Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο888 Casino - γενική συζήτηση

888 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

 από aflorio97
|
8.279 προβολές 100 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
goldmetal67

Have you explained to them that they have already received the documents from you and why do you have to send them again? Are they the same ones you already approved or not? 

Could you please answer again here on this link? (click on the green letters)

Because if you don't, we won't be able to help you.

Jaro

Φυσικά! Μου λένε ότι τα παρέλαβαν και είναι σε επαλήθευση και μου τα ζητούν ξανά!!! Αντιφάσκουν με τον εαυτό τους! Απλώς δεν θέλουν να ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ!!

Αυτόματη μετάφραση:
goldmetal67

I also thought. So use the link I posted in my previous reply and answer Dominika so she can help you. If you just keep writing to me on the forum, no one will help you. 

καλημερα εδω και 2 εβδομαδες που εκανα 3 αναλήψεις στο 888 casino...αλλα ακομα σημερα τιποτα...γραφω στην εξυπηρετηση πελατων τους και καθε φορα μου λενε περιμενω 24 ωρες...

Αυτόματη μετάφραση:
Sampey90

Oh, I'm sorry you've been waiting 14 days for your money. I probably would have expected a better explanation from the casino than that I have to wait every single day and nothing happens. Is this your first withdrawal? 

Anyway, it's a good step that you opened a complaint because our team will try to help you. 

I hope it will turn out well and you will be able to be happy with your money.

Jaro

Περιμένω από τις 9 Ιανουαρίου!

Αυτόματη μετάφραση:
goldmetal67

Clearly we've had this conversation, this reply wasn't directed at you.

However, I would like to tell you that I have already warned you several times that you have to reply to Dominika in your complaint: https://casino.guru/888-casino-it-player-s-withdrawal-is-delayed-3 that you have filed with us so that she can continue to help you in your case, and you still have not done so. The last time I say that if you do not answer it will be closed and therefore assistance from our side will not be possible. I don't know how many times I have to say it and if you can find the time to write to the forum I don't know why you don't do it in your complaint.

Εδώ φυσικά μπορεί κανείς μόνο να συμπάσχει και να ελέγξει προσεκτικά τα καζίνο όπου θέλει να παίξει, είμαι στο παιχνίδι από την αρχή, γιατί είμαι σίγουρος για την ακεραιότητά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
layra

Do you always check all the casinos you play at? What are your criteria that you use when choosing where to play? 🤔

Με απάτησαν στο 888casino!!! 955 ευρω εστειλα εγγραφα 3 φορες!! Ούτε email!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Γεια! Τα έστειλα όλα 3 φορές και έχουν περάσει 2 βδομάδες από τότε που έλαβα απάντηση!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Δεν μπορώ να μπω στον σύνδεσμο!

Αυτόματη μετάφραση:
goldmetal67

If you couldn't get to the link why didn't you write it sooner. It was your own complaint that you had open so even if you didn't go through my link I warned you about it several times to reply to Dominika. Without that we can't help you if you don't cooperate with us.

Ναι, αλλά πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Dominika;

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Τίποτα!! Έστειλα 8 έγγραφα 3 φορές χωρίς email!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Φαίνεται ότι πιστώνουν.. file

Αυτόματη μετάφραση:
goldmetal67

Hello,

calm down, please.

Not sure whether you still need to get in touch with Dominika, but I think you should remember that you can always find all your accepted complaints in your account details:

filefile

All emails you need are to be found in each complaint. 🙏

In any case, I'm glad the withdrawal was authorized. Make sure to let us know once the money hits your end!



Γεια, θα ήθελα να επικοινωνήσω με την Dominika για μια χαμένη ανάληψη από το καζίνο 888 των 955 ευρώ από τις 9 Ιανουαρίου, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
goldmetal67

Hi, follow the instructions I left you. If it is still actual.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Radka

Δεν θα το χάσω, ευχαριστώ όλους!!

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα