VulkanVegas ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΤΗ

πριν από 2 έτη από DjDero
|
15015 προβολές 61 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 2 έτη

I used the no deposit bonus and fulfilled all the conditions.

I did the scrolls.

I completed the account verification.

I made a deposit and bet it 2 times.

And then I withdrew the profit. I had to use skrill because they said that the debit and credit card method doesn't work at the moment.

After 4 days I decided to see what was happening and why there was no money, but it turned out that my account was blocked for no reason.

They took my money for no reason.

Is there anything to do or are they just scammers?

filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
πριν από 2 έτη

But they send me a message about bonuses.....file

πριν από 2 έτη

They tell me nonsense.

How they decided it after I fulfilled the conditions. Only my girlfriend has an account.file

file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
DjDero
πριν από 2 έτη

Hello, this is always a problem when a casino uses the same IP as proof of multi-accounts.

Please cooperate with our complaints team, they will take a closer look.

Radka
πριν από 2 έτη

Yes, I have filed a complaint and I will wait for an answer.

πριν από 1 έτος

Είμαι στην κατάσταση να έχω εφαρμόσει ένα μπόνους και το καζίνο κάνει ό,τι είναι δυνατό για σχεδόν 3 εβδομάδες, ώστε να μην μπορώ να πληρώσω τα χρήματά μου.. συνεχείς δικαιολογίες.. δημοσιεύονται συνεχώς νέα έγγραφα που είναι διαθέσιμα εδώ και καιρό.. KYC είναι εξουσιοδοτημένο και επικυρωμένο.. ακόμα δεν υπάρχει τρόπος πληρωμής.. Η μέθοδος που χρησιμοποίησα για την κατάθεση δεν είναι καν έτοιμη για πληρωμή. Και το BankTransfer είναι επίσης μπλοκαρισμένο. Η υποστήριξη δεν βοηθά κανένα μέτρο και μόνο κονσόλα με δικαιολογίες..



Αφού παραπονέθηκα και ανέφερα αυτήν την ανάρτηση για υποστήριξη.. Μπόρεσα να πληρώσω τα χρήματά μου το βράδυ και είναι ακόμη και στον λογαριασμό μου τώρα.. τι κράμπα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

Hello,

it has been 3 weeks already? Well, then you should submit the complaint as well. Click or tap here to do so.

According to other players' issues, we know that withdrawals are slow now, but every complaint has been resolved so far, so I believe that it will help you too.

πριν από 1 έτος

Αφού παραπονέθηκα στην υποστήριξη και ανακοίνωσα αυτήν την ανάρτηση, τα έγγραφα ελέγχθηκαν αστραπιαία και μπόρεσα να πληρώσω ακόμη και το βράδυ και τα χρήματα είναι ακόμη και στον λογαριασμό μου.. τι κράμπα να πάρεις τα χρήματά σου.

Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

I'm happy for you but do not like the "obvious" coincidence at all...

πριν από 1 έτος

Γεια σας, κατέθεσα 500 και κέρδισα 1100 ARS dps, κατέθεσα άλλα 500 και ξαφνικά όταν έπαιξα έβαλα στοίχημα 10 πέσος και από το πουθενά αφαίρεσε 1100 ARS αντί για 10 πέσος που άφησα γρήγορα, πρόσεχε αν πας για ανάληψη, μην παίξετε για να μην το κάνετε. Τους συνέβη όπως η Ami Νομίζω ότι αυτό το καζίνο είναι απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

Just to make sure what happened, you placed a bet of 10 pesos, and instead, the game took 1100 instead, am I correct?

In such case, it's best to contact the casino immediately, your gaming history needs to be checked.

Did you try that, please?


acunaramon52
πριν από 1 έτος

Οι όροι και οι προϋποθέσεις για το μπόνους θα αναφέρουν ότι μόνο στοιχήματα κάτω των 5 € μπορούν να τοποθετηθούν .. εφόσον δεν έχει εκκαθαριστεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, ευχαριστώ που απαντήσατε αν ήταν εντάξει στο τέλος γιατί αυτό το 1100 ARS που μου αφαίρεσε ήταν αυτό που είχα κάνει ανάληψη αλλά η πληρωμή δεν έχει φτάσει ακόμα έλαβα άλλη μια ειδοποίηση που βρίσκεται ακόμα υπό επεξεργασία από τον πάροχο πληρωμών θα ενημερώσω εσύ αν με πληρώσουν ή εγώ λένε κάτι άλλο.

Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

Ναι, αυτό έγινε, αλλά ακόμα περιμένω τα χρήματα της ανάληψης.

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

Oh, I see now.

Looking forward to hearing fro you soon, then 🤞- with the good news!

Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, πρώτα μου είπαν σε 24 ώρες τώρα που έστειλα χθες το βράδυ μου είπαν ότι είναι ακόμα σε επεξεργασία και ότι τώρα λέει ότι αυτή την εβδομάδα θα φτάσει δεν έκανα την επιβεβαίωση kic δεν πρόκειται να στείλω msgs στο αυτό το καζίνο, αλλά θα ενημερώσω την εβδομάδα αν με πλήρωσαν ή όχι εκτάρια

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

I'm not sure whether I understand correctly, but if you plan to skip the KYC, I guess that you should ask the casino to make sure that the withdrawal will be processed anyway. Normally the KYC is necessary for a successful withdrawal.

According to other players, withdrawals are delayed, but the casino pays in the end, hence I would recommend cooperation. 🙏

πριν από 1 έτος

Ούτε καν εκπλήσσομαι

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, έχω ήδη στείλει τα έγγραφα για να λάβω την επαλήθευση, το kic είναι υπό εξέταση, αυτό θα διαρκέσει δεν ξέρω πόσες ημέρες ή εβδομάδες, αλλά θα σας ενημερώσω, ελπίζω ο vulkan Vegas να απαντήσει εδώ και να το λύσει γρήγορα. Δεν χρειάζεται να περιμένω, απλά θέλω τα χρήματα να υπάρχουν στον λογαριασμό μου και να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

Hello there,

I think this is a good approach, if you struggle or will need some support, come back here and share what's happening. I wish you a swift KYC 🤞

1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα