Γεια, θα έλεγα ότι πρέπει πάντα να διαβάζετε τους κανόνες και να προσπαθείτε να μην τους παραβιάζετε για να μην προκύψουν παρόμοιες καταστάσεις. Η ομάδα μας προσπάθησε επίσης να βοηθήσει, αλλά το είδα χωρίς επιτυχία.
Ωστόσο, νομίζω ότι σε τέτοια ψυχική κατάσταση σίγουρα δεν θα ξόδευα χρήματα στα καζίνο. Δεν αξίζει τον κόπο γιατί τα καζίνο έχουν πάντα το πλεονέκτημα έναντι του παίκτη.
Θα έλεγα ότι αυτός ο οδηγός -υπεύθυνος τζόγος μπορεί να σας βοηθήσει αν έχετε παρόμοιες σκέψεις. Καταλαβαίνω την απογοήτευσή σου και ότι προφανώς έχεις μια δύσκολη κατάσταση ζωής, αλλά αυτό που έγραψες δεν είναι ποτέ η λύση. Παρόλο που είναι δύσκολο τέτοιες στιγμές, πρέπει πάντα να σκέφτεσαι θετικά ότι όλα θα πάνε καλά και θα επιστρέψεις στον σωστό δρόμο. Τίποτα δεν διαρκεί για πάντα, ούτε καν οι κακές στιγμές. Προσπαθήστε να παλέψετε και να είστε εκεί για τους ανθρώπους που το αξίζουν.
Πιστεύω ακράδαντα ότι κάθε κακό θα γίνει καλό.
Hi, I would say that you should always read the rules and try not to break them so that no similar situations arise. Our team also tried to help, but I saw that without success.
However, I think that in such a mental state I would certainly not spend money in the casinos. It's not worth it because the casinos always have the advantage over the player.
I would say this guide- responsible gambling might help you if you have similar thoughts. I understand your frustration and that you obviously have a difficult life situation, but what you wrote is never the solution. Even though it's hard at times like this, you always have to think positive that everything will be okay and you will get back on the right track. Nothing lasts forever, not even bad times. Try to fight and be there for the people who deserve it.
I firmly believe that everything bad will turn to good.
Η Βερόνικα έχει υπογραμμίσει για εσάς στην επιφυλακτικότητα σας ακριβώς τις προτάσεις που λένε ακριβώς αυτό που λέτε. Εναπόκειται στο καζίνο πώς χειρίζεται τέτοιες καταστάσεις.
Ωστόσο, είδα ότι καταφέρατε να ανοίξετε ξανά την καταγγελία , επομένως θα πρέπει να δώσετε κάποιες πληροφορίες. Θα δούμε λοιπόν αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε ή όχι.
Φροντίστε να με ενημερώσετε αν έχετε κάτι νέο.
Veronica has underlined for you in your caution exactly the sentences that say exactly what you say. It's up to the casino how it handles situations like this.
However, I saw that you managed to reopen the complaint, so you should provide some information. So we'll see if we can help you or not.
Be sure to let me know if you have anything new.
Η 22Bet ξεχωρίζει ως φάρος αριστείας στον κόσμο του διαδικτυακού στοιχήματος. Προσφέρει μια ολοκληρωμένη σειρά χαρακτηριστικών προσαρμοσμένων στις ανάγκες των παικτών του στοιχήματος.
Με τις εκτεταμένες επιλογές αθλητικών στοιχημάτων, τη διαισθητική διεπαφή, τις ανταγωνιστικές αποδόσεις, το ποικίλο χαρτοφυλάκιο τυχερών παιχνιδιών, τα γενναιόδωρα μπόνους, την κορυφαία ασφάλεια και τις βολικές επιλογές πληρωμής, η 22Bet προσφέρει μια απαράμιλλη εμπειρία στοιχηματισμού που κάνει τους παίκτες να επιστρέφουν για περισσότερα. Στα χρόνια της εμπειρίας μου στην πλατφόρμα τους δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Και περισσότερο, σήμερα έχω τον καλύτερο Vip Manager που μπορείτε να έχετε, ξέρω αν χρειάζομαι κάτι ο Tyler είναι εκεί για να εκπροσωπήσει τα καλύτερα της 22bet.
22Bet stands out as a beacon of excellence in the world of online betting. It offers a comprehensive suite of features tailored to meet the needs of us bettors.
With its extensive sports betting options, intuitive interface, competitive odds, diverse gaming portfolio, generous bonuses, top-notch security, and convenient payment options, 22Bet delivers an unparalleled betting experience that keeps players coming back for more. In my years of experience on their platform I have never had a problem. And more, today I have the best Vip Manager you can have, I know if I need anything Tyler is there to represent the best of 22bet.
Όλα αυτά μου ακούγονται περισσότερο σαν διαφήμιση, ότι γενικά ένας παίκτης καζίνο. Είμαι μόνο εγώ;🤷♀️
Λοιπόν, ποια παιχνίδια σας αρέσει να παίζετε από την πλευρά των καζίνο ή είναι απλώς αθλητικά στοιχήματα για εσάς;
All this sounds to me more like an advertisement, that a generally speaking player of a casino. Is it just me?🤷♀️
So, what games do you like to play from the casinos side, or is it just sports betting for you?
Γεια, μπορώ να δω ότι είστε δυσαρεστημένος και επίσης ότι το παράπονό σας μαζί μας δεν εξελίχθηκε σύμφωνα με τις προσδοκίες σας.
Ωστόσο, άκουσα επίσης ότι παραβήκατε τους κανόνες στο καζίνο και είχατε πολλούς λογαριασμούς, κάτι που δεν είναι και ό,τι πιο τυχερό, γιατί σε τέτοιες περιπτώσεις τα καζίνο παίρνουν συνήθως τα κέρδη από τους παίκτες.
Λυπάμαι που αποδείχτηκε έτσι, αλλά το καλύτερο που έχετε να κάνετε θα ήταν πιθανώς να αναζητήσετε βοήθεια, καθώς είναι επίσης ένας εθισμός στον τζόγο και είδα ότι σας πρότειναν και κάποιους πόρους.
Ελπίζω να βελτιωθεί και να σταματήσετε να παίζετε στα καζίνο. 😥
Hi, I can see that you are unhappy and also that your complaint with us did not turn out according to your expectations.
However, I also heard that you broke the rules in the casino and had multiple accounts, which is not the luckiest thing to do, because in such cases casinos usually take the winnings from the players.
I'm sorry it turned out this way, but the best thing to do would probably be to seek help, as it is also a gambling addcition and I saw that you were also recommended some resources.
I hope it gets better and you will stop playing the casinos. 😥
Έρχομαι να αναφέρω στους φίλους μου, τι μου συνέβη στο σπίτι της 22bet, δεν υπάρχουν υπεύθυνα μέτρα τυχερών παιχνιδιών στο σπίτι, το email λέει το εξής "Ο παίκτης μπορεί απλά να σταματήσει να χρησιμοποιεί τον λογαριασμό και να μην μεταβιβάσει τα δεδομένα πρόσβασης λογαριασμού ( κωδικός πρόσβασης και σύνδεση) σε τρίτους. Εάν ο λογαριασμός δεν έχει πρόσβαση εντός 3 μηνών, θα θεωρείται «ανενεργός» και θα αποκλειστεί." Με μια τέτοια ηλίθια απάντηση, δεν θα έμπαινα καν στον κόπο να ζητήσω να διαγραφεί ο λογαριασμός... και έτσι, φίλοι μου, δεν θέλετε να τον διαγράψετε. Σας ευχαριστούμε και να είστε προσεκτικοί, γιατί το να πάρουμε τα χρήματά μας είναι εύκολο, τώρα το RTP, οι περιορισμοί και οι κανόνες και οι κανόνες για την απώλεια χρημάτων υπάρχουν κατά μάζα,
I come to report to my friends, what happened to me at the 22bet house, there are no responsible gambling measures at the house, the email says the following "The bettor can simply stop using the account and not pass on the account access data (password and login) to third parties. If the account is not accessed within 3 months it will be considered «inactive» and will be blocked." With such an idiotic response, I wouldn't even bother asking for the account to be deleted... and so, friends, you don't want to delete it. Thank you and be careful, because taking our money is easy, now RTP, Limitations and rules and rules for losing money exist in droves,
Venho relatar para os amigos, o que acontecido comigo na casa 22bet, não existe medidas de jogo responsável na casa, email diz o seguinte "O apostador pode simplesmente deixar de utilizar a conta e não passar os dados de acesso à conta (palavra passe e login) para terceiros. Se a conta não for acessada dentro de 3 meses ela será considerada «inativa» e será bloqueada." uma resposta idiota dessas eu nem teria o trabalho de pedir exlcusão da conta...e assim amigos, não querem excluir. Obrigado e tomem cuidado, pois pegar nosso dinheiro é fácil, agora RTP, Limitações e regras e regras para que se perca dinheiro existe aos montes,
Έχετε προσπαθήσει πραγματικά να κλείσετε τον λογαριασμό σας σε αυτό το καζίνο; Τι λόγο τους έδωσες, αν μου επιτρέπεται; Μπορώ να καταλάβω την προσέγγιση του καζίνο, μόνο εάν δεν υπάρχει πρόβλημα τζόγου όταν ζητάτε να κλείσετε τον λογαριασμό, φυσικά.
Have you actually tried to close your account at this casino? What reason did you give them, if I may ask? I can understand the approach of the casino, only if there is no gambling issue involved when requesting to close the account, of course.
Είμαι πολύ απογοητευμένος με την 22Bet.
Ενώ η κατάθεση είναι γρήγορη και απλή, η ανάληψη είναι πολύ περίπλοκη και κουραστική. Αφού ζήτησα απόσυρση και μου ζήτησαν να κάνω επαλήθευση, το έκανα και επικοινώνησα με την υποστήριξη, όπου πρέπει να επαληθεύσω τον εαυτό μου γιατί δεν υπάρχει email ή κάτι παρόμοιο.
Μετά την υποστήριξη μου έδωσε μια διεύθυνση email "S ecurity@22bet.com " Προσπάθησα να στείλω ένα email εκεί. Μετά από 1 ημέρα δεν έλαβα απάντηση και ρώτησα ξανά την υποστήριξη γιατί δεν μου απαντούσαν. Τότε παρατήρησαν για πρώτη φορά ότι μπορούσα να επικοινωνήσω με την υποστήριξη ασφαλείας μόνο μέσω GMAIL διεύθυνση (επίσης δεν αναφέρεται πουθενά) .
Όταν έγραψα στην υποστήριξη ασφαλείας με μια διεύθυνση Gmail (με όλα τα διαθέσιμα έγγραφα, όπως , ταυτότητα, τόπος διαμονής και selfie), έλαβα γρήγορα μια απάντηση ότι έπρεπε να βγάλω μια selfie με το ένα χέρι κρατώντας την ταυτότητά μου και το άλλο χέρι με το δικό μου κινητό με το ανοιγμένο email από τον Σ ecurity@22bet.com . Προσπάθησα πολλές φορές και κάθε φορά υπήρχε μια νέα δικαιολογία: δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω την κάμερα web ή η εικόνα δεν μπορούσε να είναι μικρότερη από 1 MB ή θα έπρεπε να είναι JPGM dadai. Έχω εκπληρώσει όλες τις προϋποθέσεις και αυτό που μου είπε στο τέλος.... Θα σταλεί στον ειδικό για περαιτέρω επεξεργασία και θα επικοινωνήσουν.
Βασικά με κρατούν σε όλους, κάτι που οδηγεί σε μια θετική επαλήθευση όπου όλα ήταν σωστά.
Έχω αποθηκεύσει όλα τα έγγραφα και τα αποσπάσματα μέσω στιγμιότυπου οθόνης και θα τα υποβάλω επίσης στις αρχές εάν χρειαστεί.
Φαίνεται ότι θέλετε πρώτα να στοιχηματίσω την πίστωση και τα κέρδη (δεν ζητήθηκε μπόνους) και μετά να προχωρήσω παρακάτω.
Αν συγκρίνετε τις αποδόσεις των μεμονωμένων στοιχημάτων, υπάρχει και ένα αρνητικό σχόλιο. Πριν συνδεθείτε, οι βαθμολογίες είναι υψηλότερες από ό,τι όταν συνδεθήκατε. Το δοκίμασα αρκετά συχνά και κάθε φορά τα qutens ήταν και πάλι χαμηλότερα. Δίνεις την αμυντική εντύπωση ότι δεν πρέπει να κερδίσεις τίποτα σε αυτό το καζίνο, παρά μόνο να χάσεις.
Θα συνεχίσω να αφήνω ανέγγιχτα το υπόλοιπό μου και τα κέρδη μου μέχρι να εγκριθεί ο λογαριασμός μου για επαλήθευση.
I am very disappointed with 22Bet.
While the deposit is quick and uncomplicated, the withdrawal is very complicated and tedious. After I requested a withdrawal and they asked me to verify myself, I did so and contacted support, where I have to verify myself because there is no email or anything similar.
After support gave me an email address "S ecurity@22bet.com " I tried to send an email there. After 1 day I didn't receive an answer and asked the support again why they weren't answering me. Then they noticed for the first time that I could only reach the security support via a GMAIL address (it's also not listed anywhere) .
When I wrote to security support with a Gmail address (with all available documents, such as , ID, place of residence and selfie), I quickly received a reply that I should take a selfie with one hand holding my ID and the other hand with mine Cell phone with the opened email from S ecurity@22bet.com . I tried many times and each time there was a new excuse: I couldn't use the webcam or the image couldn't be smaller than 1MB or it should be a JPGM dadai. I have fulfilled all the requirements and what told me at the end.... It will be sent to the specialist for further processing and they will get in touch.
Basically I'm being held up to everyone which results in a positive verification where everything was correct.
I have saved all documents and extracts via screenshot and will also submit these to the authorities if necessary.
It seems like you first want me to gamble away the credit and winnings (no bonus claimed) and then proceed further.
If you compare the odds of the individual bets, there is also a negative comment. Before you log in, the ratings are higher than when you logged in. I tried this often enough and each time the qutens were lower again. You give the defensive impression that you shouldn't win anything in this casino, only lose.
I will continue to leave my balance and winnings untouched until my account is approved for verification.
Ich bin sehr entäuscht über 22Bet.
Während die Einzahlung schnell und unkompliziert ist, ist wiederrum die Auszahlung sehr komplziert und mühsam. Nachdem ich eine Auszahlung beantragt habe und sie mich darum gebeten haben sich zu verifizieren tat ich diese auch und kontaktierte den Support, wo ich mich den verifizieren muss, da weder ein email oder ähnliches ausgeschrieben ist.
Nachdem der Support mir eine email Adresse gab "Security@22bet.com" versuchte ich eine email dort hinzusenden. Nach 1 Tag habe ich keine Antwort erhalten und fragte wieder den Suport wesshalb die mir nicht antworten. Daraufhin machten sie erstmals sich merkbar das ich den Security Suport mur über eine GMAIL andresse erreiche (ist auch nirgendwo aufgelistet).
Als ich dann mit einer Gmail adresse den Security Support geschrieben habe (mit allen verfügbaren Dokumenten, wie , Ausweis, Wohnort und Selfie), erhielt ich schnell eine Antwort das ich doch noch ein Selfie machen soll mit einer Hand den Ausweis und der anderen Hand mein Handy mit der geöffneten mail von Security@22bet.com. Ich habe viele versuche gestartet und jedesmal gab es eine neue ausrede, dass ich nicht mit der webcam oder das bild nicht kleiner als 1MB haben darf oder eine JPGM dadai sein soll. ICh habe alle vorderungen erfüllt und was sagte mir dann zum Schluss .... Es wird zur weiten bearbeitung an den Spezialisten gesendet und sie melden sich.
Im Grunde genommen werde ich zu allen hingehalten was zu einer positiven Verifizierung führt, wobei alles richtig war.
Ich habe alle schriftbelge und auszüge per screenshot gespeichert und werde wenn nötig auch diese bei der Behörde einreichen.
Dem anschein nach wollen Sie wohl erst das ich das Guthaben und Gewinn verspiele (Kein Bonus in anspruch genommen) und dann erst weiter Forfahren.
Wenn man die Quoten von den einzelnen Wetten vergleicht gibt es dazu auch eine negative Anmerkung. Bevor man sich einlogt sind die Quten höher als wenn man sich eingelogt hat. Ich habe dies oft genug probiert und jedesmal waren die quten wieder niedriger. Man vermittelt defentiv den Eindruck das man in diesem Casino nichts Gwinnen soll sondern nur Verlieren.
Ich werde weitehin mein Guthaben und Gewinn unberührt lassen bis mein Konto zur Verifizierung freigegeben wurde.
Αυτό το είδος επαλήθευσης δεν είναι τίποτα ασυνήθιστο, πραγματικά, όταν πρόκειται για διαδικτυακά καζίνο. Πριν από πόσο καιρό έχετε ξεκινήσει αυτή τη διαδικασία, αν μου επιτρέπεται; Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να ολοκληρώσουν την επαλήθευση. Ωστόσο, πρέπει να παρέχετε όλα τα έγγραφα που ζητούνται από τον ιστότοπο του καζίνο, στη σωστή μορφή. Το θετικό είναι ότι το καζίνο επικοινωνεί μαζί σας και σας δίνει συμβουλές για το πώς να δημιουργήσετε τα σωστά έγγραφα. Προσπαθήστε να ακούσετε τις συμβουλές τους, ώστε να μπορείτε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας σύντομα.
Λυπάμαι όμως που δεν μπορούμε να βοηθήσουμε σε ό,τι αφορά τα αθλητικά στοιχήματα, καθώς δεν ειδικευόμαστε σε αυτό το τμήμα ενός καζίνο. Ίσως θα έπρεπε να τραβήξετε κάποια στιγμιότυπα οθόνης από αυτές τις χαμηλότερες αποδόσεις και να τα στείλετε στην υποστήριξη ενός καζίνο, ώστε να σας δώσουν κάποια εξήγηση γιατί συμβαίνει αυτό.
Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό σας σύντομα, κρατήστε μας ενήμερους.
This kind of verification is nothing unusual, really, when it comes to online casinos. How long ago have you started this process, if I may ask? We usually give casinos 14 full days to finish the verification. You do need to provide all the documents asked for from the casinos site, in the right format, though. The positive thing is, that the casino communicates with you and gives you the advice how to create the right documents. Try to listen to their advice, so you'll be able to get your account verified soon.
I'm sorry that we can not be of any help when it comes to sports betting, though, as we do not specialize in this section of a casino. Maybe you should take some screenshots of those lowered odds and sent it to the support of a casino, so they can give you some explanation why is this happening.
I hope you will be able to verify your account soon, please keep us updated.
Η 22Bet ήταν πάντα ένα καλό σπίτι αλλά από τη μια στιγμή στην άλλη άρχισε να έχει πολλά προβλήματα. Οι καταθέσεις που δεν μπαίνουν, οι αναλήψεις χρειάζονται μέρες για να γίνουν διαθέσιμες. Ποτέ δεν έχει πάρει τόσο πολύ και τώρα χρειάζονται τουλάχιστον 4 με 5 ημέρες για να μπει ο λογαριασμός. Αυτό είναι πολύ ενοχλητικό όταν πριν ήταν διαθέσιμο μέσα σε λίγα λεπτά, καθώς ήταν ακαριαία σε καταθέσεις και υπήρχαν πολλά τεχνικά προβλήματα. Θα πρέπει να το επανεξετάσουν επειγόντως καθώς υπάρχουν ήδη πολλά παράπονα.
22Bet has always been a good house but from one moment to the next it started to have a lot of problems. Deposits that do not come in, withdrawals take days to become available. It has never taken so long and now it takes at least 4 to 5 days to enter the account. This is very annoying when before it was available within minutes, as it was instantaneous in deposits and there were a lot of technical problems. They should review this urgently as there are already many complaints.
22Bet sempre foi uma boa casa mas de um momento para o outro começou a ter muitos problemas. Depositos que não entram,Levantamentos sepa a demorar dias para ficar disponível. Nunca demorou tanto tempo e agora demora no mínimo 4 a 5 dias a entrar na conta. Muito chato isso quando antes em minutos ficava disponivel tal como era instantâneo nos depósitos e muito problemas técnicos. Deviam rever isso urgente pois já tem muitas reclamações.
Μπορώ να ρωτήσω αν έχετε προβλήματα σε αυτό το καζίνο για τα οποία θα μπορούσαμε να σας βοηθήσουμε; Σας έχουν εξηγήσει τι είδους τεχνικά προβλήματα αντιμετώπισαν και το έχουν ήδη διορθώσει; Όλες αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να είναι πραγματικά χρήσιμες σε άλλους, σίγουρα.
May I ask if you have any issues at this casino that we could help you with? Have they explained to you what kind of technical issues they experienced and have they fixed it already? All this information could be really helpful to others, for sure.
Καλό απόγευμα. Εκτός από το ότι τώρα καθυστερούμε συνεχώς τις αναλήψεις όσο το δυνατόν περισσότερο, οι καταθέσεις μερικές φορές δεν μπαίνουν στον λογαριασμό και πρέπει να συνεχίσουμε να στέλνουμε email για μέρες επειδή δεν υπάρχει υποστήριξη. Δεν λύνουν ποτέ τίποτα. Πάντα στέλνουν email και στα παιχνίδια του καζίνο κολλάνε, μερικές φορές το ποσό στους λογαριασμούς αυξομειώνεται ή εξαφανίζεται. Τα μπόνους είναι φρικτά γιατί αν αντιστραφούν και έχουν σημαντική αξία, αφαιρούν την αξία και αφήνουν μόνο την αξία που έδωσαν. Πήρα περισσότερα από 300€ σε αντιστροφή ενός μπόνους 20€, που ήταν ένα μπόνους 50% του ποσού της κατάθεσης που δίνουν μερικές φορές τις Τετάρτες και η κατάθεσή μου ήταν 40€. Διατηρούν την υπερβάλλουσα αξία των βραβείων. Τρομερές συνθήκες μπόνους και τώρα το χειρότερο είναι ότι εγκρίνονται οι αναλήψεις και τα ποσά χρειάζονται 4/5/6/7 μέρες για να φτάσουν και υπάρχουν περιπτώσεις που περιμένουν 15 μέρες. Το 22bet ήταν ένα καλό μέρος, αλλά αυτή τη στιγμή έχει γίνει πολύ κακό!
Good afternoon. In addition to now constantly delaying withdrawals as much as possible, deposits sometimes don't enter the account and we have to keep sending emails for days because there is zero support. They never solve anything. They always send emails and in casino games they crash, sometimes the amount in the accounts fluctuates or disappears. Bonuses are horrible because if they are reversed and have a considerable value, they remove the value and leave only the value they gave. I got more than €300 in reversal of a €20 bonus, which was a bonus of 50% of the deposit amount that they sometimes give on Wednesdays and my deposit was €40. They keep the excess value of the prizes. Terrible bonus conditions and now the worst thing is that withdrawals are approved and the amounts take 4/5/6/7 days to arrive and there are cases where they wait 15 days. 22bet was a good place but at this moment it has become very bad!
Boa tarde. Além de agora atrasar constantemente os levantamentos sepa ao máximo, os depósitos às vezes não entram na conta e temos que andar sempre a mandar emails por dias porque o suporte é nulo. Nunca resolvem nada. Mandam sempre enviar email e nos jogos de casino travam, às vezes o valor nas contas oscila ou some. Os bônus são horriveis pois se reverter e tiver um valor consideravel eles retiram o valor e deixam só o valor que deram. Cheguei a ter mais de 300€ de reversão de bonus de 20€ que era bonus de 50% do valor do depósito que às vezes dão às quartas feiras e o meu depósito foi de 40€. Eles ficam com o valor excedente dos prêmios. Condições de bônus péssima e agora o pior é os levantamentos serem aprovados e os valores demorarem 4/5/6/7 dias a entrar e tem casos que esperam 15 dias. A 22bet era boa casa mas neste momento Ficou muito má!
Μέχρι τώρα περιμένω απάντηση από την 22bet σχετικά με την ξεχωριστή απόσυρση που είναι ήδη στην 4η μέρα και δεν έχει εμφανιστεί τίποτα. Πάντα λένε ότι διαρκεί έως και 7 ημέρες, αλλά το σίγουρο είναι ότι σε άλλα σπίτια οι ξεχωριστές αναλήψεις διαρκούν λίγα λεπτά. Δεν βοηθούν καθόλου και απλώς χάνουμε τον χρόνο μας.
Until now I am waiting for a response from 22bet related to the separate withdrawal which is already on the 4th day and nothing has appeared. They always say it takes up to 7 days but what is certain is that in other houses separate withdrawals are taking minutes. They don't help at all and only waste our time.
Até agora aguardo resposta por parte da 22bet relacionado com o levantamento sepa que já vai no 4 dia e nada de aparecer. Dizem sempre que demora ate 7 dias mas o que é certo é que nas outras casas os levantamentos sepa estão a demorar minutos. Não ajudam em nada e só nos fazem perder tempo.
Επομένως, το μόνο θετικό εδώ είναι ότι λαμβάνετε πάντα την ανάληψη αργά ή γρήγορα, σωστά;
Συνιστούμε πάντα στους παίκτες να διαβάζουν εκ των προτέρων τους όρους κάθε μπόνους. Μόνο έτσι μπορείτε να αποφασίσετε αν θέλετε να πάρετε το μπόνους ή να το αφήσετε. Είναι πάντα στο χέρι σας να αποφασίσετε.
Ίσως θα πρέπει να προσπαθήσετε να μετακομίσετε σε άλλο καζίνο εάν υπάρχουν τόσα πολλά προβλήματα που αντιμετωπίζετε ξανά και ξανά. Τι πιστεύετε για αυτό;🤔🤷♀️
So the one positive thing here is that you always get the withdrawal sooner or later, right?
We always recommend that players read the terms of each bonus beforehand. Only like this can you decide if you want to take the bonus or leave it be. It is always up to you to decide.
Maybe you should try to move to another casino if there are so many issues you experience over and over. What do you think about that?🤔🤷♀️
Κέρδισα περίπου $2.500 πρόσφατα παίζοντας στοιχήματα και καζίνο, προσπάθησα να κάνω ανάληψη και με απορρίφθηκε δύο φορές, μου είπαν να στείλω email στην 22Bet για επαλήθευση, μου ζήτησαν ταυτότητα, την οποία έστειλα, μετά ζήτησα selfie της ταυτότητας και ανοιχτή συνομιλία email στην οθόνη , που έστειλα, μετά ζήτησα να στείλω τους τελευταίους 3 λογαριασμούς κοινής ωφελείας, τους οποίους έστειλα και τώρα περιμένω απάντηση. Χρειάζονται 72 ώρες για να απαντήσουν σε κάθε μήνυμα, είναι πραγματικά απογοητευτικό, ελπίζω να αποσύρω τα χρήματά μου 🙁
I won around $2.500 recently playing betting and casino, tried to withdraw and got rejected two times, been told to email 22Bet for verification, was asked for ID Card, which i sent, afterwards asked for selfie of ID Card and open email conversation on screen, which i sent, afterwards asked to send last 3 utility bills, which i sent and im now waiting for response. They take 72hours to respond to each mail, its really frustrating, i hope I withdraw my money 🙁
Έχετε κάποια ενημέρωση από το καζίνο, τυχαία; Ήταν επιτυχής η επαλήθευσή σας; Η διαδικασία επαλήθευσης μπορεί μερικές φορές να είναι χρονοβόρα, αλλά είναι πραγματικά σημαντικό να γίνει σωστά για να αποσύρετε τα χρήματα.
Θα περιμένουμε την απάντησή σας εδώ και θα είμαστε έτοιμοι να παρέμβουμε αν χρειαστεί.
Do you have any update from the casino, by any chance? Was your verification successful? The verification process could sometimes be time-consuming, but it is really important to have it done right in order to withdraw the money.
We'll wait for your reply here and we'll be ready to step in if needed.
Φαίνεται ότι πέρασαν οι λογαριασμοί κοινής ωφέλειας από το ρεύμα, μιας και ζητούν άδεια οδήγησης τώρα, έχω στείλει και από τις δύο πλευρές και τώρα περιμένω απάντηση, για να δούμε.
Looks like utility bills from electricity passed, since they are asking for driving licence now, i have sent from both sides and now waiting for reply, lets see.
Αυτό είναι υπέροχο. Παρακαλούμε κρατήστε μας ενήμερους. Ελπίζω ότι θα μπορέσετε να λάβετε την επαλήθευση του λογαριασμού σας σύντομα.🤞
That is great. Please keep us updated. I hope you will be able to get the verification of your account soon.🤞
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.