ΦόρουμΚαζίνο22bet Casino - γενική συζήτηση

22bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από juanasillo18
|
14445 προβολές 88 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 7 μήνες

Μπορείτε να ζητήσετε ξανά από τον Matej να προσαρμόσει το ποσό σύμφωνα με το email μου;


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Σκουπίδια καζίνο Ζήτησα ανάληψη πριν από 8 ώρες μέσω pix εγκρίθηκε μέχρι στιγμής δεν μπήκαν χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hello there. May I ask if you have any updates about your withdrawal request? Is your account fully verified here or was this your first attempt to withdraw?

πριν από 7 μήνες

Βοήθεια, κάποιος να με βοηθήσει με αυτό το καζίνο κλέφτη. Δεν μου κατέθεσαν τα λεφτά, έκανα παραγγελία μέσω pix μέχρι στιγμής τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Μπορείτε να ζητήσετε ξανά από τον Matej να προσαρμόσει το ποσό σύμφωνα με το email μου;


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, I spoke to him and he said he'd write you back, so if I could ask you to be a little patient. 

Thank you very much. 

Δημοσίευση από Anonymized556 διαγράφηκε
Anonymized556
πριν από 6 μήνες

Hi, I would say that you should always read the rules and try not to break them so that no similar situations arise. Our team also tried to help, but I saw that without success. 

However, I think that in such a mental state I would certainly not spend money in the casinos. It's not worth it because the casinos always have the advantage over the player. 

I would say this guide- responsible gambling might help you if you have similar thoughts. I understand your frustration and that you obviously have a difficult life situation, but what you wrote is never the solution. Even though it's hard at times like this, you always have to think positive that everything will be okay and you will get back on the right track. Nothing lasts forever, not even bad times. Try to fight and be there for the people who deserve it. 

I firmly believe that everything bad will turn to good.

Δημοσίευση από Anonymized556 διαγράφηκε
Anonymized556
πριν από 6 μήνες

Veronica has underlined for you in your caution exactly the sentences that say exactly what you say. It's up to the casino how it handles situations like this. 

However, I saw that you managed to reopen the complaint, so you should provide some information. So we'll see if we can help you or not. 

Be sure to let me know if you have anything new.

πριν από 6 μήνες

22Bet stands out as a beacon of excellence in the world of online betting. It offers a comprehensive suite of features tailored to meet the needs of us bettors.

With its extensive sports betting options, intuitive interface, competitive odds, diverse gaming portfolio, generous bonuses, top-notch security, and convenient payment options, 22Bet delivers an unparalleled betting experience that keeps players coming back for more. In my years of experience on their platform I have never had a problem. And more, today I have the best Vip Manager you can have, I know if I need anything Tyler is there to represent the best of 22bet.

luistome
πριν από 6 μήνες

All this sounds to me more like an advertisement, that a generally speaking player of a casino. Is it just me?🤷‍♀️

So, what games do you like to play from the casinos side, or is it just sports betting for you?

Δημοσίευση από Anonymized556 διαγράφηκε
Δημοσίευση από Anonymized556 διαγράφηκε
Anonymized556
πριν από 5 μήνες

Hi, I can see that you are unhappy and also that your complaint with us did not turn out according to your expectations. 

However, I also heard that you broke the rules in the casino and had multiple accounts, which is not the luckiest thing to do, because in such cases casinos usually take the winnings from the players. 

I'm sorry it turned out this way, but the best thing to do would probably be to seek help, as it is also a gambling addcition and I saw that you were also recommended some resources.

I hope it gets better and you will stop playing the casinos. 😥

πριν από 5 μήνες

Έρχομαι να αναφέρω στους φίλους μου, τι μου συνέβη στο σπίτι της 22bet, δεν υπάρχουν υπεύθυνα μέτρα τυχερών παιχνιδιών στο σπίτι, το email λέει το εξής "Ο παίκτης μπορεί απλά να σταματήσει να χρησιμοποιεί τον λογαριασμό και να μην μεταβιβάσει τα δεδομένα πρόσβασης λογαριασμού ( κωδικός πρόσβασης και σύνδεση) σε τρίτους. Εάν ο λογαριασμός δεν έχει πρόσβαση εντός 3 μηνών, θα θεωρείται «ανενεργός» και θα αποκλειστεί." Με μια τέτοια ηλίθια απάντηση, δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να ζητήσω να διαγραφεί ο λογαριασμός... και έτσι, φίλοι μου, δεν θέλετε να τον διαγράψετε. Σας ευχαριστούμε και να είστε προσεκτικοί, γιατί το να πάρουμε τα χρήματά μας είναι εύκολο, τώρα το RTP, οι περιορισμοί και οι κανόνες και οι κανόνες για την απώλεια χρημάτων υπάρχουν κατά μάζα,

Αυτόματη μετάφραση:
MarlonMK
πριν από 5 μήνες

Have you actually tried to close your account at this casino? What reason did you give them, if I may ask? I can understand the approach of the casino, only if there is no gambling issue involved when requesting to close the account, of course.

πριν από 5 μήνες

Είμαι πολύ απογοητευμένος με την 22Bet.


Ενώ η κατάθεση είναι γρήγορη και απλή, η ανάληψη είναι πολύ περίπλοκη και κουραστική. Αφού ζήτησα απόσυρση και μου ζήτησαν να κάνω επαλήθευση, το έκανα και επικοινώνησα με την υποστήριξη, όπου πρέπει να επαληθεύσω τον εαυτό μου γιατί δεν υπάρχει email ή κάτι παρόμοιο.


Μετά την υποστήριξη μου έδωσε μια διεύθυνση email "S ecurity@22bet.com " Προσπάθησα να στείλω ένα email εκεί. Μετά από 1 ημέρα δεν έλαβα απάντηση και ρώτησα ξανά την υποστήριξη γιατί δεν μου απαντούσαν. Τότε παρατήρησαν για πρώτη φορά ότι μπορούσα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη ασφαλείας μόνο μέσω GMAIL διεύθυνση (επίσης δεν αναφέρεται πουθενά) .


Όταν έγραψα στην υποστήριξη ασφαλείας με μια διεύθυνση Gmail (με όλα τα διαθέσιμα έγγραφα, όπως , ταυτότητα, τόπος διαμονής και selfie), έλαβα γρήγορα μια απάντηση ότι έπρεπε να βγάλω μια selfie με το ένα χέρι κρατώντας την ταυτότητά μου και το άλλο χέρι με το δικό μου κινητό με το ανοιγμένο email από τον Σ ecurity@22bet.com . Προσπάθησα πολλές φορές και κάθε φορά υπήρχε μια νέα δικαιολογία: δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω την κάμερα web ή η εικόνα δεν μπορούσε να είναι μικρότερη από 1 MB ή θα έπρεπε να είναι JPGM dadai. Έχω εκπληρώσει όλες τις προϋποθέσεις και αυτό που μου είπε στο τέλος.... Θα σταλεί στον ειδικό για περαιτέρω επεξεργασία και θα επικοινωνήσουν.


Βασικά με κρατούν σε όλους, κάτι που οδηγεί σε μια θετική επαλήθευση όπου όλα ήταν σωστά.


Έχω αποθηκεύσει όλα τα έγγραφα και τα αποσπάσματα μέσω στιγμιότυπου οθόνης και θα τα υποβάλω επίσης στις αρχές εάν χρειαστεί.


Φαίνεται ότι θέλετε πρώτα να στοιχηματίσω την πίστωση και τα κέρδη (δεν ζητήθηκε μπόνους) και μετά να προχωρήσω παρακάτω.


Αν συγκρίνετε τις αποδόσεις των μεμονωμένων στοιχημάτων, υπάρχει και ένα αρνητικό σχόλιο. Πριν συνδεθείτε, οι βαθμολογίες είναι υψηλότερες από ό,τι όταν συνδεθήκατε. Το δοκίμασα αρκετά συχνά και κάθε φορά τα qutens ήταν και πάλι χαμηλότερα. Δίνεις την αμυντική εντύπωση ότι δεν πρέπει να κερδίσεις τίποτα σε αυτό το καζίνο, παρά μόνο να χάσεις.


Θα συνεχίσω να αφήνω ανέγγιχτα το υπόλοιπό μου και τα κέρδη μου μέχρι να εγκριθεί ο λογαριασμός μου για επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
raphaelhirsch0
πριν από 5 μήνες

This kind of verification is nothing unusual, really, when it comes to online casinos. How long ago have you started this process, if I may ask? We usually give casinos 14 full days to finish the verification. You do need to provide all the documents asked for from the casinos site, in the right format, though. The positive thing is, that the casino communicates with you and gives you the advice how to create the right documents. Try to listen to their advice, so you'll be able to get your account verified soon.

I'm sorry that we can not be of any help when it comes to sports betting, though, as we do not specialize in this section of a casino. Maybe you should take some screenshots of those lowered odds and sent it to the support of a casino, so they can give you some explanation why is this happening.

I hope you will be able to verify your account soon, please keep us updated.

πριν από 4 μήνες

Η 22Bet ήταν πάντα ένα καλό σπίτι αλλά από τη μια στιγμή στην άλλη άρχισε να έχει πολλά προβλήματα. Οι καταθέσεις που δεν μπαίνουν, οι αναλήψεις χρειάζονται μέρες για να γίνουν διαθέσιμες. Ποτέ δεν έχει πάρει τόσο πολύ και τώρα χρειάζονται τουλάχιστον 4 με 5 ημέρες για να μπει ο λογαριασμός. Αυτό είναι πολύ ενοχλητικό όταν πριν ήταν διαθέσιμο μέσα σε λίγα λεπτά, καθώς ήταν ακαριαία σε καταθέσεις και υπήρχαν πολλά τεχνικά προβλήματα. Θα πρέπει να το επανεξετάσουν επειγόντως καθώς υπάρχουν ήδη πολλά παράπονα.

Αυτόματη μετάφραση:
Soraya33
πριν από 4 μήνες

May I ask if you have any issues at this casino that we could help you with? Have they explained to you what kind of technical issues they experienced and have they fixed it already? All this information could be really helpful to others, for sure.

Romi
πριν από 4 μήνες

Καλό απόγευμα. Εκτός από το ότι τώρα καθυστερούμε συνεχώς τις αναλήψεις όσο το δυνατόν περισσότερο, οι καταθέσεις μερικές φορές δεν μπαίνουν στον λογαριασμό και πρέπει να συνεχίσουμε να στέλνουμε email για μέρες επειδή δεν υπάρχει υποστήριξη. Δεν λύνουν ποτέ τίποτα. Πάντα στέλνουν email και στα παιχνίδια του καζίνο κολλάνε, μερικές φορές το ποσό στους λογαριασμούς αυξομειώνεται ή εξαφανίζεται. Τα μπόνους είναι φρικτά γιατί αν αντιστραφούν και έχουν σημαντική αξία, αφαιρούν την αξία και αφήνουν μόνο την αξία που έδωσαν. Πήρα περισσότερα από 300€ σε αντιστροφή ενός μπόνους 20€, που ήταν ένα μπόνους 50% του ποσού της κατάθεσης που δίνουν μερικές φορές τις Τετάρτες και η κατάθεσή μου ήταν 40€. Διατηρούν την υπερβάλλουσα αξία των βραβείων. Τρομερές συνθήκες μπόνους και τώρα το χειρότερο είναι ότι εγκρίνονται οι αναλήψεις και τα ποσά χρειάζονται 4/5/6/7 μέρες για να φτάσουν και υπάρχουν περιπτώσεις που περιμένουν 15 μέρες. Το 22bet ήταν ένα καλό μέρος, αλλά αυτή τη στιγμή έχει γίνει πολύ κακό!

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη