VulkanVegas ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΤΗ (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από DjDero
|
15362 προβολές 61 απαντήσεις |
|
1 2 34
πριν από 1 έτος

Ούτε καν εκπλήσσομαι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, any negative experiences with Vulkan Vegas?

Care to share more details?

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, ευχαριστώ γκουρού του καζίνο, έχουν ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό μου πριν από λίγο, η ανάληψη των 1100 ARS λείπει μόλις φτάσει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

more and more stories like this, it's hard to find a fair and good online casino

acunaramon52
πριν από 1 έτος

VulkanVegas usually doesn't respond here, but they react to every complaint submitted by players on our website so you can always use that option. Anyway, when the withdrawal takes less than 2 weeks, there's no reason to submit the complaint. Yes, 2 weeks are quite a lot, but our experience is that players always get paid in VulkanVegas (if they don't break some serious Terms and Conditions).

Leonmed
πριν από 1 έτος

That's why CasinoGuru is here. I can't imagine choosing a casino where you deposit just based on the website design or welcome bonuses. We have over 4500 casinos in our database, many of them are extremely bad so there's always quite a high chance that you would end up playing in a really bad casino.

Then there are casinos that are safe and fair, but the withdrawals can take more time than the player is used to. In that case, I always advise to wait patiently for the payment and then you can always decide if you want to carry on playing there or if you prefer to try another place for gambling.


Daniel
πριν από 1 έτος

Ξέρω ότι το vulkan Vegas απαντά εδώ μόνο μερικές φορές, έστειλα μόνο το παράπονο γιατί μου φάνηκε περίεργο ότι κατά την κατάθεση διαρκεί δευτερόλεπτα και όταν η ανάληψη καθυστερεί ημέρες ή και εβδομάδες, αλλά όταν στέλνω το παράπονο ότι η ανάληψη μου δεν έφτασε, βλέπω ότι το vulkan Vegas κοιτάζει τα σχόλια Αν και δεν σχολίασα επειδή έχω ήδη επαληθευτεί ο λογαριασμός σε μια μέρα, περιμένω μόνο την πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

Well, Vulkan Vegas is addressing complaints submitted through our resolution center, which fits, but you have not submitted any. 🙂 On the forum though, you won't most likely get any direct answer from the casino.

I do not fully understand the withdrawal issue, but I would suggest contacting support for more details. It never hurts, I guess.



Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, λοιπόν, θα συνεχίσω να περιμένω την πληρωμή, έστειλα ήδη το email χθες αλλά δεν μου απάντησαν, έλαβα μόνο ένα email για να καταθέσω 4000 ARS σε αντάλλαγμα για δωρεάν περιστροφές.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.

I don't want to refer to today but back then may have changed.

Alinabermund
πριν από 1 έτος

Γεια σου φίλε μου έτυχε να κάνω ανάληψη 1100 ARS, πρώτα είπα στον εαυτό μου ότι 24 ώρες dps για επαλήθευση του λογαριασμού και πέρασαν 4 μέρες και τώρα λέει ότι πρέπει να περιμένω έως και 5 εργάσιμες μέρες για astropay αλλά στους όρους και τις προϋποθέσεις λέει ότι εάν κάποιος επαληθευτεί, δεν μπορεί να πάρει περισσότερες από 2 ημέρες, επομένως εν μέρει έσπασαν τους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά λένε ότι έχουν ήδη εγκρίνει την πληρωμή μου, είναι ακόμα με το εξωτερικό πάροχος πληρωμών, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ανάληψη θα φτάσει στον λογαριασμό μου στο astropay .

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

Like I said, I can't talk about the current procedure. They may have improved too. I wish you that your payment arrives. In my time, as mentioned, it was different and my lawyer also had 300 other cases in which fraud was reported according to the information from my lawyer. So from my point of view not a trustworthy casino. (But its Important to see the differnce, whats the actually Status of the Lawsuits and what the do i didnt Know) My case went to court and Vulkan Vegas was ordered to pay out the money. (And the word of the Jugde was to beginn: Let's negotiate this quickly with our permanent guests


Also that words i have in my head and what the judge Said means for me there many Victims

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.

I don't want to refer to today but back then may have changed.

πριν από 1 έτος

Hello,

not happy to hear about such an approach.

To ensure that players will be safe, we encourage every player that feels something was/is wrong, to submit a complaint. This is a chance to help players and also change the casinos' ratings if necessary.

Am I assuming correctly that the casino voided your winnings due to a technical error, but the game provider provided a statement saying there was actually no error on their side, right?


πριν από 1 έτος

Γεια σας, λοιπόν, θα συνεχίσω να περιμένω την πληρωμή, έστειλα ήδη το email χθες αλλά δεν μου απάντησαν, έλαβα μόνο ένα email για να καταθέσω 4000 ARS σε αντάλλαγμα για δωρεάν περιστροφές.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I feel that your account is not yet fully verified. Just to make sure, have you received any confirmation saying that the account has been verified, please?

Radka
πριν από 1 έτος

Έχω επαληθευτεί εδώ και μέρες και δεν έχει έρθει ακόμα η πληρωμή, θα περιμένω μέχρι την επόμενη εβδομάδα γιατί νομίζω ότι δεν πληρώνει τα Σαββατοκύριακα, αν και είδα ότι αργότερα ζητάει περισσότερες πληροφορίες για να μην πληρώσει, ακόμα κι έτσι , Θα περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

Hello,

So you got some confirmation, ok. I guess that waiting is an option, but I would keep an eye on the withdrawal's status and ask the casino about it occasionally.

Let me know how it goes 🤞

πριν από 1 έτος

Πάντα μου δίνουν μια δικαιολογία ότι είναι στον πάροχο πληρωμών και πλένουν τα χέρια τους, η απάτη του vulkan Vegas υποτίθεται ότι αν έχω τον επαληθευμένο λογαριασμό θα χρειαστούν μόνο 2 ημέρες, δεν θα επιστρέψω σε αυτό το καζίνο, ευχαριστώ που με βοήθησες το ίδιο.

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

I tough that much. Actually, if the problem is on the payment provider's side, the casino can't do anything about that. This is usually a 3rd party company, and the casino simply has to wait for an update from the company to pass that on to you. As far as I can remember in such situations the casinos try to find another payment option to pay out the winnings. Are there any alternatives available to you?



Radka
πριν από 1 έτος

Δεν μου έχουν πει την εναλλακτική επιλογή πληρωμής, μόνο ότι πρέπει να συνεχίσω να περιμένω...!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, προσπαθούν να σε αποβάλουν για πάντα.. μου πήγε πιο γρήγορα αφού τους είπα ότι θα κάνω δημόσια καταγγελία εδώ.. όλα πήγαν πολύ γρήγορα μετά.. πριν από αυτό έκανα μόνο δικαιολογίες.. κενές υποσχέσεις. .. αναβάλετε.. με την ελπίδα ότι θα σπαταλήσετε αυτά τα χρήματα εγκαίρως.


Να είστε επίμονοι!

Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου φίλε

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα