Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο888 Casino - γενική συζήτηση

888 Casino - γενική συζήτηση

17.258 προβολές 102 απαντήσεις |
πριν από 3 έτη
|
1 2...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 888 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 3 έτη





Κατά την αναπαραγωγή ενός κουλοχέρη, ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε ανεξήγητα προσωρινά.

Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν αυτό.

Έχω ήδη βρει παρόμοια παράπονα και ελπίζω να λυθεί σύντομα η κατάστασή μου, επίσης επειδή δεν κατάφερα να αποσύρω τίποτα.

Το εν λόγω καζίνο είναι το 888casino.

Περιμένω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
aflorio97
πριν από 3 έτη
πριν από 3 έτη

Καλησπέρα, συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Είδα ότι μου αφαιρέθηκαν 300 € και πέρασα από την κάρτα Evolution Pay Post. Συνήθως για να επιβεβαιώσει την πληρωμή μου ζητάει το δακτυλικό αποτύπωμα ή τον κωδικό για να κάνει την πληρωμή. Ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Ευχαριστώ πολύ καλησπέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Καλησπέρα, συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Είδα ότι μου αφαιρέθηκαν 300 € και πέρασα από την κάρτα Evolution Pay Post. Συνήθως για να επιβεβαιώσει την πληρωμή μου ζητάει το δακτυλικό αποτύπωμα ή τον κωδικό για να κάνει την πληρωμή. Ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Ευχαριστώ πολύ καλησπέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Hello Sergiomorena25, I am sorry for your inconvenience. In case you face some troubles with the casino I recommend you to submit a complaint here on our website. I noticed you have not any up to now. There you can simply describe your situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you afterwards. Complaint gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used. 

πριν από 1 έτος

Πάντα ρωτάω αλλά μπορείς να χάσεις έτσι; Μετά μιλάς για RTP και λογισμικό και τύχη ξέρουμε ότι η τύχη γυρίζει και συμβαίνει κάθε τόσο αλλά με εσάς δεν συμβαίνει ποτέ και ειδικά όταν μιλάμε για σχεδόν 60 χιλιάδες ευρώ παιχνίδια,,,,καλά. αλλά άλλοι ιστότοποι δεν χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα; Συμβαίνει μόνο με εσάς ... και όταν επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών απαντούν άσχημα ή κανείς δεν απαντά, σε άλλους ιστότοπους χάνετε και κερδίζετε αλλά με εσάς μόνο απώλειες

Αυτόματη μετάφραση:
morsi
πριν από 1 έτος

I have to admit that you got me confused with your post now.🤷‍♀️

I do not understand who you wrote it for. The casino?🤔

Do you have any kind of issue we could help you with? Please tell us about it more, and together we could find a solution.🙏

Romi
πριν από 1 έτος

Για το καζίνο το έγραψα ναι. Παρεμπιπτόντως, δεν μπορείτε να γράψετε περισσότερες από μία κριτικές εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
morsi
πριν από 1 έτος

I'm just not sure if we have any active casino representatives here, so they can read your post, you know.🤷‍♀️

If you'd like to get some help, we are here for you, though.

It is possible to write one review per casino per player. Did you experience some kind of issue with that?

πριν από 1 έτος

Τρελός! 590 ευρώ μπλοκαρισμένα για 20 μέρες!!! Ζητάνε έγγραφα πολλές φορές αλλά ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ!!! ΠΡΟΣΟΧΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΠΑΤΗΣ!!

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizioandriola
πριν από 1 έτος

Hey, the main reason why your withdrawal is blocked is verification I suppose. You always need to complete it successfully to be able to withdraw.

But I'm interested in what the specific issue is. Your documents are not accepted? Why does the casino ask for them several times? 

Please let me know.

Jaro
πριν από 1 έτος

Έστειλε έγγραφα δύο φορές!!

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizioandriola
πριν από 1 έτος

Okay, but could you answer my questions please? 

It also occurred to me that it might be a good idea to reopen your complaint, I mean this one and not file a new one, because it is then evaluated as a duplicate if you wrote about the same thing again. Where you stopped replying, it would be good if you gave a reopen. 

Would that be possible if you still can't verify?

πριν από 1 έτος

Δεν με πλήρωσαν!

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizioandriola
πριν από 1 έτος

I have already learned this from previous replies, but you still have not answered me, and I see that you have not even done what I recommended. 

So I don't know how I can help more. So try to read my post again and proceed accordingly.

πριν από 11 μήνες

Ο λογαριασμός μου στο 888casino έχει αποκλειστεί χωρίς λόγο. Χθες έπαιξα χωρίς προβλήματα, σήμερα προσπάθησα να συνδεθώ αλλά λέει ότι ο λογαριασμός μου έχει απενεργοποιηθεί προσωρινά. Η μόνη κατάθεση που έγινε ήταν η αρχική όταν δημιούργησα τον λογαριασμό πριν από περίπου 10 μέρες και δεν έχω κάνει καν αναλήψεις. Πώς μπορώ να το λύσω αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
justzack12
πριν από 11 μήνες

Hello.

I believe the casino should work on a solution. In similar situations, the player is usually emailed with details. Just to avoid the most common problem, can you check your mailbox for me? Look through the bin folder, promo section, or simply every folder. Perhaps we can come up with something without the complaint process.

I think it is worth trying.


πριν από 11 μήνες

Περιμένω σχεδόν ένα μήνα για 955 ευρώ!!

Αυτόματη μετάφραση:
Maurizioandriola
πριν από 11 μήνες

I see you finally managed to open the complaint. Is there a reason why you are waiting so long now? Are you in contact with the casino or not? Also, my question is why did you keep playing here when you had problems before? Is it worth it? 

Jaro
πριν από 10 μήνες

Δεν παίζω πια μαζί τους! Μάταια περιμένω τα 955 ευρώ μου!!

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.