Αποσύρουν χρήματα (σελίδα 5)

πριν από 1 έτος από Ozze22
|
32888 προβολές 91 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Ουσιαστικά αντέγραψαν και επικολλούσαν ένα ολόκληρο μέρος των όρων και προϋποθέσεων τους χωρίς να σας αναφέρουν τον συγκεκριμένο λόγο για το κλείσιμο του λογαριασμού.

Όταν έγραψαν αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις ήξεραν ήδη ότι ήθελαν να εξαπατήσουν τους παίκτες και μάλιστα έγραψαν: "αυτή η απόφαση είναι στη διακριτική ευχέρεια της Εταιρείας και ο Παίκτης δεν θα ενημερωθεί ούτε θα ενημερωθεί για τους λόγους για τέτοιες ενέργειες".

Αυτή η πρόταση είναι μπερδεμένη!

Όσο ο γκουρού του καζίνο συνεχίζει να απορρίπτει τις νόμιμες καταγγελίες αυτών των απατεώνων καζίνο, θα θεωρείται συνένοχος στις δόλιες ενέργειες που συνεχίζουν ανενόχλητοι να ασκούν στους παίκτες.

Το μόνο τώρα είναι να περιμένουμε την απάντηση που θα δώσουν στο CEG. Σίγουρα δεν μπορούν να σου απαντήσουν όπως έκαναν μαζί σου. Είναι υποχρεωμένοι να αιτιολογούν έγκυρα τις πράξεις τους.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Do I really have to remind you that we do not support casinos? We do not reject legitimate complaints either, we always explain our point of view, since we ARE NOT the official authority, we do create legal-orientated decisions, instead, we always advise players to turn to the official authority.

I'm sure you already noticed that, so please stay fair.



πριν από 1 έτος

Γεια radka τώρα ο λογαριασμός μου έχει κλείσει τελείως στο mystake.com file αυτό δεν είναι σοφό

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

What about the investigation you mentioned in your complaint? Any results?

πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, αλλά μπορείς να δεις στη σελίδα 4 αυτού του νήματος το email που μου έστειλαν από το mystake.com.....φαίνεται ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που δεν παίρνουν τα χρήματά τους από το mystake και είναι πολύ δυσάρεστοι στο ζωντανή συνομιλία τους. Στην πραγματικότητα, δεν έχω κάνει τίποτα από αυτά που έγραψαν στο email τους στη σελίδα 4. Το ερώτημα δεν είναι αν πρέπει να μειώσετε ακόμα περισσότερο τις αξιολογήσεις τους, αλλά τώρα οι παίκτες curacoa τζόγος έχουν εμπλακεί με

Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

Hello,

We can only lower the rating based on proof, this is the reason why I urge players to submit complaints, both parties present proof, and if the casino acts unfairly, there are consequences for the casino. We can't punish casinos solely based on forum posts or unofficial complaints.

We also keep user reviews rating separated from casino ratings. I think it demonstrates our approach.

If the player submitted the complaint in the past and then reached the authority, we always ask players to get back and share the authority's result.


Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka. Σε καταλαβαίνω. Αλλά στέλνοντας όσες περισσότερες πληροφορίες μπορώ σε παίκτες που στοιχηματίζουν το μπλοκαρισμένο παλιό μου μήνυμα κάρτας από την τράπεζά μου, η αστυνομία μου αναφέρει ότι έπεσα θύμα απάτης στην κάρτα μου, μετά έλαβα ένα email από τη mystake ότι ο λογαριασμός μου είναι file αποφάσεις της εταιρείας όχι άλλες απαντήσεις Τα στέλνω όλα αυτά στο στοιχηματισμό των παικτών του e gaming curacoa, όπως είπα είμαι ύποπτος για ύποπτα στοιχήματα και τίποτα άλλο. Ελπίζω mystake τώρα που ο λογαριασμός μου έχει τεθεί σε πλήρη αναστολή ώστε το mystake.com να μην μπει και να αλλάξει πολλά πράγματα που δεν μπορώ να επηρεάσω ή πιστεύετε ότι όλο το ιστορικό μου εξακολουθεί να είναι στον λογαριασμό μου;; κ.λπ. özkan

Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

Γεια σου και πάλι. Έλαβα ένα email από το mystake σήμερα ότι ο λογαριασμός μου έχει διαγραφεί από τις αποφάσεις της εταιρείας και τίποτα περισσότερο ως απάντηση. Μπορείτε να καταλάβετε τι κάνουν; Σύντομα θα ανακατευτώ στο κύκλωμα απάτης της σουηδικής αστυνομίας, ώστε να μην φαίνεται να κατανοούν τα προβλήματά τους με την απάτη. Ύποπτα στοιχήματα, βγάλε και δείξτε τα Ύποπτα στοιχήματά σας, αν μπορείτε να το αποδείξετε. Θα είναι συναρπαστικό να δούμε τι ανταπόκριση θα λάβω από τους παίκτες που στοιχηματίζουν ηλεκτρονικά παιχνίδια curacoa αν πιστεύουν σε αυτούς ή σε εμένα. Δυστυχώς, νομίζω ότι τα χρήματά μου έχουν εκτοξευθεί τώρα που ο λογαριασμός μου είναι file έτσι, μπορούν να αλλάξουν οτιδήποτε εν αγνοία μου, μπορούν πιθανώς να μπουν και να αλλάξουν για να βάλουν κάποια ύποπτα στοιχήματα και να πουν το curacoa e gaming. Τι νομίζετε;

Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

Hello there.

Keep the authority informed, no better advice I can give. I also have the tiniest hint whether and for how long the casino keeps deleted accounts history...

πριν από 6 μήνες

Getting your account deleted with no explanation is not cool at all. I can understand your frustration, especially if you had money in there. It's really important for companies to be transparent about these things and communicate clearly with their customers.

Bhyte8bit
πριν από 6 μήνες

Hello. If you would like to send your message to someone particular, please use the "reply" button next time. The last post in this thread was from last year, though, so I am not sure who you would like to reply to.🤷‍♀️

Bhyte8bit
πριν από 5 μήνες

It might be worth trying to contact them again to see if you can get more information. Sometimes there can be misunderstandings or errors that can be sorted out with a bit of persistence.

I recently started playing some real money app games, and I've been having a lot of fun with them. They're a great way to unwind and maybe even make a little extra cash on the side.

Έγινε επεξεργασία από Romi πριν από 5 μήνες
Αιτία: The link's not working.
πριν από 5 μήνες

Γεια σας, έχω υπόλοιπο 6 χιλιάδες και ήθελα να μάθω αν μπορώ να εισπράξω και είναι με το Guru Casino

Αυτόματη μετάφραση:
tataregina92
πριν από 5 μήνες

Hello,

since I highly doubt you have such a balance on the Casino Guru website, the answer will most likely be "no".

We are not a casino, just to be clear about that.

If you wish to withdraw money from a casino and lack the knowledge, don't hesitate to try the chat or support. It's their job to guide you. 😉

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα