ΦόρουμΚαζίνο888 Casino - γενική συζήτηση

888 Casino - γενική συζήτηση

πριν από 2 έτη από aflorio97
|
3033 προβολές 14 απαντήσεις |
|
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 888 Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 2 έτη





Κατά την αναπαραγωγή ενός κουλοχέρη, ο λογαριασμός μου απενεργοποιήθηκε ανεξήγητα προσωρινά.

Αναρωτιέμαι πώς είναι δυνατόν αυτό.

Έχω ήδη βρει παρόμοια παράπονα και ελπίζω να λυθεί σύντομα η κατάστασή μου, επίσης επειδή δεν κατάφερα να αποσύρω τίποτα.

Το εν λόγω καζίνο είναι το 888casino.

Περιμένω απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
aflorio97
πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Καλησπέρα, συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Είδα ότι μου αφαιρέθηκαν 300 € και πέρασα από την κάρτα Evolution Pay Post. Συνήθως για να επιβεβαιώσει την πληρωμή μου ζητάει το δακτυλικό αποτύπωμα ή τον κωδικό για να κάνει την πληρωμή. Ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Ευχαριστώ πολύ καλησπέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Καλησπέρα, συγγνώμη για την ταλαιπωρία. Είδα ότι μου αφαιρέθηκαν 300 € και πέρασα από την κάρτα Evolution Pay Post. Συνήθως για να επιβεβαιώσει την πληρωμή μου ζητάει το δακτυλικό αποτύπωμα ή τον κωδικό για να κάνει την πληρωμή. Ήθελα να σε ρωτήσω αν μπορείς να πάρεις τα χρήματά σου πίσω. Ευχαριστώ πολύ καλησπέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Hello Sergiomorena25, I am sorry for your inconvenience. In case you face some troubles with the casino I recommend you to submit a complaint here on our website. I noticed you have not any up to now. There you can simply describe your situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you afterwards. Complaint gives room for comparing evidence and possible debate with the casino. Complaint is not a bad thing and it is good to be used. 

πριν από 2 μήνες

Πάντα ρωτάω αλλά μπορείς να χάσεις έτσι; Μετά μιλάς για RTP και λογισμικό και τύχη ξέρουμε ότι η τύχη γυρίζει και συμβαίνει κάθε τόσο αλλά με εσάς δεν συμβαίνει ποτέ και ειδικά όταν μιλάμε για σχεδόν 60 χιλιάδες ευρώ παιχνίδια,,,,καλά. αλλά άλλοι ιστότοποι δεν χρησιμοποιούν το ίδιο σύστημα; Συμβαίνει μόνο με εσάς ... και όταν επικοινωνώ με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών απαντούν άσχημα ή κανείς δεν απαντά, σε άλλους ιστότοπους χάνετε και κερδίζετε αλλά με εσάς μόνο απώλειες

Αυτόματη μετάφραση:
morsi
πριν από 2 μήνες

I have to admit that you got me confused with your post now.🤷‍♀️

I do not understand who you wrote it for. The casino?🤔

Do you have any kind of issue we could help you with? Please tell us about it more, and together we could find a solution.🙏

Romi
πριν από 2 μήνες

Για το καζίνο το έγραψα ναι. Παρεμπιπτόντως, δεν μπορείτε να γράψετε περισσότερες από μία κριτικές εδώ;

Αυτόματη μετάφραση:
morsi
πριν από 2 μήνες

I'm just not sure if we have any active casino representatives here, so they can read your post, you know.🤷‍♀️

If you'd like to get some help, we are here for you, though.

It is possible to write one review per casino per player. Did you experience some kind of issue with that?

πριν από 3 εβδομάδες

Τρελός! 590 ευρώ μπλοκαρισμένα για 20 μέρες!!! Ζητάνε έγγραφα πολλές φορές αλλά ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ!!! ΠΡΟΣΟΧΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΑΠΑΤΗΣ!!

Αυτόματη μετάφραση:
goldmetal67
πριν από 3 εβδομάδες

Hey, the main reason why your withdrawal is blocked is verification I suppose. You always need to complete it successfully to be able to withdraw.

But I'm interested in what the specific issue is. Your documents are not accepted? Why does the casino ask for them several times? 

Please let me know.

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

Έστειλε έγγραφα δύο φορές!!

Αυτόματη μετάφραση:
goldmetal67
πριν από 3 εβδομάδες

Okay, but could you answer my questions please? 

It also occurred to me that it might be a good idea to reopen your complaint, I mean this one and not file a new one, because it is then evaluated as a duplicate if you wrote about the same thing again. Where you stopped replying, it would be good if you gave a reopen. 

Would that be possible if you still can't verify?

πριν από 3 εβδομάδες

Δεν με πλήρωσαν!

Αυτόματη μετάφραση:
goldmetal67
πριν από 3 εβδομάδες

I have already learned this from previous replies, but you still have not answered me, and I see that you have not even done what I recommended. 

So I don't know how I can help more. So try to read my post again and proceed accordingly.

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα