πριν από 9 μήνες
Καλησπέρα, κατά τύχη ανακαλύψατε κάτι;
Good evening, have you by any chance discovered something?
Buonasera, per caso hai scoperto qualcosa?
0
Καλησπέρα, κατά τύχη ανακαλύψατε κάτι;
Good evening, have you by any chance discovered something?
Buonasera, per caso hai scoperto qualcosa?
Χθες ενεργοποίησα ένα μπόνους κατάθεσης 50% για αθλήματα και έλαβα 100 πίστωση μπόνους. Τα στοιχήματά μου αύξησαν το υπόλοιπο μπόνους από 100 σε 180. Ωστόσο, όταν πληρούσα τις προϋποθέσεις στοιχηματισμού για να μετατρέψω το μπόνους σε πραγματικά χρήματα, είχα μετατρέψει μόνο 100 αντί για 180. Ωστόσο, αποφάσισα να μην επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών επειδή η υποστήριξη δεν είναι t ιδιαίτερα καλό και όχι στα γερμανικά πάντως.
Yesterday I activated a 50% deposit bonus for sports and received 100 bonus credit. My bets increased the bonus balance from 100 to 180. However, when I met the wagering requirements to convert the bonus into real money, I only had 100 converted instead of 180. However, I decided not to contact customer service because the support isn't particularly good and not in German anyway.
Ich habe gestern einen 50% Einzahlungsbonus für Sport aktiviert und habe 100.- Bonusguthaben erhalten. Durch meine Wetten stieg das Bonusguthaben von 100 auf 180 an. Als ich jedoch die Umsatzbedingungen erfüllt habe, um den Bonus in Echtgeld umzuwandeln, wurden mir nur 100.- umgewandelt anstatt 180.-. Ich habe dann jedoch darauf verzichtet mich beim Kundendienst zu melden, da der Support nicht besonders gut ist und auf Deutsch sowieso nicht.
Γεια σας, στην περίπτωση κερδών που αποκτήθηκαν σε εξουσιοδοτημένο ιστότοπο AAMS/ADM, δεν είναι απαραίτητο να τα δηλώσετε στο 730 επειδή τα κέρδη έχουν ήδη φορολογηθεί. Στην πράξη, είναι το ίδιο το καζίνο που θα πληρώσει το ποσό που πρέπει να πληρώσει ο παίκτης ως φόρο στο ταμείο. Δυστυχώς, η κατάσταση είναι διαφορετική για την 22bet, η οποία δεν είναι εξουσιοδοτημένος ιστότοπος AAMS/ADM, επομένως όλα τα κερδισμένα πρέπει να δηλώνονται στη φορολογική δήλωση στην ενότητα "Άλλα έσοδα". Ως προς αυτό, λαμβάνω το εξής σκεπτικό: στην Ιταλία ο τζόγος είναι νόμιμος μόνο για εξουσιοδοτημένους ιστότοπους της ADM, επομένως εάν δηλώσετε νίκη σε μη εξουσιοδοτημένο ιστότοπο, είναι σαν να δηλώνετε παράβαση. Η συμβουλή που μπορώ να σας δώσω και ελπίζω να σας φανεί χρήσιμη: επικοινωνήστε με έναν λογιστή για να καταλάβετε πώς να το κάνετε. προσπαθήστε να παίξετε μόνο σε εξουσιοδοτημένους ιστότοπους της ADM. Το CasinoGuru έχει κάνει εξαιρετική δουλειά διευκρινίζοντας για κάθε καζίνο εάν έχει λάβει την ιταλική άδεια, επομένως αυτοί οι ιστότοποι είναι εύκολα αναγνωρίσιμοι από εδώ
Hi, in the case of winnings obtained on an AAMS/ADM authorized site it is not necessary to declare them in the 730 because the winnings are already taxed. In practice, it is the casino itself that will pay the amount that the player must pay as a tax to the treasury. Unfortunately, the situation is different for 22bet which is not an AAMS/ADM authorized site so everything won must be declared in the tax return under "Other income". On this, I make this consideration: in Italy gambling is legal only for ADM authorized sites, so if you declare a win on an unauthorized site, it is as if you were declaring an offense. The advice I can give you and which I hope will be useful to you: contact an accountant to understand how to do it; try to play only on ADM authorized sites. CasinoGuru has done a great job specifying for each casino whether they have obtained the Italian license, so these sites are easily identifiable from here
Ciao, nel caso di vincite ottenute in un sito autorizzato AAMS/ADM non è necessario dichiararle nel 730 perché la vincita è già tassata. In pratica, è il casinò stesso che verserà all'erario la quota che il giocatore deve pagare come tassa. Purtroppo, il discorso è diverso per 22bet che non è un sito autorizzato AAMS/ADM quindi tutto ciò che viene vinto deve essere dichiarato nella dichiarazione dei redditi alla voce "Reddito diverso". Su questo, faccio questa considerazione:in Italia il gioco d'azzardo è lecito solo per i siti autorizzati ADM, quindi se tu dichiari una vincita su un sito non autorizzato, è come se stessi dichiarando un illecito. I consigli che ti posso dare e che, spero ti possano essere utili: rivolgiti ad un commercialista per capire come fare; cerca di giocare solo su siti autorizzati ADM. CasinoGuru ha fatto un ottimo lavoro specificando per ogni casinò se hanno ottenuto la licenza italiana, quindi questi siti sono facilmente identificabili da qui
Χθες ενεργοποίησα ένα μπόνους κατάθεσης 50% για αθλήματα και έλαβα 100 πίστωση μπόνους. Τα στοιχήματά μου αύξησαν το υπόλοιπο μπόνους από 100 σε 180. Ωστόσο, όταν πληρούσα τις προϋποθέσεις στοιχηματισμού για να μετατρέψω το μπόνους σε πραγματικά χρήματα, είχα μετατρέψει μόνο 100 αντί για 180. Ωστόσο, αποφάσισα να μην επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών επειδή η υποστήριξη δεν είναι t ιδιαίτερα καλό και όχι στα γερμανικά πάντως.
Yesterday I activated a 50% deposit bonus for sports and received 100 bonus credit. My bets increased the bonus balance from 100 to 180. However, when I met the wagering requirements to convert the bonus into real money, I only had 100 converted instead of 180. However, I decided not to contact customer service because the support isn't particularly good and not in German anyway.
Ich habe gestern einen 50% Einzahlungsbonus für Sport aktiviert und habe 100.- Bonusguthaben erhalten. Durch meine Wetten stieg das Bonusguthaben von 100 auf 180 an. Als ich jedoch die Umsatzbedingungen erfüllt habe, um den Bonus in Echtgeld umzuwandeln, wurden mir nur 100.- umgewandelt anstatt 180.-. Ich habe dann jedoch darauf verzichtet mich beim Kundendienst zu melden, da der Support nicht besonders gut ist und auf Deutsch sowieso nicht.
Μπορεί κάποιος παρακαλώ να με βοηθήσει με αυτό το ζήτημα, παρακαλώ απαντήστε σε αυτήν την ερώτηση;
Can someone please help me with this issue, please answer this question?
Por favor algum especialista para me ajudar nessa questão tirar essa dúvida por gentileza
Γεια, για αρχή θα έλεγα ότι το άνοιγμα πολλών λογαριασμών αποτελεί σοβαρή παραβίαση των Όρων και Προϋποθέσεων του καζίνο. Στην περίπτωση διπλότυπων λογαριασμών, το καζίνο αποφασίζει εάν μπορείτε να κρατήσετε οποιονδήποτε από τους λογαριασμούς σας και ποιο θα είναι το υπόλοιπό σας. Ορισμένα καζίνο μπορεί να χάσουν το υπόλοιπο και στους δύο λογαριασμούς, ενώ άλλα μπορεί να σας εμποδίσουν να παίξετε περαιτέρω. Επιπλέον, δεδομένου ότι έχετε αναφέρει ότι είστε εθισμένοι στον τζόγο, θα σας συμβούλευα να αποφύγετε να παίξετε σε οποιοδήποτε διαδικτυακό καζίνο και να ζητήσετε τον αυτοαποκλεισμό.
Είδα πάντως ότι μας άνοιξες καταγγελία για αυτό το πρόβλημα, οπότε καλό θα ήταν να απαντήσεις στη Βερόνικα. Εξήγησε πολύ καλά την κατάστασή σου
Μπορείτε να της απαντήσετε εδώ.
Ωστόσο, θα ήθελα να ρωτήσω αν μπορείτε ακόμα να χρησιμοποιήσετε έναν από τους λογαριασμούς ή αν το καζίνο έχει κλείσει και τους δύο;
Hi, for a start I would say that opening multiple accounts is a serious violation of the casino's Terms and Conditions. In the case of duplicate accounts, the casino decides whether you can keep any of your accounts and what your balance will be. Some casinos may forfeit the balance on both accounts, while others may prevent you from playing any further. Furthermore, since you have mentioned that you are addicted to gambling, I would advise you to refrain from playing in any online casino altogether and request self-exclusion.
However, I saw that you have opened a complaint about this problem with us, so it would be good to answer Veronika. She explained your whole situation quite well
Nevertheless, I would like to ask if you can still use one of the accounts or if the casino has closed both of them ?
γεια σε όλους
Πρώτα θα ήθελα να σας ενημερώσω για την τρέχουσα κατάσταση ώστε να καταλάβετε τι είδους εγκληματική συμμορία κρύβεται πίσω από αυτήν την οργάνωση.
Το 2021, ζήτησα από την 22bet μέσω ζωντανής συνομιλίας να με αποκλείσει λόγω του υπερβολικού εθισμού μου στον τζόγο. Τότε μου είπαν ότι αυτό δεν ήταν δυνατό, με μια ξερή απάντηση: αυτό δεν είναι δυνατό, δεν μπορούμε να το κάνουμε αυτό.
Φυσικά, όπως λέει και το παραμύθι, συνέχισα να καταθέτω, να παίζω και να έχανα. 1ο σημείο: Δεν παίρνεις στα σοβαρά τα προβλήματα του τζόγου και βγάζεις χρήματα από μια ασθένεια που έχω.
Όταν άνοιξα την καταγγελία με το Casino Guru, δεν μπορούσα να παράσχω καμία απόδειξη γιατί σίγουρα δεν τράβηξα φωτογραφία ή στιγμιότυπο οθόνης εκείνη τη στιγμή. Ωστόσο, το καζίνο, το οποίο έχει άδεια από την Επιτροπή τυχερών παιχνιδιών Kahnawake, πρέπει να διατηρεί όλα τα δεδομένα και τις αλληλεπιδράσεις μου μαζί μου για τουλάχιστον 5 χρόνια. Γίνεσαι ηλίθιος και δεν θέλεις να μου στείλεις τα δεδομένα. Τώρα το παράπονό μου έχει τη μεγαλύτερη επιρροή στη βαθμολογία του καζίνο.
Όταν κατάλαβα ότι και αυτό ήταν αδιέξοδο, επικοινώνησα με το KGC γιατί πολώνεις τόσο καλά τους ανθρώπους και είσαι επαγγελματίας. Το καζίνο παραβίασε συνολικά 3 κανονισμούς KGC:
Όλα αυτά τα πράγματα τιμωρούνται σύμφωνα με τους κανόνες του KGC. Ωστόσο, η καταγγελία μου έκλεισε πολύ ωραία καθώς δεν ήρθα σε επαφή μετά από 6 μήνες. Τι είδους δήλωση είναι αυτή; Μετά από πολλά τηλεφωνήματα πέρα δώθε, ενημερώθηκα ότι η υπόθεση έκλεισε παρόλο που έστειλα όλα τα στοιχεία που είχα.
Παιδιά, μείνετε μακριά από αυτούς τους ληστές. Μην παίζετε ποτέ εκεί, μπλοκάρετε τους λογαριασμούς σας εάν έχετε και αποφύγετε όλες τις αλληλεπιδράσεις μαζί τους. Είναι όλοι μαζί, συμπεριλαμβανομένου του KGC.
Για να είμαι ειλικρινής, νιώθω επίσης απογοητευμένος από τον Matej, ο οποίος χειρίστηκε το παράπονό μου. Έγραψα πολλά email και έλαβα μόνο αργή απάντηση ή καθόλου απάντηση.
Είναι κρίμα που ο κόσμος υποστηρίζει τέτοιες εγκληματικές συμμορίες.
Hello everyone
First I would like to inform you about the current status so that you understand what kind of criminal gang is behind this organization.
In 2021, I asked 22bet via live chat to block me due to my excessive gambling addiction. I was then told that this wasn't possible, with a dry answer: that's not possible, we can't do that.
Of course, as the storybook says, I kept depositing, playing and losing. 1st point: You don't take gambling problems seriously and you make money from an illness that I have.
When I opened the complaint with Casino Guru, I couldn't provide any proof because I definitely didn't take a photo or screenshot at that moment. However, the casino, which is licensed by the Kahnawake Gaming Commission, must keep all my data and interactions with me for at least 5 years. You are being stupid and don't want to send me the data. Now my complaint has the greatest influence on the rating of the casino.
When I realized that this was also a dead end, I contacted the KGC because you polarize people so well and are professional. The casino violated a total of 3 KGC regulations:
These things are all punished according to the KGC rules. However, my complaint was closed quite nicely as I didn't get in touch after 6 months. What kind of statement is that? After several phone calls back and forth, I was informed that the case was closed even though I sent all the evidence I had.
Guys, please stay away from these bandits. Never play there, block your accounts if you have one and avoid all interactions with them. They're all in cahoots, including the KGC.
To be honest, I also feel let down by Matej, who handled my complaint. I wrote several emails and received only a slow response or no response at all.
It's a shame that people support such criminal gangs.
Hallo Zusammen
Zuerst möchte ich euch mal über den aktuellen Stand informieren, damit ihr überhaupt versteht was für eine kriminelle Bande hinter dieser Organisation steckt.
Ich habe im Jahr 2021 per Live-Chat 22bet aufgefordert, mich aufgrund meiner exzessiven Spielsucht zu sperren. Daraufhin wurde mir mitgeteilt das dies nicht geht, eine trockene Antwort: that's not possible, we can't do that.
Natürlich, wie es im Bilderbuch steht, habe ich weiter eingezahlt, gespielt und verloren. 1. Punkt: Sie nehmen Glücksspiel Probleme nicht ernst und verdienen an einer Krankheit, die ich aufgewiesen habe.
Als ich die Beschwerde bei Casino Guru eröffnet habe, konnte ich keinen Beweis liefern, da ich ja in diesem Moment definitiv kein Foto oder Screenshot gemacht habe. Jedoch muss das Casino, was bei der Kahnawake Gaming Comission lizensiert ist, alle meine Daten und Interaktionen mit mir, mindestens 5 Jahre lang aufbewahren. Sie stellen sich blöd und wollen mir die Daten nicht senden. Jetzt hat meine Beschwerde den grössten Einfluss auf die Bewertung des Casinos.
Als ich merkte, dass das hier auch eine Sackgasse ist, habe ich die KGC kontaktiert, dass Sie ja so schön polarisieren professionell zu sein. Das Casino hat insgesamt gegen 3 Richtlichen der KGC verstossen:
Diese Sachen werden gemäss den Regeln der KGC alle bestraft. Jedoch wurde meine Beschwerde ganz schön abgeschlossen, da ich mich nicht nach 6 Monaten gemeldet habe. Was ist denn das für eine Aussage? Nach mehrmals hin und her telefonieren, wurde mir mitgeteilt das der Fall geschlossen wurde, obwohl ich alle Beweise die ich hatte gesendet habe.
Leute, bitte haltet euch Fern von diesen Banditen. Spielt dort nie, sperrt eure Konten falls ihr eins habt und umgeht alle Interaktionen mit denen. Die stecken alle unter einer Decke, auch die KGC.
Ehrlich gesagt fühl ich mich auch von Matej, der meine Beschwerde bearbeitet hat, im Stich gelassen. Ich habe im mehrere Mails geschrieben und nur schleppend oder gar keine Antwort erhalten.
Schade, dass man solche kriminellen Banden unterstützt.
Γεια σας, είδα ότι η καταγγελία σας έκλεισε πριν από μερικούς μήνες και το καζίνο δεν παρείχε αρκετά στοιχεία στην περίπτωσή σας, επομένως πήρε μαύρους πόντους που επηρέασαν σημαντικά την αξιολόγηση του καζίνο.
Όσον αφορά τα στοιχεία, νομίζω ότι θα ξέρετε ότι είναι πάντα καλό να έχετε κάτι που να υποστηρίζει τη γνώμη σας σε περιπτώσεις όπως αυτή, γιατί μερικές φορές είναι δύσκολο να το κάνετε χωρίς αυτό.
Τέλος πάντων, σας ευχαριστώ που περιγράψατε την εμπειρία σας εδώ στο φόρουμ σε άλλους παίκτες.
Θα πρόσθετα ότι η καταγγελία έκλεισε και έως ότου το καζίνο παρείχε ό,τι χρειαζόταν, ο Matej δεν μπορούσε να κάνει περισσότερα. Αυτό είναι πολύ λυπηρό για μένα.
Και τελικά, σίγουρα δεν υποστηρίζουμε αυτού του είδους τη συμπεριφορά του καζίνο και προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε όσο καλύτερα μπορούσαμε. Θα ήταν τέλειο αν το καζίνο είχε παράσχει τα απαραίτητα έγγραφα και η καταγγελία μπορούσε να είχε ανοίξει ξανά και επιλυθεί, αλλά μετά από όλους αυτούς τους μήνες δεν είμαι σίγουρος ότι θα συμβεί αυτό.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, εύχομαι να έχετε μια καλύτερη εμπειρία και να μην βρεθείτε ποτέ ξανά σε αυτήν την κατάσταση. 😕
Hello, I saw that your complaint was closed a couple of months ago and the casino did not provide enough evidence in your case, so it got black points which significantly affected the casino's rating.
As far as evidence is concerned, I think you'll know that it's always good to have something to back up your opinion in cases like this, because sometimes it's hard to do without it.
Anyway, thank you for describing your experience here on the forum to other players.
I would add that the complaint was closed and until the casino provided what was needed, Matej could not do more. That's pretty sad for me.
And after all, we certainly don't support this kind of casino behavior and we tried to help as best as we could. It would have been perfect if the casino had supplied the necessary documents and the complaint could have been reopened and resolved, but after all these months I'm not sure that will happen.
Either way, I wish you have a better experience and never run into this situation again. 😕
Ζήτησα από τον Matej να προσαρμόσει το ποσό, αλλά δεν συμμορφώθηκε. Το ποσό που ζητήθηκε είναι μεγαλύτερο από αυτό που αναφέρεται. Κατά τη γνώμη μου, το καζίνο θα πρέπει να λάβει τους απαραίτητους μαύρους πόντους που έχουν κερδίσει.
I asked Matej to adjust the amount, but he didn't comply. The amount requested is higher than stated. In my opinion, the casino should receive the necessary black points that they have earned.
Ich habe Matej gebeten den Betrag anzupassen, dem ist er nicht nachgekommen. Der geforderte Betrag ist höher als angegeben. Meiner Meinung nach soll das Casino die nötigen Schwarzen Punkte erhalten die sie verdient haben.
Ξέρετε, ο Matej είναι άρρωστος αυτή τη στιγμή. Δεν είμαι σίγουρος αν λάβατε απάντηση ή όχι, αλλά θα έλεγα ότι θα επικοινωνήσει μαζί σας μόλις αισθανθεί ξανά καλύτερα εάν ισχύει αυτό.
Ανησυχούμε όλοι, ειδικά όταν τα καζίνο δεν ενδιαφέρονται να παρέχουν αρκετά στοιχεία.
You know, Matej is currently ill. I'm not sure whether you have gotten a response or not, but I'd say he will get back to you once he's feeling better again if this is the case.
We are all concerned, especially when casinos don't care to provide enough evidence.
Φυσικά και λυπάμαι, του εύχομαι γρήγορη ανάρρωση!
Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι μια κατηγορία εναντίον του Matej, δεν μπορεί να αποφύγει το γεγονός ότι το καζίνο αντιδρά έτσι.
Απλώς με ενοχλεί αυτό το καζίνο που καθυστερεί ανεξάρτητα από το θέμα και δεν θέλει να βρει λύση μαζί μου.
Επειδή με απασχολούν τα ιστορικά ζωντανής συνομιλίας, επικοινώνησα με τον πάροχο ζωντανής συνομιλίας. Σύμφωνα με τον χειριστή, όλες οι συνομιλίες αποθηκεύονται στον διακομιστή και διαρκούν για πάντα! Αλλά η 22bet δεν θέλει να ασχοληθεί γιατί θέλει να καλύψει το θέμα.
Γίνε καλά σύντομα και πάλι στο Matej!
Of course I'm sorry, I wish him a speedy recovery!
This shouldn't be an accusation against Matej, he can't help it that the casino reacts like this.
I'm just annoyed by this casino that delays no matter what the issue and doesn't want to find a solution with me.
Since I'm concerned with live chat histories, I contacted the live chat operator. According to the operator, all chats are stored on the server and last forever! But 22bet doesn't want to bother because they want to cover up the matter.
Get well soon again to Matej!
Das tut mir natürlich leid, ich wünsche ihm eine schnelle Genesung!
Dies sollte auch keine Anschuldigung gegen Matej sein, er kann ja nichts dafür dass das Casino so reagiert.
Ich bin einfach genervt von diesem Casino, dass egal welches Anliegen hinauszögert und mit mir keine Lösung suchen will.
Da es bei mir um Live-Chat Historien geht, habe ich den Live-Chat Betreiber kontaktiert. Gemäss dem Betreiber sind alle Chats auf dem Server gespeichert, unendlich lang! Die Mühe will sich aber 22bet nicht machen, da sie die Angelegenheit vertuschen wollen.
Nochmals gute Besserung an Matej!
Φυσικά και λυπάμαι, του εύχομαι γρήγορη ανάρρωση!
Αυτό δεν θα έπρεπε να είναι μια κατηγορία εναντίον του Matej, δεν μπορεί να αποφύγει το γεγονός ότι το καζίνο αντιδρά έτσι.
Απλώς με ενοχλεί αυτό το καζίνο που καθυστερεί ανεξάρτητα από το θέμα και δεν θέλει να βρει λύση μαζί μου.
Επειδή με απασχολούν τα ιστορικά ζωντανής συνομιλίας, επικοινώνησα με τον πάροχο ζωντανής συνομιλίας. Σύμφωνα με τον χειριστή, όλες οι συνομιλίες αποθηκεύονται στον διακομιστή και διαρκούν για πάντα! Αλλά η 22bet δεν θέλει να ασχοληθεί γιατί θέλει να καλύψει το θέμα.
Γίνε καλά σύντομα και πάλι στο Matej!
Of course I'm sorry, I wish him a speedy recovery!
This shouldn't be an accusation against Matej, he can't help it that the casino reacts like this.
I'm just annoyed by this casino that delays no matter what the issue and doesn't want to find a solution with me.
Since I'm concerned with live chat histories, I contacted the live chat operator. According to the operator, all chats are stored on the server and last forever! But 22bet doesn't want to bother because they want to cover up the matter.
Get well soon again to Matej!
Das tut mir natürlich leid, ich wünsche ihm eine schnelle Genesung!
Dies sollte auch keine Anschuldigung gegen Matej sein, er kann ja nichts dafür dass das Casino so reagiert.
Ich bin einfach genervt von diesem Casino, dass egal welches Anliegen hinauszögert und mit mir keine Lösung suchen will.
Da es bei mir um Live-Chat Historien geht, habe ich den Live-Chat Betreiber kontaktiert. Gemäss dem Betreiber sind alle Chats auf dem Server gespeichert, unendlich lang! Die Mühe will sich aber 22bet nicht machen, da sie die Angelegenheit vertuschen wollen.
Nochmals gute Besserung an Matej!
Ο Matej θα σας ευχαριστούσε σίγουρα σε αυτή την περίπτωση.
Και σίγουρα καταλαβαίνω ότι είσαι απογοητευμένος από όλο αυτό το θέμα γιατί θα ήμουν κι εγώ, αν είμαι ειλικρινής.
Ωστόσο, πιστεύω ακράδαντα ότι θα επικοινωνήσει μαζί σας το συντομότερο δυνατό και θα σας γράψει πίσω στο email σας.
Μακάρι η όλη σου υπόθεση να είχε βγει πιο θετικά. 😕
Matej would certainly thank you in this case.
And I definitely understand that you're frustrated by this whole thing because I would be too, if I'm honest.
However, I firmly believe that he will get back to you as soon as possible and write you back to your email.
I wish your whole case had turned out more positively. 😕
Καταλαβαίνω τι λέτε και όταν διάβασα την απάντησή σας σκέφτηκα ότι αυτός ο οδηγός για τον υπεύθυνο τζόγο μπορεί να είναι χρήσιμος για εσάς.
Όσον αφορά την κατάστασή σας, μπορώ να δω ότι αντιλαμβάνεστε ότι αυτό ήταν ένα λάθος και θα είναι σημαντικό τώρα που θα φτάσει η ομάδα μας στην ανοιχτή καταγγελία σας .
Σας εύχομαι δίκαιη επίλυση.
I understand what you are saying and when I read your reply I thought that this guide about responsible gambling might be helpful for you.
Regarding your situation, I can see that you realize that this was a mistake and it will be important now where our team gets to in your open complaint.
I wish you a fair resolution.
Σκουπίδια καζίνο Ζήτησα ανάληψη πριν από 8 ώρες μέσω pix εγκρίθηκε μέχρι στιγμής δεν μπήκαν χρήματα
Rubbish casino I asked for a withdrawal over 8 hours ago via pix it was approved so far no money came in
Casino lixo pedi saque faz mais 8 horas via pix foi aprovado até agora dinheiro não entrou
Μπορείτε να ζητήσετε ξανά από τον Matej να προσαρμόσει το ποσό σύμφωνα με το email μου;
Ευχαριστώ
Can you please ask Matej again to adjust the amount according to my email?
Thanks
Können Sie bitte Matej nochmals bitten den Betrag gemäss meiner Mail anzupassen?
Danke
Σκουπίδια καζίνο Ζήτησα ανάληψη πριν από 8 ώρες μέσω pix εγκρίθηκε μέχρι στιγμής δεν μπήκαν χρήματα
Rubbish casino I asked for a withdrawal over 8 hours ago via pix it was approved so far no money came in
Casino lixo pedi saque faz mais 8 horas via pix foi aprovado até agora dinheiro não entrou
Γειά σου. Μπορώ να ρωτήσω εάν έχετε ενημερώσεις σχετικά με το αίτημα ανάληψης; Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως εδώ ή αυτή ήταν η πρώτη σας προσπάθεια ανάληψης;
Hello there. May I ask if you have any updates about your withdrawal request? Is your account fully verified here or was this your first attempt to withdraw?
Βοήθεια, κάποιος να με βοηθήσει με αυτό το καζίνο κλέφτη. Δεν μου κατέθεσαν τα λεφτά, έκανα παραγγελία μέσω pix μέχρι στιγμής τίποτα.
Help, someone help me with this thief casino. They didn't deposit my money, I placed an order via pix so far nothing.
Socorro alguém me ajuda com esss casino ladrao .nao depositou meu dinheiro , fiz pedido via pix até agora nada .
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.