Αποσύρουν χρήματα

πριν από 1 έτος από Ozze22
|
18132 προβολές 88 απαντήσεις |
|
1 2...5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια. Έχω έναν λογαριασμό στο mystake.com Έχω υποβάλει όλα τα έγγραφα που ήθελαν και μια επαλήθευση βίντεο. Τώρα ο λογαριασμός μου φαίνεται να έχει παγώσει, μπορώ να συνδεθώ και να δω τα χρήματά μου 3200 ευρώ, αλλά δεν μπορώ να στοιχηματίσω κατάθεση ή ανάληψη χρημάτων. Αισθάνομαι ότι δεν θα μπορώ να παίξω ή να αγγίξω τα χρήματα. Τους έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό; Στη ζωντανή συνομιλία τους λένε ότι δεν υπάρχει κίνδυνος αλλά ότι επαληθεύουν τον λογαριασμό μου και μετά όλα είναι κλειδωμένα μέχρι να επαληθευτεί ο λογαριασμός. Ελπίζω να μην έχω ενθουσιαστεί και πόσος χρόνος μπορεί να χρειαστεί για να μπορέσω να στοιχηματίσω και τελικά να αποσυρθώ. Τους έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό; κ.λπ. Ozze22

Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

Hello,


I'd personally say that this is a good approach from the casino.

When your account is frozen, you can't lose your balance no matter how long the verification will take.

Try to stay calm and make a preparation for the upcoming video call. Refresh some details about your account and gaming history like:

When you registered your account, what payment option you used for deposits, how many times you deposited, and what games did you play.

Casinos usually opt for video calls when further verification is necessary, I guess there are some similarities with other players, so the casino simply has to be sure that it was you who played and made deposits - it is much easier than email exchange 🙂. 

Try to answer the questions honestly and you'll be fine.

Anyway, when is the verification call scheduled, please? Let me know how it went.




πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka. . Έχω κάνει έναν λογαριασμό στο mystake

com και υπέβαλε ένα τελικό βίντεο επαλήθευσης. Έλαβα ένα SMS από τη swedbank Γεια σας, υποψιαζόμαστε δόλιες συναλλαγές στην τραπεζική σας κάρτα με τα τελευταία τέσσερα ψηφία 2969. Καλέστε αμέσως στο 08-58595222. Χαιρετισμούς Swedbank και Sparbankerna. Η παλιά κάρτα που έβαλα τα χρήματα είναι μπλοκαρισμένη και τώρα τους έστειλα email ότι η κάρτα μου είναι μπλοκαρισμένη και ότι θα πάρω νέα κάρτα αύριο πριν από αυτό είχα στείλει 2 βίντεο με όλα τα στοιχεία μου που χρειάζονταν τώρα. Ελπίζω να έρθουν σε επαφή μαζί μου και να κατανοήσουν την κατάστασή μου, σκέφτηκα να τους στείλω ένα νέο βίντεο επαλήθευσης με τη νέα μου κάρτα αύριο και τις πληροφορίες που πρέπει να πείτε στο βίντεο στα αγγλικά. Θέλω πραγματικά να καταθέσω 20 ευρώ με τη νέα μου κάρτα για να δουν ότι η κατάθεση είναι με τη νέα κάρτα, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα καθώς ο λογαριασμός μου έχει παγώσει καθώς επαληθεύεται με την παλιά μου κάρτα που είναι μπλοκαρισμένη. Μίλησα μαζί τους στη ζωντανή συνομιλία, αλλά δεν μπορούν να πουν τίποτα για το πώς λειτουργεί το kyc τους. Θέλω απλώς να είμαι ειλικρινής μαζί τους στη ζωντανή συνομιλία και στο kyc. Τους έχω δείξει τα sms από το swedbank στη ζωντανή συνομιλία, αλλά δεν έχουν τίποτα να πουν και μετά έστειλα αυτό το sms από το swedbank στο mystakes kyc για να το ξέρουν. Τι κάνω εάν δεν μου γράψουν πίσω, μπορώ να συνδεθώ στη σύνδεσή μου στο mystake και να φτάσω στον ιστότοπό τους, αλλά δεν μπορώ να στοιχηματίσω ή να κάνω οτιδήποτε άλλο, καθώς λέει ότι ο λογαριασμός μου είναι υπό επαλήθευση. Πρέπει να στείλω άλλο βίντεο επαλήθευσης με τη νέα μου κάρτα αύριο; Είπα στον Kyc on mystake τι μου συνέβη, αλλά δεν έλαβα καμία απάντηση. Η ζωντανή συνομιλία δεν μπορούσε να με βοηθήσει, καθώς λένε ότι δεν έχουμε καμία επαφή με τον σύζυγό τους. Ελπίζω να πάνε όλα καλά. Πόσος χρόνος χρειάζεται μια επαλήθευση βίντεο kyc; Ανησυχώ μήπως δεν μπορώ να κάνω αναλήψεις παρά τα 3200 ευρώ που έχω στον gaming λογαριασμό μου, αρκετά χρήματα. Έχουν sepa payout αλλά όπως είπα αυτή τη στιγμή δεν μπορώ να κάνω τίποτα φαίνεται ή μήπως χρειάζεται χρόνος με την επαλήθευση βίντεο; Κάποιοι εδώ μέσα λένε ότι μπορεί να πάρει μέχρι και 6 μήνες, κάτι που νομίζω ότι είναι περίεργο. Όλα τα στοιχεία μου έχουν εγκριθεί, απομένει μόνο η επαλήθευση βίντεο που έχω υποβάλει. Τώρα είναι μόνο η νέα κάρτα που με ανησυχεί γιατί δεν έχω βάλει χρήματα με αυτήν την κάρτα. Τι πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω αφού ο λογαριασμός μου έχει παγώσει;, αλλά ότι μπορώ ακόμα να συνδεθώ και να δω τα χρήματά μου αλλά να μην στοιχηματίσω ή να κάνω οτιδήποτε άλλο στον ιστότοπό τους όταν είμαι συνδεδεμένος. Δεν έχω κάνει ανάληψη 3200 ευρώ ακόμα. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε. Πήρα μια απάντηση από αυτούς σήμερα στο kyc mystake είπαν αυτό Χαιρετίσματα,

Η σχετική ομάδα εξέτασε το βίντεό σας, αλλά επειδή οι αριθμοί πιστωτικών καρτών δεν είναι ορατοί, ζήτησαν να το στείλουν ξανά. Βεβαιωθείτε ότι μπορούμε να δούμε τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία της πιστωτικής κάρτας

Τις καλύτερες ευχές,

Η Kylie

Mystake KYC Team

Αλλά τους έγραψα για αυτό και είπα στον kyc mystake σχετικά με την κάρτα που τώρα είναι μπλοκαρισμένη επειδή εκτέθηκα σε απάτη θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί τους και να μην λέω ψέματα έγραψα έτσι στον kyc και το ερώτημα είναι αν θέλουν να δουν η παλιά κύρια κάρτα μου που είναι μπλοκαρισμένη στην οποία κατέθεσα τα χρήματα ή η νέα κάρτα που έλαβα; Δεν έλαβαν απάντηση σε αυτό. Πιστεύετε ότι πρέπει να στείλετε μια νέα επαλήθευση βίντεο αύριο, έτσι τους έγραψα: Γεια Kyc. Η τράπεζά μου μου έστειλε ένα sms, μπορείτε να το μεταφράσετε στο google translate. Είναι στα σουηδικά

Γεια σας, υποπτευόμαστε δόλιες συναλλαγές στην τραπεζική σας κάρτα με τα τελευταία τέσσερα ψηφία 2969. Καλέστε αμέσως στο 08-58595222 . Χαιρετισμούς Swedbank και Sparbankerna......Γεια σου Mystake. τώρα κάτι έγινε με την mastercard μου. Κάποιος πέτυχε να κάνει ανάληψη χρημάτων από τον λογαριασμό μου με την mastercard μου με την οποία κατέθεσα χρήματα σε εσάς, τηλεφώνησα στην τράπεζά μου Swedbank και μου είπαν ότι πρέπει να μπλοκάρουν την κάρτα μου και το έκαναν. Θα πάρω μια νέα κάρτα αύριο ή την Πέμπτη. Έχω στείλει μια επαλήθευση μέσω βίντεο με την παλιά κάρτα και έλαβα όλα τα άλλα έγγραφά μου έχουν εγκριθεί για ανάληψη. Τι κάνουμε τώρα? για παράδειγμα, δεν μπορώ να κάνω άλλη μια μικρή κατάθεση με τη νέα μου κάρτα που θα πάρω, ώστε να δείτε ότι έχω καταθέσει χρήματα με αυτήν τη νέα κάρτα που θα πάρω, είμαι απόλυτα ειλικρινής μαζί σας και δεν έχω τίποτα κρυβω. Ο λογαριασμός μου έχει παγώσει μαζί σας, τα έγγραφα σχετικά με τον τραπεζικό μου λογαριασμό και όλα τα άλλα είναι όπως θα έπρεπε, καθώς και η ταυτότητα και εγώ στην επαλήθευση βίντεο. Πώς θα το λύσουμε τώρα; Δεν συνηθίζω να λέω ψέματα για σένα γιατί είμαι ειλικρινής τύπος πρέπει να στείλω μια φωτογραφία με τη νέα μου κάρτα μπροστά και πίσω και μετά μια νέα επαλήθευση μέσω βίντεο και εσύ ή πώς να κάνουμε είμαι σοκαρισμένος τώρα πρέπει να πάω στο αστυνομικό τμήμα και κάντε μια αναφορά στην αστυνομία Η κάρτα μου που σας έχω καταθέσει είναι μπλοκαρισμένη. Λυπάμαι για αυτό, ελπίζω να πιστεύετε σε εμένα ότι ήταν μια εταιρεία tiktok dublin που έκανε αναλήψεις από τον λογαριασμό μου για 161 ευρώ. Με εκτίμηση özkan omerov .Είχαμε καλό radka.ακούμε από τον mvh özkan

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Όπως είπα, θέλουν να δουν την τραπεζική μου κάρτα πιο καθαρά και μπορώ να το κάνω χωρίς κανένα πρόβλημα σε μια νέα επαλήθευση βίντεο, απλά ελπίζω να καταλάβουν ότι η παλιά μου κάρτα είναι μπλοκαρισμένη με την οποία έκανα καταθέσεις και τώρα έλαβα μια νέα κάρτα από τη Swedbank. Να τους δείξω την παλιά κάρτα πιο εμφανή με μπροστά και πίσω για να βλέπουν τους αριθμούς ή να τους δείξω τη νέα κάρτα με την οποία δεν έχω κάνει καμία κατάθεση; Γιατί θέλω να είμαι ειλικρινής μαζί τους για να μην νομίζουν ότι τους εξαπατάω με κανέναν τρόπο. Ίσως θα έπρεπε να στείλω ένα βίντεο και να τους πω ότι η παλιά μου κάρτα είναι μπλοκαρισμένη, όπως έγραψα στο πρώτο email που μπορείτε επίσης να διαβάσετε. Έχει επιλυθεί με την επαλήθευση. Μπορούν σίγουρα αν θέλουν να ελέγξουν με το swedbank την τράπεζά μου, ότι δηλαδή η παλιά μου κάρτα είναι μπλοκαρισμένη λόγω απάτης σε βάρος μου. Σας ευχαριστώ που αφιερώσατε χρόνο και θέλετε να με βοηθήσετε. Πήρα την απάντηση για να δείξω την mastercard μου πιο καθαρά με τους αριθμούς σήμερα από το mystake Kyc

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έκανα εγγραφή στο λογαριασμό μου στο mystake Στις αρχές Νοεμβρίου κατέθεσα χρήματα κατά καιρούς επαλήθευα την εικόνα του λογαριασμού μου με την κάρτα μου μπροστά και πίσω και το email μου για να μπορώ να κάνω αναλήψεις και μετά ήθελαν μια επαλήθευση βίντεο με μια εικόνα και ένα φύλλο με την κάρτα mastercard μου μπροστά και πίσω όνομα χρήστη ημερομηνία και έτος μήνα σε βίντεο και ποια σελίδα στοιχήματος παίζω σε αυτό που λέγεται. Χωρίς δυσκολίες. Και αυτή είναι η απάντηση που πήρα από αυτούς στο kyc mystake σήμερα: Χαιρετισμούς,


Η σχετική ομάδα εξέτασε το βίντεό σας, αλλά επειδή οι αριθμοί πιστωτικών καρτών δεν είναι ορατοί, ζήτησαν να το στείλουν ξανά. Βεβαιωθείτε ότι μπορούμε να δούμε τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία της πιστωτικής κάρτας


Τις καλύτερες ευχές,

Η Kylie

Συγγνώμη αν αυτά τα email είναι λίγο ανάποδα για να τα διαβάσετε, αλλά νομίζω τι εννοώ στο πρότυπο. Διαφορετικά, απλά ρώτα με ερωτήσεις και θα σου απαντήσω😊 ευχαριστώ για άλλη μια φορά που με βοήθησες και μου δίνεις συμβουλές. Όπως είπα, η ζωντανή συνομιλία δεν μπορεί να απαντήσει σε αυτές τις ερωτήσεις όταν τους λέω ότι η παλιά μου κάρτα που χρησιμοποίησα για κατάθεση έχει μπλοκαριστεί λόγω απάτης και ότι τώρα έχω μια νέα κάρτα, αλλά απλώς λένε ότι ο kyc θα σας στείλει αιτήματα αν χρειαστεί περισσότερες πληροφορίες . Ο λογαριασμός μου παγώθηκε χθες μετά τις 2 το μεσημέρι σε όλα εκτός από το ότι μπορώ να συνδεθώ στον ιστότοπο και να δω το υπόλοιπό μου χωρίς προβλήματα. κ.λπ. özkan. Ελπίζω να μπορείτε να συνδέσετε τα email μου μαζί σας και να καταλήξετε σε αυτό που θέλω να σας πω, αλλά νομίζω ότι μάλλον καταλαβαίνετε τι θέλω να πω, σας νοιάζει. Καλά να περάσεις mvh özkan


Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

Ozze22, try to calm down 🙂

What happened to you with the debit card is unfortunate, and it certainly affects the ongoing KYC, but it does not mean that it's lost cause.

I believe that you did everything to explain the situation to the casino. I would now wait for them to sort things out and reach out to you. Solving this trouble will require good cooperation and the casino has to understand what has happened first, it will take some time, so be prepared to wait a bit.

I'd give the casino a few more days, let's say till Monday (weekend excluded), and then I would try to ask about further progress or instructions.

Don't worry though, If you ever feel that the communication does not work and the problem can't be solved, we'll help you out. Kindly check this guide about how it works.

Let me know about any updates, otherwise, I'll check on you on Monday - is it ok for you?


πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka, το χαίρομαι. Έχω στείλει 2 βίντεο από την αρχή, το ένα με όλα τα στοιχεία που σου έδωσα στο προηγούμενο email, το 2ο βίντεο θα είναι επειδή πρέπει να στείλεις πίσω και μπροστά την τραπεζική κάρτα. Χθες έλαβα αυτό το email από αυτούς Χαιρετισμούς,


Η σχετική ομάδα εξέτασε το βίντεό σας, αλλά επειδή οι αριθμοί πιστωτικών καρτών δεν είναι ορατοί, ζήτησαν να το στείλουν ξανά. Βεβαιωθείτε ότι μπορούμε να δούμε τα πρώτα 6 και τα τελευταία 4 ψηφία της πιστωτικής κάρτας


Τις καλύτερες ευχές,

Η Kylie


Αλλά το ερώτημα είναι, είναι η νέα ή η παλιά κάρτα; Σε ένα email πριν από αυτό, τους είπα τι συνέβη με την προηγούμενη κάρτα μου με την οποία κατέθεσα χρήματα. Με ποια κάρτα να στείλω το βίντεο; Αυτό είναι που αναρωτιέμαι. Θα τα καταφέρει😊 ευχαριστώ και πάλι. κ.λπ. özkan

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I have sent them 2 new videos right now so they can se my back and front side on my blocked card. Now I showen them the card numbers better. Thank you again radka that you will help me😊 your the best👍👍 and iam calmed down i promis me😊 iam a very trustfull person and this with my blocked card now have never happend me before. Have a nice day. Vi hörs. Försökte att skicka dig videon eller papper, men det går inte. Hur gör man det?

Ozze22
πριν από 1 έτος

Dear Ozze22,

now we need you to help us 🙂, Nick asked you to provide a more detailed explanation via your complaint thread, so it would be nice, if you could describe let's say the timeline of this matter and answer all his questions.

Resending the emails from the casino would also help.

All you have to do now is to click/tap this link, and update Nick as asked.

Thank you in advance😉

PS: we are an independent website hence we do notu sualy engange in video calls with our members. We can stay in touch here on the forum. 👍


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka. Υπόσχομαι να γράψω όλες τις πληροφορίες στον nick και σε σένα που έχω από το mystake. Απλώς περιμένω και δω τι είδους απάντηση θα λάβω από αυτούς στα 2 τελευταία βίντεο email που τους έστειλα. Είπαν ότι έλαβαν τα 2 νέα email χθες και θα τα εξετάσουν. Θα τα πούμε στις αρχές της επόμενης εβδομάδας. Προσπαθώ να στείλω φωτογραφίες και έγγραφα όταν κάνω κλικ στην παραπάνω εικόνα ή βίντεο αλλά δεν λειτουργεί ή κάνω κάτι λάθος; Καλό Σαββατοκύριακο και να είσαι καλά. Ακουγόμαστε και βλέπουμε. Mvh özkan και πάλι ευχαριστώ για τη βοήθεια

Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

Hi Ozze22,


thank you for the update, the way I see it, we will soon next week then. 🤞👍


For the regular post, you can insert only a picture, so do not try to upload the video - it would not work. You can only insert video as a link leading to a web source, no direct physical video format is supported - no way to upload such a file.


As goes for Nick, send him the video by email, please.


Have a great Sunday 😉!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Welcome to Mystake


Support Agent




Support Agent





Subject

Other

Show more


Support Agent 01:46 PM

Welcome to MyStake!

Hello, this is Adriana. How may I assist you today?

OZKAN OMEROV 01:47 PM

Hi Adriana. How are u today?

I have a question about my video verificaton

Ive sent 2 new videos verificaton on Thursday....Greetings,


Relevant team has reviewed your video, but since credit card numbers are not visible, they requested to resend it. Please make sure that we can see first 6 and last 4 digits of the credit card


Best Regards,

Kylie

I showen them all the information and the card numbers better so they saw the numbers betters.

Support Agent 01:51 PM

If previous video is wasn't appropriate. kindly, try to send a new one

Make sure it is in good quality and car numbers are fully shwon

*shown

OZKAN OMEROV 01:53 PM

I have sent 2 new videos that the numbers no is perfekt and them can see them without problems. But I have not got any answer yet. How long can it take the process?

It was in Thursday I send the 2 new videos

Support Agent 01:56 PM

I can't tell you the exact time frame. You can contact our KYC team for any kind of an update by email

OZKAN OMEROV 01:56 PM

Ok

Is that the email that I sent my videos?

Support Agent 01:59 PM

Yes, KYC team is responsible for such issues

OZKAN OMEROV 02:00 PM

Ok then I know. Do they work everyday or monday to friday?

Support Agent 02:01 PM

We work 24.7

24/7

OZKAN OMEROV 02:02 PM

Ok then I contact them. Thanks for ure help. Have a nice day

Read

I hope this will be solved in short time so I can deposit withdrawl and bet because my account is freezed I can only login.

Have a nice day best regards özkan

Delivered


Δημοσίευση από Ozze22 Έγινε επεξεργασία από Radka
Αιτία: sebsitive data deleted
πριν από 1 έτος

I have talked with the livechat now ive got information now you can read it in the text over

πριν από 1 έτος

Hi Kyc.

I have a question for you. I sent you 2 new video verifications last Thursday regarding this which you wanted to see better. I just wanted to see how far you have come in my case? my account is frozen all I can do is log in but nothing else I can see my balance. I wonder when I can start betting, depositing money and withdrawing money. I'm not a shady person😊 I'm an honest and honest petson, I have nothing to hide from you, but now it's starting to drag on. want to start betting again. would be happy if I could get a response from you soon about my case. I have done everything to prove to you regarding the documents. I think I want to stay and bet with you on mystake.


mvh özkan

Ozze22
πριν από 1 έτος

Hello Özkan,

First of all, kindly stop sharing your full name and credentials so publically, it is not safe. 😉

Secondly, now that the complaint is running, I guess that Nick would need some time to go through that all. 

Honestly, I believe there is no point in informing the casino about things that they know or are not so crucial at this point (frozen account, betting, honest person...), in your last post, I'm missing the explanation about what has happened with your card. This is what you should explain instead.

Anyway, give Nick some time, the whole complaint team is pushing their limits, so the progress may be a bit slower. 🙏

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Hello Özkan,

First of all, kindly stop sharing your full name and credentials so publically, it is not safe. 😉

Secondly, now that the complaint is running, I guess that Nick would need some time to go through that all. 

Honestly, I believe there is no point in informing the casino about things that they know or are not so crucial at this point (frozen account, betting, honest person...), in your last post, I'm missing the explanation about what has happened with your card. This is what you should explain instead.

Anyway, give Nick some time, the whole complaint team is pushing their limits, so the progress may be a bit slower. 🙏

πριν από 1 έτος

Nu förstod jag. Jag tryckte på inlägg, jag skulle ha skrivit på svara till dig. Hi Kyc. My bank have sent me an sms you can translate this in google translate. Its in swedish 

Hej, vi misstänker bedrägliga transaktioner på ditt bankkort med fyra sista siffror 2969. Vänligen ring genast 08-58595222. Hälsningar Swedbank och Sparbankerna......Hi Mystake. now something has happened with my mastercard. Someone has succeeded in withdrawing money from my account with my mastercard with which I deposited money with you, I called my bank Swedbank and they told me that they have to block my card and they have done so. I will get a new card tomorrow or Thursday I have sent a video verificaton with the old card and received all my other documents are approved for me to withdraw. What do we do now? for example, I can't make another small deposit with my new card that I'm going to get so that you can see that I've deposited money with that new card i will get I'm completely honest with you and have nothing to hide. my account is frozen with you, the documents about my bank account and everything else is as it should be as well as the ID and its me at the video verificaton. How will we solve this now? Idont wont to lie for you because iam a honest guy should I Sent a picture with my new card front and backside and then a new video verificaton too you or how should we do iam in shock now my self i must go to the police station and make a police report My card wich I have deposit at you is blocked. Im sorry for this i hope u belive in me it was a company tiktok dublin ho have made withdrawls from my account for 161 euro. Best regards Ozze22


Hämta Outlook for Android

πριν από 1 έτος

Nu förstod jag. Jag tryckte på inlägg, jag skulle ha skrivit på svara till dig. Hi Kyc. My bank have sent me an sms you can translate this in google translate. Its in swedish 

Hej, vi misstänker bedrägliga transaktioner på ditt bankkort med fyra sista siffror 2969. Vänligen ring genast 08-58595222. Hälsningar Swedbank och Sparbankerna......Hi Mystake. now something has happened with my mastercard. Someone has succeeded in withdrawing money from my account with my mastercard with which I deposited money with you, I called my bank Swedbank and they told me that they have to block my card and they have done so. I will get a new card tomorrow or Thursday I have sent a video verificaton with the old card and received all my other documents are approved for me to withdraw. What do we do now? for example, I can't make another small deposit with my new card that I'm going to get so that you can see that I've deposited money with that new card i will get I'm completely honest with you and have nothing to hide. my account is frozen with you, the documents about my bank account and everything else is as it should be as well as the ID and its me at the video verificaton. How will we solve this now? Idont wont to lie for you because iam a honest guy should I Sent a picture with my new card front and backside and then a new video verificaton too you or how should we do iam in shock now my self i must go to the police station and make a police report My card wich I have deposit at you is blocked. Im sorry for this i hope u belive in me it was a company tiktok dublin ho have made withdrawls from my account for 161 euro. Best regards Ozze22


Hämta Outlook for Android

πριν από 1 έτος

Τους το έγραψα πριν λίγο. Δεν έχω νέα από τον kyc τους από την περασμένη Πέμπτη από τότε που υπέβαλα τα 2 νέα βίντεο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τους το έγραψα πριν λίγο. Δεν έχω νέα από τον kyc τους από την περασμένη Πέμπτη από τότε που υπέβαλα τα 2 νέα βίντεο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τους έγραψα στις 7 Δεκεμβρίου για μπλοκάρισμα της κάρτας μου και έχω μια αναφορά στην αστυνομία που έλαβα από την αστυνομία... αλλά νομίζω ότι είναι περίεργο που ακόμα δεν απαντούν. Τουλάχιστον μπορούν να απαντήσουν, νομίζω. Αισθάνομαι λίγο σαν να έχω χάσει πάνω από 30000 sek για τίποτα😢😢 Αλλά εξακολουθώ να ελπίζω ότι τα χρήματά μου είναι εκεί και ότι θα τα πάρω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τους έγραψα στις 7 Δεκεμβρίου για μπλοκάρισμα της κάρτας μου και έχω μια αναφορά στην αστυνομία που έλαβα από την αστυνομία... αλλά νομίζω ότι είναι περίεργο που ακόμα δεν απαντούν. Τουλάχιστον μπορούν να απαντήσουν, νομίζω. Αισθάνομαι λίγο σαν να έχω χάσει πάνω από 30000 sek για τίποτα😢😢 Αλλά εξακολουθώ να ελπίζω ότι τα χρήματά μου είναι εκεί και ότι θα τα πάρω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω στείλει όλες τις πληροφορίες στο nick, ελπίζω να μην είναι δημόσιες, δεν ήξερα ότι μπορείς να σου στείλω απαντήσεις με αυτόν τον τρόπο, συγγνώμη για κάθε ενδεχόμενο. Μπορείτε να ελέγξετε με τον Nick εάν μπορεί να αλλάξει αυτά που του έχω γράψει σε μη δημόσια.

Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

Hello, don't worry.


We would never show any sensitive information publicly. At first, Nick goes through the posts you sent to the complaint thread and then he decides what should be accessible only, privately. Before then only you, Nick, and the admins can see it.


On the other hand, forum posts are public so you should be careful with what you share right here 😉

I guess we should now wait for your complaint to develop further. 

1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα