ΦόρουμΚαζίνο1Red Casino - γενική συζήτηση

1Red Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από caiods20221
|
8508 προβολές 68 απαντήσεις |
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Casualgambling782
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, I see that your complaint has also moved to the next stage and Mirka will now contact the casino to explain what is going on. 

There is not much you can do in this situation as you don't have a clear reason why this is happening and you keep getting the same answer. 

Is this your first withdrawal or have you had any successes before ? 

πριν από 2 εβδομάδες

The messages I have gotten differ from being forwarded to the senior manager, additional security checks, additional review due substantial amount, and a whole variety of reasons but I’m none the wiser unfortunately after more then 2 weeks and 70+ emails back and forth.


Also, no past withdrawals done by me.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Casualgambling782
πριν από 2 εβδομάδες

Σας εύχομαι μια υπέροχη βραδιά από τις ακτές της Βαλτικής... Κάπως έτσι μου ακούγεται οικείο όλο αυτό, έχω ακόμα πάνω από 1000€ στο ρολόι στο 1Red... Ακριβώς οι ίδιες δικαιολογίες!!! Δεν υπάρχει καν λόγος για τον οποίο οι φωτογραφίες και τα έγγραφα απέτυχαν στην υποτιθέμενη επαλήθευση... Είναι απλά περίεργο που τώρα μπόρεσα να επαληθεύσω τον εαυτό μου σε 2 άλλες αίθουσες παιχνιδιών με αυτές ακριβώς τις φωτογραφίες...

Αυτόματη μετάφραση:
utz641
πριν από 2 εβδομάδες

Strange enough, i got verified the 20th within 30 minutes.


altough im waiting for the 16th day today now for withdrawal.


totally unacceptable

πριν από 2 εβδομάδες

And cancel the pending withdrawal from my side, ofcouse, can be in any given time.

πριν από 2 εβδομάδες

Προσπάθησα να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου εκεί μόνο όταν ήθελα να κάνω ανάληψη... Υπήρχαν τουλάχιστον 2 εβδομάδες μεταξύ της κατάθεσής μου και της πρώτης προσπάθειας ανάληψης... Μετά ζήτησα βοήθεια από την υποστήριξη... Αλλά η μόνη απάντηση που πήρα ήταν ότι πρέπει να ανεβάσω περισσότερα έγγραφα και ότι η επεξεργασία θα διαρκούσε περίπου μία ώρα... Έσβησα όλα τα έγγραφα πολλές φορές και τα ανέβασα ξανά... Ταυτότητα εμπρός/πίσω, δίπλωμα οδήγησης εμπρός/πίσω, 4 ή 5 διαφορετικοί λογαριασμοί και το τραπεζικό αντίγραφο στο οποίο φαίνεται η κατάθεση... Πέρασαν χρόνια τώρα... Αλλά η τρέχουσα κατάσταση είναι ακόμα σε επεξεργασία (νομίζω ότι το ρολόι σταμάτησε εκεί που διαβάζεται η 1 ώρα)... Κατά τη γνώμη μου, η υποστήριξη γίνεται επίσης από bots...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

I recognize myself in what you say.

Too bad it has to be this way. The site itself looks promising and actually offers everything I am looking for. Unfortunately, because of the way they treat customers and not paying out credits, I do not recommend anyone to play here. I have been around for a while and am well aware of possible reasons why 1Red would not pay out, this is not an issue for me. This is simply an amount honestly won with my own money and it does not suit them to treat me in this way.

πριν από 2 εβδομάδες

The messages I have gotten differ from being forwarded to the senior manager, additional security checks, additional review due substantial amount, and a whole variety of reasons but I’m none the wiser unfortunately after more then 2 weeks and 70+ emails back and forth.


Also, no past withdrawals done by me.

πριν από 2 εβδομάδες

Your frustration is really understandable here, but hopefully your complaint will move forward soon and we'll find out what is really going on.

Surely not a good start at this casino, right?

πριν από 2 εβδομάδες

Σας εύχομαι μια υπέροχη βραδιά από τις ακτές της Βαλτικής... Κάπως έτσι μου ακούγεται οικείο όλο αυτό, έχω ακόμα πάνω από 1000€ στο ρολόι στο 1Red... Ακριβώς οι ίδιες δικαιολογίες!!! Δεν υπάρχει καν λόγος για τον οποίο οι φωτογραφίες και τα έγγραφα απέτυχαν στην υποτιθέμενη επαλήθευση... Είναι απλά περίεργο που τώρα μπόρεσα να επαληθεύσω τον εαυτό μου σε 2 άλλες αίθουσες παιχνιδιών με αυτές ακριβώς τις φωτογραφίες...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Sorry you have to go through all this as well.

Have you checked if the documents you provided were in the right format and quality, though? This is often a reason why the casino doesn't accept them, to tell you the truth.

How long are you waiting for the verification process to be done?

If you need help from our complaint team, just let us know and we will look into your case, for sure.

Δημοσίευση από Casualgambling782 διαγράφηκε
πριν από 2 εβδομάδες

Hi Romi,


I posted my reply in my complaint thread. I was not sure if this was the right space.


Long story short, they aknowledge their failures and notice that no breach or mistake was done on my end of their policy.


Maintaining a bit skeptical after about 100 e-mails back and forth with them…

Casualgambling782
πριν από 1 εβδομάδα

Hey, I posted my reply here.

Let's just keep this conversation in one thread, please. I'll let you choose which one would be better for you, ok? 😉

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα