ΦόρουμΓενική συζήτησηΠρόβλημα μικροσκοπίας, ποιος μπορεί να βοηθήσει;

Πρόβλημα μικροσκοπίας, ποιος μπορεί να βοηθήσει;

πριν από 2 έτη από Sowieso
|
7269 προβολές 28 απαντήσεις |
|
1 2
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

Γεια σε όλους 🙂


Προσπάθησα να κάνω κατάθεση στο Omnislots μέσω Mifinity στις 4 Οκτωβρίου, φυσικά δεν μου βγήκε. Πρώτα στράφηκα στο Omnislots και μετά στο Mifinity. Μετά από πολλά email έλαβα την εξής απάντηση:


Στις 10/08/22, 16:36, "Jennifer (MiFinity Client Services)" έγραψε:

Το αίτημά σας έχει ενημερωθεί. Για να προσθέσετε επιπλέον σχόλια, απαντήστε σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.


Τζένιφερ (MiFinity)

8 Οκτωβρίου 2022, 15:36 BST

Αγάπη .....,

Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας. Λάβετε υπόψη ότι μετά την επαλήθευση του λογαριασμού σας, ενδέχεται να διαπιστώσουμε ότι η συναλλαγή σας έχει αντιστραφεί.

Τα χρήματα θα πιστωθούν στον λογαριασμό σας εντός 3/5 εργάσιμων ημερών.


Οι 3 με 5 εργάσιμες τελείωσαν και δεν έχω ακόμα τα λεφτά μου. Μετά από περαιτέρω email από την πλευρά μου, έλαβα την απάντηση από έναν Chester, η υπόθεση εξετάζεται. Για να χειροτερέψω τα πράγματα, ξαφνικά δεν μπορώ πλέον να συνδεθώ στο Mifinity, θα πρέπει να γράψω για υποστήριξη και μετά να περιμένω άλλα 100 χρόνια για μια ανίκανη απάντηση, φυσικά.


Επειδή δεν είμαι τόσο ανόητος, έκανα κάποια έρευνα και ανακάλυψα ότι μπορείτε να παραπονεθείτε για το MFSA, το οποίο λέγεται arbriter οικονομικές υπηρεσίες. Ένα παράπονο στο site κοστίζει 25€ αλλά δεν θέλω να το κάνω στον εαυτό μου.


Υπάρχουν άλλες επιλογές; Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία και μπορεί να μου δώσει συμβουλές;

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 2 έτη

Hello,

sadly, this is the first time I'm hearing of such an issue with Mifinity.

If you trying to log into your account now, can you see any warning or explanation, please? Sadly I can't think off anything useful at the moment 🤔.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

Γεια σου Radka,


Ναι, πληρώνω εδώ και χρόνια μέσω Mifinity, είναι η πρώτη φορά που αντιμετωπίζω αυτό το πρόβλημα.

Κατά τη σύνδεση, λαμβάνω ένα μήνυμα ότι η σύνδεση απέτυχε και πρέπει να επικοινωνήσω με τη διεύθυνση email υποστήριξης. Δεν θα δημοσιεύσω άλλο εκεί γιατί δεν έχω λάβει απάντηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 2 έτη

Hello Sowieso,

I guess this is exactly the case for their support to step in. I only hope that you will get some answers or a solution very soon. 🤞

Kindly let us know how it goes, I'll be here.

πριν από 2 έτη

Μπορώ επιτέλους να συνδεθώ ξανά στο λογαριασμό μου μετά από χίλια email 😑 μάλλον επειδή άλλαξα τον αριθμό του κινητού μου και το παλιό ήταν ακόμα αποθηκευμένο εκεί 🤦🏻‍♀️ και ακόμα δεν έχω τα χρήματά μου, με αποβάλλουν είπα ναι, θα το είχαν μεταφέρει, δεν υπήρχαν τραπεζικά στοιχεία από εμένα στον λογαριασμό, δεν αποθήκευσα ποτέ τα τραπεζικά μου στοιχεία γιατί δεν τα χρειαζόμουν, τώρα πρέπει να αφήσεις τον εαυτό σου να πει ψέματα 😒 Δεν ξέρω τι να κάνει πια είτε. Αυτό είναι κλοπή. Μπορώ μόνο να συμβουλεύσω όλους να είναι πολύ προσεκτικοί με το Mifinity εάν υπάρχει πρόβλημα με μια συναλλαγή, δεν θα ξαναδείτε τα χρήματα!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Sowieso
πριν από 2 έτη

Hello,

I'm sorry to hear this 🙁

Anyway, I thought that pairing your banking information is necessary to be able to use the funds and make transactions, well I was wrong it seems.

πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός μου στο mifinify είναι ανενεργός, πώς μπορώ να τον ενεργοποιήσω;

Αυτόματη μετάφραση:
Tatiana848T
πριν από 1 έτος

Hello,

I answered you here, but it seems this post provides different information. Please post a screenshot.

Can you at least access your account? Usually, the account is reactivated by depositing money in it or transferring money out. At least it works for PayPal... I could not find detailed info for MiFinity, though.



πριν από 1 έτος

Hello,

I answered you here, but it seems this post provides different information. Please post a screenshot.

Can you at least access your account? Usually, the account is reactivated by depositing money in it or transferring money out. At least it works for PayPal... I could not find detailed info for MiFinity, though.



πριν από 1 έτος

Οπότε τι κάνω ο κωδικός περιορίζεται σε αυτό. Τα λέει μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Γεια σε όλους,

Σήμερα μπήκα στο Mifinity. Αφού υπέβαλα όλα τα προσωπικά μου στοιχεία σύνδεσης και έλαβα έναν κωδικό επαλήθευσης στο smartphone μου, δεν ήξερα τι να κάνω. Τώρα το ερώτημα είναι, πού πρέπει να εισαγάγετε τον κωδικό σύνδεσης αφού σας ζητηθεί; Δεν μπορώ να βρω μάσκα εισαγωγής πουθενά όπου μπορείτε να το κάνετε. Ή υπάρχει κάποιο λάθος εδώ ή είμαι απλά αφελής. Μπορεί κανείς να με βοηθήσει περαιτέρω;

θα ήμουν πολύ ευγνώμων

Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 11 μήνες

Hi did you try to ask the support in this situation ? I think they should be able to guide you on what to do and what not to do, or where to enter this code. Of course, I would be happy if players could help you if they have encountered a similar situation. 

Anyway, will you check with support ? 

πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ για την απάντηση, θα το δοκιμάσω👍

Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 11 μήνες

Perfect, then let us know if they helped you and how you solved it if it was successful. It might be useful for other players as well. 🙂

πριν από 11 μήνες

Ναι φυσικά!

Πρότεινα στη Mifinity να διαγράψω τον λογαριασμό μου για νέα εγγραφή. Για να δούμε αν θα εμπλακεί το Mifinity.

Τώρα περιμένω απάντηση από αυτούς και θα επικοινωνήσω μαζί σας.

Τα λέμε τότε

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 11 μήνες

Contact support at clientservices@mifinty.com and they will help you. They don't work weekends but normally answer an enquiry in 24hrs. I always found them to be more than helpful and my account runs really smoothly.

πριν από 11 μήνες

Ευχαριστώ, τους έχω ήδη γράψει και περιμένω απάντηση.


Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 11 μήνες

Good luck with that! We're waiting breathlessly 🙂

πριν από 11 μήνες

Και εγώ!

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Biker
πριν από 11 μήνες

Since we have learned that they probably won't write off over the weekend, I hope that it will be as soon as possible in these next few days and everything will be sorted out. Good luck. ☘️

πριν από 11 μήνες

Γειά σου,

Αφού το σφάλμα ήταν με το μέρος μου επειδή έλειπε η απαραίτητη εφαρμογή, η εγγραφή λειτούργησε εντελώς ομαλά. Μπορείτε σίγουρα να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό μόνο μετά από επαλήθευση, σωστά;

Αυτόματη μετάφραση:
1 2

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα