Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο22bet Casino - γενική συζήτηση

22bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από juanasillo18
|
29.479 προβολές 147 απαντήσεις |
|
1...5 6 78
Radka

The problem for now is that i cannot pass the verification process because thep keep coming up with different excuses. I send them a photo of the transaction of my deposit however they also ask me to send it in such a way that my name can be seen on the same document as well and my online banking app does not offer such a function so i am lost what i am supposed to do. I just want them to pay me the money i earned. But i think they are scam.

keremozdinc

You are usually able to ask the bank for this kind of document, and they should send it to you in the PDF format, which most of the online casinos require.

The monthly statement is nothing uncommon to get, I believe.

Have you tried to ask at your bank, perhaps?

Romi

I have now managed to get that document and the verification is done now. I am waiting for my withdrawel to be accepted for 10 hours. However there is no news from their side. This withdrawal request seems to be going to take a lot of time.

keremozdinc

That's good that you were able to get the account verified.

Please try to be patient and let us know whether you receive your money without any issues.

Romi

I have managed to get my money from the casino and after that i have made a second withdrawal request however even though they said that they did the transaction and even though it has been a couple of days my money is still not here. The first time they mailed me saying they made the transaction, it only lasted a couple of hours for me to get my money

keremozdinc

Okay, and this time you also withdrew the same way, and how long exactly has it been going on? Sometimes patience is welcome and there is no need to be skeptical right away. 

If it takes too long we will be here to try and assist. 

So do you think you will keep a cool head and wait a while? 

Η 22bet έχει ενημερώσει τον ιστότοπό της και έχει ενεργοποιήσει την επιστροφή μετρητών για όλα τα στοιχήματα από την εγγραφή! Κέρδισε ή έχασε!

Χωρίς απαιτήσεις στοιχηματισμού και άμεση ανάληψη χωρίς kyc, χωρίς όριο.

Όσοι έχετε λογαριασμό τσεκάρετε το και ίσως βρείτε ωραίες εκπλήξεις.🤑

Από το μενού, μεταβείτε στο vipcashback , υπολογίστε και κάντε ανάληψη!

Καλώς ήρθατε και χρησιμοποιήστε το υπεύθυνα😊



Αυτόματη μετάφραση:
lauarual

Hello and welcome back! How've you been doing all the time? 🙂

Thanks for the cashback notice.

Σας ζητώ βοήθεια για να καταλάβω αν μπορείτε να με βοηθήσετε.

Για μήνες δεν υπήρχε πρόβλημα, τότε μια ανάληψη 1779 αντιστράφηκε από την τράπεζά μου γιατί στην κάρτα που την κατέθεσα μέσω IBAN (Postepay) είχα φτάσει το όριο για μεταφορές από εξωτερικό.

Η υποστήριξη της 22bet με ενημέρωσε ότι η ανάληψη επέστρεψε στα ταμεία της και ότι σύντομα θα πιστωθεί ξανά στον λογαριασμό μου.

Στο μεταξύ μπλοκάρουν τις αναλήψεις μου και ξεκινούν μια διαδικασία επαλήθευσης μέσω και στέλνω όλα τα έγγραφα μέχρι να μου πουν ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί

Την επόμενη μέρα ο λογαριασμός μου μπλοκάρεται επειδή ισχυρίζονται ότι είχα προβλήματα με τον τζόγο στο παρελθόν και ότι για να τον επανενεργοποιήσετε χρειάζεστε μια επιστολή από έναν γιατρό και έναν ειδικό σε παθολογίες εθισμού στον τζόγο που να αναφέρει ότι δεν έχω εθισμό στον τζόγο. Τόσο παράλογο. (Πριν 4 χρόνια τους ζήτησα να κλείσουν έναν παλιό λογαριασμό μετά από μια μεγάλη απώλεια..).

Μου λένε ότι τα χρήματά μου είναι στον λογαριασμό και ότι μπορώ να τα κάνω ανάληψη γράφοντας στο .

Κρίμα που για δύο μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
federicolovison123

Hello.

I imagine you feel torn apart, and I find it quite hard to understand such demand from the casino. Even if you have been addicted, I think the casino is not in a position to send you to the doctor for confirmation. In a very opposite situation, an addicted player also does not need to possess an official health assessment to close the account for addiction.

I presume you already informed them by email that you wish your balance to be withdrawn, and now you're waiting for the response. I would also assume the casino hestitates to reopen your account, thus the medical request, even though withdrawing the money does not require your account to be reopen. Has anything so far suggested otherwise?

I know it is stressful, but give them a few more days to respond to your request. Keep us posted, please.

federicolovison123

Το ίδιο συνέβη και σε μένα, μετά από μερικούς μήνες που έστειλα email, μου άνοιξαν ξανά τον λογαριασμό για ανάληψη του ποσού που είχα μέσα και μετά τον έκλεισαν ξανά όταν διεκπεραιώθηκε η πληρωμή. Από αυτή την άποψη ήταν δίκαιοι μαζί μου, σε άλλα προσπαθώ ακόμα να το λύσω.

Αυτόματη μετάφραση:
Garas διέγραψε τη δημοσίευση

Hey, did this happen to you? Apparently you don't have to fill in your age when registering at the casino then, do you? Unfortunately, I would say that casinos often do the verification only at the first withdrawal and sometimes not even then. Anyway, can you tell me more about this because I saw that you have a complaint, but not exactly about this problem.






I have a deposit problem

Player account number 1002941573 USER ID


(Please note that the account must be linked to the email you are contacting us through)

1- Date of operation (7/2/2025)

2- The time when the operation was completed at 4:48 am


3. The value of the operation is 5000

4- Sender number 01554164671

5- The phone number to which you sent the money (01114473092)

6- A clear copy of the deposit showing the phone number or account of the recipient in addition to the value of the deposit

alaaeldi

Hello, is that what the casino asks you to do so they can look at the deposit that apparently was wrong and didn't arrive in your player account? Or did I misunderstand and there is some other problem? Feel free to let me know because you probably just copied some part of the conversation.

Με την δική μου περίπτωση που το καζίνο παραβίασε τους κανονισμούς ασχολείται κανείς;

Garas

Of course it is, but Veronika doesn't have the only complaint about you, so you'll have to endure. In the top right of the complaint you have a timer which the party has to answer, so patience will be welcome. 

Jaro

Yes sir these are the details of the deposit process that did not reach the account please help

alaaeldi

And did you contact your payment processor if everything was good with your deposit?

Also what did the casino say about this issue? Do you have some conversation with them?

Το καζίνο αυτό είναι η μεγαλύτερη απάτη ζήτησα να κλείσει ο λογαριασμός το 2021 μου δώσανε μόνο 3 επιλογές 1 μήνα 6 μήνες και 1 χρόνο ενώ εγώ ζήτησα να κλείσει οριστικά όσο καιρό ήταν κλειστός ο λογαριασμός το καζίνο μου έστελνε προωθητικά και διαφημιστικά mail ο λογαριασμός άνοιξε ξανά χωρίς να έχω κάποια ενημέρωση η να δώσω την συγκατάθεση μου ο λογαριασμός δεν ταυτοποιήθηκε ποτέ έχω όλες τις συνομιλίες με το καζίνο από το 2021 και όλα τα στοιχεία για τους κανονισμούς που έχει παραβιάσει και έχω ζητήσει την πλήρη επιστροφή των χρημάτων που έχουν κατατεθεί στον λογαριασμό το καζίνο δεν απαντάει ποτέ στα mail και μου κλείνει το τηλέφωνο ώστε να μην μπορώ να επικοινωνήσω μαζί τους

1...5 6 78
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα