ΦόρουμΚαζίνο20Bet Casino - γενική συζήτηση

20Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από Justo
|
28941 προβολές 177 απαντήσεις |
|
1...7 8 910
Προσθήκη ανάρτησης
Dilan03
πριν από 1 έτος

Γεια σου, φίλε Dilan03, έχω ήδη κάνει ανάληψη 10k από την προηγούμενη εβδομάδα. Τώρα περιμένω να κάνω ανάληψη άλλων 10 χιλιάδων αυτήν την εβδομάδα και 5 χιλιάδων την επόμενη. Έχω ακόμα 15 χιλιάδες στο καζίνο και σκοπεύω να τα αποσύρω μεταξύ αυτής της εβδομάδας και της επόμενης. Μέχρι στιγμής το καζίνο 20bet έχει αντιδράσει καλά στη διαφωνία και ελπίζω να συνεχίσει να το κάνει. Ελπίζω να σας βοήθησα να διευκρινίσετε κάποιες αμφιβολίες, με εκτίμηση.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου, φίλε Ppxppxppx, είναι κρίμα να το ακούς, ελπίζω να λύσεις το πρόβλημά σου το συντομότερο δυνατό. Το καζίνο GURU και το ASKGAMBLERS με βοήθησαν πολύ σε αυτή τη διαμάχη και το καζίνο 20bet ήταν πολύ συνεργάσιμο στην περίπτωσή μου. Σας εύχομαι τα καλύτερα στο μέλλον, με εκτίμηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Dilan03 Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Precaution - possible rule violation
Dilan03
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ φίλε, νομίζω ότι προς το παρόν όλα πάνε όπως θα έπρεπε, προς το παρόν θεωρώ ότι έχω αρκετή βοήθεια και είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσω να κάνω ανάληψη του κέρδους μου στο καζίνο 20bet το συντομότερο δυνατό. Θερμούς χαιρετισμούς.


Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου φίλε Radka, ήθελα να σε ενημερώσω ότι σήμερα έλαβα άλλα 4k στον λογαριασμό μου Skrill από το καζίνο 20bet. Μέχρι στιγμής έχω λάβει 14 χιλιάδες από το καζίνο και συνεχίζω να κάνω ανάληψη μέχρι να εξαντλήσω όλα τα μετρητά που έχω στον λογαριασμό μου στο καζίνο. Και αν αυτό είναι παρηγοριά για πολλούς, μπορώ να πω ότι χάρη στο GURU Casino και το ASKGAMBLERS λαμβάνω ολόκληρο το ποσό που δημιουργείται στο καζίνο 20bet χωρίς κανένα πρόβλημα. Για άλλη μια φορά, ευχαριστώ πολύ την Kristina, τον Pavel και τη Radka για αυτή τη μεγάλη βοήθεια, σας ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά. Καλή μέρα σε όλους και εγκάρδιους χαιρετισμούς.

Αυτόματη μετάφραση:
Elamanecer1983
πριν από 1 έτος

I'm glad we managed to help. Feel free to spread the positive message everywhere you can 🙂 Are you going to play in 22bet in the future or how's your overall experience?

Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel, φίλε, έχω εμπειρία σε πολλά καζίνο, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι πιο συγκεντρωμένος στο καζίνο 20bet. Δεν είχα ακούσει για το καζίνο 22bet. Ξέρω ότι πολλοί έχουν αμφισβητήσει τη μεγάλη βοήθεια που μπορεί να προσφέρει το καζίνο GURU, αλλά ποτέ δεν αμφισβήτησα και βλέπω την ανταμοιβή. Συνεχίζω να παίζω στο καζίνο 20bet και έχω πάρει πολύ περισσότερα από τα 24k που είχα πριν. Η συνολική μου εμπειρία από τα καζίνο είναι πολύ διαφορετική από μόνη της, καθώς όλα είναι κάπως διαφορετικά στη δυναμική τους. Προς το παρόν ελπίζω να βρω ένα καζίνο όπου οι αναλήψεις μετρητών είναι απεριόριστες. Με εκτίμηση Daniel.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου φίλε Radka, ήθελα να σε ενημερώσω ότι σήμερα έλαβα άλλα 4k στον λογαριασμό μου Skrill από το καζίνο 20bet. Μέχρι στιγμής έχω λάβει 14 χιλιάδες από το καζίνο και συνεχίζω να κάνω ανάληψη μέχρι να εξαντλήσω όλα τα μετρητά που έχω στον λογαριασμό μου στο καζίνο. Και αν αυτό είναι παρηγοριά για πολλούς, μπορώ να πω ότι χάρη στο GURU Casino και το ASKGAMBLERS λαμβάνω ολόκληρο το ποσό που δημιουργείται στο καζίνο 20bet χωρίς κανένα πρόβλημα. Για άλλη μια φορά, ευχαριστώ πολύ την Kristina, τον Pavel και τη Radka για αυτή τη μεγάλη βοήθεια, σας ευχαριστώ με όλη μου την καρδιά. Καλή μέρα σε όλους και εγκάρδιους χαιρετισμούς.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

It's great to see that the players are excited and getting paid. I think it's probably the most enjoyable job when we write someone off with the fact that we were able to help them and everything turned out the way it should. It is also awesome for the casino that it has retained its player by providing such a service. 

Anyway, you're welcome and we've been happy to be here for you and hope you'll stay with us on the forum, of course with better experiences. 

Have a nice day too. 😁😊

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από trik Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Δημοσίευση από trik Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σου Jaro, έχω άλλα καλά νέα. Το καζίνο 20bet μόλις μου έστειλε άλλα 4k στον λογαριασμό μου Skrill. Συνολικά έχω ήδη λάβει 18 χιλιάδες από το καζίνο 20bet αυτές τις μέρες. Έχω ακόμα περισσότερα από 7 χιλιάδες στον λογαριασμό μου στο καζίνο της 20bet, αφού συνέχισα να παίζω και να κερδίζω χρήματα στο ίδιο καζίνο. Είμαι ειλικρινά πολύ ευγνώμων στην ομάδα του καζίνο GURU που με βοήθησε τόσο πολύ σε αυτό το πολύ λεπτό ζήτημα. Προς το παρόν, αποχαιρετώ και φυσικά, θα συνεχίσω να ενημερώνω τη διαδικασία των αναλήψεών μου από το καζίνο 20bet μέχρι να αποσύρω ολόκληρο το ποσό άνω των 25 χιλιάδων από το καζίνο. Στη συνέχεια, θα αλλάξω την αρνητική μου κριτική για το καζίνο 20bet, καθώς χάρη σε εσάς ανταποκρίνονται θετικά στην καταγγελία που στάλθηκε στο καζίνο GURU. Καλή Πέμπτη και ευχές σε όλους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

and I've been playing 20bet for a year, I'm very happy with fast deposits and withdrawals, lots of live broadcasts.

and best of all, a lot of bonuses and very good contact with the vip manager.

I would highly recommend

πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από trik Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
πριν από 1 έτος

Dear trik.

You are obviously deeply convinced you have not done anything wrong, thus, both the casino and Casino Guru harmed your rights, is that so?

On the contrary, you were proven wrong - by using your wife's payment option, you actually breached the terms and conditions significantly. Please be smart and learn from this mistake:

"Many casinos verify the players' identity documents only after they submit a withdrawal request. So you may have used a third-person payment card several times for depositing, but as soon as you requested a withdrawal, the casino asked you to pass KYC verification. When the casinos find out that you used funds that did not belong to you for depositing, they are eligible to close your account and forfeit all your winnings.

I regret that I am unable to offer further assistance. Although we can not resolve this case, please feel free to reach out to us if you encounter any problems with another casino in the future. Based on the reasons mentioned above, I must reject this complaint. Thank you for your understanding."

https://casino.guru/20bet-casino-player-s-account-and-winnings-have-been

Accusing the whole world around you gets you nowhere, I'd say.

Take this as a final warning, though. Any other post containing abusive language or offending anyone, including the casino, will result in an account ban.

πριν από 1 έτος

and I've been playing 20bet for a year, I'm very happy with fast deposits and withdrawals, lots of live broadcasts.

and best of all, a lot of bonuses and very good contact with the vip manager.

I would highly recommend

πριν από 1 έτος

Πόσα κατάφερες να κερδίσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου Jaro, έχω άλλα καλά νέα. Το καζίνο 20bet μόλις μου έστειλε άλλα 4k στον λογαριασμό μου Skrill. Συνολικά έχω ήδη λάβει 18 χιλιάδες από το καζίνο 20bet αυτές τις μέρες. Έχω ακόμα περισσότερα από 7 χιλιάδες στον λογαριασμό μου στο καζίνο της 20bet, αφού συνέχισα να παίζω και να κερδίζω χρήματα στο ίδιο καζίνο. Είμαι ειλικρινά πολύ ευγνώμων στην ομάδα του καζίνο GURU που με βοήθησε τόσο πολύ σε αυτό το πολύ λεπτό ζήτημα. Προς το παρόν, αποχαιρετώ και φυσικά, θα συνεχίσω να ενημερώνω τη διαδικασία των αναλήψεών μου από το καζίνο 20bet μέχρι να αποσύρω ολόκληρο το ποσό άνω των 25 χιλιάδων από το καζίνο. Στη συνέχεια, θα αλλάξω την αρνητική μου κριτική για το καζίνο 20bet, καθώς χάρη σε εσάς ανταποκρίνονται θετικά στην καταγγελία που στάλθηκε στο καζίνο GURU. Καλή Πέμπτη και ευχές σε όλους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, it's perfect that every time you come you have a good report and you get another part of your money. I'm glad we could all help and it all came to a happy ending - well, not quite yet, but it's getting closer to it when you get all money. 

Anyway, be sure to keep us updated on further progress and hopefully you will have everything in your account as soon as possible. 

As for the user review, I'll be looking forward to it and will be curious to see it. Have a nice Friday as well. 😊

πριν από 1 έτος

and I've been playing 20bet for a year, I'm very happy with fast deposits and withdrawals, lots of live broadcasts.

and best of all, a lot of bonuses and very good contact with the vip manager.

I would highly recommend

πριν από 1 έτος

Hi, good to see positive reactions on the forum towards the casino, because it's not that common. 

Can I ask you how long did it take you to make your withdrawal when you say it was quick ? 

Additionally, do you often play with bonuses ? 🙂

suzanadiniz44
πριν από 1 έτος

και είναι αλήθεια έμεινα χωρίς 3510,00 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
Ppxppxppx
πριν από 1 έτος

Hm, you already replied to a year old post. But I'm still sorry that your situation couldn't be resolved and the casino didn't respond to your complaint. It's a great pity, because lately there are some players who, as you can see, are getting their money. 

Obviously, this casino is not for you anymore. Are you playing somewhere else where you don't have similar problems ? 

πριν από 9 μήνες

Καλημέρα σε όλους.


Έχω μια περίπτωση στοιχήματος 20, με το να μην μπορώ να κάνω ανάληψη. Βλέπω ότι είναι κάτι που συμβαίνει συνήθως σε πολλούς από εμάς που δοκιμάζουμε αυτό το στοιχηματικό οίκο.

Συνοπτικά: Έκανα κατάθεση με πιστωτική κάρτα VISA, αργότερα ήθελα να κάνω ανάληψη και δεν είναι ενεργή πιστωτική κάρτα VISA, μόνο MASTERCARD. Αργότερα έκανα κατάθεση με MASTERCARD, δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη γιατί δεν είχα βάλει στοιχήματα με αυτή την κατάθεση, συνέχισα να κάνω, προσπάθησα ξανά και δυστυχώς απορρίφθηκε αμέσως.

Η απάντηση της Bet20 ήταν: δοκιμάστε μια άλλη μέθοδο, δεν δίνουν περαιτέρω συμβουλές για το ποιες μέθοδοι είναι συμβατές ή μπορούν να επιλεγούν.

Αυτή τη στιγμή έχω δοκιμάσει με κρυπτονόμισμα, αλλά έχω και προβλήματα, αφού έστειλα την κατάθεση, την παίρνω από Bitcoin αλλά δεν φτάνει στον λογαριασμό μου στο 20 Bet.


Αυτή είναι μια περίληψη, έχω περάσει μέρες προσπαθώντας να το λύσω μαζί τους, αλλά δεν μου δίνουν ιδιαίτερη ανταπόκριση, απλώς δοκίμασα άλλες μεθόδους χωρίς να προσπαθήσω να εξατομικεύσω ή να με βοηθήσω.

Είναι αρκετά απογοητευτικό.


Μπορείτε να με βοηθήσετε εδώ με οποιονδήποτε τρόπο;

Αυτόματη μετάφραση:
uchihafer
πριν από 9 μήνες

Hello, according to what you describe, I see that you have a problem with the withdrawal. I wanted to ask you if the casino gave you an alternative or a way to withdraw if you can't do it with the same method you used to deposit, but I see that you didn't get to a solution. 

However, if the casino is unable to help you with your withdrawal, then I would recommend lodging a complaint here on this link. I would like to add that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue, so you may have to be patient for a while. 

Do you think it's worth it ? 

1...7 8 910
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα