Χαίρετε,
όπως μπορείτε να δείτε στην καταγγελία σας , τώρα περιμένουμε το καζίνο να επιβεβαιώσει τα νέα έγγραφα που παρασχέσατε:
Θα σας ενημερώσουμε. Ευχαριστώ.
Hello,
as you can see in your complaint, we are now waiting for the casino to confirm the new documents you kindly provided:
We will update you. Thank you.
Θα έλεγα ότι το καζίνο χρειάζεται απλώς ένα σταθερό έγγραφο για να αποδείξει ότι η κάρτα ανήκει σε εσάς.
Μου φαίνεται ότι το καζίνο ζητά επιβεβαίωση τράπεζας, υπογεγραμμένη σε αυτήν την περίπτωση, αναρτήσατε επιβεβαίωση συναλλαγής, αλλά ο αριθμός της κάρτας δεν φαίνεται εκεί. Με κάνει να πιστεύω ότι το καζίνο χρειάζεται απλώς ένα αντίγραφο κίνησης τράπεζας όπου εμφανίζεται ο αριθμός της κάρτας, επομένως το έγγραφο δηλώνει ότι η κάρτα σχετίζεται με τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Πιστεύω ότι αυτό είναι το νόημα εξαιτίας αυτού:
...» η τράπεζα θα μπορούσε να σας παράσχει το υπογεγραμμένο έγγραφο, ότι η κάρτα όντως σας ανήκει;
Επειδή δεν μπορέσαμε να αναγνωρίσουμε τον αριθμό της κάρτας στις παρεχόμενες σαρώσεις."
I'd say that the casino just needs a solid document to prove that the card belongs to you.
To me, it seems, that the casino is asking for a bank confirmation, signed in this case, you posted transaction confirmation, but the card's number is not visible there. It makes me think that the casino simply needs a bank statement where the card number is shown, so the document declares that the card is associated with your bank account.
I believe that this is the point because of this:
..." bank could provide you with the signed document, that the card indeed belongs to you?
Since we were unable to identify the card number within the provided scans."
Με τις εικόνες που έστειλα από τις καταστάσεις, αν θέλετε να διασταυρώσετε τα δεδομένα, είναι εύκολο να δείτε ότι η κάρτα είναι δική μου, αλλά όπως είπα μέσω της εικονικής πιστωτικής κάρτας που φόρτωσα μέσω του λογαριασμού μου, δεν μπορώ
δείξε τον λογαριασμό μου Έχω δοκιμάσει όλα όσα έχω πάει στην τράπεζα και μου έδωσαν μόνο αυτά τα έγγραφα
With the images I sent of the statements, if you want to cross-check the data, it's easy to see that the card is mine but as I said through the virtual credit card that I loaded through my account, I can't
show my account I've tried everything I've been to the bank and they only gave me these documents
Com as imagens que enviei dos extratos se quiserem cruzar os dados é fácil perceberem que o cartão é meu mas como já disse através do cartão de crédito virtual a qual carreguei através da minha conta não dá pra
mostrar a minha conta já tentei de tudo já fui ao banco e só me deram esses documentos
Καταλαβαίνω, μόλις σχολίασα το τελευταίο αίτημα που έκανε το καζίνο.
Ας περιμένουμε το αποτέλεσμα. Εναπόκειται στο καζίνο να εξετάσει όλα τα έγγραφα, είμαι σίγουρος ότι θα προσπαθήσουμε να σας συμβουλέψουμε.
I understand, I just commented on the last request made by the casino.
Let's wait for the result. It's up to the casino to consider all documents, I'm sure we'll try to advise.
Κάντε το πάρτι! 🎉🎉🎊🙂
Από όσο θυμάμαι, αυτό σημαίνει ότι θα συνεχίσεις να παίζεις εκεί.
Throw the party! 🎉🎉🎊🙂
As far as I remember, this means that you'll keep playing there.
Γεια Radka ναι.
Προς το παρόν επέλεξα ένα διάλειμμα από όλα τα καζίνο.
Αλλά ναι, θα επιστρέψω για να παίξω.
Ευγνώμων
Hi Radka yes.
For now I opted for a break from all casinos.
But yes I will go back to play.
Grateful
Olá Radka sim .
Por agora optei por uma pausa em todos os casinos .
Mas sim vou lá voltar a jogar .
Grato
Σε αυτή την περίπτωση, σας εύχομαι ένα ευχάριστο διάλειμμα και μια τυχερή επιστροφή όταν επιστρέψετε. 🙂
In this case, I wish you a pleasant break and a lucky return when you're back. 🙂
Σερβίρισμα! 🇧🇷
απλός λεηλάτησα 83Κ .
Serving! 🇧🇷
simple i looted 83K .
Sacando ! 😀
simples eu saquei 83 K .
Χαίρετε,
η ερώτησή σου πάει για απόσυρση; Λοιπόν, πρέπει πρώτα να περάσετε την επαλήθευση και μετά, εάν συμμορφώσατε με τους κανόνες ενώ παίζετε, η απόσυρση θα πρέπει να γίνει αποδεκτή και να πραγματοποιηθεί.
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την ανάληψη - ή την κατάθεσή σας (δεν είμαι σίγουρος για το θέμα);
Hello,
does your question go for withdrawal? Well, you have to pass the verification first and then, if you complied with the rules while playing, the withdrawal should be accepted and carried out.
Is there any issue with your withdrawal - or deposit (I'm not pretty sure about the subject)?
Προσπαθώ να κάνω ανάληψη του ποσού μου εδώ και μέρες και απλά συνεχίζει να ελέγχει, έστειλα όλα τα έγγραφά μου στην KYC για αξιολόγηση και τίποτα δεν το λύνει, στέλνω μήνυμα στην υποστήριξη και όλοι οι χειριστές έρχονται με την ίδια απάντηση, ότι χρειάζεστε να περιμένεις, ότι θα στείλουν email και μέχρι σήμερα δεν έχει λυθεί τίποτα και έχει στείλει email. Είναι περίπλοκο, τη στιγμή της κατάθεσης είναι γρήγορα, αλλά όταν πρόκειται να πληρώσω αυτά που δικαιούμαι, υπάρχει αυτή η καθυστέρηση.
I've been trying to withdraw my amount for days and it just keeps checking, I sent all my documents to KYC for evaluation and nothing solves it, I send a message to support and all the operators come with the same answer, that you need to wait, that they will send an email and until today nothing has been resolved and sent an email. It's complicated, at the time of the deposit they are fast, but when it comes to paying what I am entitled to, there is this delay.
Estou há dias tentando realizar o saque do meu montante e só fica em verificação,mandei todos meus documentos pra avaliação do KYC e nada resolvem,mando mensagem no suporte e todos os operadores vem com a mesma resposta,que precisa aguardar,que vão mandar um email e até hoje nada de resolverem e de mandar e-mail.Está complicado,na hora do depósito são rápidos,mas já na hora de pagarem o que meu de direito está essa demora.
Λυπάμαι που το λέω αλλά φαίνεται ότι η κατάσταση με τις καθυστερήσεις παραμένει ίδια.
Διαβάσατε τη γενική συζήτηση του IceCasino ; Θα ανακαλύψατε ότι δεν είστε μόνοι σε αυτό 🙁.
Περιηγηθείτε στις καταγγελίες εδώ .
Μπορώ να ξέρω, πότε ακριβώς ξεκίνησε η επαλήθευση ή πότε υποβάλατε την ανάληψη, παρακαλώ; Επιτρέπουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για την πλήρη επαλήθευση των λογαριασμών και την εκπλήρωση της πληρωμής, μόνο μετά από αυτό θα παρέμβουμε μέσω καταγγελίας.
Παρακαλώ ενημερώστε με.
I'm sorry to say that but it seems that the situation with delays stays the same.
Did you read the IceCasino general discussion? You would find out that you are not in this alone 🙁.
May I know, when exactly the verification started, or when did you submit the withdrawal, please? We allow casinos 14 full days to fully verify accounts and fulfill the payment, only after that we step in via complaint.
Kindly let me know.
Γεια,
Πιστεύω ότι το κύριο ερώτημα είναι εάν αυτά τα έγγραφα έχουν ήδη εγκριθεί και ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως. Μέχρι να γίνει αυτό δεν θα εγκριθεί η απόσυρση, φοβάμαι.
Θα μπορούσε να είναι αυτός ο λόγος, τι πιστεύετε;
Hello,
I believe that the main question is whether those documents were already approved, and your account fully verified. Until this is done, the withdrawal will not be approved, I'm afraid.
Could this be the reason, what do you think?
Καληνύχτα, δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, λέει ότι είναι ημιτελή και ακριβώς πάνω από το γράψιμο εγκαταλείπει.. Πρέπει να κάνω ανάληψη των κερδών μου
Good night, I can't withdraw my money, it says that it is incomplete and right above the writing gives up.. I need to withdraw my winnings
Boa noite nao consigo sacar meu dinheiro diz q esta incompleto e logo acima escrito desiste..preciso retirar meu ganho
Γειά σου,
Θα ήθελα να βοηθήσω, αλλά αυτό θα απαιτούσε περισσότερες λεπτομέρειες από εσάς. Ουσιαστικά, ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως;
Τι επισημαίνεται ως ελλιπές;
Εάν δυσκολεύεστε, σας συνιστώ να ζητήσετε συμβουλές από τη ζωντανή συνομιλία.
Πείτε μου περισσότερες λεπτομέρειες, παρακαλώ.
Hello,
I'd like to help, but that would require more details from you. Essentially, has your account been fully verified?
What is marked as incomplete?
If you struggle, I recommend asking the live chat for advice.
Let me know further details, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.