Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνο22bet Casino - γενική συζήτηση

22bet Casino - γενική συζήτηση

 από juanasillo18
|
29.517 προβολές 147 απαντήσεις |
|
1 2...8
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το 22bet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.

Προσπαθώ να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου στο 22 ποντάρισμα για περισσότερες από 2 εβδομάδες, αλλά μέχρι στιγμής δεν μου επιτρέπει να στείλω email για αυτό το πρόβλημα, αλλά δεν μου απαντούν και προσπαθούν να κάνουν ανάληψη μέσω πολλών καρτών, αλλά δεν γίνεται επιτρέψτε μου και ρωτάω και την τράπεζα, αλλά μου λένε ότι δεν είναι το πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
juanasillo18

You played in a casino with terrible reputation so I'm not that surprised that they don't respond to your emails. Your bank won't be able to tell you much about it. It must be the casino that needs to start communicating with you.

Υπάρχει κάποια πρόταση που μπορείτε να μου πείτε για να το βελτιστοποιήσω

Αυτόματη μετάφραση:
juanasillo18

I'd give them a month in total. If they don't reply and don't send the winnings, you can always submit a complaint to their licensing authority.

εχω κανει ενα ετοιμα αναληψης στην 22bet και εχει εγκριθει...στην παρα πολυ κακη συνομιλια που ειχα με την αφροδιτη στο chat και το λεω αυτο διοτι ηταν απαραδεκτη με ενημερωσε οτι θα παρω τα χρημματα σε 7 εργασιμες...πιστευεται οτι οντως ετσι θα ειναι η θα εχω προβλημματα?

sakislew

Hello, I don't want to stress you further, but you chose a casino with a terrible reputation 🙁. Check this thread and you will get the bigger picture. I sincerely hope you will get something... You can always submit a complaint if you feel like it of course. Wat do you think?

Radka

θα με βοηθησετε να παρω τα χρηματα εαν δεν μου τα καταθεσουν?εχετε βοηθησει αλλους με την συγκεκριμενη εταιρια?επισης βλεπω οτι δεν μου εχουν ζητησει να γινει ταυτοποιηση και οτι η απαντηση στο live chat και e-mail ειναι απαραδεκτες και αποφευγουν να απαντησουν...

sakislew

Hello, as you can see in the complaint section, we are constantly providing support to players in similar situations. Of course, we will try to help you if needed. There is a whole department for complaints in Casino Guru. Let's give the casino the 7 days they promised if there is any problem, you could submit the complaint.

Η εν λόγω τοποθεσία είναι τώρα υπό την ARCADIA HOSPITALITY LIMITED

file

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:

Μου έκανε εντύπωση η βαθμολογία που δόθηκε σε αυτό το καζίνο. Είναι η αγαπημένη μου, εξαιρετική ποικιλία κουλοχέρηδων, δέχονται $ ARS, κάνετε αναλήψεις άμεσα, ανεξαρτήτως ώρας και ημέρας. Την Κυριακή στις 6 το πρωί θα πάρετε μια ανάληψη που θα αντικατοπτρίζεται σχεδόν αμέσως στο πορτοφόλι σας. είτε είμαι τυχερός που δεν μου έχουν στρίψει το φίδι είτε δεν ξέρω τι συμβαίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
germanmasatok

Hello thank you for your experiences, well, I would be very careful there myself. May I know for how long have you been playing there? 🙂

Can you paste some screenshots showing your instant withdrawals, please?

Hide any personal information of course.


Παίζω τακτικά για περίπου 4 χρόνια, μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω μικρές καταθέσεις 1,5 ή 2 δολαρίων (σε $ARS) filefilefilefile


Εδώ είναι μια περίληψη των τελευταίων 60 ημερών περίπου, αν με απατούσαν δεν θα έπαιζα άλλο. Εκεί αιτήματα ανάληψης και 15 λεπτά αργότερα μου το έστειλαν στο skrill

Αυτόματη μετάφραση:
germanmasatok

Well, I'm really glad that you have had such a good experience over those years.

Still, the casino's low reputation would stop me from playing there, I must say. 🙂 What do you play in the casino?

I really hope that your future withdrawals will stay so "smooth".👍





αντίθετα, ευτυχώς υπάρχουν άνθρωποι σαν εσένα και από εδώ και πέρα, πρόσεχε πολύ και μην αναβάλλεις για αύριο αυτό που μπορείς να κάνεις σήμερα, πες γεια atte German

Αυτόματη μετάφραση:
germanmasatok

Precisely.

I'm wondering now, have you ever played anywhere else? There are thousands of casinos listed on our website, so we will be glad if you can write down a few insights about sites you know 🙂. We put great efforts to review the casino but the player's experiences can be worth solid gold, so if you ever feel like it, browse the "online casinos" section and help us a bit with your observation.

It would be nice. 😁

ναι, έχω παίξει σε πολλά ακόμα, Ισπανικά, Αγγλικά, Ρωσικά, κλπ κλπ

Αυτά που με τρόμαξαν περισσότερο ήταν τα καζίνο της Νότιας Αφρικής, τα μπόνους χωρίς κατάθεση δεν πληρώνουν ποτέ και χρειάζονται 10 ημέρες ή περισσότερες για να σας πληρώσουν μια νίκη χωρίς μπουζ, και επιπλέον σας ζητούν να επαληθεύετε τον λογαριασμό κάθε φορά που προσπαθείτε να κάνετε μια απόσυρση!!! !

Αυτόματη μετάφραση:
germanmasatok

I believe that I already heard very similar stories about South African casinos.

Well, If you feel like it, you can even start your own thread about the casinos you played in, or suggest some good ones to fellow players from Argentina. 😜 Just press the "+Start discussion" button and fill in the Thread title. I guess it's worth a try.


germanmasatok

Αρνούμαι ότι μπορώ να κάνω ανάληψη του υπολοίπου μου!


Με ποια μέθοδο αποσύρεστε από την Αργεντινή;

Αυτόματη μετάφραση:
nicooretamozoo2017

Hi there.

Does it mean that there is no payment option available at the moment? Or maybe your withdrawal is rejected over again? If you feel lost, ask the casino what is wrong or what options you have, please.

Are you in touch with the casino?

Sadly, this casino is not a good one to play in, so I fear that you'll most likely have to submit a complaint and hope for a response from the casino. 🙁


Έγινε επεξεργασία
1 2...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα