είμαι εδώ για να σας βοηθήσω, αν και μου φαίνεται εντάξει.
Μπορείτε να πατήσετε ή να κάνετε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 για να προσπαθήσετε να αποκτήσετε ξανά πρόσβαση στο παράπονό σας;
Απλά για να μάθετε από πού να αρχίσετε να ψάχνετε για λύση.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων 🙏
Hey there,
I'm not aware of such a temporary error, but I'm here to help you out, though it seems okay on my end.
Could you please tap or click this link 👈 to try accessing your complaint again?
Just to find out where to start looking for a solution.
Thank you in advance 🙏
Δεν λέω ότι έκανες κάτι λάθος. Αλλά σε ένα σχόλιο στο B7casino νομίζω ότι είπε ότι δεν είχα λάβει χρήματα, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Λόγω ενός σφάλματος της τράπεζάς μου, το B7casino δεν είχε λάβει χρήματα από εμένα, τα απέσυραν με την άδειά μου για ανάληψη από τον λογαριασμό μου. ...το πρόβλημα παραμένει ότι ο λογαριασμός μου είναι μπλοκαρισμένος και δεν λαμβάνω την πληρωμή μου των 3000 ευρώ και ότι υπάρχουν ακόμα 1400 ευρώ στον λογαριασμό μου. Τα email δεν απαντώνται και για τα υπόλοιπα διαβάστε παραπάνω. Σας έχω ανοίξει καταγγελία και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω...συγγνώμη
I'm not saying you did anything wrong either. But in a comment to B7casino I think it said that I had not received any money, but that is not true. Due to an error by my bank, B7casino had not received any money from me, they withdrew this with my permission to withdraw from my account. ...the problem remains that my account is blocked and I do not receive my payment of 3000 euros and that there is still 1400 euros in my account. Emails are not responded to and for the rest read above. I have opened a complaint with you and I don't know what else to do...sorry
Ik zeg ook niet dat u iets verkeerds heeft gedaan. Maar in een commentaar naar B7casino denk ik stond dat ik geen geld had gekregen, maar dat is niet waar door een fout van mijn bank had B7casino geen geld van mij gehad, dit hebben ze weer terug gehaald met toestemming van mij om van mijn account te halen...verders blijft het probleem dat mijn account geblokkeerd is en ik mijn uitbetaling van 3000 euro niet krijg en dat er nog 1400 euro op mijn account staat. Er wordt niet gereageerd op mails en voor de rest lees hierboven. Heb een klacht geopend bij jullie en verders weet ik niet wat ik moet doen...sorry
Δεν πειράζει, χωρίς πίεση. Θα το κάνουμε βήμα-βήμα.
Θα προσπαθήσω να εξηγήσω λίγο περισσότερο, ξεκινώντας από το παράπονό σας:
Με βάση το στιγμιότυπο οθόνης που δείχνει ένα προσωρινό σφάλμα και επίσης τα λόγια σας, "Έχω ανοίξει ένα παράπονο και έχω μια απάντηση, αλλά μπορώ να το ανοίξω για χθες και σήμερα δείτε στιγμιότυπο οθόνης" Ακολούθησα τα βήματα για να αποκτήσω πρόσβαση στο παράπονό σας και όλα φαίνεται να είναι εργαζόμενος.
Επομένως, για να σας βοηθήσουμε, μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι αυτός ο πράσινος σύνδεσμος 👈 δεν λειτουργεί για εσάς;
Αν όχι, είμαι εδώ για να βοηθήσω
Αν ναι, μια χαρά - το πρόβλημα λύθηκε από μόνο του, υποθέτω.
Τώρα, σχετικά με το πρόβλημα του καζίνο σας, το οποίο δεν σχετίζεται με το σφάλμα καταγγελίας:
Πρέπει να ομολογήσω, έχω μπερδευτεί τώρα.
Η τελευταία ενημέρωση που κάνατε στην καταγγελία λέει, "Έκανα μια κατάθεση που δεν κατέληξε στην τράπεζά τους. Παραπάνω την περιγράφετε διαφορετικά. Τα χρήματα έχουν πλέον αφαιρεθεί από τον λογαριασμό μου, οπότε δεν έχω πλέον χρέος στο b7casino"
Αυτό που λες τώρα, όμως, μου ακούγεται πολύ διαφορετικό.
Επομένως, μόλις μπορέσετε να αποκτήσετε πρόσβαση στο παράπονό σας, με το οποίο είμαι εδώ για να σας βοηθήσω, ενημερώστε το σωστά, ώστε να περιγράφονται και τα τρέχοντα γεγονότα.
Η Kristina (η ειδικός στα παράπονά σας) πρέπει να καταλάβει τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή, οπότε ας το κάνουμε μαζί αν με χρειάζεστε. 🙏
That's ok, no pressure. We're going to take it step by step.
I'll try to explain a bit further, starting with your complaint:
Based on the screenshot showing a temporary error and also your words, "I have openende a complain and i have a answer but i can open it for yesrerday en today see screenshot" I followed the steps to access your complaint, and all seems to be working.
Thus, to help you out, can you confirm this green link 👈 does not work for you?
If not, I'm here to help
If yes, fine - problem solved on its own, I guess.
Now, regarding your casino problem, which is unrelated to the complaint error:
I must admit, I'm confused now.
The last update you made in the complaint says, "I made a deposit that did not end up in their bank. Above you describe it differently. The money has now been removed from my account so I no longer have a debt with b7casino"
What you're saying now, however, sounds quite different to me.
So, once you can access your complaint, which I'm here to assist with, please update it correctly so the current events are described as well.
Kristina (your complaint specialist) needs to understand what is happening right now, so let's do that together if you need me. 🙏
Το ανέφερα αμέσως όταν άνοιξα την καταγγελία, αλλά το μεταφράσατε λάθος, αλλά ήμουν αμέσως ανοιχτός και ειλικρινής. Το γεγονός παραμένει ότι πλέον δεν έχω κανένα χρέος απέναντί τους. Κι όμως όλα είναι μπλοκαρισμένα. Και έτσι δεν παίρνω τα λεφτά μου. Είμαι επαληθευμένος και τα πάντα από αυτούς. Πάντα λάμβανα προηγούμενες πληρωμές τακτοποιημένα. Τότε ήταν μόνο 50 ευρώ ή 100 ευρώ τη φορά, τώρα είναι 3000 ευρώ και μετά τα 1400 που είναι στο λογαριασμό μου.
I immediately reported this when I opened the complaint, but you translated it incorrectly, but I was immediately open and honest. The fact remains that I now have no debt to them. And yet everything is blocked. And so I don't get my money. I am verified and everything by them. I have always received previous payouts neatly. Back then it was only 50 euros or 100 euros at a time, now it is 3000 euros and then the 1400 that is in my account.
Ik heb meteen bij de klacht die ik opende dit al gemeld, alleen heeft u het verkeerd vertaalt, ben meteen open en eerlijk geweest. Het feit blijft dat ik nu bij hun geen schuld heb. En toch alles is geblokkeerd. En ik mijn geld dus niet krijg. Ik ben geverifieerd en alles door hen. Heb eerdere uitbetalingen altijd wel netjes gekregen. Toen ging het maar om 50 euro of 100 euro per keer nu om 3000 euro en dan nog de 1400 die op mijn account staat.
Εντάξει, υποθέτω ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο παράπονό σας χωρίς κανένα πρόβλημα. Χαίρομαι που το ακούω.
Λυπάμαι που επαναλαμβάνομαι συνέχεια, αλλά πρέπει πραγματικά να ενημερώσετε την καταγγελία. Η Kristina πρέπει να γνωρίζει ότι ο λογαριασμός σας είναι μπλοκαρισμένος όσο υπάρχουν χρήματα σε αυτόν. Με καταλαβαίνεις, σε παρακαλώ;
Από την τελευταία σας απάντηση, μπορεί να φαίνεται ότι το πρόβλημα έχει επιλυθεί.
Αυτό είναι απλώς ένα φόρουμ, παρά τη συνομιλία μας εδώ, το παράπονό σας βρίσκεται αλλού.
Επιπλέον, προσέξτε τις ερωτήσεις που σας τέθηκαν. Οι απαντήσεις είναι σημαντικές για να προχωρήσει περαιτέρω η καταγγελία.
Με καταλαβαίνεις, σε παρακαλώ;
Okay, I assume that you can access your complaint without any problems. Glad to hear that.
I'm sorry to keep repeating myself, but you really have to update the complaint. Kristina needs to know your account is blocked while there is money left in it. Do you understand me, please?
From your last response, it may seem like the issue has been resolved.
This is just a forum, despite our conversation here, your complaint is held elsewhere.
Additionally, kindly mind those questions you were asked. Answers are important for the complaint to proceed further.
Do you understand me, please?
Είμαι βαθιά απογοητευμένος με την εμπειρία μου στο b7 Casino. Αφού κέρδισα ένα σημαντικό ποσό 6000 $, δεν έχω λάβει ακόμη καμία πληρωμή, παρά τις πολλές προσπάθειες να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών.
Μετά από μια εβδομάδα αναμονής και επανειλημμένες διαβεβαιώσεις από το καζίνο ότι το ζήτημα « αντιμετωπίζεται με υψηλή προτεραιότητα», μένω χωρίς απάντηση και χωρίς τα χρήματά μου. Η έλλειψη επικοινωνίας και διαφάνειας από την πλευρά τους είναι συγκλονιστική.
Είμαι βαθιά απογοητευμένος και απογοητευμένος από αυτή την εμπειρία.
I am deeply disappointed with my experience at b7 Casino. After winning a significant amount of $6000, I have yet to receive any payout, despite multiple attempts to contact customer service.
After a week of waiting and repeated assurances from the casino that the issue is being "treated with high priority," I am left with no response and without my money. The lack of communication and transparency on their part is shocking.
I am deeply disappointed and frustrated by this experience.
Μπορώ να ρωτήσω εάν ο λογαριασμός σας σε αυτό το καζίνο έχει επαληθευτεί πλήρως και αν είχατε επιτυχείς αναλήψεις στο παρελθόν;
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να προχωρήσουν στην πληρωμή, ειδικά όταν πρόκειται για την πρώτη ανάληψη.
Έχετε νέα σχετικά με αυτό, παρακαλώ;
May I ask if your account at this casino is fully verified and if you've had any successful withdrawals before?
We usually give casinos 14 full days to proceed with the payment, especially when it comes to the first withdrawal.
Have you got any news regarding this, please?
Γεια Romi,
Ναι, ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί πλήρως, έχω ήδη 3 επιτυχείς αναλήψεις.
Αλλά η περίπτωσή μου δεν αφορά αναλήψεις, η περίπτωσή μου είναι να μην λάβω χρήματα την 1η Μαΐου 2024. Ενώ έπαιζα το παιχνίδι XXXTreme Lightning Roulette την 1η Μαΐου 2024, κέρδισα 6.000 ευρώ. Το ποσό εμφανίστηκε στον λογαριασμό μου και μέσα σε 1 λεπτό κυριολεκτικά εξαφανίστηκε. Στο ιστορικό παιχνιδιών μου (screenshot) μπορείτε να δείτε ότι κέρδισα στις 21:18:08, 6000 ευρώ.
Επικοινώνησα αμέσως με την υποστήριξη και μου είπαν να κάνω τα εξής:
- Περιμένετε 1 ώρα
- αποσυνδεθείτε και, στη συνέχεια, συνδεθείτε σε λειτουργία chrome.
Παρά αυτές τις ενέργειες, τα χρήματα δεν μπήκαν ποτέ ξανά στον λογαριασμό μου. Από τότε προσπαθώ να επικοινωνώ με την υποστήριξη κάθε μέρα και μέσω της συνομιλίας μου λένε καθημερινά:
- η υπόθεσή σας έχει προωθηθεί στους διαχειριστές
- η περίπτωσή σας έχει δοθεί υψηλή προτεραιότητα στην ομάδα ανησυχίας
- Η περίπτωσή σας αντιμετωπίζεται με μεγάλη επείγουσα ανάγκη
Τώρα όμως είναι 12 μέρες μετά και ακόμα δεν έχω χρήματα στον λογαριασμό μου.
Είναι ξεκάθαρα τεχνικό σφάλμα, αλλά χάρη σε αυτό το σφάλμα τα χρήματα εξαφανίστηκαν από τον λογαριασμό σας.
Θέλω μόνο τα λεφτά μου πίσω. Έχω ήδη στείλει όλα όσα ζητήθηκαν, Ιστορικό παιχνιδιού, στιγμιότυπο οθόνης, αναγνωριστικό παιχνιδιού.
Είναι προφανές ότι μόλις πήρα τα χρήματα και έφυγαν, αλλά θέλω τα λεφτά μου πίσω γιατί πλήρωσα για να παίξω, έπαιξα και κέρδισα.
Εδώ σας στέλνω το στιγμιότυπο οθόνης για να το δείτε μόνοι σας.
Hi Romi,
Yes my account is fully verified, I have 3 successful withdrawals already.
But my case is not about withdrawals, my case is about not receiving winning money on May 1, 2024. While playing the game XXXTreme Lightning Roulette on May 1, 2024, I won 6,000 euros. The amount appeared in my account and within 1 minute it literally disappeared. In my game history (screenshot) you can see that I won at 21:18:08, 6000 euros.
I immediately contacted support and they told me to do the following:
- Wait 1 hour
- log off and then log in in chrome mode.
Despite these actions, the money never came into my account again. Since then I have tried to contact support every day and through the chat I am told every day:
- your case has been forwarded to managers
- your case has been given high priority to the concern team
- Your case is being treated with great urgency
But now it is 12 days later and I still have no money in my account.
It is clearly a technical error, but thanks to this error the money has disappeared from your account.
I just want my money back. I have already sent everything requested, Game history, screenshot, game ID.
It's obvious that I just got the money and it's gone, but I want my money back because I paid to play, I gambled and I won.
here I send the screenshot so you can see for yourself.
Σε αυτήν την περίπτωση, θα πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ, ώστε η ομάδα μας να σας βοηθήσει με αυτό το ζήτημα. Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε. Ενημερώστε μας σίγουρα για οποιαδήποτε νέα σχετικά με αυτό.
In this case, I would suggest you file a complaint here so our team can help you out with this issue. Please follow this link to do so. Surely keep us updated about any news regarding this.
Αυτό κάλυψα τις προϋποθέσεις του μπόνους που μου έδωσαν, έκανα μια κατάθεση ενός συγκεκριμένου ποσού που μου είπε η τεχνική υποστήριξη να κάνω για να απολαμβάνω τα οφέλη μου από τα κέρδη. Κάνοντας αυτό, δεν μου επιτρέπει να εκπληρώσω τις αναλήψεις μου, επιτρέποντάς μου μόνο να κάνω ανάληψη 10 $ στον λογαριασμό μου αργότερα. Από αυτό μου ζητά να ολοκληρώσω ορισμένες εργασίες, οι εργασίες που μου ζητήθηκαν εκπληρώνονται, μιλήστε με την τεχνική υποστήριξη και πείτε μου ότι ξεκλειδώνοντας αυτές τις εργασίες θα μπορώ τώρα να κάνω οριστική ανάληψη των κερδών μου όταν θέλω να κάνω ανάληψη, μου ζητάει για να συνδέσω την κάρτα μου ή τον λογαριασμό μου ξανά την τράπεζα για να μπορώ να κάνω ανάληψη, για την οποία είχα ήδη συνδέσει την κάρτα και είχε γίνει ανάληψη για το ποσό των $10, πώς μου ζητείται ξανά να συνδέσω κάτι ξανά εάν το ίδιο καζίνο επιβεβαίωσε ανάληψη $10 σε μένα; ο λογαριασμός στην πραγματικότητα έχω στιγμιότυπα οθόνης της υποστήριξης μου είπε ότι αυτό που συνέβη ήταν τα κέρδη μου μετά την πρώτη κατάθεση αφού μου είπαν ότι ολοκληρώνοντας τις εργασίες θα μπορούσα τελικά να αποσύρω όλα μου τα κέρδη και πάλι με εξαπάτησαν ζητώντας μου να καταθέσω άλλο συγκεκριμένο ποσό
This I met the requirements of the bonus that they gave me, I made a deposit of a certain amount that the technical support told me to make in order to enjoy my benefits from the profits. By doing this, it does not allow me to fulfill my withdrawals, only allowing me to withdraw $10 to my account later. From this it asks me to complete certain tasks, the tasks asked of me are fulfilled, talk to the technical support and tell me that by unlocking these tasks I will now be able to definitively withdraw my earnings when I want to withdraw, it asks me to link my card or my account again bank to be able to withdraw, for which I had already linked the card and a withdrawal had been made for the amount of $10, how am I asked again to link something again if the same casino confirmed the withdrawal of $10 to me? account in fact I have screenshots of the support told me that what happened was my profits after the first deposit after I was told that by completing the tasks I could finally withdraw all my profits and again they deceived me again by asking me to deposit another certain amount
Este cumplí los requisitos del bono que me regalaron hice un depósito de cierta cantidad que me dijo el soporte técnico que hiciera para poder disfrutar de mis beneficios de las ganancias al realizar esto no me permite cumplir con mis retiros solamente dejándome retirar $10 a mi cuenta después de esto me pide que cumpla ciertas tareas se cumplen las tareas que se me piden habla con el soporte técnico y me dice que al desbloquear esas tareas ya podré retirar ahora definitivamente mis ganancias al querer retirar me pide que vincule de nuevamente mi tarjeta o mi cuenta bancaria para poder retirar por lo cual ya había vinculado la tarjeta y se me había hecho un retiro por la cantidad de $10 cómo se me pide otra vez que vuelva a vincular algo si ya la misma el mismo casino me confirmó el retiro de $10 a mi cuenta de hecho cuento con las capturas de pantallas del soporte me dijo que eso que sucedía mis ganancias después del primer depósito después de la después se me dijo que cumpliendo las tareas podría a fin retirar todas mis ganancias y nuevamente me volvió a engañar pidiéndome que depositara otra cierta cantidad
Επομένως, ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως και έχετε κάνει και την κατάθεση επαλήθευσης. Είναι σωστό? Επομένως, δεν καταλαβαίνω τον λόγο για να κάνω άλλη κατάθεση, για να σας πω την αλήθεια.🤷♀️
Εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, θα σας συνιστούσα να μην κάνετε άλλες καταθέσεις και να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ στην ομάδα μας. Είμαι σίγουρος ότι θα κάνουν ό,τι είναι δυνατό για να το λύσουν. Εάν ενδιαφέρεστε, εδώ είναι ο σύνδεσμος όπου μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας.
Ενημερώστε μας για τυχόν ενημερώσεις σχετικά με την απόσυρσή σας σε αυτό το καζίνο και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για τυχόν ερωτήσεις.
So your account is fully verified, and you have made the verification deposit as well. Is that right? Therefore, I do not understand the reason for making another deposit, to tell you the truth.🤷♀️
If the issue is still persisting, I would recommend you not make any more deposits and file a complaint here with our team. I am sure they will do everything possible to solve it. If you are interested, here's the link where you can submit your complaint, please.
Let us know about any updates regarding your withdrawal at this casino, and do not hesitate to contact us with any questions.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.