Όχι, δεν δημιούργησα 2 λογαριασμούς όταν δημιούργησα έναν, αυτό που έλεγα είναι ότι έκανα την κατάθεση για να παίξω στο καζίνο ενός λογαριασμού μέσω μιας εικονικής πιστωτικής κάρτας του είδους paysafecard, αλλά μετά όταν πήρα τα κέρδη το λογαριασμός Έδωσα τα στοιχεία όλα είναι και δικά μου Έστειλα τα έγγραφα όλα αποδεικνύοντας τα πάντα, κατάλαβες; Το Ice casino είναι αυτό που με δυσκολεύει τη ζωή, δεν ξέρω γιατί! Ο λογαριασμός που θέλω να μεταφερθούν τα κέρδη είναι δικός μου. Μπορώ να σας στείλω τα πάντα να ελέγξετε επίσης, ο τρόπος πληρωμής είναι κοινός λογαριασμός εμένα και της κοπέλας μου, αλλά τι σχέση έχει αυτό, μόλις φόρτωσα τον λογαριασμό αργότερα για να αποσύρω το κέρδη Έδειξα όλη την τεκμηρίωση για το iban bic κλπ που αναφέρονται στον λογαριασμό μου
No, I didn't create 2 accounts when I created one, what I was saying is that I made the deposit to play at the casino of an account through a virtual credit card of the paysafecard genre, but then when I got the winnings the account I gave the data all is also mine I sent the documents all proving everything, do you understand? Ice casino is what makes life difficult for me, I don't know why! The account that I want the winnings to be transferred is mine I can send you everything to check as well, the payment method is a joint account of me and my girlfriend's but what does this have to do I just loaded the account later to withdraw the winnings I showed the whole documentation about iban bic etc. that refer to my account
Συγγνώμη, δεν είμαι σίγουρος ότι σας ακολουθώ σωστά. Διάβασα ξανά το παράπονό σας, προφανώς το καζίνο φαίνεται ότι υπάρχουν κάποιες παρατυπίες στην επαλήθευση, αλλά δεν έχω καμία πιθανότητα να μάθω τι ακριβώς προκάλεσε το γεγονός ότι σας ζητούνται πρόσθετα έγγραφα.
Είμαι σίγουρος ότι πρέπει να έρθουμε σε επαφή με το καζίνο και να τακτοποιήσουμε τα πράγματα. Δυστυχώς δεν είναι δικό μου μέρος, οπότε θα περιμένω την ομάδα καταγγελιών να βρει κάτι.
Sorry, I'm not sure I follow you correctly. I read your complaint again, obviously the casino seems there are some irregularities in verification, but I have no chance to find out what exactly caused that you are being ask for additional documents.
I'm sure we need to get in touch with the casino and sort things out. Sadly it's not my part, so I will wait for the complaint team to come up with something.
Δεν υπάρχουν καθόλου παρατυπίες, αυτό σημαίνει ότι το καζίνο ανέβασα στον ιστότοπο του καζίνο μέσω της εφαρμογής mbaway που είναι μια εικονική πιστωτική κάρτα τύπου paysafecard, αλλά αυτή η εικονική κάρτα μοναδικής αγοράς έγινε μέσω του λογαριασμού μου που έλεγξαν. Έχω ήδη στείλει απόσπασμα υπογεγραμμένο από την τράπεζα έχω στείλει ήδη το απόσπασμα του ανεβάσματος που έκανα στο site έχω στείλει ήδη τα πάντα και πάντα αναβάλλουν κλπ κλπ κλπ. Δεν καταλαβαίνω γιατί, θα ήθελα τη βοήθεια της υποστήριξης του ο γκουρού του καζίνο
There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru
Δεν υπάρχουν καθόλου παρατυπίες, αυτό σημαίνει ότι το καζίνο ανέβασα στον ιστότοπο του καζίνο μέσω της εφαρμογής mbaway που είναι μια εικονική πιστωτική κάρτα τύπου paysafecard, αλλά αυτή η εικονική κάρτα μοναδικής αγοράς έγινε μέσω του λογαριασμού μου που έλεγξαν. Έχω ήδη στείλει απόσπασμα υπογεγραμμένο από την τράπεζα έχω στείλει ήδη το απόσπασμα του ανεβάσματος που έκανα στο site έχω στείλει ήδη τα πάντα και πάντα αναβάλλουν κλπ κλπ κλπ. Δεν καταλαβαίνω γιατί, θα ήθελα τη βοήθεια της υποστήριξης του ο γκουρού του καζίνο
There are no irregularities at all the casino is what implies because I uploaded to the casino website through the mbaway app which is a virtual credit card of the paysafecard type but this single purchase virtual card was through my account that they checked I have already sent an extract signed by the bank I have already sent the extract of the upload I made to the site I have already sent everything and they are always postponing etc etc etc. I do not understand why, I would like to have the help of the support of the casino guru
Χαίρετε,
ειλικρινά, πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι όλα είναι εντάξει, για αυτό ίσως χρειαστεί να συνεργαστούμε με το καζίνο. Αλλά αυτό είναι σίγουρα στο χέρι της Ομάδας Καταγγελιών να αποφασίσει. Καταλαβαίνω ότι βλέπετε όλη αυτή την κατάσταση κρυστάλλινα, αλλά πρέπει πρώτα να το διερευνήσουμε.
Είναι υπέροχο που συνεργάζεστε με το καζίνο με τον τρόπο που το κάνετε, μάλλον δεν θα καταλάβαινα λιγότερο αν είμαι στη θέση σας.
Ειλικρινά, επιτρέψτε μου να πω ότι όλη η ομάδα είναι εξαιρετικά απασχολημένη. Βιώνουμε συνεχώς ένα τεράστιο μερίδιο νέων καταγγελιών. Γι' αυτό σας ζητώ ευγενικά να κάνετε υπομονή. Ευχαριστώ.
Hello,
honestly, we have to be sure that everything is in order, for that we may need to cooperate with the casino. But this is definitely up to the Complaint Team to decide. I understand that you see this whole situation crystal clear, but we need to investigate first.
It's great that you cooperate with the casino the way you do, I would be probably less understanding being in your shoes.
Frankly, allow me to say that the whole team is extremely occupied. We're constantly experiencing a massive portion of new complaints. Hence I ask you kindly to be patient. Thank you.
Το μόνο που με επαναστατεί είναι ότι έπεσα στην απάτη και χρειάζομαι λεφτά, κάποιος να το σταματήσει γιατί πάνε τα λεφτά στον κόσμο και δεν πληρώνουν
The only thing that revolts me is that I fell for the scam and I need money, someone should stop it because they take the money to people and don't pay
so me revolta é que eu caí na burla e o dinheiro faz me falta, alguém devia acabar com isso pois eles levam o dinheiro às pessoas e não pagam
Όπως είπα, καταλαβαίνω την άποψή σας, αλλά επιτρέψτε μας να το ερευνήσουμε, παρακαλώ.
Οι απάτες σημαίνουν ότι τα καζίνο δέχονται μόνο καταθέσεις, αλλά οι παίκτες δεν έχουν καμία πιθανότητα ανάληψης επειδή αυτά τα καζίνο δεν σκοπεύουν να πληρώσουν.
Αυτό είναι ένα σοβαρό θέμα και πρέπει να εξετάσουμε το πρόβλημα πιο βαθιά. Ίσως το καζίνο δεν διαθέτει προσωπικό ή το προσωπικό δεν είναι καλά εκπαιδευμένο. Ξέρω ότι δεν σας απασχολεί γενικά, αλλά αυτές οι προτάσεις δύσκολα μπορούν να θεωρηθούν απάτη, πάρτε το ως παράδειγμα.
As I said, I understand your point of view but allow us to investigate, please.
Scams mean that casinos only accept deposits but players have no chance for withdrawal because those casinos don't intend to pay.
This is a serious matter and we need to look into the problem more deeply. Maybe the casino is short on staff, or the staff is not well trained. I know you are not concerned about it in general but those suggestions can be hardly seen as a scam, please take it as an example.
Θα το φέρω ως παράδειγμα, αλλά δεν ξεκλειδώνουν τον λογαριασμό μου, δεν με αφήνουν να πάρω τα χρήματα και συνεχίζουν να το αναβάλλουν, δεν είναι φυσιολογικό! Εξάλλου εδώ στην Πορτογαλία έχω δει πολλές ειδήσεις που πιστεύουν ότι το ice casino είναι αμφίβολο και δεν πληρώνουν κόσμο, δεν καταλαβαίνω γιατί τα έστειλα όλα σωστά τα έκανα όλα και με εξαπατούν ζητούν τα πάντα και οτιδήποτε και τους το στέλνω , ήμουν ειλικρινής φόρτωσα τον λογαριασμό με την ελπίδα να βγάλω λεφτά που κέρδισα και δεν με πληρώνουν
I'll take this as an example, but they don't unlock my account, they don't let me take the money and they keep putting it off, it's not normal! Besides, here in Portugal I've seen a lot of news that think the ice casino is dubious and they don't pay people, I don't understand why I sent everything correctly I did everything and they are deceiving me they ask for everything and anything and I send it to them , I was honest I loaded the account in the hope of making money I won and they don't pay me
Eu vou tomar isso como um exemplo, mas eles não me desbloqueiam a conta não me deixam tirar o dinheiro e andam sempre a adiar, não é normal! Além do mais cá em Portugal tenho visto muitas notícias que acham o ice casino duvidoso e não pagam às pessoas, não entendo o porque disto tudo mandei tudo corretamente fiz tudo e eles andam a me enganar pedem tudo e mais alguma coisa e eu envio para eles, fui honesto carreguei a conta na esperança de ganhar dinheiro ganhei e não me pagam
Χαίρετε,
όπως ανέφερα νωρίτερα, το καζίνο ήταν πεπεισμένο ότι χρησιμοποιήσατε μια επιλογή πληρωμής τρίτου μέρους (η οποία απαγορεύεται από τους Όρους και τις Προϋποθέσεις). Αυτό το γεγονός προκάλεσε όλα τα προβλήματα.
Όπως έγραψε ο Tomas στην καταγγελία σας, τη στιγμή που το καζίνο επιβεβαιώσει ότι αυτό δεν είναι πλέον το πρόβλημα, η ανάληψή σας θα πρέπει να διεκπεραιωθεί ανάλογα.
Hello,
as I mentioned earlier the casino was convinced that you used a 3rd party payment option (which is prohibited by the Terms and Conditions). This fact caused all trouble.
As Tomas wrote in your complaint, the moment the casino confirms that this is no longer the issue, your withdrawal should be processed accordingly.
Γεια, αλλά τα εξήγησα ήδη όλα αυτά στο καζίνο, έστειλα ήδη όλα τα έγγραφα, και φαίνεται να το κάνουν επίτηδες, ώστε να μην μας πληρώνουν, έστειλα ήδη τα πάντα σωστά, τις φωτογραφίες που εξήγησα, νομίζω ότι είναι εύκολο να καταλάβουμε, κάνουν τη ζωή όσο πιο δύσκολη γίνεται γιατί αν δεν πληρώσουν κανέναν τι άλλο μπορώ να κάνω κάνω τη ζωή δύσκολη, έχω δει πολλούς ανθρώπους να παραπονιούνται για το καζίνο και όλο και περισσότερο πιστεύω ότι με έχουν απατήσει, πρέπει να το κάνουν αυτό σε πολλούς ανθρώπους , μπορείς να με βοηθήσεις!?
Hi, but I already explained all this to the casino I already sent all the documents, and they seem to do it on purpose so they don't pay us I already sent everything correctly the photos all I explained I think it's easy to understand, they make life as difficult as possible for if they don't pay anyone what else can i do make life difficult, I have seen many people complaining about the casino and I increasingly believe that I have been scammed, they must do this to many people, can you help me!?
Ola más eu já expliquei isso tudo ao casino já mandei os documentos todos, e eles parece que fazem de propósito para não nos pagarem eu já enviei tudo corretamente as fotos todas já expliquei acho que é fácil de perceber , eles dificultam a vida ao máximo para não pagarem a ninguém o que posso fazer mais?se não cometi nenhuma ilegalidade a única coisa que não devia ter feito era ter metido la dinheiro no casino e isso me está a tirar muitos dias de sono e preocupações uma coisa que devia ser tão simples eles dificultam a vida, tenho visto muitas pessoas a queixarem se do casino e cada vez acredito mais que andei a ser burlado, eles devem fazer isso com muitas pessoas, podem me ajudar!?
δεν κατάλαβαν ή δεν ήθελαν να καταλάβουν ότι ο λογαριασμός που λήγει σε 6107 είναι ο αριθμός που δημιουργεί αυτόματα η εικονική πιστωτική κάρτα, αλλά ότι αυτός ο λογαριασμός σχετίζεται με έναν άλλο λογαριασμό που τελειώνει σε 512, έστειλα όλα τα έγγραφα και αν θέλουν τα μπορώ να το καταλάβω και να έρθω τι λείπει, αλλά αύριο θα πάρω ένα τελευταίο χαρτί αν δεν κάνει, είναι επειδή είναι απάτη, θα πάω στην τράπεζα να πάρω ένα χαρτί έστω και υπογεγραμμένο από αυτούς που θα λέει ότι ο αριθμός λογαριασμού που τελειώνει το 512 είναι δικό μου! Αν όχι τότε δεν ξέρω τι να κάνω αλλά βοήθησέ με
they didn't realize or don't want to understand that the account ending in 6107 is the number that the virtual credit card automatically creates but that this account is associated with another account ending in 512 I sent all the documents and if they want they can understand this and come what's missing, but tomorrow I'll get a last paper if it doesn't work, it's because it's a scam, I'm going to the bank to get a paper even signed by them saying that the account number ending in 512 is mine! If not then I don't know what to do but help me
eles não perceberam ou não querem perceber que a conta acabada em 6107 é o número que o cartão de crédito virtual cria automaticamente mas que essa conta é associada à outra conta acabada em 512 eu mandei os documentos todos e eles se quiserem conseguem perceber isso e vem o que falta mas eu amanhã vou buscar um último papel se não der assim é porque é burla, vou ao banco buscar um papel mesmo assinado por eles a dizer que o número da conta acabada em 512 é minha! Se não der assim então não sei o que fazer mais ainda ajudem me
Καλημέρα,
Δεν θέλω να επαναλάβω τον εαυτό μου και ούτε εσείς χρειάζεται.
Το θέμα είναι ότι πρέπει να ξεκαθαρίσουμε με το καζίνο και να συζητήσουμε τι θεωρεί το καζίνο λάθος για να σημειώσουμε πρόοδο.
Περιμένετε για την επόμενη ενημέρωση καταγγελίας. Δεν μπορώ να βοηθήσω με αυτό, αλλά ελπίζω ότι το προσωπικό του καζίνο θα καταλάβει.
Good morning,
I do not want to repeat myself and you do not have to either.
The point is that we have to clarify with the casino, and discuss what the casino thinks is incorrect to make a progress.
Please wait for the next complaint update. I can't help with that, but I hope the casino's staff will understand.
Ναι, έως ότου η Ομάδα Παραπόνων μας κάνει ό,τι είναι απαραίτητο για να σας βοηθήσει.
Ειλικρινά, δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα άλλο που μπορείτε να κάνετε αυτή τη στιγμή.
Η τελευταία λύση θα ήταν να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης, αλλά θα έδινα μια ευκαιρία στο παράπονό σας.
Yes, till our Complaint Team does what is necessary to help you out.
Honestly, there is hardly anything else you can do right now.
The last resort would be to contact the licensing authority, but I would give your complaint a chance.
Θα περιμένω άλλες 2 ή 3 ημέρες τότε….αν δεν πάω στην αρχή αδειοδότησης στην πύλη παραπόνων στην Πορτογαλία, εκατοντάδες άνθρωποι παραπονιούνται για αυτό το καζίνο
I'll wait another 2 or 3 days then….if I don't go to the licensing authority on the complaint portal in Portugal hundreds of people complain with this casino
Eu vou esperar mais 2 ou 3 dias então….se não vou à autoridade de licenciamento no portal da queixa em Portugal centenas de pessoas se queixam com esse casino
Λοιπόν, αναφερόμουν στην τρέχουσα καταγγελία σας, σεβαστείτε το χρονόμετρο παρακαλώ:
Well, I was referring to your current complaint, kindly respect the timer please:
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.