Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο888 Casino - γενική συζήτηση

888 Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από aflorio97
|
8.259 προβολές 100 απαντήσεις |
|
1...3 4 56
Δημοσίευση από mandacheramona22 διαγράφηκε
Δημοσίευση από mandacheramona22 διαγράφηκε

Θεωρήστε τον εαυτό σας απατημένο! Έστειλα τα έγγραφα πριν 3 μέρες...τίποτα. Μου έκλεψαν 955 ευρώ. ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΠΑΤΗΣ ΠΛΕΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΗ!!

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας ευχαριστώ για την απάντηση...

Οπότε βασικά στον ιστότοπο του καζίνο 888 τα έγγραφά μου εξακολουθούν να επαληθεύονται από την 28/01/2025...μέχρι σήμερα δεν υπάρχει ακόμη επαλήθευση!

Βέβαια στην ουσία είχα βάλει τα έγγραφα πριν μου ζητήσουν, αφού μου ζήτησαν τα έγγραφα έβαλαν ημερομηνία 28/01.

Κέρδισα στις 27/01.

Έκανα τα πάντα με τον λογαριασμό PayPal στο όνομά μου ... ποτέ δεν είχα λογαριασμό στο 888 στην Ιταλία ποτέ δεν έπαιξα κανένα μπόνους εκτός από το καλωσόρισμα στο συμπλήρωμα, αλλά από ό,τι έχω δει τα κέρδη είναι πραγματικά γιατί δεν παίζονται με το μπόνους ... και η ανάληψη υπάρχει όπως στην επεξεργασία προφανώς γιατί αν δεν δεχτούν την επαλήθευση δεν θα τα πάρουν ποτέ!

Προσπάθησα να γράψω ένα email αλλά τίποτα, κανένα ίχνος τους... φαίνεται σαν εφιάλτης... Άλλαξα τα κέρδη παραπάνω γιατί μιλάμε για 31 χιλ.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω, κανείς δεν είπε τίποτα, απλά με συγχαίρουν για τη νίκη, ζήτησαν έγγραφα και τέλος, αλλά από εδώ και πέρα ​​καμία άλλη πληροφορία!

Έχω όλα τα στιγμιότυπα, ακόμα και αυτά πριν από τη νίκη ως ιστορία αλλά και μετά με το παιχνίδι... Θα ήθελα να πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου... ε, έχω διαβάσει τόσες αρνητικές κριτικές που με κάνουν να σκέφτομαι να περιμένω το πολύ 1 μήνα μετά τον οποίο θα αναλάβω δράση για να προστατευτώ και να πάρω τα χρήματά μου!

Γιατί είναι απαράδεκτο ένα καζίνο σαν αυτό να έχει άδεια εδώ ... και αν όχι. Θα πληρώσουν θα πάω μακριά...

Δεν ξέρω τι άλλο να πω!!

Αυτόματη μετάφραση:

We give casinos 14 days to sort out KYC and withdrawals, so if it's not resolved by then, get in touch and we'll try to help. They may not be able to give you an update yet if they are still checking the documents, so try to be patient.

If you have some screenshots and evidence, that's definitely a good thing, so keep them in case you don't get any money back. 

I guess only time will tell how it's going to go on and hopefully there won't be any more trouble. 

I'll keep my fingers crossed for you.🤞


Γεια. Έστειλα τα έγγραφα για τρίτη φορά και ΤΙΠΟΤΑ!! ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ!! file

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, when did you send the documents? Is the casino still checking them or at what stage exactly? When you say the casino stole your money, you don't even have it in your gaming account? 

Let me know.

Σε 14 μέρες από τώρα μπορείτε ή λαμβάνοντας υπόψη όλο το χρόνο;;

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Γειά σου. Τα χρήματα είναι υπό επεξεργασία, 955 ευρώ από 9 Ιανουαρίου! Δεν απαντούν πια, έστειλα τα έγγραφα που δεν μου ρώτησαν με email, δεν πληρώνουν ΚΑΝΕΝΑΝ!!

Αυτόματη μετάφραση:

Σε 14 μέρες από τώρα μπορείτε ή λαμβάνοντας υπόψη όλο το χρόνο;;

Αυτόματη μετάφραση:

Well, the thing is that our complaint team is not able to intervene in any case before the 14-day time period passes from the date the player requested the withdrawal.

You can always submit your complaint at any time, of course. Just from our experience, many times the issue gets resolved by the casino within this period without our intervention, you know.

How is your case now, please?

Γειά σου. Τα χρήματα είναι υπό επεξεργασία, 955 ευρώ από 9 Ιανουαρίου! Δεν απαντούν πια, έστειλα τα έγγραφα που δεν μου ρώτησαν με email, δεν πληρώνουν ΚΑΝΕΝΑΝ!!

Αυτόματη μετάφραση:

That's okay, thanks, but could you perhaps reply to your complaint again? Otherwise, it will be rejected if you don't do that within the timer, as it was explained before.

Only this way will our team be able to solve the issue.

Romi

πάει που κανείς δεν λέει τίποτα

καμία απάντηση τίποτα!! αλλά υπάρχουν 100 χιλιάδες περιπτώσεις στο διαδίκτυο που το 888 casino δεν πληρώνει !!! α, δεν έχω λόγια

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

καταλαβαίνετε όμως ότι εδώ δεν μιλάμε καν για την απόσυρση, μάλλον μιλάμε για ένα kyc μετά την απόσυρση που προφανώς είναι υπό επεξεργασία!!!

η απόσυρση ζητήθηκε στις 27.01

τα παραστατικά έστελναν πάντα εκείνη την ημέρα ... αλλά τα ακύρωσαν όλα και έπρεπε να ξαναστείλω ό,τι το kyc είναι από 28/01 υπό επαλήθευση ... ουσιαστικά αύριο θα είναι 14 μέρες από την απόσυρση!!!!

Αυτόματη μετάφραση:
Romi

Σου απάντησα τι άλλο να πω....

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Από σήμερα έχουν περάσει 5 μέρες από τότε που έστειλα τα έγγραφα!

Αυτόματη μετάφραση:
mandacheramona22

Είναι χακαρισμένο site, είναι απατεώνες πια!!

Αυτόματη μετάφραση:

Δεν ξέρω αν πρέπει να τους ζητήσω συγγνώμη αλλά μετά από αναφορά που έγινε από άλλο φόρουμ και ένας ευγενικός χειριστής που βρήκε χθες η πληρωμή μου μεταφέρθηκε και δεν είχα κανένα πρόβλημα!

τα έκαναν όλα σε έγγραφα 1 ημέρας + ανάληψη 31k χωρίς να προσθέσουν περίεργα πράγματα!!

Είχα δίκιο και ακολούθησα τις οδηγίες του καζίνο, οπότε με υπομονή έκαναν τα πάντα!

file ,



ολα πηγαν καλα ... εγκρινε το kyc χωρις αλλα αιτηματα οπως η αποσυρση στο paypal!

χθες το βράδυ ήμουν ανήσυχος γιατί έβλεπα πάντα ότι τα χρήματα ήταν υπό επεξεργασία και επειδή δεν είχα γράψει ποτέ στο διαδικτυακό chat είπα θα προσπαθήσω... παιδιά μπορώ μόνο να σας πω ότι μίλησα με την Claudia αυτό ήταν το όνομά της μου είπε να περιμένω, της ζήτησα ευγενικά να βεβαιωθεί ότι τα χρήματα είχαν διεκπεραιωθεί και με έβαλε σε αναμονή... μετά από λίγα λεπτά μου είπε ότι τα είχε στείλει όλα στο σχετικό τμήμα σε λίγα λεπτά. τα λεφτα!! Μπερδεύτηκα λίγο αλλά λέω έλα σε εμπιστεύομαι... και ευχαριστώ!

μαλιστα μετα απο καποιες ωρες βλεπω την κατασταση χρηματων μου ως processing in progress.....μετα απο 4 ωρες αρχιζουν να φτανουν οι ειδοποιησεις του paypal με τα ποσα!

καταλήξαμε να πληρώσω 19,5 χιλιάδες χθες το βράδυ τα μεσάνυχτα και 11 χιλιάδες σήμερα το πρωί.

τότε το 888 casino πληρώνει αν είστε ειλικρινείς και ακολουθείτε τους κανόνες που θέλουν, τώρα έμαθα ένα πράγμα ότι πρέπει να είστε υπομονετικοί κάθε καζίνο είναι διαφορετικό!


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:

καταλαβαίνετε όμως ότι εδώ δεν μιλάμε καν για την απόσυρση, μάλλον μιλάμε για ένα kyc μετά την απόσυρση που προφανώς είναι υπό επεξεργασία!!!

η απόσυρση ζητήθηκε στις 27.01

τα παραστατικά έστελναν πάντα εκείνη την ημέρα ... αλλά τα ακύρωσαν όλα και έπρεπε να ξαναστείλω ό,τι το kyc είναι από 28/01 υπό επαλήθευση ... ουσιαστικά αύριο θα είναι 14 μέρες από την απόσυρση!!!!

Αυτόματη μετάφραση:

Then I would file a complaint and not wait for more. Our team will have to collect important information from you to contact the casino, so there's probably nothing to wait for if they don't answer you.

You can open a complaint by following this link.

Are you in?

Από σήμερα έχουν περάσει 5 μέρες από τότε που έστειλα τα έγγραφα!

Αυτόματη μετάφραση:

Romi meant for you to respond to your complaint. 

Just click on this link. ⬅️

This is a forum, and things you are discussing about the casino are not solved here with the help of experts. We are the admins, so you can say what happened to you here, but the whole complaint process is not handled here.

Δεν ξέρω αν πρέπει να τους ζητήσω συγγνώμη αλλά μετά από αναφορά που έγινε από άλλο φόρουμ και ένας ευγενικός χειριστής που βρήκε χθες η πληρωμή μου μεταφέρθηκε και δεν είχα κανένα πρόβλημα!

τα έκαναν όλα σε έγγραφα 1 ημέρας + ανάληψη 31k χωρίς να προσθέσουν περίεργα πράγματα!!

Είχα δίκιο και ακολούθησα τις οδηγίες του καζίνο, οπότε με υπομονή έκαναν τα πάντα!

file ,



ολα πηγαν καλα ... εγκρινε το kyc χωρις αλλα αιτηματα οπως η αποσυρση στο paypal!

χθες το βράδυ ήμουν ανήσυχος γιατί έβλεπα πάντα ότι τα χρήματα ήταν υπό επεξεργασία και επειδή δεν είχα γράψει ποτέ στο διαδικτυακό chat είπα θα προσπαθήσω... παιδιά μπορώ μόνο να σας πω ότι μίλησα με την Claudia αυτό ήταν το όνομά της μου είπε να περιμένω, της ζήτησα ευγενικά να βεβαιωθεί ότι τα χρήματα είχαν διεκπεραιωθεί και με έβαλε σε αναμονή... μετά από λίγα λεπτά μου είπε ότι τα είχε στείλει όλα στο σχετικό τμήμα σε λίγα λεπτά. τα λεφτα!! Μπερδεύτηκα λίγο αλλά λέω έλα σε εμπιστεύομαι... και ευχαριστώ!

μαλιστα μετα απο καποιες ωρες βλεπω την κατασταση χρηματων μου ως processing in progress.....μετα απο 4 ωρες αρχιζουν να φτανουν οι ειδοποιησεις του paypal με τα ποσα!

καταλήξαμε να πληρώσω 19,5 χιλιάδες χθες το βράδυ τα μεσάνυχτα και 11 χιλιάδες σήμερα το πρωί.

τότε το 888 casino πληρώνει αν είστε ειλικρινείς και ακολουθείτε τους κανόνες που θέλουν, τώρα έμαθα ένα πράγμα ότι πρέπει να είστε υπομονετικοί κάθε καζίνο είναι διαφορετικό!


Αυτόματη μετάφραση:

Perfect. I can't tell you how happy I am that you managed to get the money. As you said, every casino is different and while verification is in process, you will not be able to withdraw at any casino. It has to be successful. 

I believe that from this point on everything will only get better and you will do better. 

Good luck and good experiences. ☘️😊

Jaro

Χίλια ευχαριστώ!


Αυτόματη μετάφραση:

file ΤΡΕΛΟΣ! ΕΛΕΓΞΑΝ ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΖΗΤΑΝ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ!! ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ!!888 ΚΑΖΙΝΟ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 56
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα