Γεια σας, ευχαριστώ γκουρού του καζίνο, έχουν ήδη επαληθεύσει τον λογαριασμό μου πριν από λίγο, η ανάληψη των 1100 ARS λείπει μόλις φτάσει.
Hello, thanks casino guru, they already verified my account a while ago, my withdrawal of 1100 ARS is missing as soon as it arrives.
Hola, gracias casino gurú ya me verificaron la cuenta hace un rato,falta mi retiro de 1100 ARS nomás que me llegue.
Όλο και περισσότερες ιστορίες σαν αυτή, είναι δύσκολο να βρεις ένα δίκαιο και καλό διαδικτυακό καζίνο
more and more stories like this, it's hard to find a fair and good online casino
Η VulkanVegas συνήθως δεν απαντά εδώ, αλλά αντιδρά σε κάθε παράπονο που υποβάλλεται από παίκτες στον ιστότοπό μας, ώστε να μπορείτε πάντα να χρησιμοποιείτε αυτήν την επιλογή. Τέλος πάντων, όταν η απόσυρση διαρκεί λιγότερο από 2 εβδομάδες, δεν υπάρχει λόγος να υποβάλετε το παράπονο. Ναι, 2 εβδομάδες είναι πάρα πολλές, αλλά η εμπειρία μας είναι ότι οι παίκτες πληρώνονται πάντα στο VulkanVegas (αν δεν παραβιάζουν κάποιους σοβαρούς Όρους και Προϋποθέσεις).
VulkanVegas usually doesn't respond here, but they react to every complaint submitted by players on our website so you can always use that option. Anyway, when the withdrawal takes less than 2 weeks, there's no reason to submit the complaint. Yes, 2 weeks are quite a lot, but our experience is that players always get paid in VulkanVegas (if they don't break some serious Terms and Conditions).
Γι' αυτό το CasinoGuru είναι εδώ. Δεν μπορώ να φανταστώ να επιλέξω ένα καζίνο στο οποίο καταθέτετε μόνο με βάση τον σχεδιασμό του ιστότοπου ή τα μπόνους καλωσορίσματος. Έχουμε πάνω από 4500 καζίνο στη βάση δεδομένων μας, πολλά από αυτά είναι εξαιρετικά κακά, επομένως υπάρχει πάντα πολύ μεγάλη πιθανότητα να καταλήξετε να παίζετε σε ένα πολύ κακό καζίνο.
Στη συνέχεια, υπάρχουν καζίνο που είναι ασφαλή και δίκαια, αλλά οι αναλήψεις μπορεί να χρειαστούν περισσότερο χρόνο από ό,τι έχει συνηθίσει ο παίκτης. Σε αυτήν την περίπτωση, σας συμβουλεύω πάντα να περιμένετε υπομονετικά για την πληρωμή και μετά μπορείτε πάντα να αποφασίσετε εάν θέλετε να συνεχίσετε να παίζετε εκεί ή εάν προτιμάτε να δοκιμάσετε άλλο μέρος για τζόγο.
That's why CasinoGuru is here. I can't imagine choosing a casino where you deposit just based on the website design or welcome bonuses. We have over 4500 casinos in our database, many of them are extremely bad so there's always quite a high chance that you would end up playing in a really bad casino.
Then there are casinos that are safe and fair, but the withdrawals can take more time than the player is used to. In that case, I always advise to wait patiently for the payment and then you can always decide if you want to carry on playing there or if you prefer to try another place for gambling.
Ξέρω ότι το vulkan Vegas απαντά εδώ μόνο μερικές φορές, έστειλα μόνο το παράπονο γιατί μου φάνηκε περίεργο ότι κατά την κατάθεση διαρκεί δευτερόλεπτα και όταν η ανάληψη καθυστερεί ημέρες ή και εβδομάδες, αλλά όταν στέλνω το παράπονο ότι η ανάληψη μου δεν έφτασε, βλέπω ότι το vulkan Vegas κοιτάζει τα σχόλια Αν και δεν σχολίασα επειδή έχω ήδη επαληθευτεί ο λογαριασμός σε μια μέρα, περιμένω μόνο την πληρωμή.
I know that vulkan Vegas only responds here sometimes, I only sent the complaint because it seemed strange to me that when depositing it takes seconds and when withdrawing days or even weeks late, but when I send the complaint that my withdrawal did not arrive I see that vulkan Vegas looks at the comments Although I did not comment because I already have the account verified in one day, I only wait for the payment.
Se que vulkan Vegas solo responde aveces aca,solo envié la queja porque me pareció raro que al depósitar sea en segundos y al retirar tarde días o incluso semanas,pero al enviar la queja de que no llego mi retiro veo que vulkan Vegas mira los comentarios aunque no comenté porque ya tengo la cuenta verificada en un día solo espero el pago.
Λοιπόν, η Vulkan Vegas διεκπεραιώνει παράπονα που υποβλήθηκαν μέσω του κέντρου επίλυσής μας , το οποίο ταιριάζει, αλλά δεν έχετε υποβάλει κανένα. 🙂 Ωστόσο, στο φόρουμ, πιθανότατα δεν θα λάβετε καμία άμεση απάντηση από το καζίνο.
Δεν κατανοώ πλήρως το ζήτημα της απόσυρσης, αλλά θα πρότεινα να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη για περισσότερες λεπτομέρειες. Δεν πονάει ποτέ, υποθέτω.
Well, Vulkan Vegas is addressing complaints submitted through our resolution center, which fits, but you have not submitted any. 🙂 On the forum though, you won't most likely get any direct answer from the casino.
I do not fully understand the withdrawal issue, but I would suggest contacting support for more details. It never hurts, I guess.
Γεια σας, λοιπόν, θα συνεχίσω να περιμένω την πληρωμή, έστειλα ήδη το email χθες αλλά δεν μου απάντησαν, έλαβα μόνο ένα email για να καταθέσω 4000 ARS σε αντάλλαγμα για δωρεάν περιστροφές.
Hello, well I'm going to continue waiting for the payment, I already sent the email yesterday but they didn't answer me, I only received an email to deposit 4000 ARS in exchange for free spins.
Hola,bueno voy a seguir esperando el pago,ya envié al correo ayer pero no me respondieron solo me llega correo para depositar 4000 ARS a cambio de tiradas gratis.
Η εμπειρία μου είναι λίγο πίσω, ο Vulkan Vegas είναι ο καλύτερος σου φίλος όταν χάνεις. Αν είσαι τυχερός και κερδίσεις ψηλότερα, υπάρχουν μόνο προβλήματα. (Επινόηση υποτιθέμενων λαθών παικτών) Αλλά όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί δεν είναι αληθινοί. Αφού κέρδισα πάνω από 14.000 €, η πληρωμή απορρίφθηκε και επικοινώνησα με έναν δικηγόρο εκείνη τη στιγμή. Επικοινώνησε με τον κατασκευαστή του παιχνιδιού, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι δεν υπήρχαν σφάλματα παιχνιδιού.
Δεν θέλω να αναφερθώ στο σήμερα, αλλά τότε μπορεί να άλλαξε.
My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.
I don't want to refer to today but back then may have changed.
Γεια σου φίλε μου έτυχε να κάνω ανάληψη 1100 ARS, πρώτα είπα στον εαυτό μου ότι 24 ώρες dps για επαλήθευση του λογαριασμού και πέρασαν 4 μέρες και τώρα λέει ότι πρέπει να περιμένω έως και 5 εργάσιμες μέρες για astropay αλλά στους όρους και τις προϋποθέσεις λέει ότι εάν κάποιος επαληθευτεί, δεν μπορεί να πάρει περισσότερες από 2 ημέρες, επομένως εν μέρει έσπασαν τους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά λένε ότι έχουν ήδη εγκρίνει την πληρωμή μου, είναι ακόμα με το εξωτερικό πάροχος πληρωμών, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η ανάληψη θα φτάσει στον λογαριασμό μου στο astropay .
Hello, friend, it happened to me that I made a withdrawal of 1100 ARS, first I told myself that 24 hours dps to verify the account and 4 days have passed and now it says that I have to wait up to 5 business days for astropay but in the terms and conditions it says that If one is verified, it cannot take more than 2 days, so in part they broke with the terms and conditions, but they say that they have already approved my payment, it is still with the external payment provider, I still trust that the withdrawal will reach my astropay account .
Hola,amigo ami me pasa que hice un retiro de 1100 ARS primero me dije que 24 hs dps que verifique la cuenta y ya pasaron 4 días y ahora dice que tengo que esperar hasta 5 días hábiles por astropay pero en los términos y condiciones dice que si uno está verificado no puede tardar más de 2 días,así que en parte rompieron con los términos y condiciones,pero dicen que ellos ya aprobaron mi pago está todavía con el proveedor de pagos externo todavía confío que me llegue el retiro ami cuenta de astropay.
Όπως είπα, δεν μπορώ να μιλήσω για την τρέχουσα διαδικασία. Μπορεί επίσης να βελτιώθηκαν. Σας εύχομαι να φτάσει η πληρωμή σας. Στην εποχή μου, όπως αναφέρθηκε, ήταν διαφορετικά και ο δικηγόρος μου είχε και άλλες 300 υποθέσεις στις οποίες αναφέρθηκε απάτη σύμφωνα με τα στοιχεία του δικηγόρου μου. Άρα από την άποψή μου δεν είναι ένα αξιόπιστο καζίνο. (Αλλά είναι σημαντικό να δούμε τη διαφορά, ποια είναι η πραγματική κατάσταση των αγωγών και τι δεν ήξερα) Η υπόθεσή μου πήγε στο δικαστήριο και η Vulkan Vegas διατάχθηκε να πληρώσει τα χρήματα. (Και ο λόγος του Jugde ήταν να αρχίσει: Ας το διαπραγματευτούμε γρήγορα με τους μόνιμους επισκέπτες μας
Επίσης ότι οι λέξεις που έχω στο κεφάλι μου και τι σημαίνει ο δικαστής είπε για μένα υπάρχουν πολλά Θύματα
Like I said, I can't talk about the current procedure. They may have improved too. I wish you that your payment arrives. In my time, as mentioned, it was different and my lawyer also had 300 other cases in which fraud was reported according to the information from my lawyer. So from my point of view not a trustworthy casino. (But its Important to see the differnce, whats the actually Status of the Lawsuits and what the do i didnt Know) My case went to court and Vulkan Vegas was ordered to pay out the money. (And the word of the Jugde was to beginn: Let's negotiate this quickly with our permanent guests
Also that words i have in my head and what the judge Said means for me there many Victims
Η εμπειρία μου είναι λίγο πίσω, ο Vulkan Vegas είναι ο καλύτερος σου φίλος όταν χάνεις. Αν είσαι τυχερός και κερδίσεις ψηλότερα, υπάρχουν μόνο προβλήματα. (Επινόηση υποτιθέμενων λαθών παικτών) Αλλά όλοι αυτοί οι ισχυρισμοί δεν είναι αληθινοί. Αφού κέρδισα πάνω από 14.000 €, η πληρωμή απορρίφθηκε και επικοινώνησα με έναν δικηγόρο εκείνη τη στιγμή. Επικοινώνησε με τον κατασκευαστή του παιχνιδιού, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι δεν υπήρχαν σφάλματα παιχνιδιού.
Δεν θέλω να αναφερθώ στο σήμερα, αλλά τότε μπορεί να άλλαξε.
My experience is a bit back, Vulkan Vegas is your best friend when you're losing. If you are lucky and win higher, there are only problems. (Inventing alleged player mistakes) But all of these claims are not true. After winning over €14,000, the payout was refused and I contacted a lawyer at the time. He contacted the game manufacturer, who confirmed that there were no game errors.
I don't want to refer to today but back then may have changed.
Γειά σου,
δεν χαίρομαι που ακούω για μια τέτοια προσέγγιση.
Για να διασφαλίσουμε ότι οι παίκτες θα είναι ασφαλείς, ενθαρρύνουμε κάθε παίκτη που πιστεύει ότι κάτι δεν πάει καλά, να υποβάλει παράπονο. Αυτή είναι μια ευκαιρία να βοηθήσετε τους παίκτες και επίσης να αλλάξετε τις βαθμολογίες των καζίνο εάν είναι απαραίτητο.
Υποθέτω σωστά ότι το καζίνο ακύρωνε τα κέρδη σας λόγω τεχνικού σφάλματος, αλλά ο πάροχος του παιχνιδιού έδωσε μια δήλωση λέγοντας ότι στην πραγματικότητα δεν υπήρχε σφάλμα από την πλευρά του, σωστά;
Hello,
not happy to hear about such an approach.
To ensure that players will be safe, we encourage every player that feels something was/is wrong, to submit a complaint. This is a chance to help players and also change the casinos' ratings if necessary.
Am I assuming correctly that the casino voided your winnings due to a technical error, but the game provider provided a statement saying there was actually no error on their side, right?
Γεια σας, λοιπόν, θα συνεχίσω να περιμένω την πληρωμή, έστειλα ήδη το email χθες αλλά δεν μου απάντησαν, έλαβα μόνο ένα email για να καταθέσω 4000 ARS σε αντάλλαγμα για δωρεάν περιστροφές.
Hello, well I'm going to continue waiting for the payment, I already sent the email yesterday but they didn't answer me, I only received an email to deposit 4000 ARS in exchange for free spins.
Hola,bueno voy a seguir esperando el pago,ya envié al correo ayer pero no me respondieron solo me llega correo para depositar 4000 ARS a cambio de tiradas gratis.
Γειά σου,
Πιστεύω ότι ο λογαριασμός σας δεν έχει επαληθευτεί ακόμη πλήρως. Απλώς για να βεβαιωθείτε, έχετε λάβει κάποια επιβεβαίωση ότι ο λογαριασμός έχει επαληθευτεί, παρακαλώ;
Hello,
I feel that your account is not yet fully verified. Just to make sure, have you received any confirmation saying that the account has been verified, please?
Έχω επαληθευτεί εδώ και μέρες και δεν έχει έρθει ακόμα η πληρωμή, θα περιμένω μέχρι την επόμενη εβδομάδα γιατί νομίζω ότι δεν πληρώνει τα Σαββατοκύριακα, αν και είδα ότι αργότερα ζητάει περισσότερες πληροφορίες για να μην πληρώσει, ακόμα κι έτσι , Θα περιμένω.
I have been verified for days and the payment has not yet arrived, I am going to wait until next week because I think it does not pay on weekends, although I saw that later it asks for more information so as not to pay, even so, I will wait.
Hace días estoy verificado y aún no llega el pago,voy a esperar hasta la semana que viene porque los fines de semana no paga creo,aunque ví que despues pide más datos para no pagar aún así voy a esperar.
Γειά σου,
Λοιπόν έχεις κάποια επιβεβαίωση, εντάξει. Υποθέτω ότι η αναμονή είναι μια επιλογή, αλλά θα παρακολουθούσα την κατάσταση της απόσυρσης και θα ρωτούσα το καζίνο σχετικά περιστασιακά.
Πείτε μου πώς πάει 🤞
Hello,
So you got some confirmation, ok. I guess that waiting is an option, but I would keep an eye on the withdrawal's status and ask the casino about it occasionally.
Let me know how it goes 🤞
Πάντα μου δίνουν μια δικαιολογία ότι είναι στον πάροχο πληρωμών και πλένουν τα χέρια τους, η απάτη του vulkan Vegas υποτίθεται ότι αν έχω τον επαληθευμένο λογαριασμό θα χρειαστούν μόνο 2 ημέρες, δεν θα επιστρέψω σε αυτό το καζίνο, ευχαριστώ που με βοήθησες το ίδιο.
They always give me an excuse that it is in the payment provider and they wash their hands, vulkan Vegas scam is supposed that if I have the verified account it would only take 2 days, I will not return to this casino thanks for having helped me the same.
Siempre me ponen excusa de que está en el proveedor de pagos y se lavan las manos,vulkan Vegas estafa se supone que si tengo la cuenta verificada solo tardaria 2 días,ya no volveré a este casino gracias por haberme ayudado igual.
Δυσκολεύομαι τόσο πολύ. Στην πραγματικότητα, εάν το πρόβλημα είναι από την πλευρά του παρόχου πληρωμών, το καζίνο δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι' αυτό. Αυτή είναι συνήθως μια εταιρεία τρίτου μέρους και το καζίνο πρέπει απλώς να περιμένει μια ενημέρωση από την εταιρεία για να τη μεταβιβάσει σε εσάς. Από όσο μπορώ να θυμηθώ σε τέτοιες περιπτώσεις τα καζίνο προσπαθούν να βρουν άλλη επιλογή πληρωμής για να πληρώσουν τα κέρδη. Υπάρχουν διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις;
I tough that much. Actually, if the problem is on the payment provider's side, the casino can't do anything about that. This is usually a 3rd party company, and the casino simply has to wait for an update from the company to pass that on to you. As far as I can remember in such situations the casinos try to find another payment option to pay out the winnings. Are there any alternatives available to you?
Δεν μου έχουν πει την εναλλακτική επιλογή πληρωμής, μόνο ότι πρέπει να συνεχίσω να περιμένω...!
They have not told me the alternative payment option, only that I have to keep waiting...!
No me han dicho la opción de alternativa de pago solo que debo seguir esperando...!
Ναι, προσπαθούν να σε αποβάλουν για πάντα.. μου πήγε πιο γρήγορα αφού τους είπα ότι θα κάνω δημόσια καταγγελία εδώ.. όλα πήγαν πολύ γρήγορα μετά.. πριν από αυτό έκανα μόνο δικαιολογίες.. κενές υποσχέσεις. .. αναβάλετε.. με την ελπίδα ότι θα σπαταλήσετε αυτά τα χρήματα εγκαίρως.
Να είστε επίμονοι!
Yes, they try to put you off forever.. it only went faster for me after I told them that I would lodge a public complaint here.. everything went very quickly after that.. before that I only made excuses.. empty promises.. put off.. in hope that you squander that money in time.
Be persistent!
Ja die versuchen einen Ewig hinzuhalten.. bei mir ging es auch nur schneller nachdem ich ihnen sagte das ich hier öffentliche Beschwerde einlege.. danach ging alles sehr schnell.. vorher nur Ausreden hinhalten.. leere versprechen.. vertrösten.. in der Hoffnung das Sie dass Geld in der Zeit verprassen.
Hartnäckig bleiben !
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.