Γειά σου,
Δεν είμαι πεπεισμένος ότι κάποιος έχει προτείνει ότι ευθύνεστε για την ελλιπή διαδικασία επαλήθευσης. Ειδικά αν δεν έχουμε ιδέα πώς φαίνονται οι selfies που προσπαθήσατε να λάβετε έγκριση.
Το θέμα είναι ότι κανείς δεν μπορεί να περάσει αυτήν την επαλήθευση εκ μέρους σας, επομένως όσο καλύτερα προσπαθήσετε να συνεργαστείτε με αυτό το καζίνο, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να περάσετε το KYC τελικά.
Έτσι, θα έλεγα ότι η ιδέα που αναφέρατε στην καταγγελία
«Αλλά το τελευταίο email ήταν μια φωτογραφία με την οποία κρατούσα ταυτότητα και τηλέφωνο δίπλα στο πρόσωπό μου, τραβηγμένη με άλλη συσκευή.
και δεν λένε ότι αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που πρέπει να κάνω. οπότε σταμάτησα να κάνω αυτό που μου λένε να κάνω και ήρθα εδώ." δεν θα λύσει το πρόβλημα.
Ειλικρινά, δεν ξέρω τι περιπλέκει την επαλήθευση σας, αλλά γνωρίζω από πολλές εμπειρίες ότι η διακοπή της συνεργασίας είναι λάθος.
Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θα έκανα ό,τι μπορούσα για να περάσω την επαλήθευση, γιατί μια καταγγελία είναι μια χρονοβόρα διαδικασία. Μπορεί να είσαι πιο γρήγορος μόνος σου, αν προσπαθήσεις, ποιος ξέρει. 🤷♀️
Φυσικά, ελπίζω ότι το πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί προς ικανοποίησή σας.
Hello,
I'm not convinced anyone has suggested you are to blame for the incomplete verification procedure. Especially if we have no idea how the selfies you tried to get approved look.
The point is, that no one can pass this verification on your behalf, so the better you try to cooperate witht he casino, the higher the chance to pass the KYC eventually.
Thus, I would say that the idea you mentioned in the complaint
"but the last email was a photo about me holding ID and phone next to my face taken with another device.
and they dont say this is the last thing i should do. so i stopped doing what they tell me to do and came here." won't resolve the problem.
Frankly, I don't know what complicates your verification, but I know from many experiences that stopping cooperating is a mistake.
One way or another, I would do my best to pass the verification, because a complaint is a time-consuming consumming process. You may be quicker on your own, if you try, who knows. 🤷♀️
Naturally, I am hoping the problem can be fixed to your satisfaction.
Αυτόματη μετάφραση: