ΦόρουμΚαζίνο20Bet Casino - γενική συζήτηση

20Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από Justo
|
33320 προβολές 180 απαντήσεις |
|
1...7 8 910
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από trik Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
Jaro
πριν από 1 έτος

Γεια σου Jaro, έχω άλλα καλά νέα. Το καζίνο 20bet μόλις μου έστειλε άλλα 4k στον λογαριασμό μου Skrill. Συνολικά έχω ήδη λάβει 18 χιλιάδες από το καζίνο 20bet αυτές τις μέρες. Έχω ακόμα περισσότερα από 7 χιλιάδες στον λογαριασμό μου στο καζίνο της 20bet, αφού συνέχισα να παίζω και να κερδίζω χρήματα στο ίδιο καζίνο. Είμαι ειλικρινά πολύ ευγνώμων στην ομάδα του καζίνο GURU που με βοήθησε τόσο πολύ σε αυτό το πολύ λεπτό ζήτημα. Προς το παρόν, αποχαιρετώ και φυσικά, θα συνεχίσω να ενημερώνω τη διαδικασία των αναλήψεών μου από το καζίνο 20bet μέχρι να αποσύρω ολόκληρο το ποσό άνω των 25 χιλιάδων από το καζίνο. Στη συνέχεια, θα αλλάξω την αρνητική μου κριτική για το καζίνο 20bet, καθώς χάρη σε εσάς ανταποκρίνονται θετικά στην καταγγελία που στάλθηκε στο καζίνο GURU. Καλή Πέμπτη και ευχές σε όλους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

and I've been playing 20bet for a year, I'm very happy with fast deposits and withdrawals, lots of live broadcasts.

and best of all, a lot of bonuses and very good contact with the vip manager.

I would highly recommend

πριν από 1 έτος
Δημοσίευση από trik Κρύφτηκε από Radka
Αιτία: Καταχρηστική γλώσσα
πριν από 1 έτος

Dear trik.

You are obviously deeply convinced you have not done anything wrong, thus, both the casino and Casino Guru harmed your rights, is that so?

On the contrary, you were proven wrong - by using your wife's payment option, you actually breached the terms and conditions significantly. Please be smart and learn from this mistake:

"Many casinos verify the players' identity documents only after they submit a withdrawal request. So you may have used a third-person payment card several times for depositing, but as soon as you requested a withdrawal, the casino asked you to pass KYC verification. When the casinos find out that you used funds that did not belong to you for depositing, they are eligible to close your account and forfeit all your winnings.

I regret that I am unable to offer further assistance. Although we can not resolve this case, please feel free to reach out to us if you encounter any problems with another casino in the future. Based on the reasons mentioned above, I must reject this complaint. Thank you for your understanding."

https://casino.guru/20bet-casino-player-s-account-and-winnings-have-been

Accusing the whole world around you gets you nowhere, I'd say.

Take this as a final warning, though. Any other post containing abusive language or offending anyone, including the casino, will result in an account ban.

πριν από 1 έτος

and I've been playing 20bet for a year, I'm very happy with fast deposits and withdrawals, lots of live broadcasts.

and best of all, a lot of bonuses and very good contact with the vip manager.

I would highly recommend

πριν από 1 έτος

Πόσα κατάφερες να κερδίσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου Jaro, έχω άλλα καλά νέα. Το καζίνο 20bet μόλις μου έστειλε άλλα 4k στον λογαριασμό μου Skrill. Συνολικά έχω ήδη λάβει 18 χιλιάδες από το καζίνο 20bet αυτές τις μέρες. Έχω ακόμα περισσότερα από 7 χιλιάδες στον λογαριασμό μου στο καζίνο της 20bet, αφού συνέχισα να παίζω και να κερδίζω χρήματα στο ίδιο καζίνο. Είμαι ειλικρινά πολύ ευγνώμων στην ομάδα του καζίνο GURU που με βοήθησε τόσο πολύ σε αυτό το πολύ λεπτό ζήτημα. Προς το παρόν, αποχαιρετώ και φυσικά, θα συνεχίσω να ενημερώνω τη διαδικασία των αναλήψεών μου από το καζίνο 20bet μέχρι να αποσύρω ολόκληρο το ποσό άνω των 25 χιλιάδων από το καζίνο. Στη συνέχεια, θα αλλάξω την αρνητική μου κριτική για το καζίνο 20bet, καθώς χάρη σε εσάς ανταποκρίνονται θετικά στην καταγγελία που στάλθηκε στο καζίνο GURU. Καλή Πέμπτη και ευχές σε όλους.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, it's perfect that every time you come you have a good report and you get another part of your money. I'm glad we could all help and it all came to a happy ending - well, not quite yet, but it's getting closer to it when you get all money. 

Anyway, be sure to keep us updated on further progress and hopefully you will have everything in your account as soon as possible. 

As for the user review, I'll be looking forward to it and will be curious to see it. Have a nice Friday as well. 😊

πριν από 1 έτος

and I've been playing 20bet for a year, I'm very happy with fast deposits and withdrawals, lots of live broadcasts.

and best of all, a lot of bonuses and very good contact with the vip manager.

I would highly recommend

πριν από 1 έτος

Hi, good to see positive reactions on the forum towards the casino, because it's not that common. 

Can I ask you how long did it take you to make your withdrawal when you say it was quick ? 

Additionally, do you often play with bonuses ? 🙂

suzanadiniz44
πριν από 1 έτος

και είναι αλήθεια έμεινα χωρίς 3510,00 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
Ppxppxppx
πριν από 1 έτος

Hm, you already replied to a year old post. But I'm still sorry that your situation couldn't be resolved and the casino didn't respond to your complaint. It's a great pity, because lately there are some players who, as you can see, are getting their money. 

Obviously, this casino is not for you anymore. Are you playing somewhere else where you don't have similar problems ? 

πριν από 11 μήνες

Καλημέρα σε όλους.


Έχω μια περίπτωση στοιχήματος 20, με το να μην μπορώ να κάνω ανάληψη. Βλέπω ότι είναι κάτι που συμβαίνει συνήθως σε πολλούς από εμάς που δοκιμάζουμε αυτό το στοιχηματικό οίκο.

Συνοπτικά: Έκανα κατάθεση με πιστωτική κάρτα VISA, αργότερα ήθελα να κάνω ανάληψη και δεν είναι ενεργή πιστωτική κάρτα VISA, μόνο MASTERCARD. Αργότερα έκανα κατάθεση με MASTERCARD, δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη γιατί δεν είχα βάλει στοιχήματα με αυτή την κατάθεση, συνέχισα να κάνω, προσπάθησα ξανά και δυστυχώς απορρίφθηκε αμέσως.

Η απάντηση της Bet20 ήταν: δοκιμάστε μια άλλη μέθοδο, δεν δίνουν περαιτέρω συμβουλές για το ποιες μέθοδοι είναι συμβατές ή μπορούν να επιλεγούν.

Αυτή τη στιγμή έχω δοκιμάσει με κρυπτονόμισμα, αλλά έχω και προβλήματα, αφού έστειλα την κατάθεση, την παίρνω από Bitcoin αλλά δεν φτάνει στον λογαριασμό μου στο 20 Bet.


Αυτή είναι μια περίληψη, έχω περάσει μέρες προσπαθώντας να το λύσω μαζί τους, αλλά δεν μου δίνουν ιδιαίτερη ανταπόκριση, απλώς δοκίμασα άλλες μεθόδους χωρίς να προσπαθήσω να εξατομικεύσω ή να με βοηθήσω.

Είναι αρκετά απογοητευτικό.


Μπορείτε να με βοηθήσετε εδώ με οποιονδήποτε τρόπο;

Αυτόματη μετάφραση:
uchihafer
πριν από 11 μήνες

Hello, according to what you describe, I see that you have a problem with the withdrawal. I wanted to ask you if the casino gave you an alternative or a way to withdraw if you can't do it with the same method you used to deposit, but I see that you didn't get to a solution. 

However, if the casino is unable to help you with your withdrawal, then I would recommend lodging a complaint here on this link. I would like to add that we give casinos 14 days to resolve the withdrawal issue, so you may have to be patient for a while. 

Do you think it's worth it ? 

πριν από 11 μήνες

Καλημέρα, ναι, μπορεί να ήσουν τυχερός, ήμουν άτυχος, ακόμα νόμιζα ότι με τη βοήθειά σου, θα πήγαινα να το πάρω, θα τους μιλήσω, θα στείλω email, τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 11 μήνες

Γεια σου Jaro.

Αυτή τη στιγμή έκανα ένα παράπονο στον σύνδεσμο που μοιραστήκατε μαζί μου. Περιμένω εδώ και μερικές εβδομάδες, δεν με πειράζει να περιμένω γνωρίζοντας ότι μπορεί να διορθωθεί, ευχαριστώ πολύ.


Θα περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Καλημέρα, ναι, μπορεί να ήσουν τυχερός, ήμουν άτυχος, ακόμα νόμιζα ότι με τη βοήθειά σου, θα πήγαινα να το πάρω, θα τους μιλήσω, θα στείλω email, τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Yes, I believe it is not pleasant, especially if the casino does not respond at all and the complaint is finally closed as no reaction. I suppose the most reasonable thing to do is not to play here if the casino doesn't even respond and doesn't even try to help. I'm sorry. 

πριν από 11 μήνες

Γεια σου Jaro.

Αυτή τη στιγμή έκανα ένα παράπονο στον σύνδεσμο που μοιραστήκατε μαζί μου. Περιμένω εδώ και μερικές εβδομάδες, δεν με πειράζει να περιμένω γνωρίζοντας ότι μπορεί να διορθωθεί, ευχαριστώ πολύ.


Θα περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I certainly don't want to promise that the case will be solved, but our team will do everything in their power to try to help you. I firmly believe that the casino will also be helpful and willing to deal with this problem. 

I wish you a fair resolution and I hope it turns out well. Keep us updated if you have any news. Good luck. ☘️

πριν από 10 μήνες

The site sometimes makes profits. But especially for depositing money and getting the bonus, the codes are invalid. You need to write Medaj and get it. Most importantly, Alexa is very helpful. Without him, I would have left the site. I left once, but he convinced me to come back. 20bet should take Alexa's good intentions as an example. He should also try to win

ridvankirhummet
πριν από 9 μήνες

Glad to hear you seem quite satisfied there. Just didn't get "who should also try to win"?

Share more, if you don't mind.

πριν από 9 μήνες

Γεια σας μπορεί κάποιος να με βοηθήσει; Έχω πρόβλημα να πληρώσω 14.000 ευρώ. Επαληθευμένα έγγραφα. Παρακαλώ βοηθήστε

Αυτόματη μετάφραση:
szyma98
πριν από 9 μήνες

Hi there!

You know, without further details, I'd say we can only ask questions at this point.

Luckily, the complaint has been approved, and is waiting for your update. So, if you don't mind, follow this link 👈 I, for instance, did not find out when exactly your withdrawal request was submitted.

Can you help me with that, please?

Something new from the casino during the weekend, perhaps?


πριν από 9 μήνες

Hello and please help, 20bet.com casino does not want to withdraw my money of €14,000. I've been waiting for 2 days now. I've never waited more than a few hours. I'm afraid I won't get this money.

1...7 8 910
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα