VulkanVegas ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΤΗ (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από DjDero
|
15036 προβολές 61 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σας, μόλις πήρα τα χρήματά μου πίσω, αλλά στον λογαριασμό μου στο καζίνο γιατί όχι στο astropay ή πρέπει να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο ανάληψης, περιμένω την απάντησή σας, ευχαριστώ.

Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

Τα χρήματα μόλις έφτασαν αλλά επιστράφηκαν στον λογαριασμό μου στο καζίνο, δεν ξέρω αν να παίξω ή να χρησιμοποιήσω άλλη μέθοδο πληρωμής αφού απορρίφθηκε και τα χρήματά μου επέστρεψαν στον λογαριασμό μου 🤔

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πάω να κάνω νέα καταγγελία, η vulkan Vegas δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, θέλω να κάνω ανάληψη 1100 ARS αλλά μου λέει ότι πρέπει να ποντάρω τουλάχιστον 412,5 ARS, ισχύει προμήθεια, γι' αυτό λέει και Είχα στοιχηματίσει στο παρελθόν, αλλά τα χρήματα δεν έφτασαν στον λογαριασμό μου, μετά μου τα έδωσαν πίσω και τώρα θέλουν να στοιχηματίσω, αλλά το μόνο που θέλω είναι να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Είναι μέρος των όρων και προϋποθέσεων.. πρέπει να παίξεις με ένα συγκεκριμένο ποσό.. το ίδιο συμβαίνει και με τους "τσάρους" και είμαι ικανοποιημένος με αυτούς εκτός από το ότι χρεώνουν ένα τέλος για αναλήψεις.. αλλά όσον αφορά αυτό, αυτό θα ήταν το μόνο καζίνο στο οποίο έχω πάει ποτέ και θα έπαιζε ξανά, αλλά έχω θεραπευθεί από τον τζόγο προς το παρόν, ίσως στο τέλος του χρόνου και πάλι...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

Αν παίξω ξανά είναι προφανές ότι θα μπορούσα να χάσω και αν κερδίσω και απορρίψουν ξανά την πληρωμή μου;

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

Πρέπει να αναδώσεις ένα συγκεκριμένο ποσό...ναι, αυτό είναι δύσκολο. Δεν μπορώ να δώσω καμία συμβουλή. Μπορείτε να ρωτήσετε πόσο θα ήταν

Αυτόματη μετάφραση:
Checky
πριν από 1 έτος

Έχετε ιδέα γιατί ο πάροχος πληρωμών απέρριψε την πληρωμή μου των 1100 ARS; Είχα κάνει την ανάληψη μέσω astropay και ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όχι.. κανένα σχέδιο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Πάω να κάνω νέα καταγγελία, η vulkan Vegas δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, θέλω να κάνω ανάληψη 1100 ARS αλλά μου λέει ότι πρέπει να ποντάρω τουλάχιστον 412,5 ARS, ισχύει προμήθεια, γι' αυτό λέει και Είχα στοιχηματίσει στο παρελθόν, αλλά τα χρήματα δεν έφτασαν στον λογαριασμό μου, μετά μου τα έδωσαν πίσω και τώρα θέλουν να στοιχηματίσω, αλλά το μόνο που θέλω είναι να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

If you took some bonus in the past and have not fulfilled the wagering requirement, you are not allowed to withdraw that money - that is quite an essential bonus condition. Ask the casino for more details. If I should guess the payment was returned because you have not yet met all requirements, you were asked to wait, but at the same time, you were not most likely allowed to withdraw at all.

Ask the support, and keep in mind that all bonuses have terms and you have to comply with those in order to withdraw the winnings.


Radka
πριν από 1 έτος

Δεν είχα κανένα μπόνους, κατέθεσα μόνο χωρίς μπόνους αλλά χθες έλαβα ένα μήνυμα από το vulkan Vegas ότι δεν μπορούσα να κάνω ανάληψη των χρημάτων επειδή υπήρχε τεχνικό σφάλμα στον πάροχο πληρωμής και ότι ξόδεψα το υπόλοιπό μου παίζοντας αλλά το έκανα γιατί με ανάγκασαν να το κάνω αλλιώς δεν με άφηναν να αποσυρθώ και είναι απάτη λόγω των 50 φορών που στοιχημάτισα καμία δεν μου έδωσε κέρδος και αν κέρδιζα μια φορά στο στοίχημα δεν μου έδωσε όλα τα κέρδος, δεν μπόρεσα να κάνω ανάληψη λόγω λάθους τους και δεν μου απάντησαν αλλά όταν ξόδεψαν τα χρήματα αν έκαναν και δεν φρόντισαν για το λάθος του παρόχου πληρωμών.

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

I'm sorry to hear that you lose. Issues with payment providers are sadly very often, and honestly, there are not many things casinos can do about it. They rely on their payment providers, those are usually 3rd party companies hired to take care of all transactions.

I failed to understand how the casino forced you to lose your balance. I'm sorry to say that, but you should do your best not to play that out. Did you consider setting gambling limits to prevent that?

Radka
πριν από 1 έτος

Πώς δεν καταλαβαίνεις αν δεν έπαιζα δεν θα με άφηναν να αποσυρθώ;

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

So once again:

I'm sorry to say that, but you should do your best not to play that out.

I mean, the casino is not responsible for you losing the balance, it's sad but you played willingly.

Did you consider setting gambling limits to prevent that?

It would be best if you could lock your balance until the withdrawal is processed, but this is a pretty rare option. Casinos usually do not offer that.

Radka
πριν από 1 έτος

Δεν είναι υπεύθυνος για την απώλεια μου, αλλά αν είναι υπεύθυνος που δεν με αφήνει να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου, μην καταθέτετε σε άτομα του vulkan Vegas, καθώς ο πάροχος πληρωμών απορρίπτει τις αναλήψεις παρά το γεγονός ότι έχει επαληθευτεί ο λογαριασμός και δεν έχει μπόνους και dps δεν θα μπορούν να αφήσουν να κάνουν ανάληψη εκτός και αν παίξουν ώστε να χάσουν τα χρήματά τους 👌

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

Αν δεν σε άφηναν να κάνεις ανάληψη, θα περίμενες να λυθεί το πρόβλημα με τον πάροχο πληρωμών, κάτι παρόμοιο περνάω σε άλλο καζίνο, έκανα κατάθεση, στοιχημάτισα πάνω κάτω 20 φορές το ποσό που κατατέθηκε (χωρίς μπόνους ή τίποτα), τώρα που θέλω να κάνω ανάληψη, δεν με αφήνουν για λόγους επαλήθευσης (παρόλο που είχα ήδη στείλει αρκετά έγγραφα), όταν συμβεί αυτό πρέπει απλά να περιμένετε, περίμενα ένας μήνας για να ελέγξουν τα έγγραφά μου και δεν θα χρησιμοποιήσω το υπόλοιπό μου για να στοιχηματίσω πια, αυτό είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε Αν περάσει πολύς χρόνος και δεν σας αφήσουν να κάνετε ανάληψη (όπως στην περίπτωσή μου), είναι καλύτερο να κάντε μια καταγγελία κατά του καζίνο εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
SunsetGaze
πριν από 1 έτος

Ευχαριστώ, έχεις δίκιο, θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου την επόμενη φορά που θα στοιχηματίσω σε άλλο καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
acunaramon52
πριν από 1 έτος

The best way to find out what went wrong is to submit the complaint. I would try that for sure.

If you hesitate, learn more about the whole process right here.

πριν από 1 έτος

From my own experience (know some ex-Vulkan employee) Vulkan is a reasonable casino. Most of the times you just need to wait and veryfie some documents.

And other thing - you should listen to Radka (btw. im Radek 😛), official complaint will do the job.

norad1fy
πριν από 1 έτος

Vulkan Vegas actually won the Casino Guru awards for The Most Effective Handling of Complaints. You can watch the part here.

Based on my experience, some players have issues with longer withdrawals periods in the casino and I'm not honestly sure what's the reason behind it. Since the players are usually from the same countries, I guess it might be related to payment providers and sending money to those countries, but in general, they always try to help players and get it resolved.

DjDero
πριν από 1 έτος

You're probably out of luck and it's scammers

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα