ΦόρουμΚαζίνο24Slots Casino - γενική συζήτηση

24Slots Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από carsix79
|
2360 προβολές 17 απαντήσεις |
|
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 24Slots Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Επομένως, οι αξιολογήσεις που γίνονται από εγγεγραμμένους χρήστες του γκουρού του Καζίνο την ίδια ημέρα ή την ημέρα πριν από τη δημοσίευση της κριτικής θεωρούνται αξιόπιστες; Ο Katasep, ο Rabiji, ο Tagiwa, ο Rajira εντάχθηκαν στη συνέχεια στους γκουρού του Καζίνο και στα τέσσερα τυχαία βαθμολογία του καζίνο 24 κουλοχέρηδων την ίδια μέρα με τις ίδιες σχεδόν λέξεις. Αυτές είναι μερικές ωραίες συμπτώσεις! Όλα επιστρέφουν τώρα..

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Hi, thank you for pointing this out. They are considered to be reliable, but we already prepared big changes that will be released within 2 weeks. Those changes will be active within 2 weeks. We're going to assign every single review an individual value. That means the player's history and overall activity on our website will influence the review's impact on the overall casino user rating.

I went through all the reviews you mentioned here. I see 2 of them as very suspicious, but I would need to see more data in order to be sure that I can reject them. We constantly get back to some reviews and reject them retroactively based on the new data that we get about the casino and their reviews. For example last week, I rejected around 15 positive reviews for a single casino, only because I finally got enough data that helped us to make a better image about which reviews are fake and which reviews are genuine.

You also need to take into account that casinos who get fake reviews use different strategies. Some motivate real players with bonuses in exchange for the positive reviews. Some ask their employees to write reviews regularly, other have just 1 person who writes the fake reviews on a regular basis, others mix everything mentioned together. It's a really tough and complicated process and we've been improving the user reviews system since we introduced it 1,5 years ago.

Anyway, I'd like to reach the point where we'll have something that we can call "verified reviews". Those reviews would be provided by players who'll provide us a proof showing that they really played in the casino. The problem with fake reviews is everywhere. You can't even trust the restaurant's reviews you see on Google maps. You can pay companies for writing the reviews for you and they won't be written by new users, but by users marked as "the local guide" as well 😕


Daniel
πριν από 1 έτος

Ξέχνα το.

Οι δύο κριτικές που αποκαλούσατε "ύποπτες" παρέμειναν και εγκρίνατε επίσης ένα άλλο πρόσωπο παρόμοιο με αυτά. Ψεύτικες κριτικές όπως άδεια καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Ahhh, carsix79.🙏

If you read the whole post, I'm sure you wouldn't say this. 🙂

Daniel explained how the process works and why we face a real issue distinguishing fake reviews for unbiased ones. Do you think we would leave two pieces there on purpose? Just like that?

How about giving us a hint instead? Are you 100% sure some two (I do not know which reviews you're talking about) reviews are faked? We'd love to see some proof, believe it or not, we'd appreciate that.

Just recently a new email has been set up, feel free to use it: community@casino.guru

Help us deal with fakes if you can.


πριν από 1 έτος

Ακόμη και ένα μουλάρι καταλαβαίνει ότι οι κριτικές που έγιναν από ψευτο-παίκτες που εγγράφηκαν την ίδια μέρα (ή την προηγούμενη μέρα) για να ελέγξουν ένα μεμονωμένο καζίνο και χρησιμοποιούν επίσης την ίδια ακριβώς φράση ("τα χρήματα αποσύρθηκαν γρήγορα και χωρίς προβλήματα" είναι ψευδείς ").

Στη συνέχεια, το να γράφω ότι η υποστήριξη ανταποκρίνεται γρήγορα όταν δεν μου απάντησαν ποτέ μέσω email και απέκλεισαν τη συνομιλία μου είναι γελοίο.

Τουλάχιστον ήταν έξυπνοι να τα γράψουν για να μην καταλάβουν ξεκάθαρα ότι είναι ψεύτικα.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Carsix79, you obviously missed I'm interested to see concrete examples.

I don't care about your mule 😀.

So, I'll make it short this time: Can you state any concrete examples?

Anyway, I guess this sentence provides a solid hint, you are not 100% sure those reviews are fake... 🙂

"At least they were smart to write them so as not to clearly understand that they are fake."

What is your point, I wonder?

Radka
πριν από 1 έτος

Έχετε διαβάσει όμως τις τελευταίες 3 κριτικές αυτού του καζίνο; Συγκεκριμένα η προτελευταία και η προτελευταία;

Ο συνάδελφός σας Daniel έγραψε επίσης ότι υπάρχουν κάποιες ύποπτες κριτικές σχετικά με αυτό το καζίνο. Φαίνεται ότι είσαι αυτός που δεν θέλει να καταλάβει..

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Fine, now we have a concrete tip - thanks.

Still, without proof, we can't just deliberately delete or reject reviews. This is a point you keep ignoring. We must responsibly, always keeping in mind the reason for rejecting must be solid and plain.

As Daniel mentioned "I went through all the reviews you mentioned here. I see 2 of them as very suspicious, but I would need to see more data in order to be sure that I can reject them. We constantly get back to some reviews and reject them retroactively based on the new data that we get about the casino and their reviews."

Can you now understand suspicion is not equal to proof? Daniel already said that, so I'm not the one who is out.

Just be reasonable, please.🙏


Anyway, those are the last two:

file


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 3 μήνες

Γεια σε όλους, πώς είναι οι πληρωμές με αυτό το καζίνο; Είναι γρήγοροι; Δημιουργούν προβλήματα στον λογαριασμό; Θέλω να τσεκάρω κάτι άλλο ή αρκεί η επαλήθευση που ζητάει στην πρώτη ανάληψη;;


Αυτόματη μετάφραση:
Claudioro78
πριν από 3 μήνες

Hello, Claudioro78!

May I start with a little warning? You see, this specific casino is not among the trustworthy ones, based on our methodological review. Just take a look on the results 👈

I consider these warnings to be quite a good answer to your question:

"Very high value of withheld winnings in player complaints in relation to the casino's size"

"We consider the casino's T&Cs to be unfair"

Well, I suggest you follow the feature "recommended casinos" to stay within safe borders. What do you think about it?

πριν από 3 μήνες

γεια σε όλους

πώς βαθμολογείτε αυτό το καζίνο;

Έκανα ανάληψη και έκαναν την αρχική επαλήθευση (έγγραφα, φωτογραφίες, Carta3 κ.λπ.)

αλλά φοβάμαι ότι κάνουν ό,τι μπορούν για να αποφύγουν να πληρώσουν τα κέρδη.

Το λέω αυτό γιατί όλα μου συνέβησαν με άλλο καζίνο.

Επίσης σε ρωτάω ποιοι είναι οι χρόνοι πληρωμής;;

Ξεκίνησα μια διαδικτυακή συνομιλία με το καζίνο, αλλά δεν μου έδωσαν χρόνο για την επεξεργασία της πληρωμής από άλλο ίδρυμα

Αυτόματη μετάφραση:
Claudioro78
πριν από 3 μήνες

Hi, I see that Radka already answered your questions and gave perfect arguments why you probably should not choose this casino. 

Regarding the verification, did you pass it successfully ? What payment method did you use to withdraw ? 

πριν από 3 μήνες

Ευχαριστώ για την προειδοποίησή σας, αλλά δυστυχώς έπαιζα ήδη με αυτά τα καζίνο για λίγες μέρες.

Εκτός από την αρχική τεκμηρίωση, αναζήτησαν επίσης την κίνηση του τραπεζικού μου λογαριασμού όπου θα μπορούσαν να πιστωθούν τα κέρδη.

απάντησαν ότι όλα είναι εντάξει και ότι τα κέρδη υποβάλλονται σε επεξεργασία/πληρωμή.

Αυτήν τη στιγμή πρέπει να μαζέψω 2k σε δύο αναλήψεις.

Ελπίζω να μην έκανα κάτι ηλίθιο και να είναι σύντομη η πληρωμή.

θα ενημερώσει

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 3 μήνες

Τραπεζική μεταφορά, η επαλήθευση πέρασε.

Αυτόματη μετάφραση:
Claudioro78
πριν από 3 μήνες

Thanks for the useful additional information. I will be glad if you update me also in the context of whether you got the withdrawals or not. I see that the verification was successful which is important and now there should be no problem to make a withdrawal. 

So I will wait for what you tell me. 🙂

πριν από 3 μήνες

εκσυγχρονίζω

Τα χρήματα κατατέθηκαν με επιτυχία πριν από περίπου μία εβδομάδα.

Τώρα θα σας πω για ένα νέο πρόβλημα που αντιμετωπίζω.

Πριν από δύο μέρες φόρτισα ξανά τον λογαριασμό μου με ένα κουπόνι επιστροφής μετρητών, έπαιξα σιγά σιγά και απέσυρα ό,τι μου επιτρεπόταν, αλλά τελικά δεν είχα άλλα πραγματικά χρήματα αλλά εξακολουθούσα να έχω 4k μπόνους στο καζίνο.

Με αυτά τα λεφτά τώρα πώς θα τελειώσει;


Αυτόματη μετάφραση:
Claudioro78
πριν από 3 μήνες

Did I understand correctly that 4k is bonus money yes ? Do you still need to meet some conditions to get into real money ? That's probably what I'm trying to find out. If something is not clear to you, be sure to ask support because they should be able to answer you. 

Feel free to tell me what they told you afterwards. 

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα