πριν από 2 έτη
χρησιμοποιήστε το skrill για ανάληψη
use skrill to withdraw
skrill uso para retirar
1
χρησιμοποιήστε το skrill για ανάληψη
use skrill to withdraw
skrill uso para retirar
Ναι, υπάρχουν τρόποι πληρωμής για ανάληψη, σας επιτρέπουν να κάνετε ανάληψη μέσω Astropay, με Skrill ή με κρυπτονομίσματα.
Το πρόβλημα που είχα είναι ότι, για να κάνω ανάληψη του υπολοίπου, έπρεπε να στοιχηματίσω το συνολικό ποσό που κατατέθηκε.
Αυτή η κατάσταση μου φαινόταν ήδη πολύ έντονη, αλλά καλά, το δέχτηκα και πήγα σε ένα μηχάνημα για να παίξω, στοιχημάτισα το συνολικό ποσό που κατατέθηκε σε 10 βολές, μετά θα θέλω να κάνω ανάληψη και μου έλεγε συνέχεια ότι μπορούσε Επειδή δεν είχε στοιχηματίσει το ποσό που κατατέθηκε, πηγαίνω στα αρχεία και τίποτα, δεν υπήρχαν αρχεία των στοιχημάτων που είχα βάλει. Από 3500 άρματα πήγα στα 3880. Επέλεξα πάλι άλλο μηχάνημα, πόνταρα το σύνολο που κατατέθηκε και από 3880 πήγα στα 1600 αρ. Υπάρχει το υπόλοιπο στον λογαριασμό, χωρίς να υπάρχει δυνατότητα ανάληψης ακόμα...
Yes, there are means of payment to withdraw, they let you withdraw by Astropay, by Skrill or by cryptocurrencies.
The problem I had is that, in order to withdraw the balance, I had to bet the total amount deposited.
That condition already seemed too intense to me but well, I accepted it and went to a little machine to play, I bet the total amount deposited in 10 shots, then I'm going to want to withdraw and he kept telling me that he couldn't because he had not bet the amount deposited , I go to the records and nothing, there were no records of the bets I had made. From 3500 ars I went to 3880. I chose another machine again, I bet the total deposited and from 3880 I went to 1600 ars. There is the balance in the account, without being able to withdraw yet...
Si, hay medios de pagos para retirar, te dejan retirar por Astropay, por skrill o por criptomonedas.
El problema que yo tuve es que, para poder retirar el saldo, debía apostar el total depositado.
Ya esa condición me pareció demasiado intensa pero bueno, lo acepte y me fui a una maquinita a jugar, aposte el total de lo depositado en 10 tiros, luego voy a querer retirar y no seguía diciéndome que no podía porque no había apostado el monto depositado, voy a los registros y nada, no había registros de las apuestas que había hecho. De 3500 ars pase a 3880. volví a elegir otra maquina, aposte el total depositado y de 3880 me fui a 1600 ars. Ahí esta el saldo en la cuenta, sin poder retirarse aún...
Γεια σας, Υπάρχει περίπτωση να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη του καζίνο; Όπως είπε η Radka, θα προσπαθούσα να επικοινωνήσω πρώτα μαζί τους και προσπάθησα να ρωτήσω τι συμβαίνει με τις αναλήψεις. Περιγράψτε τους το θέμα. Είναι πολύ περίεργο να μην υπάρχουν διαθέσιμα αρχεία για τα στοιχήματα. Προσπαθήστε να φτάσετε πρώτα στο καζίνο και ενημερώστε μας παρακαλώ. Από την άλλη, καθώς βλέπω τη φήμη του καζίνο (2.2/10) 😕 Δεν θα εκπλαγώ αν τα προβλήματα επιμένουν. Συνιστούμε στους παίκτες να ελέγχουν πάντα τα καζίνο εκ των προτέρων πριν ξεκινήσουν την περίοδο παιχνιδιού. Αυτός ο οδηγός μπορεί να είναι χρήσιμος για την επόμενη φορά.
Hello, Is there any chance to contact the casino support? As Radka said, I would try to contact them first and tried to ask what is wrong with the withdrawals. Describe them the issue. It is very odd there are no records of the bets available. Try to reach the casino first and let us know please. On the other hand as I see the casino reputation (2.2/10) 😕 I wouldn't be surprised if the problems persist. We recommend to players always checking the casinos in advance before starting the gaming session. This guide might be useful for next time.
Χαίρετε.
Υπάρχει ένα chat room στο καζίνο, δεν είναι πολύ αποτελεσματικά όσον αφορά την αντιμετώπιση προβλημάτων, αλλά είναι εκεί.
Για να είμαι ειλικρινής, παράτησα την απόσυρση των κερδών, γίνεται πολύ δυσκίνητο να υπάρχουν τόσα πολλά εμπόδια.
P/D: το καζίνο έχει μια ενότητα όπου μπορείτε να δείτε τα αρχεία καταγραφής του παιχνιδιού, αλλά στο αρχείο καταγραφής δεν έδειχνε ότι είχα παίξει πριν!
Hello.
There is a chat room in the casino, they are not very efficient in terms of troubleshooting, but they are there.
I, to be honest, gave up withdrawing the earnings, it becomes very cumbersome to have so many obstacles.
P/D: the casino has a section where you can see the game logs, but in the log it didn't show that I had played before!
Hola.
Hay un chat en el casino, que no son muy eficiente en cuanto a lo que es solución de problemas, pero están ahí.
Yo, la verdad, desistí de retirar las ganancias, se hace muy engorroso al tener tantas trabas.
P/D: el casino tiene una sección donde ves los registros de juego, pero en el registro no salía que había jugado antes!
Γεια σου,
αν και καταλαβαίνω ότι πιθανότατα δεν θέλετε να ταλαιπωρηθείτε άλλο με αυτό το καζίνο, λυπάμαι που ακούω ότι τα παρατάτε. Αν ποτέ νιώσετε χαμένοι και το καζίνο δεν είναι πρόθυμο να βοηθήσει, υποβάλετε μια καταγγελία, δώστε μας την ευκαιρία να λύσουμε τα πράγματα ή να τιμωρήσουμε περαιτέρω τα άδικα καζίνο. Μου ακούγονται αρκετά ύποπτα όλα. 🤔
Hi there,
though I understand that you probably don't want to bother yourself with this casino anymore, I'm sorry to hear that gave up. If you ever feel lost, and the casino is not willing to help, submit a complaint, give us a chance to sort things out, or penalize unfair casinos further. It all sounds quite suspicious to me. 🤔
Today 22bet with the website 22bet-top.gr locked my account with €140 in winnings and €16 in open bet.
I can't log into my account and the chat told me to email block@22bet.com
I guess we are talking about scammers after all. How can I file a complaint to get my money back?
Σημερα η 22bet με τον ιστότοπο 22bet-top.gr κλείδωσε τον λογαριασμό μου με 140€ κερδισμένα χρήματα και 16€ σε ανοιχτό στοίχημα.
δεν μπορώ να μπω στον λογαριασμο μου και από το τσατ μου είπαν να στείλω email στο block@22bet.com
Υποθέτω ότι μιλάμε για απατεώνες τελικά. Πως μπορώ να προχωρήσω σε καταγγελία για να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου;
Γειά σου.
Επιτρέψτε μου να ξεκινήσω με το γεγονός ότι κάνατε μια κακή επιλογή εξαρχής - συγγνώμη, έπρεπε να το πω αυτό.
Έχετε ελέγξει τη φήμη του καζίνο; Κάντε το εδώ τώρα .
Έχετε επικοινωνήσει με το "block email" - έχετε απαντήσει ακόμα; Και το πιο σημαντικό, γνωρίζετε κάτι που θα μπορούσατε ενδεχομένως να είχατε κάνει ενάντια στους κανόνες, παρακαλώ;
Παρακαλώ ενημερώστε μας.
Hello there.
Allow me to start with the fact, that you've made a poor choice in the first place - sorry, I had to say that.
Have you checked the casino's reputation? Kindly do so here now.
Have you contacted the "block email" - any reply yet? And most importantly, are you aware of anything you could have possibly done against the rules, please?
Kindly let us know.
Good evening. It seems I was wrong to trust this company.
I didn't do anything wrong. I only deposited via crypto and won two bets. Then I made a withdrawal using the same deposit method and then I couldn't access my account!
καλησπερα σας. Όπως φαίνεται έκανα λάθος που εμπιστεύτηκα αυτή την εταιρία.
δεν έκανα κάτι παράτυπο. Μόνο κατέθεσα μέσω κρυπτονομισμάτων και κέρδισα δυο στοιχήματα. Κατόπιν έκανα ανάληψη με τον ίδιο τρόπο κατάθεσης και στην συνέχεια δεν είχα πρόσβαση στον λογαριασμό μου!
Ω, βλέπω 🙁.
και τι γίνεται με το προτεινόμενο email, παρακαλώ; Θα έλεγα ότι αξίζει σίγουρα μια δοκιμή, όχι πολλές άλλες ευκαιρίες αυτή τη στιγμή.
Oh, I see 🙁.
and what about the suggested email, please? I'd say that it is definitely worth a try, not many other chances at the moment.
I emailed them. But I haven't received any response. In your experience do they respond? Or do they disappear and steal users' money?
Τους έστειλα email. Αλλά δεν έχω λάβει κάποια απάντηση. Από την εμπειρία σας απαντάνε; Ή εξαφανίζονται και κλέβουν τα χρήματα των χρηστών;
Γεια σου arkiou, λυπάμαι πραγματικά που διάβασα για την κακή σου εμπειρία. Αυτό το καζίνο δεν ήταν πράγματι καλή επιλογή. Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει πώς θα συμπεριφερθεί ένα τέτοιο καζίνο. Όπως μπορείτε να δείτε εδώ , παρά την κακή τους φήμη, έχουν μια σειρά από λυμένα παράπονα, οπότε δεν θα έχανα την ελπίδα μου εντελώς, επειδή η κατάσταση δεν είναι ξεκάθαρη. Πότε ζητήσατε την απόσυρση παρακαλώ; Αν καταλαβαίνω καλά, δεν έχεις καν επαληθευτεί ακόμα, έχω δίκιο; Μπορεί να υπάρχουν περισσότεροι λόγοι για τον αποκλεισμό του λογαριασμού σας τώρα. Σε περίπτωση που το καζίνο δεν θα επικοινωνήσει μαζί σας μέσω email ή συνομιλίας εντός 14 ημερών από τότε που του ζητήσατε την απόσυρσή σας, τότε μη διστάσετε ναυποβάλετε καταγγελία. Εκεί μπορείτε να περιγράψετε την κατάσταση με όλες τις λεπτομέρειες. Μερικοί από τους εκπροσώπους της ομάδας παραπόνων μας θα φροντίσουν για εσάς. Το παράπονο είναι απλώς ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης, καθώς δίνει χώρο για σύγκριση αποδεικτικών στοιχείων και πιθανή συζήτηση με το καζίνο.
Σε περίπτωση που σκέφτεστε την επόμενη εμπειρία παιχνιδιού, ρίξτε μια ματιά πρώτα εδώ , για να ενημερωθείτε καλά πώς να επιλέξετε ένα πιο ασφαλές καζίνο.
Hello arkiou, I am really sorry to read about your bad experience. This casino wasn't a good choice indeed. Nobody can predict how, such casino, will behave. As you can see here, despite their bad reputation, they have a number of solved complaints, so I wouldn't lose hope completely, because the situation is not clear. When did you ask for the withdrawal please? If I understand well, you were not even verified yet, am I right? There might be more reasons for blocking your account now. In case, the casino will not communicate with you via email nor chat within 14 days since you've asked them for your withdrawal, then don't hesitate to submit a complaint. There you can describe the situation with all details. Some of our complaint team representatives will take care of you. Complaint is simply the best way to approach it, as it gives room for comparing evidence and possible debate with the casino.
In case of thinking about next playing experience, please have a look here first, to be well informed how to choose a safer casino.
Το χειρότερο καζίνο που έχω παίξει ποτέ, η υποστήριξη αξίζει τα λεφτά του, δεν θα με ενοχλούσε τόσο πολύ, αλλά μετά από 3 χρόνια και εκατοντάδες χιλιάδες καταθέσεις και μόνο μηδέν και μηδέν, τα μηχανήματα είναι τελείως κουφά, δεν είναι πρόβλεψη για μια εβδομάδα, αλλά τουλάχιστον 3 χρόνια καθημερινά παιχνίδια!! !!!22bet αδερφέ με μεγάλη ευκαιρία είναι τα αποβράσματα όλων των καζίνο!!!!
The worst casino I've ever played, the support is worth the money, it wouldn't bother me that much, but after 3 years and hundreds of thousands deposited and you only zero and zero, the machines are completely deaf, it's not a forecast for a week, but at least 3 years of daily games!! !!!22bet brother by a long shot it is the scum of all casinos!!!!
Nejvice nenažrané kasino co jsem kdy hral,podpora ze stoji za vylizpicu to by me az tak netrapilo,ale ze za 3roky a statisicu vlozenych a ti jen zerou a zerou ty automaty jsou komplet hluche neni to prognoza za tyden ale min 3roky kazdodeniho hrani!!!!!22bet brat velkym obloukem je to spodina vsech kasin!!!!
Λοιπόν, δεν ακούγεται και πολύ καλή. Προεπισκόπηση εδώ 🤔
Προσωπικά, θα κατέληγα σε ένα τέτοιο καζίνο με την πρώτη ένδειξη αδύναμης υποστήριξης. Αλλά εδώ είναι περισσότερο το γεγονός ότι δεν κατάφεραν να κερδίσουν, σωστά; Εάν πρέπει να καταθέσετε τέτοια ποσά, τότε σε ένα πραγματικά καλύτερο καζίνο. Προσφέρω μια λίστα με αδειοδοτημένους και προτεινόμενους ιστότοπους .
Καλή τύχη και πιθανώς καλύτερες αποφάσεις την επόμενη φορά.
Well, she doesn't sound too good either. Preview here 🤔
Personally, I would end up in such a casino at the first sign of weak support. But here it's more about the fact that they didn't manage to win, right? If you have to deposit such sums, then in a really better casino. I offer a list of licensed and recommended sites .
Good luck and probably better decisions next time.
No, ona ani ta recenze nevyznívá příliš dobře. Náhled zde 🤔
Já bych osobně v takovém kasínu skončila při prvním náznaku chabé podpory. Ale tady jde spíš o ten fakt, že se nedařilo vyhrát, že? Když už depositovat takové sumy, tak v opravdu v lepším kasínu. Nabízím seznam licencovaných a doporučených stránek.
Více štěstí a spíše asi i lepších rozhodnutí příště.
Γεια, έχω μετακινήσει την απάντησή σας κάτω από το καζίνο για το οποίο μιλάτε. Σε αυτό το νήμα μπορείτε να διαβάσετε τις εμπειρίες άλλων παικτών και ίσως βρείτε κάτι που θα σας βοηθήσει να επιβεβαιώσετε την ερώτησή σας.
Τέλος πάντων, κάνετε την ερώτησή σας επειδή θέλετε να μάθετε ή υπάρχει πρόβλημα και το μπόνους επαναφόρτισης δεν πιστώθηκε όταν έπρεπε να πιστωθεί την Τρίτη; 🤔
Hi, I've moved your response under the casino you're talking about. In this thread you can read the experiences of other players and maybe you will find something that will help you to confirm your question.
Anyway, are you asking your question because you want to know or is there a problem and the recharge bonus was not credited when it was supposed to be credited on Tuesday ? 🤔
Γεια σε όλους, έχω μια ερώτηση για κάποιον που γνωρίζει. Σε περίπτωση νίκης από την 22bet, θα πρέπει να δηλωθεί στο 7/30; Ευχαριστώ όσους θα με βοηθήσουν!
Hi everyone, I have a question for someone knowledgeable. In the case of a win from 22bet, should it be declared at 7/30? Thanks to those who will help me!
Ciao a tutti, avrei una domanda per qualcuno esperto. Nel caso di vincita da 22bet, va dichiarato sul 7/30? Grazie a chi mi aiuterà!
Ειλικρινά, έπρεπε να επιστρέψω την ερώτηση: το 7/30 αφορά φόρους ή τι σημαίνει, παρακαλώ;
Frankly, I had to return the question: is 7/30 about taxes, or what does it mean, please?
Ευχαριστώ πολύ!
Θα ήθελα πολύ να σας βοηθήσω με αυτήν την ερώτηση, αλλά δυστυχώς, δεν έχω πραγματική εμπειρία με φορολογικές διαδικασίες στο εξωτερικό. Θα προσπαθήσω να λάβω βοήθεια από την ομάδα δοκιμών, η οποία είναι πολύ διεθνής.
Δεν μπορώ να σου υποσχεθώ απάντηση, όμως. Αλλά θα προσπαθήσω.
Thank you very much!
I'd love to help you with that question, but sadly, I have no real experience with foreign tax procedures. I'll try to get some help from the tester team, which is very international.
I can't promise you a response, though. But I'll try.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.