ΦόρουμΚαζίνοΑνάληψη χρημάτων από το καζίνο πάγου

Ανάληψη χρημάτων από το καζίνο πάγου (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από ruisoares3
|
26142 προβολές 94 απαντήσεις |
|
1 2 3...5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

file

πριν από 1 έτος

No, I didn't create 2 accounts when I created one, what I was saying is that I made the deposit to play at the casino of an account through a virtual credit card of the paysafecard genre, but then when I got the winnings the account I gave the data all is also mine I sent the documents all proving everything, do you understand? Ice casino is what makes life difficult for me, I don't know why! The account that I want the winnings to be transferred is mine I can send you everything to check as well, the payment method is a joint account of me and my girlfriend's but what does this have to do I just loaded the account later to withdraw the winnings I showed the whole documentation about iban bic etc. that refer to my account

πριν από 1 έτος

Sorry, I'm not sure I follow you correctly. I read your complaint again, obviously the casino seems there are some irregularities in verification, but I have no chance to find out what exactly caused that you are being ask for additional documents.

I'm sure we need to get in touch with the casino and sort things out. Sadly it's not my part, so I will wait for the complaint team to come up with something.

πριν από 1 έτος

There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru

πριν από 1 έτος

Έχω δει πολλούς ανθρώπους να παραπονιούνται ότι το καζίνο είναι απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru

πριν από 1 έτος

Hello,

honestly, we have to be sure that everything is in order, for that we may need to cooperate with the casino. But this is definitely up to the Complaint Team to decide. I understand that you see this whole situation crystal clear, but we need to investigate first.

It's great that you cooperate with the casino the way you do, I would be probably less understanding being in your shoes.

Frankly, allow me to say that the whole team is extremely occupied. We're constantly experiencing a massive portion of new complaints. Hence I ask you kindly to be patient. Thank you.


πριν από 1 έτος

Το μόνο που με επαναστατεί είναι ότι έπεσα στην απάτη και χρειάζομαι λεφτά, κάποιος να το σταματήσει γιατί πάνε τα λεφτά στον κόσμο και δεν πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
ruisoares3
πριν από 1 έτος

As I said, I understand your point of view but allow us to investigate, please.

Scams mean that casinos only accept deposits but players have no chance for withdrawal because those casinos don't intend to pay.

This is a serious matter and we need to look into the problem more deeply. Maybe the casino is short on staff, or the staff is not well trained. I know you are not concerned about it in general but those suggestions can be hardly seen as a scam, please take it as an example.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Θα το φέρω ως παράδειγμα, αλλά δεν ξεκλειδώνουν τον λογαριασμό μου, δεν με αφήνουν να πάρω τα χρήματα και συνεχίζουν να το αναβάλλουν, δεν είναι φυσιολογικό! Εξάλλου εδώ στην Πορτογαλία έχω δει πολλές ειδήσεις που πιστεύουν ότι το ice casino είναι αμφίβολο και δεν πληρώνουν κόσμο, δεν καταλαβαίνω γιατί τα έστειλα όλα σωστά τα έκανα όλα και με εξαπατούν ζητούν τα πάντα και οτιδήποτε και τους το στέλνω , ήμουν ειλικρινής φόρτωσα τον λογαριασμό με την ελπίδα να βγάλω λεφτά που κέρδισα και δεν με πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:
ruisoares3
πριν από 1 έτος

Hello,

as I mentioned earlier the casino was convinced that you used a 3rd party payment option (which is prohibited by the Terms and Conditions). This fact caused all trouble.

As Tomas wrote in your complaint, the moment the casino confirms that this is no longer the issue, your withdrawal should be processed accordingly.


πριν από 1 έτος

Γεια, αλλά τα εξήγησα ήδη όλα αυτά στο καζίνο, έστειλα ήδη όλα τα έγγραφα, και φαίνεται να το κάνουν επίτηδες, ώστε να μην μας πληρώνουν, έστειλα ήδη τα πάντα σωστά, τις φωτογραφίες που εξήγησα, νομίζω ότι είναι εύκολο να καταλάβουμε, κάνουν τη ζωή όσο πιο δύσκολη γίνεται γιατί αν δεν πληρώσουν κανέναν τι άλλο μπορώ να κάνω κάνω τη ζωή δύσκολη, έχω δει πολλούς ανθρώπους να παραπονιούνται για το καζίνο και όλο και περισσότερο πιστεύω ότι με έχουν απατήσει, πρέπει να το κάνουν αυτό σε πολλούς ανθρώπους , μπορείς να με βοηθήσεις!?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Απλώς έπρεπε να μιλήσω με έναν χειριστή και μου το είπαν αυτό file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

δεν κατάλαβαν ή δεν ήθελαν να καταλάβουν ότι ο λογαριασμός που λήγει σε 6107 είναι ο αριθμός που δημιουργεί αυτόματα η εικονική πιστωτική κάρτα, αλλά ότι αυτός ο λογαριασμός σχετίζεται με έναν άλλο λογαριασμό που τελειώνει σε 512, έστειλα όλα τα έγγραφα και αν θέλουν τα μπορώ να το καταλάβω και να έρθω τι λείπει, αλλά αύριο θα πάρω ένα τελευταίο χαρτί αν δεν κάνει, είναι επειδή είναι απάτη, θα πάω στην τράπεζα να πάρω ένα χαρτί έστω και υπογεγραμμένο από αυτούς που θα λέει ότι ο αριθμός λογαριασμού που τελειώνει το 512 είναι δικό μου! Αν όχι τότε δεν ξέρω τι να κάνω αλλά βοήθησέ με

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefilefilefilefile

πριν από 1 έτος

filefilefile

πριν από 1 έτος

Αυτή είναι όλη η συζήτηση ελπίζω να καταλάβατε

Αυτόματη μετάφραση:
ruisoares3
πριν από 1 έτος

Good morning,

I do not want to repeat myself and you do not have to either.

The point is that we have to clarify with the casino, and discuss what the casino thinks is incorrect to make a progress.

Please wait for the next complaint update. I can't help with that, but I hope the casino's staff will understand.



πριν από 1 έτος

Οπότε προτείνεις να περιμένεις;

Αυτόματη μετάφραση:
ruisoares3
πριν από 1 έτος

Yes, till our Complaint Team does what is necessary to help you out.

Honestly, there is hardly anything else you can do right now.

The last resort would be to contact the licensing authority, but I would give your complaint a chance.

πριν από 1 έτος

Θα περιμένω άλλες 2 ή 3 ημέρες τότε….αν δεν πάω στην αρχή αδειοδότησης στην πύλη παραπόνων στην Πορτογαλία, εκατοντάδες άνθρωποι παραπονιούνται για αυτό το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
ruisoares3
πριν από 1 έτος

Well, I was referring to your current complaint, kindly respect the timer please:

file


1 2 3...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα