ΦόρουμΓενική συζήτησηΠρόβλημα μικροσκοπίας, ποιος μπορεί να βοηθήσει;

Πρόβλημα μικροσκοπίας, ποιος μπορεί να βοηθήσει; (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από Sowieso
|
7283 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
Biker
πριν από 11 μήνες

I cant remember, if it's the initial registration verfication then I think you have to wait until your documents are approved.

πριν από 11 μήνες

Γειά σου,

Αφού το σφάλμα ήταν με το μέρος μου επειδή έλειπε η απαραίτητη εφαρμογή, η εγγραφή λειτούργησε εντελώς ομαλά. Μπορείτε σίγουρα να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό μόνο μετά από επαλήθευση, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

I noticed that you already got an answer from an experienced player in this field so I hope it helped you. Of course, I think that if you have any questions, you can always contact the support that was suggested to you. Anyway, I'm glad when players try to help and advise each other. It reminds me that the world is still a good place. 🙂

πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ όλους εδώ για τις γρήγορες απαντήσεις.

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 11 μήνες

You're welcome, when you manage to solve the whole problem let us know. 

πριν από 11 μήνες

Η επαλήθευση ολοκληρώθηκε επίσης και κράτησε μόνο λίγες ώρες. Τώρα πάμε σε νέες ακτές.

Γεια σας μαζί

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 11 μήνες

Το πρόβλημα λύθηκε, συμπεριλαμβανομένης της επαλήθευσης και όλα πήγαν με την ταχύτητα του φωτός🤗

Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 11 μήνες

Perfect, I'm glad everything went according to your ideas and it's solved. This is how support should work and help. I wish you the best of luck and success. ☘️😊

πριν από 4 μήνες

Δυστυχώς, εδώ και αρκετό καιρό αντιμετωπίζω προβλήματα με την κατάθεση χρημάτων σε ένα καζίνο με το MiFinity direct. Χρειάστηκε περισσότερο από μία ημέρα για να πιστωθούν τα χρήματα έξι φορές στη σειρά, με τη μεγαλύτερη να είναι τέσσερις ημέρες. Η δικαιολογία ήταν ότι υπήρχαν προβλήματα με τη μετάβαση από την άμεση τραπεζική μεταφορά σε MiFinity direct. Εντάξει, κατάλαβα. Τη δεύτερη φορά δεν πήρα καν σωστή απάντηση. Ο τρόπος που λειτουργεί το MiFinity είναι εξωφρενικός: καμία ζωντανή συνομιλία, οι απαντήσεις σε ερωτήσεις μέσω email μπορεί να διαρκέσουν έως και επτά ημέρες, αν λάβουν ακόμη και μία. Και χρεώνουν τέτοιες χρεώσεις για αυτό - πρέπει να πληρώσετε τέλη για τα πάντα, ακόμη και από ηλεκτρονικά κουπόνια MiFinity έως λογαριασμούς MiFinity. Για μένα, η καθυστέρηση μοιάζει να κρατούν σκόπιμα τα χρήματα για να δουλέψουν με αυτά. Προσωπικά, δεν θα χρησιμοποιώ πλέον το MiFinity και επειδή χρειάζομαι νομική προστασία μόνο για επαγγελματικούς λόγους, θα κινηθώ νομικά, παρόλο που ξέρω ότι θα είναι άσκοπο. Αλλά αυτές οι μηχανορραφίες, που φαίνονται εξαιρετικά αμφίβολες, πρέπει να έρθουν στο φως.

Το ΥΓ μπορεί να παράσχει βάσιμες αποδείξεις για όλους τους ισχυρισμούς που έχω κάνει. Είμαι στην ευχάριστη θέση να παρέχω μερικά από αυτά.

Αυτόματη μετάφραση:
Markalc
πριν από 4 μήνες

What a story!

No wonder you are not convinced you should stay as a loyal customer.

Thank you for posting this quite interesting overview here on the forum. If you wish to address other members regarding possible cooperation, feel free to use the reply button. Just find the post (across the forum; you're not limited just to this single thread) and hit "reply" or "quote." Perhaps it would be handy to also mention you are more than welcome to use the searchbar in order to filter posts or threads by using specific key words, "Mifinity," for instance. Use the magnifying glass icon in the right upper corner 😉

1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα