Θυμήθηκα έναν συνάδελφο παίκτη από την Ολλανδία, που περιέγραφε προβλήματα με το ίδιο καζίνο. Και επίσης βλέπω ότι στο τέλος τελείωσε καλά!
Επομένως, εάν δεν σας πειράζει να μεταφέρω την ανάρτησή σας εδώ, θα ήθελα επίσης να κάνω μερικές ερωτήσεις σχετικά με την κατάστασή σας:
Φαίνεται ότι το ποσό σε εκκρεμότητα επιστρέφεται πάντα στον λογαριασμό σας στο καζίνο, σωστά;
Αυτό σημαίνει ότι η απόσυρση δεν έφτασε ποτέ σε εσάς. Έχετε πιθανότητες να δοκιμάσετε διαφορετικές επιλογές πληρωμής, ίσως;
Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα το πρόβλημα σωστά. Επομένως, παρακαλώ, εάν μπορούσατε να εξηγήσετε τα τρέχοντα γεγονότα με οποιονδήποτε άλλο τρόπο, ή καλύτερα - δώστε οποιαδήποτε πληροφορία έχετε λάβει επίσημα από το καζίνο μέχρι τώρα, αυτό θα βοηθούσε πολύ!
Τι γίνεται, για παράδειγμα, με τον λογαριασμό σας στο καζίνο; Μπορείτε να έχετε πρόσβαση τώρα; Εάν όχι, θα μπορούσε να οφείλεται σε μια συνεχή επαλήθευση, ίσως;
Σίγουρα θα είμαι εδώ για ενημέρωση, ας βρούμε κάποιον τρόπο να σε βοηθήσουμε.
I recalled a fellow player from the Netherlands, describing issues with the very same casino. And I also see it ended up well in the end!
So, if you don't mind me moving your post here, I would also like to ask a few questions regarding your situation:
It seems that the pending sum is always returned back to your casino account, right?
This means the withdrawal has never made it to you. Do you have any chance of trying different payment options, perhaps?
To be completely honest, I'm not pretty sure I figured the problem out correctly. So please, if you could explain the current events in any other way, or better - provide any information you have officially gotten from the casino so far, that would help a lot!
What about your casino account, for example? Can you access it now? If not, could that be because of an ongoing verification, maybe?
I will definitely be here for an update, let's find some way to help you out.
Αυτόματη μετάφραση: