ΦόρουμΚαζίνοΑνάληψη χρημάτων από το καζίνο πάγου

Ανάληψη χρημάτων από το καζίνο πάγου (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από ruisoares3
|
33353 προβολές 94 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Καλημέρα, αντιμετωπίζω πρόβλημα με την ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό μου στο ice casino, έχω ήδη κάνει όλη την επαλήθευση, έστειλα όλα τα δεδομένα και μου έστειλαν μήνυμα ότι τα έγγραφα επαληθεύτηκαν με επιτυχία. Και κάθε φορά που εμφανίζεται σε αυτή τη σελίδα file

.


Αυτόματη μετάφραση:
dgsalles53
πριν από 1 έτος

Hello.

I'd say it's good you passed the verification, now it all should be much easier. Honestly, I don't understand the printscreen text. Could you write it down, please? The inbuild auto translator will translate the text.

Some kind of error, I guess? Did you ask the support or chat, please?

πριν από 1 έτος

Hello.

I'd say it's good you passed the verification, now it all should be much easier. Honestly, I don't understand the printscreen text. Could you write it down, please? The inbuild auto translator will translate the text.

Some kind of error, I guess? Did you ask the support or chat, please?

πριν από 1 έτος

Ρώτησα την υποστήριξη που λένε ότι περιμένουν το πίσω μέρος του BI και από όσο ξέρω αν έχω ήδη στείλει όλα όσα μου ζήτησαν τώρα δεν ζητάει τίποτα. Και κάθε φορά πηγαίνει στο κομμάτι για αποστολή εγγράφων, αλλά δεν εμφανίζεται κανένα γιατί τα έχω ήδη στείλει όλα. Έπρεπε να έχω έναν αριθμό για να καλέσω.

Αυτόματη μετάφραση:
dgsalles53
πριν από 1 έτος

Hello, and thanks for the explanation.

Despite the situation isn't pretty clear to me yet, I'd say once the casino asks you for additional documents, it's easier to provide them. Am I assuming correctly the issue is more about the way of uploading the documents? Though I'm not familiar with "BI" myself, I recommend asking the casino chat or support to help you out. Can you at least send what seems to be missing by email? If this is the merit of your issue, of course. 🤔

Thus my question remains - can you contact the casino? Are you in touch with anyone now?

Please let me know.

πριν από 1 έτος

Καλησπέρα, Dulcy, είμαι από τον Παναμά. Μου αρέσει πολύ να παίζω στο Ice Cacino, αλλά η επιλογή να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου με κάρτα δεν μου επιτρέπει, αφού ο Παναμάς δεν βγαίνει, πώς θα μπορούσατε να με βοηθήσετε, σας παρακαλώ; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Γειά σου. Μου άρεσε να σου μιλάω. Πώς μπορούμε να το επιταχύνουμε;

ευχαριστώ

Ελισάβετ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός είναι αποκλεισμένος. Ποιός είναι ο λόγος? Δεν θέλετε να δώσετε χρήματα; Τότε γιατί απαιτούνται όλα τα έγγραφα...

Αυτόματη μετάφραση:
madzharserhii
πριν από 1 έτος

We are not the casino, so:

Let me guess, you triggered a verification, and soon after your account was blocked, right? Sometimes it happens, casinos need some time to verify you, your gaming history, and other details. Some casinos block accounts and some casinos don't.

Anyway, give it a few more days, check your email regularly, and keep us posted!


πριν από 1 έτος

❤❤❤❤

πριν από 1 έτος

Πολύ καλά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Need po maka jion

πριν από 1 έτος

Yes

πριν από 1 έτος

Need po maka jion

πριν από 1 έτος

Hey there. Care to try English for once? I mean, I aim to help, yet I simply do not understand the message 🙁

πριν από 10 μήνες

γεια,,, πώς μπορώ να κάνω CI εδώ;


Αυτόματη μετάφραση:
cv6424751
πριν από 10 μήνες

Hey, can I know what "CI" means please ? This thread is about withdrawals at Ice Casino, do you have a problem with this casino in this context ? 

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα