Καλώς ήρθατε στο Mystake
Θέμα
Αλλα
Δείτε περισσότερα
Υποστήριξη Agent 13:44
Καλώς ήρθατε στο MyStake!
Γεια σας, με λένε Τζίνο, πώς μπορώ να σας βοηθήσω;
OZKAN OMEROV 13:47
Γεια σου Τζίνο. Έχω μια ερώτηση για εσάς σχετικά με τον λογαριασμό μου, γνωρίζω ότι ο λογαριασμός μου έχει παγώσει επειδή η έρευνα την περασμένη εβδομάδα την Πέμπτη έστειλα 2 επαλήθευση βίντεο στο kyc. Πόσο καιρό έχουν έρθει με το kyc μου
Είμαι λίγο ανήσυχος ότι κάτι πήγε στραβά γιατί δεν παίρνω καμία απάντηση από το kyc, έχω 3200 ευρώ στον λογαριασμό μου φαίνεται ότι έχω χάσει όλα μου τα χρήματα
Δεν μπορώ να στοιχηματίσω ότι δεν μπορώ να κάνω τίποτα
Υποστήριξη Agent 13:50
Όπως βλέπω, σας ζητήθηκε επαλήθευση μέσω βίντεο και μας παρείχατε αυτήν. Τώρα το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να περιμένετε την ομάδα KYC να επικοινωνήσει μαζί σας μέσω email.
Λάβαμε το βίντεο σας και μόλις υπάρξει απάντηση θα απαντήσουμε το συντομότερο δυνατό. Μην ανησυχείτε ότι τα χρήματά σας δεν θα χαθούν είναι στον λογαριασμό σας.
OZKAN OMEROV 13:52
Θα είμαι χαρούμενος εάν ο kyc μπορεί να μου εξηγήσει τι ή αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα περιμένω ένα mail αλλά νιώθω ότι δεν συμβαίνει τίποτα
Ελπίζω να με καταλαβαίνεις
Υποστήριξη Agent 13:53
Θα εξηγήσουν τα πάντα, αλλά μπορεί να πάρει λίγο χρόνο.
Ναι, καταλαβαίνουμε την ανησυχία σας και λυπούμαστε για την καθυστέρηση.
OZKAN OMEROV 13:54
Εντάξει, μπορείτε αν μπορείτε να τους στείλετε ένα mail και πόσο καιρό έχουν έρθει με τη διαδικασία μου;
Υποστήριξη Agent 13:55
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η αφοσιωμένη ομάδα μας εργάζεται για το θέμα σας και θα δώσει τη λύση το συντομότερο δυνατό.
OZKAN OMEROV 14:00
Εντάξει, ελπίζω όχι ότι θα χάσω τα χρήματά μου, πριν καταθέσω διάβασα για το καζίνο και το mystake που είχατε καλές αναδρομές γι' αυτό το λόγο επέλεξα εσάς και δέχτηκες παίκτες από τη Σουηδία. Μου αρέσει πολύ να στοιχηματίζω μαζί σου, αλλά τώρα δεν μπορώ να κάνω τίποτα 😊 χωρίς στοιχήματα, ανάληψη ή κατάθεση επειδή ο λογαριασμός μου έχει παγώσει λόγω έρευνας και ελπίζω να μπορώ να στοιχηματίσω σύντομα
Υποστήριξη Agent 14:00
Ευχαριστούμε που μας επιλέξατε. Δεν είμαι σίγουρος πόσο χρόνο θα πάρει, αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τα χρήματά σας είναι ασφαλή και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό.
OZKAN OMEROV 14:01
Εντάξει
Υποστήριξη Agent 14:01
Υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να σας βοηθήσω;
OZKAN OMEROV 14:01
Τίποτα περισσότερο. Να εχεις μια ωραια μερα
Ανάγνωση
Υποστήριξη Agent 14:02
Ευχαριστώ! Καλή μέρα/νύχτα!
Το Support Agent έκλεισε τη συνομιλία.
Jag kollade lite idag med deras livechat hur långt kyc har kommit med mitt ärende och fick detta svaret av dom. Hade bra Radka och tack for all hjälp så här långt. Ha en bra dag och vi hörs och syns. Hur kan jag skriva till nick; Δεν έχετε email; Han kanske vill ha min polisanmälan om mitt bedregeri mot mitt förra kort.
Welcome to Mystake
Subject
Other
Show more
Support Agent 13:44
Welcome to MyStake!
Hello, my name is Gino, how can I assist you?
OZKAN OMEROV 13:47
Hi Gino. I have a question to you about my account iknow that my account is freezed because investigation last week in Thursday I sent 2 video verificaton to kyc. How long have they come with my kyc
Iam a litte bit worried that something wrong has gone because I dont get any answer from kyc i have 3200 euro on my account it sems that I have lost all my money
I cant bet I cant do anything
Support Agent 13:50
As I see you have been requested with a video verification and you have provided us with the one. Now all you need to do is wait for our KYC team to contact you via email.
We have received your video footage and as soon as there is an answer we will answer as soon as possible. Don't worry your money won't be lost it's in your account.
OZKAN OMEROV 13:52
I shold Bee happy if kyc can explain for me what or if There is some problem iam waiting for a mail but it feels like nothing is happening
I hope u understand mee to
Support Agent 13:53
They will explain everything but it might take some time.
Yes we do understand your concern and we are sorry for the delay.
OZKAN OMEROV 13:54
Ok, can u if u can send a mail to them and how long they have camed with my procedur?
Support Agent 13:55
I can assure you our dedicated team is working on your matter and will provide the solution as soon as possible.
OZKAN OMEROV 14:00
Ok I hope not that I will lost my money, before I deposit I read about your casino and mystake hade good recencesantions that why I chosed u and u accepted players from sweden. I like too bet at you but now I cant do anything 😊 no betting ,withdrawl or deposit because my account is frezzed due investigation and I hope I can bet in a close time
Support Agent 14:00
Thank you for choosing us. I am not sure what time it will take but I can assure you that your money is safe and we will contact you as soon as possible.
OZKAN OMEROV 14:01
Ok
Support Agent 14:01
Is there anything else I can help you with?
OZKAN OMEROV 14:01
Nothing more. Have a nice day
Read
Support Agent 14:02
Thank you! Have a great day/night!
Support Agent has closed the chat.
Jag kollade lite idag med deras livechat hur långt kyc har kommit med mitt ärende och fick detta svaret av dom. Hade bra Radka och tack för all hjälp så här långt. Ha en bra dag och vi hörs och syns. Hur kan jag skriva till nick? Har han någon email? Han kanske vill ha min polisanmälan om mitt bedregeri mot mitt förra kort.
Έγινε επεξεργασία από
Radka πριν από 1 έτος
Αιτία:
sensitive data deleted
Αυτόματη μετάφραση: