Γεια σου Radka,
Πράγματι προσπαθούσα να κλείσω τους 2 λογαριασμούς μου εδώ και πολύ καιρό (1xbet και Betandyou) και πάντα χωρίς αποτέλεσμα. Έχετε δίκιο, αν και, για πρώτη φορά σε σχεδόν 2 χρόνια, δεν ήθελα να μπλοκάρω τον λογαριασμό μου στο 1xbet, ζήτησα μόνο ένα όριο στις καταθέσεις μου και ξαφνικά μπλοκάρουν τον λογαριασμό μου. Δεν υπήρχε ενεργή κατάθεση, ευτυχώς, αλλά ακόμα κι αν υπήρχε, δεν θα μπορούσα να την αφαιρέσω, καθώς δεν μπορώ να συνδεθώ στον λογαριασμό μου λόγω του αποκλεισμού που δεν ζητήθηκε.
Εάν ζητήσω πολλές φορές να αποκλειστεί ο λογαριασμός μου ή να εφαρμοστούν όρια και προσκομίσω τεκμηρίωση, δεν θα πρέπει να μου επιτρέπεται να έχω τέτοια μέτρα στον λογαριασμό μου; Τα περισσότερα καζίνο που χρησιμοποιώ έχουν ένα ενσωματωμένο σύστημα που μου επιτρέπει να εφαρμόζω μέτρα στον λογαριασμό μου, αυτά όχι μόνο δεν έχουν ενσωματωμένα τέτοια μέτρα, αλλά δεν τα εφαρμόζουν κατόπιν αιτήματός μου.
Περιέργως, αυτό το θέμα είναι παρόμοιο με αυτό του άλλου καζίνο, ναι, αυτά είναι τα 2 καζίνο που χρησιμοποίησα, καθώς μοιράζονται ίσες διατάξεις και είναι πιθανότατα από την ίδια μητρική εταιρεία. Πέρασα καλά όταν δημιούργησα για πρώτη φορά τους λογαριασμούς, αλλά μετά τα προβλήματα άρχισαν να αυξάνονται και είδα και τα δύο αληθινά χρώματα του καζίνο. Ευτυχώς, δεν έχω χρησιμοποιήσει καθόλου το άλλο καζίνο, και αυτό πολύ λίγο, αλλά ακόμα και χωρίς να χρησιμοποιήσω πολύ, ήταν αρκετό για να συμβεί αυτό.
Θα επιδιώξω τις αποζημιώσεις στο άλλο καζίνο, και ίσως σε αυτό, αλλά αυτό δεν έχω τόσα πολλά στοιχεία σε σύγκριση με το άλλο καζίνο, και ξέρω στην πραγματικότητα, ότι η 1xbet δεν διευθετεί κανένα παράπονο, όπως έχουν οι Όροι χρήσης της δόλιες ρήτρες, υποστηρίζοντας ότι δεν φταίνε για κάποια από τα λάθη τους.
Hello Radka,
I indeed had been trying to close my 2 accounts for a long time ( 1xbet and Betandyou) and always to no avail. You are right, although, for the 1st time in almost 2 years, i did Not want to block my 1xbet account, i only asked for a limit of my deposits, and they suddenly block my account. There was no active deposit, thankfully, but even if there was, i wouldn't be able to take it out, as I am not able to log into my account due to the unprompted block.
If I request several times to have my account blocked or with limits applied, and I provide documentation, shouldn't I be allowed to have such measures in my account? Most casinos I use have a built in system to allow me to apply measures to my account, these ones, not only they do not have such measures built in, they do not apply them at my request.
Curiously, this matter is similar to the one from the other casino yes, these are the 2 casinos I used, as they share equal layouts and are most likely from the same Mother corporation. I had a decent time when I first created the accounts, but then the problems started rising and I saw both casino true colors. Luckily, I haven't been using the other casino at all, and this one very little, but even without using much, it was enough for this to happen.
I will pursue the reimburstments on the other casino, and maybe this one, but this one I don't have that many evidence compared to the other casino, and I know for a fact, 1xbet does not settle any complaints, as their ToS have fraudulent clauses, claiming they are not to blame for some of their mistakes.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: