Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο22bet Casino - γενική συζήτηση

22bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 3 έτη από juanasillo18
|
20.582 προβολές 97 απαντήσεις |
|
12 3 45
Picche084
πριν από 11 μήνες

Καλησπέρα, κατά τύχη ανακαλύψατε κάτι;

Αυτόματη μετάφραση:
Picche084
πριν από 11 μήνες

Hello!

I was told the response should come here directly. I'll try to push it a bit. 🙏

Radka
πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Χθες ενεργοποίησα ένα μπόνους κατάθεσης 50% για αθλήματα και έλαβα 100 πίστωση μπόνους. Τα στοιχήματά μου αύξησαν το υπόλοιπο μπόνους από 100 σε 180. Ωστόσο, όταν πληρούσα τις προϋποθέσεις στοιχηματισμού για να μετατρέψω το μπόνους σε πραγματικά χρήματα, είχα μετατρέψει μόνο 100 αντί για 180. Ωστόσο, αποφάσισα να μην επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών επειδή η υποστήριξη δεν είναι t ιδιαίτερα καλό και όχι στα γερμανικά πάντως.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
Picche084
πριν από 11 μήνες

Γεια σας, στην περίπτωση κερδών που αποκτήθηκαν σε εξουσιοδοτημένο ιστότοπο AAMS/ADM, δεν είναι απαραίτητο να τα δηλώσετε στο 730 επειδή τα κέρδη έχουν ήδη φορολογηθεί. Στην πράξη, είναι το ίδιο το καζίνο που θα πληρώσει το ποσό που πρέπει να πληρώσει ο παίκτης ως φόρο στο ταμείο. Δυστυχώς, η κατάσταση είναι διαφορετική για την 22bet, η οποία δεν είναι εξουσιοδοτημένος ιστότοπος AAMS/ADM, επομένως όλα τα κερδισμένα πρέπει να δηλώνονται στη φορολογική δήλωση στην ενότητα "Άλλα έσοδα". Ως προς αυτό, λαμβάνω το εξής σκεπτικό: στην Ιταλία ο τζόγος είναι νόμιμος μόνο για εξουσιοδοτημένους ιστότοπους της ADM, επομένως εάν δηλώσετε νίκη σε μη εξουσιοδοτημένο ιστότοπο, είναι σαν να δηλώνετε παράβαση. Η συμβουλή που μπορώ να σας δώσω και ελπίζω να σας φανεί χρήσιμη: επικοινωνήστε με έναν λογιστή για να καταλάβετε πώς να το κάνετε. προσπαθήστε να παίξετε μόνο σε εξουσιοδοτημένους ιστότοπους της ADM. Το CasinoGuru έχει κάνει εξαιρετική δουλειά διευκρινίζοντας για κάθε καζίνο εάν έχει λάβει την ιταλική άδεια, επομένως αυτοί οι ιστότοποι είναι εύκολα αναγνωρίσιμοι από εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

No problem 🙂

πριν από 11 μήνες

Χθες ενεργοποίησα ένα μπόνους κατάθεσης 50% για αθλήματα και έλαβα 100 πίστωση μπόνους. Τα στοιχήματά μου αύξησαν το υπόλοιπο μπόνους από 100 σε 180. Ωστόσο, όταν πληρούσα τις προϋποθέσεις στοιχηματισμού για να μετατρέψω το μπόνους σε πραγματικά χρήματα, είχα μετατρέψει μόνο 100 αντί για 180. Ωστόσο, αποφάσισα να μην επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών επειδή η υποστήριξη δεν είναι t ιδιαίτερα καλό και όχι στα γερμανικά πάντως.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I see, kind of a shame. Good support should be essential in casino/sportsbook. 🤔

Anonymized556
πριν από 10 μήνες

Μπορεί κάποιος παρακαλώ να με βοηθήσει με αυτό το ζήτημα, παρακαλώ απαντήστε σε αυτήν την ερώτηση;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized556
πριν από 10 μήνες

Hi, for a start I would say that opening multiple accounts is a serious violation of the casino's Terms and Conditions. In the case of duplicate accounts, the casino decides whether you can keep any of your accounts and what your balance will be. Some casinos may forfeit the balance on both accounts, while others may prevent you from playing any further. Furthermore, since you have mentioned that you are addicted to gambling, I would advise you to refrain from playing in any online casino altogether and request self-exclusion.

However, I saw that you have opened a complaint about this problem with us, so it would be good to answer Veronika. She explained your whole situation quite well

You can reply her here.

Nevertheless, I would like to ask if you can still use one of the accounts or if the casino has closed both of them ? 


πριν από 10 μήνες

γεια σε όλους


Πρώτα θα ήθελα να σας ενημερώσω για την τρέχουσα κατάσταση ώστε να καταλάβετε τι είδους εγκληματική συμμορία κρύβεται πίσω από αυτήν την οργάνωση.


Το 2021, ζήτησα από την 22bet μέσω ζωντανής συνομιλίας να με αποκλείσει λόγω του υπερβολικού εθισμού μου στον τζόγο. Τότε μου είπαν ότι αυτό δεν ήταν δυνατό, με μια ξερή απάντηση: αυτό δεν είναι δυνατό, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό.

Φυσικά, όπως λέει και το παραμύθι, συνέχισα να καταθέτω, να παίζω και να έχανα. 1ο σημείο: Δεν παίρνεις στα σοβαρά τα προβλήματα του τζόγου και βγάζεις χρήματα από μια ασθένεια που έχω.


Όταν άνοιξα την καταγγελία με το Casino Guru, δεν μπορούσα να παράσχω καμία απόδειξη γιατί σίγουρα δεν τράβηξα φωτογραφία ή στιγμιότυπο οθόνης εκείνη τη στιγμή. Ωστόσο, το καζίνο, το οποίο έχει άδεια από την Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών Kahnawake, πρέπει να διατηρεί όλα τα δεδομένα και τις αλληλεπιδράσεις μου μαζί μου για τουλάχιστον 5 χρόνια. Γίνεσαι ηλίθιος και δεν θέλεις να μου στείλεις τα δεδομένα. Τώρα το παράπονό μου έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στη βαθμολογία του καζίνο.


Όταν κατάλαβα ότι και αυτό ήταν αδιέξοδο, επικοινώνησα με το KGC γιατί πολώνεις τόσο καλά τους ανθρώπους και είσαι επαγγελματίας. Το καζίνο παραβίασε συνολικά 3 κανονισμούς KGC:

  1. Δεν με μπλόκαρε όταν ρώτησα
  2. Δεν μου αποστέλλονται τα δεδομένα μου λόγω GDPR
  3. Αποθηκεύστε τα δεδομένα για τουλάχιστον 5 χρόνια

Όλα αυτά τα πράγματα τιμωρούνται σύμφωνα με τους κανόνες του KGC. Ωστόσο, η καταγγελία μου έκλεισε πολύ ωραία καθώς δεν ήρθα σε επαφή μετά από 6 μήνες. Τι είδους δήλωση είναι αυτή; Μετά από πολλά τηλεφωνήματα πέρα δώθε, ενημερώθηκα ότι η υπόθεση έκλεισε παρόλο που έστειλα όλα τα στοιχεία που είχα.


Παιδιά, μείνετε μακριά από αυτούς τους ληστές. Μην παίζετε ποτέ εκεί, μπλοκάρετε τους λογαριασμούς σας εάν έχετε και αποφύγετε όλες τις αλληλεπιδράσεις μαζί τους. Είναι όλοι μαζί, συμπεριλαμβανομένου του KGC.


Για να είμαι ειλικρινής, νιώθω επίσης απογοητευμένος από τον Matej, ο οποίος χειρίστηκε το παράπονό μου. Έγραψα πολλά email και έλαβα μόνο αργή απάντηση ή καθόλου απάντηση.


Είναι κρίμα που ο κόσμος υποστηρίζει τέτοιες εγκληματικές συμμορίες.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 10 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
brate123
πριν από 10 μήνες

Hello, I saw that your complaint was closed a couple of months ago and the casino did not provide enough evidence in your case, so it got black points which significantly affected the casino's rating. 

As far as evidence is concerned, I think you'll know that it's always good to have something to back up your opinion in cases like this, because sometimes it's hard to do without it. 

Anyway, thank you for describing your experience here on the forum to other players. 

I would add that the complaint was closed and until the casino provided what was needed, Matej could not do more. That's pretty sad for me. 

And after all, we certainly don't support this kind of casino behavior and we tried to help as best as we could. It would have been perfect if the casino had supplied the necessary documents and the complaint could have been reopened and resolved, but after all these months I'm not sure that will happen.

Either way, I wish you have a better experience and never run into this situation again. 😕

Jaro
πριν από 10 μήνες

Ζήτησα από τον Matej να προσαρμόσει το ποσό, αλλά δεν συμμορφώθηκε. Το ποσό που ζητήθηκε είναι μεγαλύτερο από αυτό που αναφέρεται. Κατά τη γνώμη μου, το καζίνο θα πρέπει να λάβει τους απαραίτητους μαύρους πόντους που έχουν κερδίσει.

Αυτόματη μετάφραση:
brate123
πριν από 10 μήνες

You know, Matej is currently ill. I'm not sure whether you have gotten a response or not, but I'd say he will get back to you once he's feeling better again if this is the case.

We are all concerned, especially when casinos don't care to provide enough evidence.


Radka
πριν από 10 μήνες

Φυσικά και λυπάμαι, του εύχομαι γρήγορη ανάρρωση!

Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι μια κατηγορία εναντίον του Matej, δεν μπορεί να αποφύγει το γεγονός ότι το καζίνο αντιδρά έτσι.


Απλώς με ενοχλεί αυτό το καζίνο που καθυστερεί ανεξάρτητα από το θέμα και δεν θέλει να βρει λύση μαζί μου.


Επειδή με απασχολούν τα ιστορικά ζωντανής συνομιλίας, επικοινώνησα με τον πάροχο ζωντανής συνομιλίας. Σύμφωνα με τον χειριστή, όλες οι συνομιλίες αποθηκεύονται στον διακομιστή και διαρκούν για πάντα! Αλλά η 22bet δεν θέλει να ασχοληθεί γιατί θέλει να καλύψει το θέμα.


Γίνε καλά σύντομα και πάλι στο Matej!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Φυσικά και λυπάμαι, του εύχομαι γρήγορη ανάρρωση!

Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι μια κατηγορία εναντίον του Matej, δεν μπορεί να αποφύγει το γεγονός ότι το καζίνο αντιδρά έτσι.


Απλώς με ενοχλεί αυτό το καζίνο που καθυστερεί ανεξάρτητα από το θέμα και δεν θέλει να βρει λύση μαζί μου.


Επειδή με απασχολούν τα ιστορικά ζωντανής συνομιλίας, επικοινώνησα με τον πάροχο ζωντανής συνομιλίας. Σύμφωνα με τον χειριστή, όλες οι συνομιλίες αποθηκεύονται στον διακομιστή και διαρκούν για πάντα! Αλλά η 22bet δεν θέλει να ασχοληθεί γιατί θέλει να καλύψει το θέμα.


Γίνε καλά σύντομα και πάλι στο Matej!


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Matej would certainly thank you in this case. 

And I definitely understand that you're frustrated by this whole thing because I would be too, if I'm honest.

However, I firmly believe that he will get back to you as soon as possible and write you back to your email.

I wish your whole case had turned out more positively. 😕

πριν από 10 μήνες
Δημοσίευση από Anonymized556 διαγράφηκε
πριν από 10 μήνες

I understand what you are saying and when I read your reply I thought that this guide about responsible gambling might be helpful for you. 

Regarding your situation, I can see that you realize that this was a mistake and it will be important now where our team gets to in your open complaint.

I wish you a fair resolution.

πριν από 10 μήνες

Σκουπίδια καζίνο Ζήτησα ανάληψη πριν από 8 ώρες μέσω pix εγκρίθηκε μέχρι στιγμής δεν μπήκαν χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 10 μήνες

Μπορείτε να ζητήσετε ξανά από τον Matej να προσαρμόσει το ποσό σύμφωνα με το email μου;


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Σκουπίδια καζίνο Ζήτησα ανάληψη πριν από 8 ώρες μέσω pix εγκρίθηκε μέχρι στιγμής δεν μπήκαν χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 10 μήνες

Hello there. May I ask if you have any updates about your withdrawal request? Is your account fully verified here or was this your first attempt to withdraw?

πριν από 10 μήνες

Βοήθεια, κάποιος να με βοηθήσει με αυτό το καζίνο κλέφτη. Δεν μου κατέθεσαν τα λεφτά, έκανα παραγγελία μέσω pix μέχρι στιγμής τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 45

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα