Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο888 Casino - γενική συζήτηση

888 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

17.238 προβολές 102 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
Maurizioandriola
πριν από 10 μήνες

Have you explained to them that they have already received the documents from you and why do you have to send them again? Are they the same ones you already approved or not? 

Could you please answer again here on this link? (click on the green letters)

Because if you don't, we won't be able to help you.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Φυσικά! Μου λένε ότι τα παρέλαβαν και είναι σε επαλήθευση και μου τα ζητούν ξανά!!! Αντιφάσκουν με τον εαυτό τους! Απλώς δεν θέλουν να ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ!!

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizioandriola
πριν από 10 μήνες

I also thought. So use the link I posted in my previous reply and answer Dominika so she can help you. If you just keep writing to me on the forum, no one will help you. 

πριν από 10 μήνες

καλημερα εδω και 2 εβδομαδες που εκανα 3 αναλήψεις στο 888 casino...αλλα ακομα σημερα τιποτα...γραφω στην εξυπηρετηση πελατων τους και καθε φορα μου λενε περιμενω 24 ωρες...

Αυτόματη μετάφραση:
Sampey90
πριν από 10 μήνες

Oh, I'm sorry you've been waiting 14 days for your money. I probably would have expected a better explanation from the casino than that I have to wait every single day and nothing happens. Is this your first withdrawal? 

Anyway, it's a good step that you opened a complaint because our team will try to help you. 

I hope it will turn out well and you will be able to be happy with your money.

Jaro
πριν από 10 μήνες

Περιμένω από τις 9 Ιανουαρίου!

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizioandriola
πριν από 10 μήνες

Clearly we've had this conversation, this reply wasn't directed at you.

However, I would like to tell you that I have already warned you several times that you have to reply to Dominika in your complaint: https://casino.guru/888-casino-it-player-s-withdrawal-is-delayed-3 that you have filed with us so that she can continue to help you in your case, and you still have not done so. The last time I say that if you do not answer it will be closed and therefore assistance from our side will not be possible. I don't know how many times I have to say it and if you can find the time to write to the forum I don't know why you don't do it in your complaint.

πριν από 10 μήνες

Εδώ φυσικά μπορεί κανείς μόνο να συμπάσχει και να ελέγξει προσεκτικά τα καζίνο όπου θέλει να παίξει, είμαι στο παιχνίδι από την αρχή, γιατί είμαι σίγουρος για την ακεραιότητά τους.

Αυτόματη μετάφραση:
layra
πριν από 10 μήνες

Do you always check all the casinos you play at? What are your criteria that you use when choosing where to play? 🤔

πριν από 9 μήνες

Με απάτησαν στο 888casino!!! 955 ευρω εστειλα εγγραφα 3 φορες!! Ούτε email!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 9 μήνες

Γεια! Τα έστειλα όλα 3 φορές και έχουν περάσει 2 βδομάδες από τότε που έλαβα απάντηση!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 9 μήνες

Δεν μπορώ να μπω στον σύνδεσμο!

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizioandriola
πριν από 9 μήνες

If you couldn't get to the link why didn't you write it sooner. It was your own complaint that you had open so even if you didn't go through my link I warned you about it several times to reply to Dominika. Without that we can't help you if you don't cooperate with us.

πριν από 9 μήνες

Ναι, αλλά πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την Dominika;

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 9 μήνες

Τίποτα!! Έστειλα 8 έγγραφα 3 φορές χωρίς email!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 9 μήνες

Φαίνεται ότι πιστώνουν.. file

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizioandriola
πριν από 9 μήνες

Hello,

calm down, please.

Not sure whether you still need to get in touch with Dominika, but I think you should remember that you can always find all your accepted complaints in your account details:

filefile

All emails you need are to be found in each complaint. 🙏

In any case, I'm glad the withdrawal was authorized. Make sure to let us know once the money hits your end!



πριν από 9 μήνες

Γεια, θα ήθελα να επικοινωνήσω με την Dominika για μια χαμένη ανάληψη από το καζίνο 888 των 955 ευρώ από τις 9 Ιανουαρίου, ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizioandriola
πριν από 9 μήνες

Hi, follow the instructions I left you. If it is still actual.


Έγινε επεξεργασία
Radka
πριν από 9 μήνες

Δεν θα το χάσω, ευχαριστώ όλους!!

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.