ΦόρουμΚαζίνοΑνάληψη χρημάτων από το καζίνο πάγου

Ανάληψη χρημάτων από το καζίνο πάγου (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από ruisoares3
|
33370 προβολές 94 απαντήσεις |
|
12 3 45
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Καλησπέρα, θα ήθελα κάποιος να μου απαντήσει για την κατάστασή μου

Αυτόματη μετάφραση:
ruisoares3
πριν από 2 έτη

Hello,

as you can see in your complaint, we are now waiting for the casino to confirm the new documents you kindly provided:

file

We will update you. Thank you.


πριν από 2 έτη

Έχω κάνει ό,τι το καζίνο κάνει τη ζωή μου όσο πιο δύσκολη γίνεται, δεν ξέρω γιατί,

Αυτόματη μετάφραση:
ruisoares3
πριν από 2 έτη

I'd say that the casino just needs a solid document to prove that the card belongs to you.

To me, it seems, that the casino is asking for a bank confirmation, signed in this case, you posted transaction confirmation, but the card's number is not visible there. It makes me think that the casino simply needs a bank statement where the card number is shown, so the document declares that the card is associated with your bank account.

I believe that this is the point because of this:

..." bank could provide you with the signed document, that the card indeed belongs to you?

Since we were unable to identify the card number within the provided scans."


πριν από 2 έτη

Με τις εικόνες που έστειλα από τις καταστάσεις, αν θέλετε να διασταυρώσετε τα δεδομένα, είναι εύκολο να δείτε ότι η κάρτα είναι δική μου, αλλά όπως είπα μέσω της εικονικής πιστωτικής κάρτας που φόρτωσα μέσω του λογαριασμού μου, δεν μπορώ

δείξε τον λογαριασμό μου Έχω δοκιμάσει όλα όσα έχω πάει στην τράπεζα και μου έδωσαν μόνο αυτά τα έγγραφα


Αυτόματη μετάφραση:
ruisoares3
πριν από 2 έτη

I understand, I just commented on the last request made by the casino.

Let's wait for the result. It's up to the casino to consider all documents, I'm sure we'll try to advise.

πριν από 1 έτος

Το καζίνο πληρώνει 5*

Μόλις έλαβα όλο το ποσό

83.035 ευρώ .

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

Throw the party! 🎉🎉🎊🙂

As far as I remember, this means that you'll keep playing there.


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια Radka ναι.

Προς το παρόν επέλεξα ένα διάλειμμα από όλα τα καζίνο.

Αλλά ναι, θα επιστρέψω για να παίξω.

Ευγνώμων

Αυτόματη μετάφραση:
Valter_Mendonca
πριν από 1 έτος

In this case, I wish you a pleasant break and a lucky return when you're back. 🙂

Radka
πριν από 1 έτος

Σας ευχαριστούμε 🙏 ☺️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

How to cash out to ice casino

edisonalejo125
πριν από 1 έτος

Σερβίρισμα! 🇧🇷

απλός λεηλάτησα 83Κ .

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
edisonalejo125
πριν από 1 έτος

Hello,

does your question go for withdrawal? Well, you have to pass the verification first and then, if you complied with the rules while playing, the withdrawal should be accepted and carried out.

Is there any issue with your withdrawal - or deposit (I'm not pretty sure about the subject)?


πριν από 1 έτος

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη του ποσού μου εδώ και μέρες και απλά συνεχίζει να ελέγχει, έστειλα όλα τα έγγραφά μου στην KYC για αξιολόγηση και τίποτα δεν το λύνει, στέλνω μήνυμα στην υποστήριξη και όλοι οι χειριστές έρχονται με την ίδια απάντηση, ότι χρειάζεστε να περιμένεις, ότι θα στείλουν email και μέχρι σήμερα δεν έχει λυθεί τίποτα και έχει στείλει email. Είναι περίπλοκο, τη στιγμή της κατάθεσης είναι γρήγορα, αλλά όταν πρόκειται να πληρώσω αυτά που δικαιούμαι, υπάρχει αυτή η καθυστέρηση.

Αυτόματη μετάφραση:
taylainefernanda97
πριν από 1 έτος

I'm sorry to say that but it seems that the situation with delays stays the same.

Did you read the IceCasino general discussion? You would find out that you are not in this alone 🙁.

Browse the complaints here.

May I know, when exactly the verification started, or when did you submit the withdrawal, please? We allow casinos 14 full days to fully verify accounts and fulfill the payment, only after that we step in via complaint.

Kindly let me know.

πριν από 1 έτος
  1. τεράστια δυσκολία ανάληψης υπολοίπου από το καζίνο ice Έχω ήδη στείλει τα έγγραφα και η ανάληψη μόλις απορρίφθηκε
Αυτόματη μετάφραση:
crevelari
πριν από 1 έτος

Hello,

I believe that the main question is whether those documents were already approved, and your account fully verified. Until this is done, the withdrawal will not be approved, I'm afraid.

Could this be the reason, what do you think?


πριν από 1 έτος

Καληνύχτα, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, λέει ότι είναι ημιτελή και ακριβώς πάνω από το γράψιμο εγκαταλείπει.. Πρέπει να κάνω ανάληψη των κερδών μου

Αυτόματη μετάφραση:
smony176
πριν από 1 έτος

Hello,

I'd like to help, but that would require more details from you. Essentially, has your account been fully verified?

What is marked as incomplete?

If you struggle, I recommend asking the live chat for advice.

Let me know further details, please.


12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα