Αρχική σελίδαΦόρουμΑθλητισμός και αθλητικά στοιχήματαΑποσύρουν χρήματα

Αποσύρουν χρήματα (σελίδα 4)

πριν από 2 έτη από Ozze22
|
34.676 προβολές 91 απαντήσεις |
|
1...3 4 5
Ozze22
πριν από 1 έτος

Καταρχήν θα σας πρότεινα να μην ακολουθήσετε τις αξιολογήσεις που δίνουν οι γκουρού του καζίνο στα καζίνο. Πρέπει να υποθέσετε ότι σχεδόν όλα τα καζίνο του Κουρασάο είναι άβολα. Αυτό είναι ένα από αυτά.

Όσο για την κατηγορία που κάνουν, δεν σας είπαν τουλάχιστον ποιο στοίχημα ερευνάται; Και πώς το έμαθαν αυτό; Μπορείτε να δημοσιεύσετε το email τους υποστηρίζοντας ότι τα κέρδη σας δεν είναι νόμιμα;

Επιπλέον, ακόμα κι αν είχατε κερδίσει με ένα στοίχημα 10.000 ευρώ ή ακόμα και 50.000 ευρώ, δεν θα άλλαζε τίποτα. Δεν μπορούν να μην σας πληρώσουν τα κέρδη σας με τη γελοία δικαιολογία του στημένου αγώνα. Αν το καταφέρουν αυτό σημαίνει ότι είναι σε πολύ κακή κατάσταση.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Έχω λάβει αυτά τα email από το kyc mystake πιστεύεις ότι πρέπει να στείλω αυτές τις 2 φωτογραφίες και το κείμενο που σου έγραψα πριν στο curacoa e gaming mail;

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Όχι, καμία πληροφορία, λένε ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να δώσουν καμία πληροφορία για ποιους ή για ποιους αγώνες πρόκειται

Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

Δεν αναφέρουν τον λόγο του αποκλεισμού σε αυτήν την απάντηση. Πώς ξέρατε ότι αναφέρονται σε ένα πιθανό άκυρο στοίχημα; Τον ρώτησες τον λόγο του μπλοκ;

Ωστόσο, περιμένετε να απαντήσει το Mystake στη ρυθμιστική αρχή πριν στείλετε οποιεσδήποτε απαντήσεις. Ή αναφέρετε στο CEG ότι ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί χωρίς το καζίνο να σας δώσει έγκυρη αιτία και ότι έχει παρακρατήσει το υπόλοιπό σας ακατάλληλα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έστειλα και στους 3 πριν και έστειλα αυτό.........Αυτές είναι όλες οι πληροφορίες που έλαβα από το mystake.com όταν ρωτάω για τα χρήματα και την έρευνά μου για ύποπτα στοιχήματα. Θέλω να μάθω ποιος αγώνας ή αγώνες που έχω παίξει είναι ύποπτα στοιχήματα;;; Τώρα όμως δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιατί ο λογαριασμός μου είναι αποκλεισμένος. Το καλύτερο στο έχω καταθέσει πάνω από 3700 ευρώ και έχω ότι ξέρω 3288 ευρώ στον λογαριασμό μου για να πληρώσω τα 3288 ευρώ στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Μπορώ να δώσω στο mystake.com τα τραπεζικά μου στοιχεία, όπως τραπεζικό λογαριασμό iban, Bic, swift, έχω ήδη χάσει τουλάχιστον 400 ευρώ στο mystake.com στοιχηματίζω κανονικά και χαμένα αυτά τα 400 ευρώ.. μπορείτε να πάτε και να δείτε στο mystake.com Trustpilot τι γράφουν οι άνθρωποι για το mystake.com σχετικά με την ανάληψη χρημάτων. Θέλω μόνο τα υπόλοιπα λεφτά μου πίσω. Το σωστό πρέπει να είναι σωστό και ό,τι είναι λάθος είναι λάθος. Αλλά ξέρω ότι στη ζωή μου δεν έχω κάνει ποτέ στη ζωή μου ύποπτα στοιχήματα. με φιλικούς χαιρετισμούς ozkan omerov. Ελπίζω να το λύσουμε μαζί. Καλύτερα να οδηγώ με ανοιχτά χαρτιά. Δεν έχω τίποτα να τους κρύψω. Είναι λάθος που πρέπει να αποδειχθεί. Ευχαριστώ που με βοήθησες στην πορεία φαίνεσαι καλός άνθρωπος. Υπάρχουν πολλοί που δεν μπορούν να το πάνε τόσο μακριά, αλλά δεν πρόκειται να τα παρατήσω😊

Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

I have all redy sent them my mail i wrote too u and the 2 pictures too mystake and curacoa e gaminig mail curacoa gaming want all of u 3 too cooperate....

.and I sent this too.......Jag skickade till alla 3 innan och skickade detta........This is all the information ive got from mystake.com when I ask about my money and investigation on suspicious bets. I want to know wich match or matches ho iam played is suspicious bets??? But now icant do nothing because my account is blocked. The best in i have deposited over 3700 euro and have what I know 3288 euro at my account to pay out my 3288 euro to my bankaccount. I can give mystake.com my bank details like bank account iban, Bic, swift i have alredy lost at least 400 euro at mystake.com i bettet normal an lost that 400 euro..u can go in and se at  mystake.comtrustpilot what people are writing about mystake.com about withdrawl money. Iam only want my rest of my money back. Right should be right and what is wrong is wrong. But I know I thing in my life i havent never ever in my life plsyed in anybody suspicious bets regards ozkan omerov. I hope we can solve this together. Bättre att jag kör med öppna kort. Jag har inget att dölja för dem. Det är mystake som måste bevisa. Tack för att du hjälper mig på vägen du verkar vara en bra person. Det är många som inte orkar ta det så här långt men jag tänker inte ge mig😊

Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 έτος
Αιτία: tons of casino links - removed, CG link left
Radka
πριν από 1 έτος

Γεια radka τώρα ο λογαριασμός μου έχει κλείσει τελείως στο mystake.com file αυτό δεν είναι σοφό

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Τώρα ο λογαριασμός μου έχει κλείσει τελείως και δεν είναι πλέον στο mystake file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τώρα μπορείτε να μιλήσετε για απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

filefilefilefilefile

πριν από 1 έτος

file

Ozze22
πριν από 1 έτος

Τυπική δόλια συμπεριφορά καζίνο.

Το γεγονός ότι έκλεισαν τον λογαριασμό δεν αλλάζει την ουσία. Εάν δεν σας παράσχουν έναν έγκυρο λόγο για τον αποκλεισμό του λογαριασμού σας, πρέπει να σας πληρώσουν το υπόλοιπο στον λογαριασμό παιχνιδιών σας. Διαφορετικά, ο ρυθμιστής θα φροντίσει να τα τοποθετήσει στη σειρά.

Στείλτε ένα email στην υποστήριξη Mystake όπως προτείνεται στη συνομιλία.

Υπάρχει μια παρόμοια περίπτωση με τη δική σας ανάμεσα στις καταγγελίες. Αυτό ενός Ιταλού παίκτη με μπλοκαρισμένο λογαριασμό και 5.000€ στον gaming λογαριασμό.

Είναι πραγματικά στα γαϊδούρια τους.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Έχετε και εσείς εξαπατηθεί από αυτούς; Ή μήπως είναι φίλος σου; Πήρε τα λεφτά του; Βλέπετε στη ζωντανή συνομιλία δεν θέλει να σας πει τίποτα, λέει στείλτε μας email στο email μας για απάντηση. Δεν μπορούν απλώς να κλείσουν έναν λογαριασμό έτσι. Στη ζωντανή συνομιλία λέει ότι ο λογαριασμός μου είναι υπό διερεύνηση και στη δεύτερη περίπτωση ο λογαριασμός μου δεν υπάρχει😊😊 ελπίζω να μην μπορούν να διαγράψουν ό,τι έχει στον λογαριασμό μου. Έχω ενημερώσει και την curaco r gaming για αυτό. Μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι κάποιος που γνωρίζω στην Ιταλία τον έσκασες για 5000 ευρώ στη συνομιλία του. Αλλά το ερώτημα είναι θα πάρω ποτέ τα χρήματά μου αν ο φίλος σας δεν έχει τα χρήματά του. Ελπίζω να τα πάρω, έχω γράψει ότι έχω φωτογραφίες και λοιπά αλλά δεν τις έχω, αυτοί είναι που πρέπει να μου αποδείξουν ότι έχω παίξει σε ύποπτα στοιχήματα. Όλα είναι ηλεκτρονικά σήμερα, τα χρήματά μου που έχω καταθέσει τα έχω καταθέσει στην mastercard μου αλλά μετά πρέπει να επιβεβαιώσω με την τραπεζική μου ταυτότητα. Και τότε η τράπεζα μπορεί να δει πού ακριβώς πήγαν τα χρήματα. Δεν θα τα παρατήσω τώρα. Ο καλύτερός μου φίλος εργάζεται στην αστυνομία ως διευθυντής στο κύκλωμα απάτης στη Σουηδία και τους το έχω πει. Αλλά γιατί πιστεύετε ότι διέγραψαν τον λογαριασμό έτσι ακριβώς;


Αυτόματη μετάφραση:
Ozze22
πριν από 1 έτος

Δεν είναι φίλος μου. Είναι ένα ανοιχτό παράπονο που είδα εδώ στον γκουρού του Καζίνο, το €5000.

Δεν μπορώ να σας πω γιατί έκλεισαν τον λογαριασμό σας, αλλά ίσως επειδή στείλατε την καταγγελία στο Curacao egaming. Ίσως εκτός από απατεώνες να είναι και ευαίσθητοι.

Έχετε στείλει email στην υποστήριξη Mystake; Σου έδωσαν απάντηση;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Dear Customer,

 

We refer to your previous correspondence regarding the investigation of your account.

 

Please be informed, that by registering an account on the website, you confirm your consent with the Terms & Conditions and Privacy Policy which our website provides to our customers. (T&C Article 1)

 

According to the Terms & Conditions of the website Article 9 (Anti-Fraud Policy)

 

The Company has a strict anti-fraud policy and utilizes various anti-fraud tools and techniques. If the Player is suspected of fraudulent actions including, but not limited to:

 

Participating in any type of collusion with other players;

 

Development of strategies aimed at gaining of unfair winnings;

 

Fraudulent actions against other online casinos or payment providers;

 Chargeback transactions with a credit card or denial of some payments made;

 

Creating two or more accounts;

 

Other types of cheating;

 

While playing with an active bonus, it is forbidden to engage in activities that give the player a clearly unfair advantage. Such activities include, but are not limited to, these:

 

delaying game rounds in any game, including free spins and bonus features, to a later time when you have no wagering requirements, leaving large bets on the table, for example in blackjack, and returning to the game after bonus wagering has been completed, playing games with bonus money to build up in-game value, lose the bonus funds, and then cash out on the built-up value during real-money play, using strategies that take advantage of any software bug or failure. In these cases, the Company reserves the right to terminate such Account and suspend all payouts to the Player. This decision is at sole discretion of the Company and the Player will not be notified or informed about the reasons of such actions. The Company also reserves the right to inform applicable regulatory bodies of the fraudulent actions performed by the Player. The Company has zero tolerance to advantage play. Any Player who will try to gain advantage of casino welcome offers or other promotions agrees that Company reserves the right to void bonuses and any winnings from such bonuses, for the reasons of Use of stolen cards;

 

Chargebacks;

 

Creating more than one account in order to get advantage from casino promotions;

 

Providing incorrect registration data;

 

any other actions which may damage the Company.

 

The Company reserves the right to close Your Account and to refund to You the amount on Your Account balance, subject to deduction of relevant withdrawal charges, at Company’s absolute discretion and without any obligation to state a reason or give prior notice.

 

As soon as account investigation finishes, we get back to you.

carsix79
πριν από 1 έτος

See the answer here under its from mystake support mail. And then answer me😊

πριν από 1 έτος

This was an email ive got from mystake.com support right now. I havent used any bonus have no contacts with any players in the world so I can have played on an suspicious bets stolen credit card no.....I have only one account this is funny😊😊 fraud money ihavent nofthing too do with this..

Ozze22
πριν από 1 έτος

Ουσιαστικά αντέγραψαν και επικολλούσαν ένα ολόκληρο μέρος των όρων και προϋποθέσεων τους χωρίς να σας αναφέρουν τον συγκεκριμένο λόγο για το κλείσιμο του λογαριασμού.

Όταν έγραψαν αυτούς τους Όρους και Προϋποθέσεις ήξεραν ήδη ότι ήθελαν να εξαπατήσουν τους παίκτες και μάλιστα έγραψαν: "αυτή η απόφαση είναι στη διακριτική ευχέρεια της Εταιρείας και ο Παίκτης δεν θα ενημερωθεί ούτε θα ενημερωθεί για τους λόγους για τέτοιες ενέργειες".

Αυτή η πρόταση είναι μπερδεμένη!

Όσο ο γκουρού του καζίνο συνεχίζει να απορρίπτει τις νόμιμες καταγγελίες αυτών των απατεώνων καζίνο, θα θεωρείται συνένοχος στις δόλιες ενέργειες που συνεχίζουν ανενόχλητοι να ασκούν στους παίκτες.

Το μόνο τώρα είναι να περιμένουμε την απάντηση που θα δώσουν στο CEG. Σίγουρα δεν μπορούν να σου απαντήσουν όπως έκαναν μαζί σου. Είναι υποχρεωμένοι να αιτιολογούν έγκυρα τις πράξεις τους.


Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 1 έτος

Το Ceg me και το mystake.com συνδέονται μεταξύ τους ως email 3 μερών, επειδή ο Ceg θέλει όλοι να μπορούν να δουν το email που είναι γραμμένο μεταξύ τους. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να κλείσει τον Λογαριασμό σας και να σας επιστρέψει το ποσό στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας, με την επιφύλαξη αφαίρεσης των σχετικών χρεώσεων ανάληψης, κατά την απόλυτη κρίση της Εταιρείας και χωρίς καμία υποχρέωση αιτιολογίας ή προηγούμενης ειδοποίησης. Ξαφνικά μπορείς να κλείσεις τον λογαριασμό σου και να πληρώσεις χρήματα...αλλά και πάλι δεν υπάρχει τίποτα που να με απασχολεί στα μέρη που γράφουν και είμαι ύποπτος για ύποπτα στοιχήματα και δεν υπάρχει στον παγκόσμιο χάρτη . Δεν νομίζω ότι έχουν βρει κανέναν που να έχει πολεμήσει με αυτόν τον τρόπο εναντίον τους, την ίδια στιγμή δεν θέλω αλλά πρέπει να είναι περίπου 3288 ευρώ. Σκεφτείτε πόσοι άνθρωποι έχουν ρίξει τα λεφτά των ανθρώπων. Ισχύει μόνο ότι το ceg είναι δικαιοσύνη. Τα ύποπτα στοιχήματα θα πρέπει να είναι διασκεδαστικά για να δούμε ποιοι αγώνες ή αγώνες είναι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αναρωτιέμαι επίσης γιατί η καταγγελία σας απορρίφθηκε από το Casino Guru. Εάν μετά από μήνες το καζίνο δεν σας έχει απαντήσει, σημαίνει ότι δεν έχει απάντηση και προσπαθεί να ξεφύγει.

Ή δεν έχουν ρευστότητα για να πληρώσουν αναλήψεις και να βρουν οποιονδήποτε τρόπο να επιμηκύνουν τους χρόνους απόκρισης. Απλώς δείτε πόσα ανοιχτά παράπονα υπάρχουν που ζητούν από τους παίκτες να επαληθεύσουν τις πιστωτικές κάρτες που δεν έχουν χρησιμοποιήσει ποτέ.

Αν κοιτάξετε επίσης τις πιο πρόσφατες κριτικές στο Trustpilot, θα παρατηρήσετε πόσοι παραπονιούνται για αυτό.

Θα έπρεπε να έχει κακή φήμη στη βάση, αλλά αντ' αυτού...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

feel free to browse the complaint, I'm sure you'll find the answer.

We do not deal with sports betting 🙏:

"As the reason for the investigation is entirely due to bets placed on sports, I am afraid we will no longer be able to assist you with this case.

We do not currently have enough insight into sports betting to be able to comment fairly and with any degree of certainty on the outcome of such an investigation."

1...3 4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα