Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο22bet Casino - γενική συζήτηση

22bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

 από juanasillo18
|
28.032 προβολές 143 απαντήσεις |
|
1...6 7 8
Garas

That's serious.

In my opinion, it would be best to wait for all details to come up during the complaint process.

I personally prefer not to speculate when it comes to so old and gambling addiction-related issues. I hope you don't mind.

Jaro

And did you contact your payment processor if everything was good with your deposit?

I made the deposit through the site, there is no direct means of communication

Also what did the casino say about this issue? Do you have some conversation with them?

As for the site unfortunately all the time


Your application is still under review by specialists, please wait and review us later


Knowing that the maximum time period for the money to reach the account is 24 hours and today I have been six days Presentation number All proof of deposit Please help me to return my right




Πραγματικά δεν γίνεται άλλο το καζίνο 22bet είναι απάτη πρέπει να μου πείτε τι πρέπει να κάνω για να διεκδικήσω τα χρήματα που απέσπασαν με παραβίαση τους κανονισμούς δεν μου απαντάνε μου στέλνουν ειρωνικά μυνήματα και μου κλείνουν το τηλέφωνο χωρίς να έχω κάποια πληροφορία τόσες μέρες με το τι θα γίνει και τι να κάνω

And did you contact your payment processor if everything was good with your deposit?

I made the deposit through the site, there is no direct means of communication

Also what did the casino say about this issue? Do you have some conversation with them?

As for the site unfortunately all the time


Your application is still under review by specialists, please wait and review us later


Knowing that the maximum time period for the money to reach the account is 24 hours and today I have been six days Presentation number All proof of deposit Please help me to return my right




Hmm, so the casino is still sorting it out, or at least I hope they are according to what they wrote to you. 

Dominika will deal with your complaint but the possibilities in such cases are often limited for us. Well, we'll see if we can help you even if I really wanted to.

If you happen to learn something new, definitely let me know.

Πραγματικά δεν γίνεται άλλο το καζίνο 22bet είναι απάτη πρέπει να μου πείτε τι πρέπει να κάνω για να διεκδικήσω τα χρήματα που απέσπασαν με παραβίαση τους κανονισμούς δεν μου απαντάνε μου στέλνουν ειρωνικά μυνήματα και μου κλείνουν το τηλέφωνο χωρίς να έχω κάποια πληροφορία τόσες μέρες με το τι θα γίνει και τι να κάνω

I imagine the waiting is only fostering negative emotions, yet as I said, the complaint has to progress. Once it is clear how this has occurred, the proper time for such questions will come. As you are aware, the complaint is the source of the resolution; the forum does not generate it. 🙏

Έχω στείλει ότι μου έχετε ζητήσει όλες τις πληροφορίες τις συνομιλίες με το καζίνο στιγμιότυπα με τούς κανονισμούς που έχουν παραβιάσει και τα αποδεικτικά και δεν έχω κάποια ενημέρωση αν πρέπει να στείλω κάτι άλλο η τι άλλο πρέπει να κάνω;

Garas

I am certain that you can read the instructions, even though we have already explained the complaint timer to you:

filefile

You have to wait until the mediator reviews your emails and moves forward, which is why I was discussing waiting. Three days remain. You are supposed to wait.

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται σας έχω στείλει όλες τις αποδείξεις πως το καζίνο παραβίασε τους όρους και τους κανονισμούς πως δεν ζητήθηκε ποτέ να γίνει ταυτοποίηση του λογαριασμού ενώ στους κανονισμούς αναφέρεται πως σε συναλλαγές πάνω από 2000 ευρώ επιβάλλεται η ταυτοποίηση του λογαριασμού όπως και ότι κατά την περίοδο που ο λογαριασμός έχει κλει6 ενώ το έχει ζητήσει ο πελάτης δεν πρέπει να στέλνονται προωθητικά και διαφημιστικά μηνύματα όπως και όταν ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός η επιλογές που μου δόθηκαν ήταν 1 μήνας 6 μήνες και ένας χρόνος δεν μου δόθηκε η επιλογή για το οριστικό κλείσιμο του λογαριασμού που επιθυμούσα εγω

Προσπαθώ να βρω την αδειοδότημενη αρχή της 22bet να δω αν έχει άδεια 3 μέρες προσπαθώ να ζητήσω βοήθεια από την εξυπηρέτηση πελατών του καζίνο να μου πουν την αδειοδότημενη αρχή του καζίνο και αποφεύγουν να μου πουν κλείνουν την συνομιλία μπορείτε τουλάχιστον κάποιος να με βοηθήσει σε αυτό;

Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται σας έχω στείλει όλες τις αποδείξεις πως το καζίνο παραβίασε τους όρους και τους κανονισμούς πως δεν ζητήθηκε ποτέ να γίνει ταυτοποίηση του λογαριασμού ενώ στους κανονισμούς αναφέρεται πως σε συναλλαγές πάνω από 2000 ευρώ επιβάλλεται η ταυτοποίηση του λογαριασμού όπως και ότι κατά την περίοδο που ο λογαριασμός έχει κλει6 ενώ το έχει ζητήσει ο πελάτης δεν πρέπει να στέλνονται προωθητικά και διαφημιστικά μηνύματα όπως και όταν ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός η επιλογές που μου δόθηκαν ήταν 1 μήνας 6 μήνες και ένας χρόνος δεν μου δόθηκε η επιλογή για το οριστικό κλείσιμο του λογαριασμού που επιθυμούσα εγω

You will have to wait for our complaints specialists to investigate the whole matter well, and only then will we see how it will go.

Unfortunately, we have to deal with hundreds of complaints every day, and your case is certainly not an easy one.

Προσπαθώ να βρω την αδειοδότημενη αρχή της 22bet να δω αν έχει άδεια 3 μέρες προσπαθώ να ζητήσω βοήθεια από την εξυπηρέτηση πελατών του καζίνο να μου πουν την αδειοδότημενη αρχή του καζίνο και αποφεύγουν να μου πουν κλείνουν την συνομιλία μπορείτε τουλάχιστον κάποιος να με βοηθήσει σε αυτό;

The information regarding the casino license is included in the review of this casino here.

Please know that our data team collects all the information precisely, and then everyone can see it clearly written in the review.

Romi

info@techsolutionsnv.com το mail που έψαξα να βρω από την εταιρεία που ανοίκει η 22bet δεν υπάρχει είναι ξεκάθαρη απάτη η 22bet τους έχω στείλει πολλά mail και όλα τα στοιχεία με τους κανονισμούς που έχουν παραβιάσει και δεν μου έχουν απαντήσει αγνοούν τα μυνήματα και στο συγκεκριμένο mail που έστειλα στην εταιρεία που ανοίκει η 22 bet μου έρχεται ειδοποίηση πως δεν υπάρχει και εκτός από τα στιγμιότυπα που έχω από τους κανονισμούς που έχει παραβίασει το καζίνο έχω και στιγμιότυπο από συνομιλία που έχω με υπάλληλο της τεχνικής υποστήριξης γιατί μόνο με αυτούς μπορώ να επικοινωνήσω να μου λέει να καλέσω την πυροσβεστική και το ασθενοφόρο γιατί ίσως κινδυνεύει η ζωή μου , γιατί μου είπε να καλέσω πυροσβεστική και ασθενοφόρο φοβάμαι μήπως κάνουν κακό στο σπίτι μου σας παρακαλώ πρέπει να με βοηθήσετε να βρεθεί λύση

Garas

I am really sorry that they don't communicate with you. Our team will try to get in touch with the casino whenever the time comes to it. Just focus on your complaint, please.

Try to calm down. I believe they just wanted to take care of you if they thought you probably don't feel well, by any means. If you feel that you need some help, though, for sure contact someone.

Please stay safe, and if needed, get help. Will you do that, please?

Romi

Κάνετε λάθος δεν ήθελαν καθόλου να με φροντίζουν οι υπάλληλοι του καζίνο με απειλούν και προσπαθούν να με με παραπλανήσουν η τεχνική υποστήριξη σήμερα μου είπε ότι έχω δημιουργήσει πολλούς λογαριασμούς κάτι που δεν ισχύει γιατί και ο κανονικός λογαριασμός μου είναι ενεργός που σε τέτοια περίπτωση θα έκλειναν τον λογαριασμό και όταν του ζήτησα να μου πουν πληροφορίες για τους υποτιθέμενους λογαριασμούς αρνήθηκαν είναι προφανές πως προσπαθούν να βρουν λόγους να ρίξουν το βάρος σε εμένα πως παραβίασα κανονισμούς ενώ το καζίνο παραβίασε τους κανονισμούς με τον λογαριασμό και ψάχνουν να βρουν τρόπους να μην μου επιστρέψουν τις καταθέσεις

Garas

I imagine why so many players believe that once the casino is not willing to show the proofs of the other accounts, the matter is clear as a sky for them.

Yet, I'd like to say that once the responsible features and addictions play a part in the story, it is always wise to wait for the complaint to reach conclusion.

For example, Veronika went through your evidence and concluded that "You did not mention gambling addiction as the reason for your self-exclusion request back in 2021" which may explain why the casino did not close your account permanently and instead offered temporary account closure.

As I'm sure you know, the only real exclusion comes up with the proper reason provided to the casino - the addiction.

So, I think it's fair to say that we accept your opinions and the rest will be specified once the complaint progresses. Sounds quite fair, I'd say.



Εγώ σας ανέφερα και σας έστειλα τα αποδεικτικά πως το καζίνο μου είχε δώσει μόνο 3 επιλογές όπως σας εξήγησα ότι για το διάστημα που ήταν κλειστός ο λογαριασμός το καζίνο μου έστελνε προωθητικά διαφημιστικά mail όπως και σας έχω εξηγήσει και στείλει πως ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ποτέ κάτι που στους όρους του καζίνο αναφέρεται πως πάνω από 2000 ευρώ συναλλαγών απαιτείται επαλήθευση στην δική μου περίπτωση δεν μου ζητήθηκε ποτέ

Garas

Yes, and I and also Veronika both told you that unless you mention the gambling issue to the casino, it may happen. Thus, my question again. Veronika did not find you mentioning the gambling issue - that's very likely the problem. Do you see it, please? Sadly, promotional emails are part of the side effect of registering in casino and since you ahve not very likely self-excluded yourselfm they were trying to bring you back.

The verification, in my opinion, is also subject to change, as are the terms. Does the amount represent a one-time deposit or an overall withdrawable fund, please?


Radka

Συνολικό ποσό όπως σας εξήγησα πολλές φορές ζήτησα πολλές φορές να κλείσει ο λογαριασμός και για3 ολόκληρες μέρες δεν έκλειναν τον λογαριασμό σας έχω στείλει όλα τα mail με τις ημερομηνίες και μετά από 3 μέρες που τους πίεσα ξανά να κλείσει ο λογαριασμός η επιλογές που μου δόθηκαν ήταν μόνο αυτές οι 3 ναι δεν τους ανέφερα ποτέ τον εθισμό αλλά για 3 μέρες τους ζητούσα να κλείσει ο λογαριασμός οριστικά

Garas

Yes, I understand that.

Once more I would like to say that asking for account closure is not the same as asking for a permanent self-exclusion due to gambling addiction.

The difference is huge. Thus, the information that you "only" requested common account closure.

Every account closure can be canceled. However, self-exclusion due to gambling addiction is supposed to be instant and permanent.

Do you now understand what I was saying, please?

Έγινε επεξεργασία
Radka

Σας ενημερώνω για άλλη μια φορά πως η 22bet αγνοεί τα μυνήματα μου έχω στείλει mail σε όλα τα τα αρμόδια τμήματα και στην φόρμα που μου στείλατε με την αδειοδότημενη αρχή και δεν έχω λάβει καμία απάντηση και καμιά ενημέρωση για τους κανονισμούς που έχουν παραβιάσει σε σχέση με το λογαριασμό μου είναι τραγικό που 3 βδομάδες δεν έχω λάβει κάποια απάντηση και κάποια ενημέρωση τους έχω ζητήσει άπειρες φορές να μου πουν πως μπορώ να επικοινωνήσω με την αδειοδότημενη αρχή ώστε να γίνει έλεγχος ισχυρίζονται πως έχω δημιουργήσει πολλούς λογαριασμούς στην εταιρεία τους ενώ εγώ έχω μόνο έναν και για αυτό ζητάω να γίνει έλεγχος από την αδειοδότημενη αρχή η μόνη επικοινωνία που έχω είναι στο live chat για να μου ζητήσουν τα έγγραφα ώστε να γίνει ταυτοποίηση ώστε να συγχωνευτούν οι πολλοί λογαριασμοί που υποτίθεται άνοιξα εγώ και στην συνέχεια που τους ζητάω στοιχεία από αυτούς τους λογαριασμούς με απειλούν και κλείνουν την συνομιλία ενώ από τα υπόλοιπα αρμόδια τμήματα δεν έχω λάβει καμία απάντηση

1...6 7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα