Λοιπόν, πραγματικά δεν καταλαβαίνω το όλο θέμα, αλλά επειδή, σύμφωνα με την καταγγελία, απόρριψη, η επιστροφή χρημάτων δεν αμφισβητείται. Οι άλλοι λογαριασμοί δεν παίζουν σημαντικό ρόλο. υπό το φως αυτού, υποθέτω.
Νόμιζα ότι σκοπεύατε να κλείσετε οριστικά τον λογαριασμό σας, παρά το γεγονός ότι δεν αναφέρατε πρόβλημα τζόγου.
Ωστόσο, είναι λογικό για το καζίνο να επαληθεύσει πλήρως ή να προχωρήσει ξανά σε επαλήθευση λίγο πριν κλείσει οριστικά ο λογαριασμός για να διασφαλιστεί ότι δεν θα μπορείτε να ανοίξετε άλλον λογαριασμό στο μέλλον. Αυτή είναι μια ιδιαίτερα καλή προσέγγιση στην περίπτωση εθισμένων παικτών.
Λοιπόν, μπορώ να γνωρίζω εάν ο λογαριασμός σας έχει κλείσει οριστικά, όπως φαίνεστε να παραπονεθείτε; Τι σκοπεύετε να πετύχετε τώρα, παρακαλώ;
Το καζίνο κατέχει δύο άδειες όσο μπορώ να βρω:
Kahnawake (KGC) συν Εσθονία
Προτείνω να επικοινωνήσετε με τον Kahnawake: https://gamingcommission.ca/interactive-gaming/complaints/
Well, I really do not understand the whole matter, but since, in accordance with the complaint, rejection, the refund is out of question. The other accounts do not play a significant role; in light of that, I guess.
I thought you intended to close your account for good, despite the fact that you have not mentioned a gambling problem.
However, it makes sense for the casino to fully verify or again proceed with verification just before the account is finally closed to ensure you won't be able to open another account in the future. This is a specifically good approach in the case of addicted players.
So, may I know whether your account has been closed permanently as you appeared to complain about? What do you aim to achieve now, please?
Casino holds two licenses as far as i could find:
Kahnawake (KGC) plus Estonia
I suggest contacting Kahnawake: https://gamingcommission.ca/interactive-gaming/complaints/
Αυτόματη μετάφραση: