Αρχική σελίδαΠαράποναBoomerang Casino - Τα κέρδη του παίκτη δεν πιστώνονται στον λογαριασμό.

Boomerang Casino - Τα κέρδη του παίκτη δεν πιστώνονται στον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:

Ποσό: 27.000 CHF

Boomerang Casino
Δείκτης ασφάλειας:Πολύ υψηλός
Υποβλήθηκε: 04/07/2023 | Το περιστατικό έκλεισε : 24/06/2024
Το περιστατικό έκλεισε Η ετυμηγορία μας

Άλλο

ΑΠΟΡΡΙΦΘΗΚΕ

Σύνοψη περιστατικού

πριν από 6 μήνες
Μετάφραση

Ο παίκτης από την Ελβετία είχε βάλει δύο στοιχήματα στο Crazy Times και τα κέρδη του εμφανίστηκαν αλλά δεν πιστώθηκαν ποτέ στον λογαριασμό του. Μετά από εκτενή επικοινωνία, το καζίνο αρχικά ισχυρίστηκε ότι τα στοιχήματα δεν ήταν κερδοφόρα και αργότερα επέστρεψε τα ποσά στοιχημάτων. Παρά την επιμονή του παίκτη και παρείχε στιγμιότυπα οθόνης, το καζίνο υποστήριξε ότι τα στοιχήματα δεν κερδίζουν γύρους, όπως επιβεβαιώθηκε από τον πάροχο του παιχνιδιού Evolution. Λόγω της παρατεταμένης έρευνας και της έλλειψης οριστικών αποδεικτικών στοιχείων, η καταγγελία έκλεισε ως ανεπίλυτη, εν αναμονή περαιτέρω επαλήθευσης από την Evolution.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Έχω τοποθετήσει δύο επιβεβαιωμένα στοιχήματα με BET ID στο Crazy Times. Τα κέρδη εμφανίστηκαν σε εμένα και ορατά, αλλά δεν πιστώθηκαν ποτέ στον λογαριασμό παικτών μου.


Έχω τοποθετήσει 500.- σε κάθε παιχνίδι μπόνους στο πρώτο μου στοίχημα και 100.- σε κάθε παιχνίδι μπόνους στο δεύτερο μου στοίχημα. Αποτέλεσμα 50x και 20x.


Το καζίνο καθυστερεί να απαντήσει. Μου στέλνει λάθος επιβεβαίωση και δεν είναι διατεθειμένος α) να μου δείξει το αποτέλεσμα της περιστροφής και β) να επιβεβαιώσει τα κέρδη μου.


Αυτό εδώ και 10 μέρες. Κάτι δεν πάει καλά και μυρίζει απάτη ή τουλάχιστον πολύ άδικη μεταχείριση.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,

Σας ευχαριστούμε πολύ για την υποβολή της καταγγελίας σας. Λυπάμαι που μαθαίνω για την αρνητική εμπειρία σας με το Boomerang Casino.

Επιτρέψτε μου να σας κάνω μερικές ερωτήσεις, ώστε να καταλάβω καλύτερα την κατάσταση.

  • Θα μπορούσατε παρακαλώ να ενημερώσετε πώς απάντησε το καζίνο όταν τους ενημερώσατε ότι τα κέρδη σας δεν πιστώθηκαν;
  • Θα μπορούσατε να μου στείλετε την αλληλογραφία που λάβατε από το καζίνο σχετικά με το θέμα;
  • Θα μπορούσατε να μας συμβουλεύσετε πώς καταγράφονται τα αποτελέσματα των στοιχημάτων στο ιστορικό του παιχνιδιού σας;

Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι tomas@casino.guru

Ελπίζω ότι θα μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα το συντομότερο δυνατό. Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

Τις καλύτερες ευχές,

Τόμας

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ευχαριστώ που το αναλάβατε. Σας εστάλη αλληλογραφία.


Ο διαχειριστής VIP το έλεγξε και επέστρεψε με την απάντηση "δεν βρέθηκαν κέρδη".


Μου στέλνουν μια λίστα με όλα τα στοιχήματά μου και τις νίκες μου, αλλά φυσικά, δεν υπήρξε νίκη αφού διεκδικώ αυτόν τον βαθμό. Τα στοιχήματα υπάρχουν αλλά χωρίς νίκη.


Το οποίο δεν είναι σωστό και δεν μου έδωσαν ποτέ την απάντηση/ανατροφοδότηση του αποτελέσματος του αποτελέσματος/περιστροφής. Εάν επιβεβαίωναν, θα έβλεπαν ότι έχω βάλει τα στοιχήματά μου σε αυτήν τη νικητήρια περιστροφή.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ευχαριστούμε για το email σας.

Θα εξετάσω το ιστορικό του παιχνιδιού που στείλατε σύντομα.

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Μπορώ να δω ότι σύμφωνα με το ιστορικό του παιχνιδιού, ένας από τους γύρους του παιχνιδιού δεν οδήγησε σε νίκη. file Το αποτέλεσμα του δεύτερου γύρου παιχνιδιού δεν έχει καταγραφεί στο ιστορικό του παιχνιδιού file

Μπορείτε να εξηγήσετε από πού προέρχεται το ρεκόρ νίκης του Pachinko; Αυτό το ρεκόρ καθορίζει το αναγνωριστικό του γύρου παιχνιδιού; Θα μπορούσατε να μου στείλετε άλλα παραδείγματα όταν ο ίδιος τύπος ρεκόρ και το ιστορικό του παιχνιδιού σας συμφωνούν; (με το αποτέλεσμα να είναι νίκη) Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Όπως μπορείτε να δείτε - η αναφερόμενη νίκη του εκεί αλλά 0!


το δεύτερο στοίχημα: ακριβώς το ίδιο. Δείτε το συνημμένο! filefile


και όπως αναφέρθηκε, έχω δει τα κέρδη στην οθόνη μου μεγάλα με εορταστική μουσική! Τα στοιχήματα έχουν τοποθετηθεί, αλλά δεν πιστώθηκε καμία νίκη. Σύμφωνα με το αποτέλεσμα της περιστροφής, καθώς και που σας εστάλη, ήταν ακριβώς αυτό που είδα και ανέφερα. Λάβετε υπόψη ότι η διαφορά ώρας 1 ώρας οφείλεται στη διαφορετική ζώνη ώρας που αναφέρουν. filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Για λόγους καλής παραγγελίας: καμία απάντηση/λύση/πληρωμή από το καζίνο boomerang εδώ και 16 ημέρες. Ένα αξιόπιστο διαδικτυακό καζίνο φαίνεται και ενεργεί διαφορετικά!! Μια επιχείρηση που βασίζεται σε δεδομένα και αλγόριθμους θα πρέπει να βρει το λάθος μέσα σε λίγα λεπτά.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ευχαριστώ που με διόρθωσες και για την παροχή των απαραίτητων πληροφοριών, Booyaka28. Θα μεταφέρω τώρα το παράπονό σας στον συνάδελφό μου Matej ( matej.n@casino.guru ) που θα είναι στη διάθεσή σας. Σας εύχομαι καλή τύχη και ελπίζω ότι το πρόβλημα θα λυθεί προς ικανοποίησή σας στο εγγύς μέλλον.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Γεια σου Booyaka28,


Λυπάμαι που ακούω για τα προβλήματά σου.


Θα ήθελα να προσκαλέσω τον εκπρόσωπο του καζίνο στην υπόθεση:


Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο, μπορείτε να ελέγξετε την υπόθεση και να μας εξηγήσετε τι συνέβη;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

ερώτηση: γιατί δεν δείχνουν τα αποτελέσματα περιστροφής των δύο στοιχημάτων μου; Δήλωσαν απλώς: δεν βρέθηκαν κέρδη!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Δεν ξέρω, αλλά ας περιμένουμε την απάντηση από τον εκπρόσωπο του καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αμφιβάλλω, ότι θα υπάρξει απάντηση! Δείχνει πώς οι παίκτες θα μείνουν έξω στη βροχή εάν παρουσιαστεί πρόβλημα

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση
Θα θέλαμε να ζητήσουμε από το καζίνο να απαντήσει σε αυτό το παράπονο. Παρατείνουμε το χρονόμετρο κατά 7 ημέρες. Εάν το καζίνο δεν ανταποκριθεί στο καθορισμένο χρονικό πλαίσιο, θα κλείσουμε το παράπονο ως «ανεπίλυτο», γεγονός που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη βαθμολογία του.
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Λοιπόν, ούτε μια απάντηση όπως: ερευνούμε ή εργαζόμαστε αυτήν τη στιγμή για αυτό το θέμα….


Αυτό δίνει μια καλή εικόνα για το καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ίσως θα έπρεπε να εμπλέκετε και το Evolution Gaming

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Επικοινώνησα με το καζίνο μέσω Skype και με διαβεβαίωσαν ότι θα απαντούσαν άμεσα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ας δούμε - δύσκολο να καταλάβουμε ότι δεν βρίσκουν το λάθος όταν το επιχειρηματικό μοντέλο βασίζεται σε δεδομένα κλπ…..


και η περίπτωσή μου είναι προφανής!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

τι σημαίνει άμεση; btw, αυτά τα λόγια που ακούω εδώ και 30 μέρες! Ετοιμάζω τη νομική μου αξίωση - υπάρχουν συστάσεις από την πλευρά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Πού είναι οι νόμοι, οι συμβάσεις και τα πρότυπα για τη λειτουργία ενός διαδικτυακού καζίνο;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28 ,


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι επεξεργαζόμαστε την ερώτησή σας. Μην ανησυχείτε, περιμένετε απάντηση.


Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.


Με τους καλύτερους χαιρετισμούς,

Καζίνο μπούμερανγκ.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Εντάξει, αυτή η απάντηση θα πάει απευθείας στα αγαπημένα μου print screen! Μην ανησυχείς? Μου λείπουν 27k + εδώ και ένα μήνα!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αναγνωρίζω ότι πιστεύετε ότι ένας μήνας είναι μια μακρά περίοδος, αλλά επί του παρόντος, οι ρυθμιστικές αρχές χρειάζονται κατά μέσο όρο τρεις μήνες για να απαντήσουν. Ως εκ τούτου, εξακολουθώ να πιστεύω ότι αξίζει να περιμένουμε άλλες δύο εβδομάδες εάν μας οδηγήσει πιο κοντά στον στόχο μας.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ρυθμιστικές αρχές; Μιλάμε για εσωτερικές διαδικασίες….

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28 ,


Σας ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας.


Η ομάδα μας έλεγξε προσεκτικά τα στοιχήματα 150.2132826905 και 150.2128476521 που υποδείξατε.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι κανένα από αυτά τα στοιχήματα δεν ήταν κερδοφόρα, γι' αυτό και σημειώνονται ως μηδέν.


Εάν έχετε άλλες ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας, θα χαρούμε να σας βοηθήσουμε.


Με τους καλύτερους χαιρετισμούς,

Καζίνο μπούμερανγκ.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Πείτε μου λοιπόν τα αποτελέσματα του στοιχήματος, σας παρακαλώ! Απλώς δεν είναι σωστό αυτό που έχει ελέγξει το τμήμα σας.


παρακαλώ στείλτε μου τα ακριβή αποτελέσματα περιστροφής των δύο στοιχημάτων μου!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

btw, είναι αστείο και εφιάλτης ταυτόχρονα! Το τμήμα VIP σας εξακολουθεί να ερευνά, αλλά προφανώς όχι εσείς! Απλώς ζητώ να λάβω τα κέρδη μου καθώς παίρνετε τα στοιχήματά μου/τις ήττες μου!


και παρακαλώ στείλτε μου, επιτέλους, τα αποτελέσματα περιστροφής και σταματήστε να τα κρύβετε. Είναι μια απλή διαδικασία!


και παρεμπιπτόντως: τι έκανες τις τελευταίες 30 μέρες; Δεν βρέθηκαν κέρδη δεν είναι η κατάλληλη απάντηση για 27k!!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Τώρα οι παίκτες βλέπουν πώς το καζίνο μπούμερανγκ χειρίζεται τα παράπονα! Καθόλου - γιατί καθυστερούν και καθυστερούν και μάλιστα δεν ελέγχουν εσωτερικά, ότι τα αιτήματά μου δεν έχουν λυθεί ακόμα.


είναι πολύ πολύ φτωχό!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Συμφωνώ με την απογοήτευσή σας, αλλά σημειώστε ότι το χρονοδιάγραμμα για την επίλυση αυτών των ζητημάτων δεν εξαρτάται αποκλειστικά από το καζίνο. Ο πάροχος του παιχνιδιού παίζει επίσης ρόλο στον καθορισμό του χρόνου ανάλυσης.


Εάν ο πάροχος του παιχνιδιού έχει επιβεβαιώσει ότι οι εν λόγω γύροι παιχνιδιού δεν ήταν κερδισμένοι γύροι, είναι πιθανό να αντιμετωπίσατε μια σύντομη αποσύνδεση κατά τη διάρκεια αυτών των γύρων, με αποτέλεσμα το παιχνίδι να τελειώσει τυχαία στο τέλος σας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι τα αρχεία καταγραφής του παρόχου παιχνιδιού θεωρούνται πάντα τα ακριβή αρχεία.


Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο, θα μπορούσατε να μας παράσχετε στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι οι εν λόγω γύροι είχαν ως αποτέλεσμα ήττες και όχι νίκες;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Μετά θέλω να δω το ημερολόγιο. Και γιατί χρεώθηκε το στοίχημά μου και εμφανίστηκε η νίκη;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Btw: συμβαίνει ξανά. 3 φορές σήμερα! Ανέφεραν αμέσως το πρόβλημα!


Ελάχιστα άλλα 20 χιλιάδες κέρδη εμφανίστηκαν αλλά δεν πιστώθηκαν

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Η μέχρι τώρα μάθησή μου:


  1. δέχονται τα στοιχήματά μου / τις ήττες μου
  2. δεν πιστώνουν τα κέρδη μου
  3. εργάζονται για το αίτημά μου - εδώ και περισσότερο από ένα μήνα
  4. βγάζουν χρήματα ακόμα και από τα κέρδη


το καλύτερο επιχειρηματικό μοντέλο στον κόσμο. εάν δεν υπάρχει κανονισμός ή βοήθεια για θύματα σαν εμένα. Και όπως φαίνεται δεν υπάρχει ρύθμιση και βοήθεια.


εκμάθηση: θα ξεκινήσω το δικό μου διαδικτυακό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ενημέρωση: δείτε παρακάτω τις τρέχουσες και ακόμα ανοιχτές απαντήσεις για τα κέρδη που δεν έκανα κράτηση. Το καζίνο μπούμερανγκ πήρε τα στοιχήματά μου, έχω δει τα κέρδη στην οθόνη μου, αλλά δεν υπάρχει πίστωση στους λογαριασμούς μου:


1. 24.06. / Συνολικό στοίχημα 2000 CHF / Μη κρατημένο κερδισμένο: 25'000 CHF

2. 25.06. / Σύνολο πονταρίσματος 400 CHF / Μη κρατηθεί κερδισμένο: 2'000 CHF

3. 28.07. / Συνολικό στοίχημα 20 CHF / 5 στο Crazy Times / Μη κρατημένα κέρδη: 500 CHF

4. 28.07. / Σύνολο πονταρίσματος 60 CHF / Χωρίς κράτηση κερδισμένο: CHF 22'000


είναι απίστευτο και δόλιο πώς λειτουργεί αυτό το καζίνο!


Πραγματικά περιμένω τελικά μια πίστωση των κερδών μου

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Έλαβα επιτέλους τη ζωντανή υποστήριξη - υποθέτω την εξέλιξή της! Επιβεβαίωσαν το πρόβλημα και μου έδωσαν ένα αναγνωριστικό περιστατικού. Αλλά αυτό είναι. Το Μπούμερανγκ εξακολουθεί να αγνοεί και να καθυστερεί. Μπορείτε να εμπλέξετε το Evolution Gaming; Πού είναι η υποστήριξή μου; Μιλάμε πλέον για ποσό άνω των 40 χιλ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28 ,


Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε τις σκέψεις σας μαζί μας.


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η ομάδα μας εργάζεται για να επιλύσει το πρόβλημά σας. Κάντε υπομονή και περιμένετε.


Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.


Τις καλύτερες ευχές,

Καζίνο μπούμερανγκ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

όπως μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε: αγνοούν να παρέχουν την αναφορά

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Έκπληξη έκπληξη Έχω λάβει μια απάντηση. Μάντεψε:


Μετά από προσεκτική εξέταση των δεδομένων παιχνιδιού που παρέχονται από τον πάροχο του παιχνιδιού, διαπιστώθηκε ότι τα εν λόγω στοιχήματα δεν εγγράφηκαν λόγω απώλειας σύνδεσης στο τέλος σας!


χρειάστηκαν από τον Ιούνιο για μια τόσο ανόητη απάντηση που απλά δεν είναι σωστή! Και ακόμα δεν υπάρχει αρχείο καταγραφής παιχνιδιών!


Πώς είναι αυτό δυνατόν! Όταν χάνετε, δεν υπάρχει ποτέ πρόβλημα σύνδεσης. Όταν κερδίζεις, παίρνουν τα κέρδη σου!


το χειρότερο: τώρα ζητούν ξανά από το «συγκεκριμένο» τμήμα για την αναφορά!


φρικτός



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,

Όπως έγραψα προηγουμένως, το καζίνο πρέπει να συνεργαστεί με τον πάροχο του παιχνιδιού για την έρευνα, η οποία μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο.


Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Boomerang,

Ο Booyaka28 κέρδισε από ένα ζωντανό παιχνίδι όπου αυτό που είδε θα έπρεπε να είναι το αποτέλεσμα. Θα ήταν πολύ βολικό να δείτε τα αρχεία καταγραφής/καταγραφής.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

το χειρότερο είναι - το ξεφεύγουν. Φυσικά είναι πολύ πιο εύκολο να εξαπατήσετε παίκτες σύμφωνα με μια δόλια βιομηχανία. Αλλά αυτό φτάνει μακριά - είναι εγκληματική ενέργεια!


  1. Τα καθαρά κέρδη χάθηκαν. Είτε το καζίνο αποφασίζει να κλέψει είτε ο πάροχος. Δεν θα εκπλαγώ, αν ρίξουν το νόμισμα ποιος είναι ο επόμενος.
  2. χωρίς υποστήριξη / καθυστερήσεις / αργές πληρωμές / εκμεταλλευόμενοι τον εθισμό.
  3. Δεν είδα ποτέ πρόβλημα λογισμικού/σύνδεσης όταν έχασα. Και έπαιξα χιλιάδες χέρια στη σειρά
  4. ξεσκίζουν τους παίκτες όσον αφορά το κόστος συναλλαγών σε ξένο νόμισμα
  5. Ένα δίκτυο υπεράκτιων εταιρειών, που προσπαθούν να κρύψουν το πρόσωπο πίσω. Όλα συνδέονται και βοηθούν στην απόκρυψη ακόμη περισσότερο.
  6. κανένας κανονισμός / και αν υπάρχει, είναι αστείο. Θα έλεγα ότι κάθε παράνομη επιχείρηση στο δρόμο είναι πιο ρυθμισμένη - αφού έχουν ακόμα κάποιες συμφωνίες ή ηθικές υποχρεώσεις και ξέρουν ότι δεν μπορούν να ξεσκίσουν τους πελάτες τους.


Ωστόσο, έχω πολλά περισσότερα να πω ή να μοιραστώ, αλλά το κρατάω για περαιτέρω ενέργειες…


Αγαπητέ καζίνο, αγαπητέ πάροχο! έχετε τα περιστατικά μου και τα χαμένα κέρδη μου. πληρώστε τους - είναι προφανές!


Είναι πέρα από τη φαντασία μου αυτό που κάνουν με τους παίκτες που παίζουν το "autoplay mode"!! Θα το μάθουμε σύντομα - γιατί θα τους αναγκάσω να μου αναφέρουν κάθε στοίχημα!




Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ παίχτη,


Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας!


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι περιμένουμε απάντηση από τον πάροχο του παιχνιδιού, αυτή η διαδικασία μπορεί να διαρκέσει κάποιο χρόνο.

Αναμένετε ενημερώσεις από εμάς.


Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.


Τις καλύτερες ευχές,

Καζίνο μπούμερανγκ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Γιατί τα καθυστερούν όλα. Έχω τουλάχιστον 5 εκκρεμείς υποθέσεις - δύο από τις 24 Ιουνίου. Είναι απαράδεκτο, εκνευριστικό και δόλιο…..



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,

Συμφωνώ με την απογοήτευσή σου. Ωστόσο, σημειώστε ότι το τυπικό χρονικό πλαίσιο έρευνας είναι έως και 90 ημέρες. Ζητώ ευγενικά την υπομονή σας και ελπίζω ότι το καζίνο θα επιλύσει το πρόβλημα σε εύθετο χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ παίχτη,


Ευχαριστώ που περίμενες!


Το ποσό των στοιχημάτων σας πιστώθηκε στο υπόλοιπό σας. Επίσης, σας δόθηκε απόδειξη από τον πάροχο τυχερών παιχνιδιών, η οποία δείχνει ξεκάθαρα ότι λόγω του σφάλματος σύνδεσης από την πλευρά σας, δεν έγιναν δεκτά στοιχήματα για τους συγκεκριμένους γύρους.


Τις καλύτερες ευχές,

Καζίνο μπούμερανγκ.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Λοιπόν, ευχαριστώ για την παροχή. 2 Μήνες μετά!

1. Δεν υπάρχει ποσό στοιχήματος / 2. Τα στοιχήματά μου ήταν, όπως σας αναφέρθηκε μέσω e-mail, σε διαφορετικές ώρες (λεπτά). 3. Έχω βάλει άλλα στοιχήματα κατά τη διάρκεια της απώλειας «σύνδεσης» από την πλευρά μου και έγιναν δεκτά! Ακόμη και τα κέρδη κρατήθηκαν.


εάν η απώλεια σύνδεσης, σύμφωνα με την "αναφορά" ήταν 5 δευτερόλεπτα - παρεμπιπτόντως όχι στα αναφερόμενα λεπτά μου, τα στοιχήματά μου δεν θα έπρεπε να είναι ορατά. και τους είδα από την αρχή μέχρι το τέλος - με τη νίκη. Και αυτά τα στοιχήματα, με παιχνίδι μπόνους, διαρκούν εύκολα για 40 - 60 δευτερόλεπτα!


γι' αυτό, μην προσπαθήσετε να πουλήσετε αυτές τις πληροφορίες! Εάν υπήρχε απώλεια σύνδεσης, τα στοιχήματά μου θα έπρεπε να είχαν αποσυρθεί αμέσως.


παρακαλώ επιτέλους πληρώστε τα κέρδη μου για μην προσπαθήσετε να μου στείλετε κάποια ψάρια δεδομένα!


Παρεμπιπτόντως: Σας ζητώ να ελέγξετε όλα τα στοιχήματά μου για περαιτέρω προβλήματα σύνδεσης, καθώς ούτε εσείς ούτε ο πάροχος επιστρέφετε τα στοιχήματα αυτόματα, χωρίς οι παίκτες να διαμαρτύρονται!


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Boomerang,

Θα μπορούσατε να μου στείλετε τα αποδεικτικά στοιχεία σχετικά με αυτήν την υπόθεση στο email μου: matej@casino.guru

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Η εξήγηση που λάβαμε από το Evolution στάλθηκε στην παρεχόμενη διεύθυνση email.


Παρακαλούμε, ενημερώστε μας εάν αυτές οι πληροφορίες είναι αρκετές ως απόδειξη ότι τα στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Καζίνο μπούμερανγκ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Απλά για ενημέρωση: μου έκλεισαν τον λογαριασμό! Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο προσπαθούν να αποφύγουν να πληρώσουν τα κέρδη μου

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Btw, το υπόλοιπό μου στον λογαριασμό έχει φύγει. Κλειστό από το καζίνο! Κάποιος πρέπει να αντιμετωπίσει αυτή τη δόλια συμπεριφορά!


  • Τα κέρδη χάθηκαν
  • καμία υποστήριξη
  • κλείσιμο λογαριασμού
  • κλοπή της ισορροπίας μου
  • καμία απάντηση στον ισχυρισμό μου



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Boomerang Casino,

Σας ευχαριστώ για το email σας. Φαίνεται ότι, πράγματι, κατά τη διάρκεια μιας περιόδου παιχνιδιού, υπήρξαν τεχνικές δυσκολίες με μια σύνδεση και πολλά στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά.

Ακόμα περιμένω κάποια στοιχεία. Ωστόσο, μέχρι στιγμής, το καζίνο φαίνεται σωστό για τις αποσυνδέσεις.

Ένα άλλο ερώτημα είναι η ισορροπία. Γιατί αφαιρέθηκαν τα ποσά από τα αποσυνδεδεμένα στοιχήματα και δεν επιστράφηκαν στον λογαριασμό;

Θα μπορούσε ο εκπρόσωπος του καζίνο να το εξηγήσει αυτό;


εικόνα για το πώς λειτουργεί το στοίχημα:

file


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Λοιπόν, ναι, αλλά όχι κατά τη διάρκεια της συνεδρίας μου. Επειδή, ήμουν online και είδα τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων των εορταστικών πινακίδων για τη νίκη μου.


Επιπλέον: δεν αντέδρασαν ποτέ - χωρίς τον ισχυρισμό μου, δεν θα το ανέλυσαν ποτέ αυτό….


2ον: διεκδικώ άλλα 3 στοιχήματα / 2 παρόμοια, το ένα αντίστροφα (κέρδη που κρατήθηκαν βάσει εξέλιξης, αλλά όχι στο μπούμερανγκ.


τι να κάνω τώρα - έκλεισα τον λογαριασμό μου! Εκ προθέσεως!!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Εντοπίσαμε ότι η κατάσταση προέκυψε λόγω ασυμφωνίας μεταξύ της αποδοχής του στοιχήματος από την πλατφόρμα και της καθυστερημένης απάντησης από το τέλος του πελάτη. Η πλατφόρμα μας όντως αναγνώρισε και αποδέχτηκε το στοίχημα του παίκτη. Ωστόσο, μια απώλεια σύνδεσης από τον παίκτη και τον γύρο παιχνιδιού του παρόχου είχε ως αποτέλεσμα μια καθυστερημένη απάντηση, η οποία δυστυχώς οδήγησε στο να μην γίνει δεκτό το στοίχημα από την πλευρά του παρόχου.


Το ποσό των στοιχημάτων πιστώθηκε με μη αυτόματο τρόπο μετά από ενδελεχή έρευνα.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Καζίνο μπούμερανγκ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

?? Ποια καθυστερημένη απάντηση; Εξοφλήσατε τα στοιχήματά μου μετά από 2 μήνες έρευνας. Σταματήστε με τα «ψεύτικα» επιχειρήματα. Εάν ένα στοίχημα δεν γίνει αποδεκτό θα πρέπει να το αναφέρετε αμέσως στους παίκτες και όχι μόνο αν υπήρξε μεγάλη νίκη!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ήμουν online, το στοίχημά μου έγινε δεκτό και ακόμη και το αποτέλεσμα ήταν ορατό σε όλο τον γύρο! Έτσι είτε ακυρώνετε αμέσως το στοίχημα είτε πληρώνετε τα κέρδη!


Παρακαλώ παίξτε τουλάχιστον αυτή τη φορά "δίκαια". Κάνεις έλεγχο εδώ και 2 μήνες!


@Boomerang: υπάρχουν ακόμα δύο στοιχήματα, όπου περιμένω την απάντησή σας από τότε

28 Ιουλίου - μην τα ξεχνάτε!


@CasinoGuru: Δεν λαμβάνω πλέον καμία απάντηση απευθείας από αυτούς. Αγνοούν τα παράπονά μου…


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Για να συνοψίσουμε την υπόθεση:


Με βάση τις διαθέσιμες πληροφορίες, υπήρχαν προβλήματα με τη σύνδεση μεταξύ του Booyaka28 και των διακομιστών παιχνιδιών Evolution. Ως αποτέλεσμα, είδε μια νικητήρια οθόνη αλλά δεν έλαβε κέρδη.


Αν και αυτά τα στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά, τα χρήματα αφαιρέθηκαν από τον λογαριασμό και αργότερα επιστράφηκαν από το καζίνο χειροκίνητα. Το ερώτημα εδώ είναι αν το καζίνο εξέτασε διεξοδικά όλα τα στοιχήματα. Θα ήταν άδικο να εξετάζουμε μόνο τα κερδισμένα στοιχήματα. θα πρέπει επίσης να διερευνηθούν οι απώλειες. Σε περιπτώσεις που παρουσιάστηκε αυτή η δυσλειτουργία, τα χρήματα θα πρέπει να επιστραφούν. Μπορεί το καζίνο να επιβεβαιώσει ότι διεξήγαγε αυτήν την αξιολόγηση και να μοιραστεί τα αποτελέσματα με το Booyaka28;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Ελέγξαμε διεξοδικά τα στοιχήματα που παρέχονται από τον παίκτη, η συνολική διεκδικημένη νίκη εκ των οποίων είναι 27000. Από την πλευρά μας, δεν βρέθηκαν νίκες.

Μετά τη λήψη της επιβεβαίωσης από τον πάροχο ότι τα στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά λόγω απώλειας σύνδεσης από την πλευρά του παίκτη, το ποσό των στοιχημάτων του παίκτη πιστώθηκε πίσω στον λογαριασμό του παίκτη.


Ο παίκτης επικοινώνησε μαζί μας αφού αντιμετώπισε το πρόβλημα, το οποίο εξετάστηκε και επιλύθηκε.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα Boomerang Сasino

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Τίποτα δεν λύνεται! Ερευνούσατε 2 μήνες για ένα θέμα σύνδεσης στο πλευρό μου που δεν είναι σωστό!

πληρώσω τα κέρδη μου των 27 χιλιάδων - και λύθηκε! Έχω βάλει τα στοιχήματά μου, όπως επιβεβαιώσατε - επομένως τα κέρδη είναι όλα δικά μου

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Booyaka28 και Boomerang,


Σήμερα, είχαμε μια εσωτερική συνάντηση για να συζητήσουμε αυτήν την υπόθεση. Θα ήθελα να συνοψίσω το συμπέρασμά μας:


Τα προβλήματα σύνδεσης επιβεβαιώθηκαν από την Evolution και ως εκ τούτου, το καζίνο έχει το δικαίωμα να ακυρώσει τα στοιχήματα. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο τα κερδοφόρα στοιχήματα που επισημαίνονται από τον παίκτη, αλλά και όλα τα άλλα στοιχήματα. Το Booyaka28 θα πρέπει να λάβει επιστροφή χρημάτων για αυτά τα στοιχήματα, τα οποία οδήγησαν σε απώλειες λόγω των προβλημάτων σύνδεσης. Παρόλο που τα στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά, τα χρήματα εξακολουθούσαν να λαμβάνονται. Πιστεύουμε ότι αυτή η λύση θα λύσει την κατάσταση. Από όσο γνωρίζω ο έλεγχος του καζίνο στοιχηματίζει μόνο για τα οποία ο Booyaka28 παραπονείται.


Ωστόσο, υπάρχει ακόμα ένα θέμα:


Είναι πολύ ασυνήθιστο για το Booyaka28 να χρειάζεται να ζητήσει επιστροφή χρημάτων για στοιχήματα που επηρεάζονται από ζητήματα σύνδεσης. Δεν είμαστε σίγουροι για το πώς να ερμηνεύσουμε αυτήν την κατάσταση. Εάν η Booyaka28 δεν είχε παραπονεθεί, τα χρήματα δεν θα είχαν επιστραφεί. Επιπλέον, ο ορισμός του πότε το καζίνο δέχεται ένα στοίχημα είναι ασαφής. Εφόσον τα χρήματα πρέπει να μεταφερθούν πίσω με μη αυτόματο τρόπο, αυτό σημαίνει ότι το καζίνο διατηρεί τα χρήματα, τα οποία θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως αποδοχή του στοιχήματος. Σε αυτό το θέμα, συνιστούμε στο Booyaka28 να επικοινωνήσει με τη ρυθμιστική αρχή του καζίνο για περαιτέρω βοήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Λοιπόν, έτσι λειτουργούν και αντιμετωπίζουν τους παίκτες! και παρεμπιπτόντως έχω άλλα 2 παράπονα και δεν προσέχουν!


Ζητώ τώρα να πληρώσω επιτέλους τα κέρδη μου και να ελέγξω τα άλλα παράπονα…


είναι κάτι παραπάνω από μη σοβαρό πώς αντιμετωπίζετε τα παράπονα γενικά.


@ γκουρού του καζίνο: θα πρέπει να κάνετε τη δέουσα επιμέλειά σας σε αυτά…

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Δυστυχώς, δεν έχουμε τέτοια εξουσία. Ωστόσο, εάν το επιθυμείτε, μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας στη ρυθμιστική αρχή του καζίνο. Ο ρυθμιστής διαθέτει ευρύτερο φάσμα μέσων για να εξετάσει το ζήτημα. Είμαι σε θέση να σας βοηθήσω σε αυτό το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Σύμφωνα με τις πληροφορίες που λάβαμε από τον πάροχο τυχερών παιχνιδιών μας, την Evolution, διαπιστώθηκε ότι τα εν λόγω στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά λόγω προβλημάτων σύνδεσης από την πλευρά του παίκτη.


Ωστόσο, σύμφωνα με τους Όρους & Προϋποθέσεις που περιγράφονται στον ιστότοπο του καζίνο μας, συγκεκριμένα στο σημείο 10.3, θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή ότι η εταιρεία δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν ζητήματα σύνδεσης που μπορεί να προκύψουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

https://boomerang-casino.com/en/rules


Υπό το πρίσμα αυτό, μόλις λάβαμε γνώση του θέματος, πραγματοποιήσαμε μια διεξοδική επισκόπηση της κατάστασης. Η ομάδα μας πίστωσε χειροκίνητα τα ποσά στοιχήματος στον gaming λογαριασμό του παίκτη. Ελπίζουμε ότι αυτό το ψήφισμα καταδεικνύει τη δέσμευσή μας να παρέχουμε δίκαιες και διαφανείς υπηρεσίες στους παίκτες μας.

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Λοιπόν…, αυτό που σε αυτή τη διαδικασία είναι διαφανές και δίκαιο. Δεν έχω λάβει ποτέ την επίσημη απάντηση από το Evolution και τα εξής:


  1. Σε πλησίασα για την απλήρωτη νίκη. Ποτέ δεν αντέδρασες προληπτικά. Επομένως, μην χρησιμοποιείτε λέξεις όπως δίκαιες ή διαφανείς
  2. Εάν ένας παίκτης χάσει ακόμα κι αν κερδίσει - Δεν θα πρέπει να μπορείτε να λειτουργείτε με «άδεια».
  3. Είχα μια καθαρή σύνδεση στον ιστότοπό σας και σε άλλα παιχνίδια evo εκείνη την περίοδο.
  4. Το στοίχημα έγινε δεκτό
  5. Εάν συμβεί αυτό, θα πρέπει να ελέγξετε και να επιστρέψετε όλα τα στοιχήματά μου
  6. τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό - έχω άλλους ισχυρισμούς αναπάντητους
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

@boomerang: τι γίνεται με τα δύο άλλα στοιχήματά μου; Δεν απάντησες ποτέ σε αυτά

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Ενημερωθήκατε ότι τα θέματα με τα στοιχήματα προωθήθηκαν στο Evolution για περαιτέρω έλεγχο. Αναμένουμε την Evolution για να επανέλθουμε με τις λεπτομέρειες και θα παράσχουμε πληροφορίες μόλις τις έχουμε.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Καζίνο,


Σας ευχαριστούμε για την ενημέρωση.


Χθες, είχαμε μια εσωτερική συνάντηση όπου συζητήσαμε την υπόθεση, και εδώ είναι το αποτέλεσμά μας:


Αν και κατανοούμε την αναγκαιότητα του Κανόνα 10.3, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι τα χρήματα ελήφθησαν και αν ο Booyaka28 δεν είχε παραπονεθεί, το καζίνο θα είχε κρατήσει τα χρήματα. Εάν υπήρχαν προβλήματα σύνδεσης κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης ημέρας ή ώρας, το καζίνο θα πρέπει να διερευνήσει όλα τα στοιχήματα που έγιναν κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου και να επιστρέψει τα χρήματα από τα στοιχήματα όπου παρουσιάστηκε το ζήτημα της σύνδεσης.


Είναι σύνηθες φαινόμενο τα στοιχήματα που γίνονται κατά την απώλεια σύνδεσης να απορρίπτονται και τα χρήματα από αυτά τα στοιχήματα επιστρέφονται αμέσως. Ωστόσο, το γεγονός ότι το καζίνο πρέπει να το κάνει αυτό χειροκίνητα δεν είναι πολύ αξιόπιστο. Συνιστούμε ανεπιφύλακτα να βελτιωθεί αυτή η διαδικασία ώστε να είναι αυτόματη και να γίνει το συντομότερο δυνατό αφού το καζίνο εντοπίσει ότι το στοίχημα απορρίφθηκε από τον πάροχο του παιχνιδιού.


Μια άλλη πιθανή λύση για την επίλυση αυτής της υπόθεσης είναι να ακυρώσετε όλα τα στοιχήματα από αυτήν την περίοδο και να επιστρέψετε τις καταθέσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Ζητήσαμε από το Evolution μια ανασκόπηση όλων των χαμένων καλύτερων κατασκευών κατά τη διάρκεια των συγκεκριμένων ημερών.


Δεν μπορούμε να επηρεάσουμε την περίοδο έρευνας, ωστόσο θα προσπαθήσουμε να επιταχύνουμε αυτή τη διαδικασία και θα ενημερώσουμε εδώ μόλις λάβουμε ενημέρωση από τον πάροχο τυχερών παιχνιδιών.


Ευχαριστούμε για τη σύσταση βελτίωσης, σίγουρα θα τη λάβουμε υπόψη, καθώς η παροχή της καλύτερης υπηρεσίας είναι ο κύριος στόχος μας και η εμπιστοσύνη των πελατών μας είναι το πολυτιμότερο αγαθό της ομάδας μας.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του Καζίνο Boomerang



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

@boomerang casino: περιμένω από τον Ιούνιο!! Πώς θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε λέξεις όπως εμπιστοσύνη και εξυπηρέτηση όταν απλώς καθυστερείτε και δεν δίνετε επαρκή στοιχεία;


Ωστόσο, ένα περιστατικό εκκρεμεί ακόμη και μαζί σας επειδή η Evolution επιβεβαίωσε τη νίκη και δεν πιστώσατε το ποσό!


Πραγματικά δεν ξέρω ούτε καταλαβαίνω πώς θα μπορούσατε να εκτελέσετε τις λειτουργίες σας με τέτοιες αντιεπαγγελματικές διαδικασίες. Πραγματικά αμφισβητώ ότι ερευνάτε πραγματικά την υπόθεσή μου! Δεν έχω λάβει τίποτα μέχρι στιγμής….



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Συμφωνούμε με την απογοήτευση που πρέπει να νιώθετε υπό το φως της κατάστασης. Να είστε βέβαιοι ότι οι ανησυχίες και τα αιτήματά σας έχουν μεταφερθεί επιμελώς στον πάροχο τυχερών παιχνιδιών για πλήρη έλεγχο. Δυστυχώς, πρέπει να διευκρινίσουμε ότι δεν έχουμε άμεση επιρροή στη διάρκεια της έρευνας που διεξάγει η Evolution.


Όσον αφορά τα κέρδη σας, λάβαμε τα αρχεία καταγραφής από το Evolution, επιβεβαιώνοντας αναμφίβολα την απώλεια σύνδεσης κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού σας. Σε απάντηση, επαναφέραμε αμέσως τα αντίστοιχα ποσά στοιχήματος στο υπόλοιπο του λογαριασμού σας.


Πρωταρχικός μας στόχος δεν είναι να παρακρατήσουμε τα χρήματά σας, αλλά να επιλύσουμε γρήγορα αυτήν την κατάσταση. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, έχουμε ξεκινήσει μια ολοκληρωμένη εξέταση όλων των στοιχημάτων που τοποθετήσατε τις συγκεκριμένες ημέρες που αντιμετωπίσατε προβλήματα με τα στοιχήματά σας.


Η κατανόηση και η υπομονή σας κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου εκτιμώνται ιδιαίτερα. Να είστε βέβαιοι ότι είμαστε αφοσιωμένοι στην επίλυση αυτού του ζητήματος με τον πιο δίκαιο και αποτελεσματικό τρόπο.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του καζίνο Boomerang


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η Evolution έχει όντως επιβεβαιώσει την ύπαρξη προβλημάτων σύνδεσης. Εάν αισθάνεστε την ανάγκη, μπορείτε να επικοινωνήσετε προσωπικά μαζί τους για περαιτέρω διευκρινίσεις. Ζητώ συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε, αλλά η καλύτερη πορεία δράσης σε αυτό το σημείο είναι να περιμένετε έως ότου διερευνήσουν ενδελεχώς όλα τα στοιχήματα. Κατανοώ την απογοήτευσή σας, αλλά αν υπήρχαν προβλήματα σύνδεσης κατά τη διάρκεια των γύρων όπου έπρεπε να κερδίσετε και ο πάροχος του παιχνιδιού δεν αποδέχτηκε το στοίχημα, το καζίνο έχει ενεργήσει κατάλληλα.


Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Το καζίνο θα επιστρέψει όλα τα στοιχήματα που επηρεάζονται από προβλήματα σύνδεσης μετά την ολοκλήρωση της έρευνας Evolution. Ο ακριβής αριθμός των στοιχημάτων που επηρεάζονται είναι άγνωστος, αλλά μπορείτε να περιμένετε να λάβετε κάποια αποζημίωση.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Όπως γνωρίζουν από τον Ιούνιο - μία νίκη επιβεβαιώθηκε από το Evolution αλλά δεν πιστώθηκε στον λογαριασμό των παικτών μου. Πόσο διαρκεί αυτή η έρευνα;


συνολικά διεκδικώ 4 στοιχήματα/κέρδη

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα Γκουρού του Καζίνο,


Λάβαμε απάντηση από την Evolution σχετικά με τα ζητούμενα δεδομένα.


Δεδομένου ότι αυτό το αρχείο περιέχει ευαίσθητο περιεχόμενο, σας παρακαλούμε να μας δώσετε μια διεύθυνση email για να διευκολύνουμε την προώθηση αυτού του εγγράφου σε εσάς.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του Καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

@Casino Guru: παρακαλώ μοιραστείτε το μαζί μου

@Casino: τι γίνεται με το παράπονό μου όπου η νίκη που λείπει είναι στο τέλος σας;


πάνω από όλα: είναι απλώς μια τεράστια απάτη!!! Δεν έχω άλλα λόγια! Δεν έχω ιδέα γιατί κανένας άλλος παίκτης δεν σηκώνεται και δημιουργεί ένα κίνημα ενάντια σε ΟΛΟΥΣ που εμπλέκονται!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση, που προκλήθηκε από την ομάδα μας αυτή τη φορά. Ελπίζω ότι η αναφορά από το καζίνο θα αποκαλύψει τυχόν μοτίβα για στοιχήματα που δεν έγιναν αποδεκτά. Ωστόσο, δεν έχουμε τους αριθμούς ακόμα, οπότε παρακαλούμε να είστε υπομονετικοί και να περιμένετε αυτές τις πληροφορίες.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα Γκουρού του Καζίνο,


Ζητούμε πληροφορίες σχετικά με την προτιμώμενη μέθοδο για την κοινή χρήση των εγγράφων που λαμβάνονται από το Evolution.


Θα μπορούσατε να μας δώσετε τη διεύθυνση email για αυτόν τον σκοπό ή είναι αποδεκτό να επισυνάψουμε το αρχείο σε αυτήν την αλληλογραφία;


Η καθοδήγησή σας σε αυτό το θέμα εκτιμάται ιδιαίτερα.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του Καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Τι είδους αναφορά λάβατε λοιπόν! Και πάλι: ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΓΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ!!


ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΗ ΤΕΤΟΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΠΑΙΚΤΕΣ/ΘΥΜΑΤΑ;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

@Matej: ποια είναι η κατάσταση;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

@ Γκουρού του Καζίνο: μπορείτε να με ενημερώσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Ακόμα περιμένω email από το καζίνο.


Τους έχω ήδη στείλει email με πληροφορίες για το πού μπορούν να στείλουν το ζητούμενο αρχείο. Αφού προηγουμένως μου έχουν στείλει τα πάντα στο email μου, δεν καταλαβαίνω γιατί το ζητάνε ξανά. Ωστόσο, τους έχω ήδη δώσει την απάντηση.


Αγαπητέ εκπρόσωπο του Boomerang Casino, στείλτε το αρχείο που ζητήσατε στο email μου matej@casino.guru . Όλοι περιμένουμε με ανυπομονησία.


Ευχαριστώ.


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

χαχαχα - και έχουν άλλες 6 μέρες να απαντήσουν.


και πάλι: κάποιος πρέπει να σταματήσει αυτή την απάτη!



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Περιμένω με ανυπομονησία να πάρω τη νίκη μου σε μετρητά! αλλά ξέρω ήδη πώς θα λειτουργήσει, αν μπορούσαν να καταφέρουν να στείλουν ένα email με μια αναφορά. Αυτό είναι ήδη μια πρόκληση για το μπούμερανγκ.


η προοπτική μου:


  1. τα δεδομένα, τα οποία δεν βλέπω ποτέ - δεν δείχνουν τίποτα εκτός από κάποιο σφάλμα σύνδεσης ή ότι τα 1000 άλλα στοιχήματά μου ήταν σωστά. Δυστυχώς και ακριβώς όταν κερδίζω ένα λογικό ποσό, χάθηκε η σύνδεσή μου στο διαδίκτυο
  2. στέλνουν άχρηστα δεδομένα - ζητάει πίσω ο γκουρού του καζίνο
  3. υποστηρίζουν ότι η εξέλιξη χρειάζεται χρόνο
  4. να μου πεις στο τέλος: δεν βρέθηκαν κέρδη
  5. υπόθεση έκλεισε / άλυτη


τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, δεν έλαβε ποτέ απαντήσεις στο στοίχημα 3 και 4.


1. 24.06. / Συνολικό στοίχημα 2000 CHF / Μη κρατημένο κερδισμένο: 25'000 CHF

2. 25.06. / Σύνολο πονταρίσματος 400 CHF / Μη κρατηθεί κερδισμένο: 2'000 CHF

3. 28.07. / Συνολικό στοίχημα 20 CHF / 5 στο Crazy Times / Μη κρατημένα κέρδη: 500 CHF

4. 28.07. / Σύνολο πονταρίσματος 60 CHF / Χωρίς κράτηση κερδισμένο: CHF 22'000



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

@casino guru: γιατί τους δίνεις άλλες 6 μέρες να απαντήσουν;


Και δεν πιστεύετε ότι πρέπει να μπουν στη μαύρη λίστα;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα Γκουρού του Καζίνο,


Έχουμε προωθήσει το αρχείο που περιέχει τις πληροφορίες που λάβαμε από το Evolution, μαζί με τα αποτελέσματα της έρευνας, στη διεύθυνση email που ορίσατε.


Παρακαλείστε να ενημερώσετε εάν απαιτούνται πρόσθετες πληροφορίες.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Boomerang Casino Team

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Θα ήθελα να δω τα στοιχεία + την έρευνα! Λάβετε υπόψη: τα κέρδη που βρέθηκαν δεν είναι έρευνα.


και θέλω να λάβω απάντηση και για τα 4 στοιχήματα με κέρδη που διεκδικώ από τον Ιούλιο!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Κατανοώ απόλυτα την απογοήτευσή σας, αλλά έχετε υπόψη σας ότι η λήψη δεδομένων από παρόχους παιχνιδιών είναι πάντα χρονοβόρα. Μπορώ να σας διαβεβαιώσω προσωπικά ότι σε κάθε περίπτωση που αφορά παρόχους παιχνιδιών, τα χρονικά πλαίσια είναι σημαντικά μεγαλύτερα.


Έχω λάβει τα δεδομένα και με βάση αυτά είναι εμφανές ότι υπήρξαν λάθη σε δύο στοιχήματα. Ωστόσο, εξακολουθώ να έχω μερικές επιπλέον ερωτήσεις σχετικά με τα αποδεικτικά στοιχεία και ελπίζω ότι το καζίνο θα μπορέσει να τις αντιμετωπίσει.


Κατανοώ ότι θα θέλατε να δείτε τα αποδεικτικά στοιχεία, αλλά δυστυχώς, μπορώ να τα παράσχω μόνο εάν το επιτρέπει το καζίνο, καθώς είναι η πολιτική της εταιρείας μας.


Εάν το καζίνο είναι πρόθυμο να σας παράσχει τα δεδομένα, πιστεύω ότι μπορεί να σας τα στείλει απευθείας.



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Και πάλι - 6 ημέρες….

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

@boomerang: παρακαλώ μοιραστείτε την αναφορά μαζί μου

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα Γκουρού του Καζίνο,


Έχει υποπέσει στην αντίληψή μας ότι τα αποτελέσματα της έρευνας που παρέχονται δεν περιλαμβάνουν όλα τα ζητούμενα δεδομένα. Θα προχωρήσουμε να ζητήσουμε πρόσθετες πληροφορίες από την Evolution και θα σας ειδοποιήσουμε μόλις λάβουμε απάντηση. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

ΓΕΛΟΙΟ ΑΛΛΑ ΣΤΥΛ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ/ΡΑΜΠΙΝΤΙ!

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Boomerang Casino,


Έχετε σκεφτεί να μοιραστείτε αυτές τις αναφορές με το Booyaka28; Ή τουλάχιστον δείχνοντάς του τα σημαντικά μέρη των εκθέσεων; Δεδομένης της φύσης της καταγγελίας, καταλαβαίνω ότι ίσως του είναι δύσκολο να πιστέψει ότι θα μπορούσε να έχει συμβεί τέτοιο λάθος. Θα αύξανε πολύ την εμπιστοσύνη του στο καζίνο αν μπορούσε να δει τις αναφορές, ή τουλάχιστον τα ευρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

@Casino Guru: Δεν θα αύξανε ποτέ την εμπιστοσύνη μου. Με όλο τον σεβασμό, μη γράφεις τέτοια πράγματα στο όνομά μου!


Το καζίνο κρύβει τα κέρδη μου χωρίς απόδειξη από τις 4 Ιουλίου! 27 χιλιάδες! Παρακαλώ λοιπόν, ποτέ! ΠΟΤΕ μην χρησιμοποιείτε τον συνδυασμό εμπιστοσύνης με μπούμερανγκ ή οποιοδήποτε άλλο καζίνο με βάση το Κουρασάο!

Υπάρχουν πολύ καλύτερα και κατάλληλα συνώνυμα! Αυθόρμητα, τα ακόλουθα είναι πολύ παρόντα: απάτη / παράνομη / απάτη / άναρχη / ριποφ / χειραγώγηση /

Θα μπορούσα να συνεχίσω για ώρες…,


Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα Γκουρού του Καζίνο,


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, δυστυχώς, σε αυτό το στάδιο, δεν μπορούμε να εγκρίνουμε τη διάδοση αυτών των πληροφοριών στον παίκτη. Θα σας ενημερώσουμε μόλις έχουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αίτημα του παίκτη.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Δεν εκπλήσσομαι και η γελοία απάντηση σου δίνει ξανά χρόνο να καθυστερήσεις τη διαδικασία! Ομάδα @guru: άχρηστες και ανόητες δηλώσεις καζίνο δεν πρέπει να οδηγούν σε πρόσθετες προθεσμίες!


@boomerang casino / Rabidi / Διευθυντές με έδρα την Κύπρο / διευθυντές στο Κουρασάο / θυγατρικές εταιρείες / πάροχοι παιχνιδιών / επεξεργαστές πληρωμών / "έμποροι": Δεν θα τα παρατήσω και θα πολεμήσω όπου δω μια ευκαιρία για δικαιοσύνη. Δεν σταματάω όταν το κάνω «Είμαι κουρασμένος, σταματάω όταν τελειώσω! Έγινε για μένα σημαίνει: όταν έχετε πληρώσει τα 27 χιλιάδες CHF κέρδη μου (Επιλογή 1, 2 ή 3 - δείτε παρακάτω).


Αφού είχα την τύχη να μεγαλώσω με αξίες! Όπως η ευπρέπεια, η δικαιοσύνη ή η ειλικρίνεια (ξέρω, ακούγεται σαν ξένη γλώσσα για εσάς τους ανθρώπους του μπούμερανγκ, θα σας δώσω 3 επιλογές για να τακτοποιήσετε:


Επιλογή 1: Σας προσφέρω ένα ποσό διακανονισμού 22 χιλιάδων CHF, το οποίο καταβάλλεται μέχρι τις 10 Νοεμβρίου 2023 απευθείας στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Ζητώ συγγνώμη για τη σύντομη ειδοποίηση. Σύμφωνα με τη συμπεριφορά πληρωμής σας, η 20η Νοεμβρίου 2023 θα ήταν λογική, αλλά νομίζω ότι θα τα καταφέρετε.


Επιλογή 2: μου πληρώνετε 25 χιλιάδες CHF στον λογαριασμό παικτών που ενεργοποιήσατε ξανά. Δεν μπορώ να ζητήσω απόσυρση μέχρι να φτάσω σε τζίρο 50 χιλιάδων CHF. Αφού φτάσω αυτό το όριο , απελευθερώνομαι και μπορώ να αποσύρω τα χρήματά μου.


Επιλογή 3: Καμία ενέργεια από την πλευρά σας. Ή κλείσιμο καταγγελίας από τον γκουρού του καζίνο. Κίνδυνος να με έχεις στην πλάτη σου. Btw, Δεν είναι απειλή είναι μια υπόσχεση. Αυτό θα οδηγήσει στα εξής: 27 χιλιάδες CHF. + Τόκος CHF από 26 Ιουνίου 2023 έως την ημέρα διακανονισμού. Επιπλέον, θα προσθέσω 100,00 CHF για κάθε απάντηση σε παράπονο από εσάς, τον γκουρού του καζίνο ή τον εαυτό μου σε αυτό το παράπονο. Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, θα προσθέσω 100,00 CHF για κάθε παράπονο κατά του καζίνο μπούμερανγκ στον γκουρού του καζίνο, ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Αν δεν κάνω λάθος, βλέπω αυτή τη στιγμή 46 καταγγελίες για μπούμερανγκ.


Έχω την αίσθηση ότι ο υπεύθυνος του μπούμερανγκ για παράπονα δεν διαβάζει καν τις απαντήσεις των παικτών. Ωστόσο, ήταν διασκεδαστικό να το γράψω.


για να τελειώσουμε με ευχάριστη νότα: Η επιλογή 2 είναι ένα αστείο! Λυπάμαι βαθιά που παίζω με τα συναισθήματά σας @ boomerang casino. Άρα υπάρχουν μόνο 2 επιλογές. Αν ήμουν στη θέση σου… (συγγνώμη, κακή αρχή) δεν μπορώ να φανταστώ ότι είμαι εσύ. Ακόμα και στη δεύτερη υπό όρους, αισθάνεται λάθος…


Ελπίζω να είστε σε θέση να μου αποδείξετε ότι κάνω λάθος σε πολλά σημεία. Επειδή η ελπίδα δεν είναι στρατηγική, ξέρω ήδη τι θα συμβεί.


με φιλικούς χαιρετισμούς από τον παρελθόν, τον σημερινό και τον μελλοντικό σύντροφό σας (ο εχθρός θα ήταν πολύ σκληρός)


Γιούχα

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Όπως αναφέρθηκε στο προηγούμενο email μου, καταλάβετε ότι η εύρεση λύσης σε αυτό το θέμα μπορεί να πάρει κάποιο χρόνο. Σας συμβουλεύω ιδιαίτερα να απευθυνθείτε στη ρυθμιστική αρχή του καζίνο, καθώς η εμπλοκή τους θα μπορούσε ενδεχομένως να επισπεύσει την έρευνα και να επιβάλει προθεσμίες. Εάν αποφασίσετε να εμπλέξετε τη ρυθμιστική αρχή, ενημερώστε με ώστε να μπορέσω να σας βοηθήσω να περιγράψετε το πρόβλημά σας.


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Οι αρχές στο Κουρασάο περισσότερο υποστηρίζουν τέτοιες δραστηριότητες παρά τις αποτρέπουν! Οπότε όχι ευχαριστώ…


απλά ένα σχόλιο για να βελτιώσετε την υπηρεσία σας - όπως αναφέρθηκε και πριν: εάν ένα καζίνο παρέχει άχρηστες και ανόητες πληροφορίες, αφήστε το ρολόι να τρέχει!!


Και για να επαναλάβω τον εαυτό μου ξανά: το μπούμερανγκ και η εξέλιξη είναι πλατφόρμες δεδομένων, αν είναι σε θέση να ελέγξουν τα στοιχήματά μου (ναι, καμία σχέση με την τύχη) και μπορούν να αποφασίσουν αν κερδίζω ή χάνω, είναι ένα αιματηρό κλικ για να παρέχει τις αιτούμενες αναφορές. Εάν κρύβουν τα κέρδη μου και προσπαθούν να καλύψουν…, μάλλον χρειάζεται περισσότερος χρόνος…


Κάποιος μπορεί να χρωματίσει ένα σωρό σκατά χρυσό…, αλλά εξακολουθεί να βρωμάει….


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka 28,


Εκτιμούμε ειλικρινά την υπομονή σας και κατανοούμε την απογοήτευσή σας. Σε αυτό το σημείο, η πορεία δράσης μας είναι να περιμένουμε περαιτέρω ενημερώσεις από την Evolution.


Έχουμε ήδη ζητήσει τα πρόσθετα δεδομένα από τον πάροχο παιχνιδιών και θα παράσχουμε αμέσως τα ζητούμενα αρχεία μόλις λάβουμε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτήν την υπόθεση. Η κατανόησή σας εκτιμάται ιδιαίτερα.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του Καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Πραγματικά ξεπερνάς τις προσδοκίες μου!


Πρέπει να σας παραπέμψω σε όλους τους φίλους μου και σκέφτομαι να συμμετάσχω στο πρόγραμμα συνεργατών σας

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

@casinoguru: έχεις ζήσει ποτέ κάτι τέτοιο;

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ίσως εκπλαγείτε, αλλά υπάρχουν και χειρότερες περιπτώσεις. Το καζίνο είναι λογικό και είναι πρόθυμο να διερευνήσει τι πραγματικά συνέβη, επομένως δεν είναι όλα άσχημα. Καταλαβαίνω ότι περιμένατε τα κέρδη σας για μήνες, αλλά σας παρακαλώ μην χάσετε την πίστη σας. Υποθέσεις σαν τη δική σας είναι περίπλοκες για διερεύνηση και συνήθως χρειάζονται χρόνο. Μακάρι να μπορούσαμε να επισπεύσουμε αυτή τη διαδικασία και καταλαβαίνω απόλυτα την απογοήτευσή σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Boomerang,


Ενημερώστε την καταγγελία μόλις λάβετε οτιδήποτε από την Evolution.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα Booyaka28 και Γκουρού του Καζίνο,


Ακόμη περιμένουμε ενημέρωση από τον πάροχο του παιχνιδιού και εργαζόμαστε ενεργά για να επισπεύσουμε αυτήν τη διαδικασία. Να είστε βέβαιοι ότι παρακολουθούμε τακτικά αυτό το θέμα. Δυστυχώς, η επίλυση αυτής της υπόθεσης διαρκεί περισσότερο από το αναμενόμενο.


Η κατανόηση και η υπομονή σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου εκτιμώνται ιδιαίτερα.


Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του Καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Boomerang,


Υπάρχει συγκεκριμένο χρονικό πλαίσιο μέσα στο οποίο μπορούμε να περιμένουμε να λάβουμε τις απαντήσεις;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα Γκουρού του Καζίνο,


Δυστυχώς, η κατάσταση δεν εξαρτάται από εμάς. Προσπαθούμε ενεργά να επισπεύσουμε τη διαδικασία.


Ελπίζω στην κατανόησή σας.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του Καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Κατανοώ ότι μπορεί να μην έχετε τον πλήρη έλεγχο της έρευνας, αλλά υπάρχουν νομικά χρονοδιαγράμματα που πρέπει να τηρεί κάθε καζίνο. Ανησυχώ επίσης γιατί η τελευταία αναφορά από τον πάροχο του παιχνιδιού δεν εξήγησε τίποτα και δημιούργησε μόνο περισσότερες ερωτήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ καζίνο: κάπου, είτε στη δική σας είτε στη διαδικασία/λογισμικό του παρόχου, τα κέρδη μου δεν κρατήθηκαν. Το στοίχημα επιβεβαιώθηκε, το αποτέλεσμα επιβεβαιώθηκε, η έρευνα είναι ένα αστείο, οπότε απλά πηγαίνετε στον μικρό σας κουμπαρά και πληρώστε τα 27k + μου!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Δυστυχώς, προς το παρόν δεν έχουμε πρόσθετες πληροφορίες, αλλά σίγουρα θα συνεχίσουμε να ζητάμε ενημερώσεις από τον πάροχο.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του Καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Λοιπόν, εξακολουθώ να μην πιστεύω ότι μια δημόσια εισηγμένη εταιρεία όπως η evolution δεν είναι σε θέση να παρέχει τα δεδομένα εντός 5 μηνών! Ωστόσο, οι δικηγόροι μου θα το μάθουν! Η στρατηγική μπούμερανγκ/ραμπίντι είναι προφανής και επιτυχημένη (μέχρι στιγμής)! Αλλά όπως ίσως γνωρίζετε - εάν οι εσωτερικές σας επικοινωνίες λειτουργούν, εργάζομαι από διαφορετικές οπτικές γωνίες και οι αντιεπαγγελματικές σας απαντήσεις με βοηθούν πολύ…


Να είστε βέβαιοι ότι θα πάρω αυτά τα κέρδη από εσάς. Ή παραδέχεσαι το «λάθος» ή το δικαστήριο θα σε αναγκάσει! Ως εταιρεία που πρέπει να γνωρίζει ότι η καλή φήμη είναι το κλειδί, δεν θα διακινδύνευα μια διαφανή δικαστική υπόθεση…




Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Κατανοώ την απογοήτευση και τον θυμό σας σχετικά με αυτό το θέμα. Πιστεύω ότι οποιοσδήποτε στη θέση σου θα ένιωθε το ίδιο.


Η αρχική αναφορά από το Evolution δεν είχε επαρκή επεξήγηση και απλώς έθεσε περισσότερα ερωτήματα.


Θέλω να τονίσω ότι ενώ το Booyaka28 αντιμετώπισε προβλήματα σε 4 στοιχήματα, η αναφορά από το Evolution αναφέρει προβλήματα μόνο με δύο στοιχήματα, τα οποία απορρίφθηκαν και τα δύο.


Μια άλλη εξαιρετικά ύποπτη πτυχή είναι ο λόγος που αναφέρεται: ανεπαρκής ισορροπία. Αυτό φαίνεται πολύ απίθανο γιατί:


α) Κατά την εξέταση του αρχείου καταγραφής, είναι προφανές ότι τουλάχιστον σε ένα στοίχημα, αυτός ο λόγος δεν είναι έγκυρος.


β) Το καζίνο επέστρεψε χρήματα στο Booyaka28 από αυτά τα στοιχήματα.


Χρησιμοποιώντας την κοινή λογική σε αυτήν την κατάσταση, καθώς τα χρήματα αφαιρέθηκαν από τον παίκτη, το καζίνο θα πρέπει να τιμήσει τα στοιχήματα.


Αυτή είναι η άποψή μου για την υπόθεση. Αναγνωρίζω ότι το καζίνο επιθυμεί να διερευνήσει το θέμα. Ωστόσο, είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη ότι αυτή η υπόθεση είναι ανοιχτή εδώ και 5 μήνες και συνήθως θεωρούμε ότι ένα εύλογο χρονικό πλαίσιο για περίπλοκες υποθέσεις είναι έως και 3 μήνες. Αν και καταλαβαίνω ότι η έρευνα μπορεί να μην είναι στον έλεγχό σας, εάν ο προμηθευτής του παιχνιδιού δεν είναι σε θέση να παράσχει αποτελέσματα εντός μιας τόσο μεγάλης περιόδου, ίσως είναι συνετό να εξετάσετε έναν διαφορετικό προμηθευτή.


Με βάση τα προαναφερθέντα σημεία, αποφασίσαμε να κλείσουμε αυτή την υπόθεση ως δικαιολογημένη, κάτι που θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στον δείκτη ασφάλειας του καζίνο. Το καζίνο μπορεί να ανοίξει ξανά την υπόθεση μόλις λάβει νέες αναφορές από το Evolution, αλλά όχι πριν από τότε.


Ελπίζω ότι το Booyaka28 συμφωνεί με αυτό. Εάν έχετε μελλοντικές ερωτήσεις σχετικά με αυτό το θέμα, επικοινωνήστε μαζί μου μέσω email.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Λοιπόν, θα εκτιμούσα μια τελική απάντηση από το καζίνο! Αλλά όπως έχω βιώσει, οι εγκληματικές δραστηριότητες υπόκεινται να το κρύβουν όσο το δυνατόν περισσότερο….



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Πιστεύω ότι η απάντηση δεν θα διαφέρει από την προηγούμενη.


Μετά από ενδελεχή εξέταση, επιλέξαμε να κλείσουμε αυτήν την υπόθεση ως ανεπίλυτη με το καθεστώς: αβέβαιη υπόθεση.


Πιστεύω ότι το κλείσιμο αυτής της υπόθεσης ως ανεπίλυτης θα χρησιμεύσει επίσης ως κίνητρο για το καζίνο να επισπεύσει τα θέματα. Αν και αναγνωρίζουμε ότι οι έρευνες μπορεί να χρειαστούν χρόνο, υπάρχουν εύλογα χρονοδιαγράμματα για κάθε ενέργεια, και σε αυτήν την περίπτωση, έχουμε ξεπεράσει αυτά τα εύλογα χρονικά πλαίσια εδώ και πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Boomerang,


Ανοίξτε ξανά αυτήν την υπόθεση όταν έχετε νέα στοιχεία.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 11 μήνες
Μετάφραση

Ανοίξαμε ξανά αυτήν την καταγγελία κατόπιν αιτήματος του Boomerang Casino. Θα θέλαμε να επιτρέψουμε σε αυτήν την υπόθεση μια ακόμη ευκαιρία να επιλυθεί και να βοηθήσουμε και τα δύο εμπλεκόμενα μέρη να καταλήξουν σε ένα ικανοποιητικό συμπέρασμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 11 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Θα θέλαμε να επιστήσουμε την προσοχή σας ορισμένες πρόσθετες πληροφορίες που λάβαμε από το Evolution σχετικά με δύο στοιχήματα που δεν αναφέρθηκαν στην αναφορά που παρασχέσαμε προηγουμένως.


Μετά από διεξοδική έρευνα, τα αποτελέσματα είναι τα εξής:

Με βάση τα αρχεία καταγραφής του διακομιστή παιχνιδιού, έχει παρατηρηθεί ότι ο παίκτης με το αναγνωριστικό 28589433 συμμετείχε ενεργά σε γύρους Crazy Time A και Crazy Time σε δύο συγκεκριμένες περιπτώσεις — πρώτον, στις 24-06-2023 στις 14:41:37 UTC, και δεύτερον, στις 27-07-2023 στις 22:51:36 UTC.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα στοιχήματα αυτά έγιναν δεκτά με επιτυχία, και τα αντίστοιχα παιχνίδια διεξήχθησαν χωρίς παρατυπίες. Τα αποτελέσματα επιλύθηκαν σωστά και διευθετήθηκαν σύμφωνα με τις καθορισμένες διαδικασίες. Από την πλευρά μας, δεν εντοπίστηκαν παρατυπίες κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων παιχνιδιού. Ο πελάτης δεν κέρδισε τους γύρους.


Εκτιμούμε την κατανόηση και τη συνεργασία σας για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος. Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις ή χρειάζεστε πρόσθετες πληροφορίες, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.


Θερμούς χαιρετισμούς,


Η ομάδα του Καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 11 μήνες
Μετάφραση

Μαλακίες!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 11 μήνες
Μετάφραση

Τώρα, η κοινότητα μπορεί να δει και να διαβάσει την απάτη! Έγραψες πρώτα ότι τα στοιχήματά μου δεν έγιναν δεκτά, γι' αυτό πλήρωσες το ποσό του στοιχήματός μου πίσω. Και τώρα, ξαφνικά όλα ήταν σωστά; Τα στοιχήματά μου ήταν κερδισμένα - πήρα την επιβεβαίωση! Άρα κλέβεις μπροστά σε όλους…


Αλλά και πάλι, συγγνώμη που επαναλαμβάνομαι, το γεγονός ότι είστε ένα σωρό απατεώνες είναι ξεκάθαρο, αλλά το επίπεδο εκτέλεσης είναι πολύ φτωχό!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 11 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Συμφώνησα να ανοίξω ξανά αυτήν την υπόθεση με βάση νέα στοιχεία που παρείχαν οι εκπρόσωποι του καζίνο. Μου έχουν υποσχεθεί να μου στείλουν πρόσθετες πληροφορίες και προς το παρόν περιμένω την απάντησή τους μέσω Skype και email. (όπου επικοινωνούμε εκτός υπόθεσης)


Αγαπητοί εκπρόσωποι του Καζίνο,


Θα ήθελα να συνοψίσω την υπόθεση:


Εντοπίσαμε τέσσερα στοιχήματα που έγιναν από τον Booyaka28, υποστηριζόμενα από στιγμιότυπα οθόνης, για τα οποία θα έπρεπε να είχε κερδίσει. Ωστόσο, δεν έλαβε κέρδη για τα ακόλουθα στοιχήματα:


1. 24.06. / Συνολικό στοίχημα 2000 CHF / Απλήρωτα κέρδη: 25.000 CHF

2. 25.06. / Σύνολο στοιχήματος 400 CHF / Απλήρωτα κέρδη: 2.000 CHF

3. 28.07. / Συνολικό στοίχημα 20 CHF / 5 στο Crazy Times / Απλήρωτα κέρδη: 500 CHF

4. 28.07. / Σύνολο στοιχήματος 60 CHF / Απλήρωτα κέρδη: 22.000 CHF


Αφού η Booyaka28 υπέβαλε παράπονα για αυτά τα στοιχήματα, το καζίνο ζήτησε από την Evolution να διερευνήσει τις ημερομηνίες 2023-06-24, 2023-06-25, 2023-07-28. Η Evolution απάντησε, δηλώνοντας ότι μόνο δύο στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά λόγω ανεπαρκών κεφαλαίων. Δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε εάν πρόκειται για τα ίδια στοιχήματα. Στη συνέχεια, το καζίνο επέστρεψε στο Booyaka28 τα ποσά στοιχήματος, εξηγώντας ότι τα στοιχήματα δεν πήγαν στον πάροχο και δεν έγιναν δεκτά.


Με βάση τα τελευταία ευρήματα του καζίνο, φαίνεται ότι αυτά τα στοιχήματα δεν ήταν νικηφόρα στοιχήματα.


Θα ήθελα να ρωτήσω:


Γιατί το καζίνο επέστρεψε τα χρήματα του στοιχήματος σε Booyaka28;

Πώς είναι δυνατόν να παρατηρήσετε ένα διαφορετικό αποτέλεσμα σε ένα ζωντανό παιχνίδι όταν το Booyaka28 έχει στιγμιότυπα οθόνης;


Στους κουλοχέρηδες, είναι πιθανό όταν ένας παίκτης αποσυνδεθεί, το παιχνίδι στη συσκευή του παίκτη να τελειώσει τον γύρο με διαφορετικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, πιστεύω ότι αυτό είναι αδύνατο σε ένα ζωντανό παιχνίδι, όπου εάν ο παίκτης αποσυνδεθεί, η ροή απλά σταματά.


Θα μπορούσατε παρακαλώ να το διευκρινίσετε αυτό;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 11 μήνες
Μετάφραση

ΠΑΛΙ! από την κατάθεση μέσω ψεύτικων εμπόρων μέχρι την κλοπή νόμιμων κερδών - το Rabidi NV είναι η επιτομή των παράνομων δραστηριοτήτων!



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Ελπίζουμε αυτό το μήνυμα να σας βρίσκει καλά. Επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με τις πρόσφατες ανησυχίες που είχατε με ορισμένα από τα στοιχήματά σας στο Boomerang.


Κατανοούμε ότι τέτοιες καταστάσεις μπορεί να είναι ανησυχητικές και δεν είναι ποτέ πρόθεσή μας οι αξιότιμοι πελάτες μας να αισθάνονται αβέβαιοι για την εμπειρία τους στο παιχνίδι.


Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι, μετά από λεπτομερή και τελική εξέταση της υπόθεσής σας, ο πάροχος εντόπισε και επαλήθευσε επιτυχώς τα αμφισβητούμενα στοιχήματα. Μπορούν επίσης να επιβεβαιώσουν ότι έχουν υπολογιστεί και υπολογιστεί με ακρίβεια. Αυτό το αποτέλεσμα αποτελεί απόδειξη της δέσμευσής μας να διασφαλίσουμε δικαιοσύνη και διαφάνεια σε όλες τις συναλλαγές μας με παιχνίδια. Σύμφωνα με την πλήρη έκθεση έρευνας από το Evolution, δεν υπήρχαν κέρδη που να σχετίζονται με τα αμφισβητούμενα στοιχήματα. Στείλαμε επίσης αυτήν την αναφορά στον εκπρόσωπο του Casino Guru μέσω email. Αυτή η έκθεση επιβεβαιώνει τη θέση μας σε αυτό το θέμα.


Επιπλέον, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι το πλήρες ιστορικό στοιχημάτων σας είναι διαθέσιμο για έλεγχο, αντικατοπτρίζοντας με ακρίβεια τις δραστηριότητές σας στα παιχνίδια μαζί μας. Αυτό είναι μέρος της συνεχιζόμενης προσπάθειάς μας να διατηρήσουμε ένα σαφές και διαφανές περιβάλλον παιχνιδιού για όλους τους παίκτες μας.


Αναγνωρίζοντας τις αρχικές προκλήσεις στον προσδιορισμό ορισμένων στοιχημάτων και σύμφωνα με την πολιτική μας για την υποστήριξη παικτών υψηλής ποιότητας, έχουμε ήδη πιστώσει τα ποσά των στοιχημάτων που προηγουμένως δεν ήταν ανιχνεύσιμα. Αυτή η απόφαση ελήφθη στο πνεύμα της ευνοϊκής επίλυσης τυχόν ασάφειων και διατήρησης της εμπιστοσύνης και της ικανοποίησης των παικτών μας.


Στο Boomerang, είμαστε υπερήφανοι που παρέχουμε μια αξιόπιστη και ευχάριστη εμπειρία παιχνιδιού και είμαστε ευγνώμονες για την κατανόησή σας καθώς εργαζόμασταν πάνω σε αυτό το θέμα. Εάν χρειάζεστε περαιτέρω βοήθεια ή έχετε επιπλέον ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε. Είμαστε πάντα εδώ για να βοηθήσουμε.


Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Συμφωνείτε να μοιραστείτε την αναφορά μαζί μου;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Booyaka28 και Boomerang,


Δυστυχώς, βρίσκομαι στο νοσοκομείο και φαίνεται ότι θα είμαι εδώ για τουλάχιστον μια-δυο μέρες.


Είχα προγραμματίσει να συναντηθώ με εκπροσώπους του καζίνο στο επερχόμενο συνέδριο στο Λονδίνο. Ωστόσο, λόγω της τρέχουσας κατάστασής μου, δεν θα τα καταφέρω. Ζήτησα από τον συνάδελφό μου να συναντηθεί με τους εκπροσώπους του καζίνο και να επιλύσει το θέμα.


Η κατάσταση γίνεται όλο και πιο περίπλοκη με βάση τα νέα ευρήματα.


Τα κύρια ερωτήματα σε αυτή την περίπτωση είναι τα εξής:


1. Γιατί ο Booyaka28 είδε τη νικητήρια οθόνη;

2. Γιατί το καζίνο Boomerang επέστρεψε χειροκίνητα τις καταθέσεις του;

3. Γιατί το καζίνο Boomerang διατήρησε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ότι τα στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά και γιατί χρειάστηκαν 7 μήνες για να εμφανιστεί η έκδοση που δηλώνει ότι τα στοιχήματα δεν απέφεραν κέρδη;


Επιπλέον, θα ήθελα να ζητήσω τα εξής: Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Boomerang, μπορείτε να μοιραστείτε τις αναφορές με το Booyaka28; Περιμένει τόσο καιρό και θα ήταν ωραίο.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

παρά το γεγονός ότι επαναλαμβάνομαι και φτάνω σε ένα επίπεδο απογοήτευσης όπου ήμουν μόνο κατά τη διάρκεια της άμεσης συνομιλίας μου με τον διαχειριστή vip ή την υποστήριξη πελατών του Boomerang Casino, βρείτε παρακάτω την εξήγησή μου και προσφερθείτε να διευθετήσετε:


Αποδεκτά στοιχήματα και καθαρά κέρδη αλλά όχι πληρωμή:


1. 24.06. / Συνολικό στοίχημα 2000 CHF / Απλήρωτα κέρδη: 25.000 CHF

2. 25.06. / Σύνολο στοιχήματος 400 CHF / Απλήρωτα κέρδη: 2.000 CHF

3. 28.07. / Συνολικό στοίχημα 20 CHF / 5 στο Crazy Times / Απλήρωτα κέρδη: 500 CHF

4. 28.07. / Σύνολο στοιχήματος 60 CHF / Απλήρωτα κέρδη: 22.000 CHF


τίποτα άλλο από κακές δικαιολογίες από το Boomerang Casino.


Πρώτες απαντήσεις: τα στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά. Έχουν γίνει δεκτά αλλά όχι κέρδη. Τότε μου έχουν επιστρέψει τα στοιχήματά μου.

Ερώτηση: ποιος είναι ο κλέφτης;

Για να τακτοποιηθώ, θα δεχτώ μια τελική πληρωμή CHF 25k και περιμένω την απάντησή σας.



Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Εφιστούμε ευγενικά την προσοχή σας στο γεγονός ότι τα στιγμιότυπα οθόνης δεν αποδεικνύουν ξεκάθαρα μια απόδειξη νίκης για την επωνυμία μας.


Θα θέλαμε να τονίσουμε ότι πιστώθηκαν ποσά για να πάρουν το μέρος του παίκτη λόγω των προκλήσεων που αντιμετώπισε στον εντοπισμό συγκεκριμένων στοιχημάτων και της παρατεταμένης περιόδου αναμονής.


Λόγω της μακράς αλυσίδας γεγονότων επικοινωνίας, οι πληροφορίες μεταφέρθηκαν με τρόπο που δεν επιτρέπει την ακριβή αναγνώριση του στοιχήματος που παρέχεται από τον χρήστη σωστά. Αυτό προκαλεί αλλαγή των ανθρώπων που διατηρούν την κατάσταση και έκανε την έρευνα που σχετίζεται με την υπόθεση περισσότερο.


Τελικά λάβαμε μια πλήρη ολοκληρωμένη αναφορά από την Evolution που σας παρασχέθηκε πρόσφατα. Λαμβάνουμε πολυάριθμα αιτήματα από χρήστες που παρέχουν παρανόηση και εσφαλμένη αναγνώριση των γεγονότων, σε σχέση με το μοτίβο παιχνιδιού του χρήστη, που παρέχονται για την αναγνώριση των αιτούμενων στοιχημάτων με διαφορετικούς τρόπους. Εκτιμούμε την υπομονή και την κατανόησή σας σε όλη αυτή τη διαδικασία.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του καζίνο Boomerang

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

@boomerang: αγνοείς τις ερωτήσεις από τον γκουρού του καζίνο και από εμένα με σκοπό;; Ή είναι μέρος της άσχημης στρατηγικής σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 10 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Booyaka28 και Boomerang,


Έλεγξα τα πάντα αρκετές φορές.


Στην αρχή, το καζίνο έγραφε ότι τα στοιχήματα δεν ήταν κερδισμένα στοιχήματα.

Οι αναφορές εξέλιξης το επιβεβαιώνουν.

(από όλο αυτό το καζίνο που γράφτηκε τους τελευταίους επτά μήνες, είναι το πιο λογικό)

Booyaka28, θα ήθελα να μας στείλετε τα πλήρη στιγμιότυπα οθόνης από τους νικηφόρους γύρους. έχουμε μια μικρή εικόνα από την πλήρη οθόνη. Ωστόσο, πρέπει να δούμε ολόκληρη την οθόνη.


Αγαπητέ εκπρόσωπο του Καζίνο:

Πιστεύω ότι αν η έκθεση εξέλιξης (η τελευταία) και το συμπέρασμα ότι δεν υπήρχαν κέρδη από το αναφερόμενο στοίχημα ερχόταν μετά από ένα μήνα, θα ήταν πολύ πιο εύκολο να την αποδεχτείς. Ωστόσο, μετά από επτά μήνες, περιμένουμε πολύ περισσότερα από εσάς.

Θα ήταν καλό, για παράδειγμα, να ζητήσω συγγνώμη από τον Booyaka28 για έξι μήνες που έβγαλα λάθος πληροφορίες και επιπλοκές.

Δεν έλαβα απάντηση στις προηγούμενες ερωτήσεις μου και θα ήταν ωραίο να μοιραστώ την έκθεση εξέλιξης και με το Booyaka28. (Μετά από τόσο καιρό, θα είναι δύσκολο να πείσεις τον Booyaka28 να σε εμπιστευτεί)

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru και Αγαπητέ Booyaka28,


Λόγω της πολυπλοκότητας της έρευνας, ήταν μακρά, παρατεταμένη και πολύ περίπλοκη.

Ταυτόχρονα, θα πρέπει να τονίσουμε ρητά ότι δεν υπήρξε σκόπιμη καθυστέρηση της εξέτασης αυτής της υπόθεσης ή για να βλάψει τον παίκτη, καθώς εκτιμούμε τους πελάτες μας και προσπαθούμε πάντα να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή υπηρεσία. Παρά όλες τις προκλήσεις, καταφέραμε να φτάσουμε στην ουσία αυτής της υπόθεσης.


Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru, μας ρωτήσατε:


1) "Γιατί το καζίνο Boomerang διατήρησε για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ότι τα στοιχήματα δεν έγιναν αποδεκτά και γιατί χρειάστηκαν 7 μήνες για να εμφανιστεί η έκδοση που δηλώνει ότι τα στοιχήματα δεν απέφεραν κέρδη";


Η απάντηση βρίσκεται κυρίως στην πολυπλοκότητα αυτής της υπόθεσης. Σε αυτήν την περίπτωση, υπήρξαν αρκετοί παράγοντες που περιέπλεξαν σημαντικά τη διαδικασία έρευνας:


α) Ο παίκτης έκανε έναν τεράστιο αριθμό στοιχημάτων. Για παράδειγμα, την ημέρα που έγινε ένα από τα αμφισβητούμενα στοιχήματα, ο παίκτης έβαλε περισσότερα από 30 στοιχήματα (παρόμοιου ποσού), μη συμπεριλαμβανομένων άλλων στοιχημάτων.

β) Λόγω της δομής της εταιρείας μας, μεγάλος αριθμός διευθυντών από διαφορετικές ομάδες εμπλέκεται στη διεξαγωγή τέτοιων ερευνών.

γ) Ο παίκτης έκανε πολλά αιτήματα στην υπηρεσία υποστήριξης σχετικά με τα αμφισβητούμενα στοιχήματα, ζητώντας συγκεκριμένα την επανεξέταση τουλάχιστον 16 γύρων: Αρχικά, οι διαχειριστές μας θεώρησαν ότι η συζήτηση αφορούσε διαφορετικά στοιχήματα (πιθανότατα το σφάλμα αφορούσε ζώνες ώρας, καθώς θυμόμαστε, ο παίκτης έκανε περισσότερα από ένα παρόμοια στοιχήματα).

Κατά συνέπεια, οι διαχειριστές ζήτησαν μια αναφορά από τον πάροχο του παιχνιδιού για λάθος στοιχήματα, και ως εκ τούτου έλαβαν λάθος απάντηση και στη συνέχεια χρειάστηκε να το ελέγξουν ξανά.


Επομένως, με βάση όλα τα παραπάνω, ήρθε η κατάσταση που υπάρχει αυτή τη στιγμή. Μόλις αυτό το πρόβλημα έφτασε στη διοίκηση, νέα άτομα συμμετείχαν στην επίλυσή του, τα οποία εντόπισαν ανακρίβειες και τελικά παρείχαν πλήρεις και ακριβείς πληροφορίες για το τι συνέβη, υποστηριζόμενη από μια αναφορά από τον πάροχο παιχνιδιών Evolution.


Ένα άλλο σημείο σχετίζεται με έναν από τους παράγοντες που έπαιξαν επίσης αρνητικό ρόλο στην αποκάλυψη της αλήθειας σε αυτή την υπόθεση, και συνδέεται στενά με την ερώτηση που μας θέσατε. Ο παίκτης έδωσε στιγμιότυπα οθόνης που, κατά τη γνώμη του, επιβεβαιώνουν τη νίκη του. Αυτός ο παράγοντας σχετίζεται επίσης στενά με την απάντηση στη δεύτερη ερώτησή σας.


2) "Γιατί ο Booyaka28 είδε τη νικητήρια οθόνη;"


Σχετικά με αυτήν την ερώτηση, δεν μπορούμε να μιλήσουμε για τον παίκτη Booyaka28 και γιατί είδαν τη νικητήρια οθόνη. Μετά από ενδελεχή και περιεκτική εξέταση αυτού του ζητήματος, εκτός από τη διεξαγωγή της δικής μας έρευνας, ζητήσαμε μια αναφορά από τον πάροχο του παιχνιδιού, η οποία δείχνει ξεκάθαρα και ξεκάθαρα ότι ο παίκτης δεν είχε κερδισμένα στοιχήματα. Όλα δείχνουν ότι στην πραγματικότητα δεν υπήρξαν κέρδη στα επίμαχα στοιχήματα, εκτός από τα στιγμιότυπα που έδωσε ο παίκτης Booyaka28. Δεν μπορέσαμε να βρούμε άλλα στοιχεία που να υποστηρίζουν αυτόν τον ισχυρισμό, καθώς απλώς δεν υπάρχει.

Παρεμπιπτόντως, σας επιτρέπουμε να μοιραστείτε την αναφορά από τον πάροχο παιχνιδιών Evolution, που σας στείλαμε πρόσφατα, με τον παίκτη Booyaka28, ώστε ο παίκτης να μπορεί να την ελέγξει μόνος του. Επιπλέον, υπάρχουν αρκετές ασαφείς πτυχές στα ίδια τα στιγμιότυπα οθόνης, συγκεκριμένα, τα στιγμιότυπα οθόνης δεν δείχνουν ποιο παιχνίδι είναι και δεν υπάρχουν καθόλου σημάδια από τις αναφορές της επωνυμίας μας.

Επομένως, έχουμε έντονες και εύλογες αμφιβολίες για την αυθεντικότητα αυτών των στιγμιότυπων οθόνης.


3) "Γιατί το καζίνο Boomerang επέστρεψε χειροκίνητα τις καταθέσεις του;"


Όσο για το γιατί το καζίνο Boomerang επέστρεψε χειροκίνητα τις καταθέσεις του, στην πραγματικότητα, τα ποσά των στοιχημάτων επιστράφηκαν στον παίκτη ως αποτέλεσμα μιας σειράς ενεργειών από τους υπαλλήλους μας που είχαν ως στόχο την ικανοποίηση του αιτήματος του παίκτη. Στην ιδανική περίπτωση, ο παίκτης θα πρέπει να μας επιστρέψει το ποσό των χαμένων στοιχημάτων. Ωστόσο, καταλαβαίνουμε ότι η έρευνα ήταν παρατεταμένη και υπήρχαν κάποια αντικρουόμενα στοιχεία από την πλευρά μας. Επομένως, αφήνουμε τα ποσά αυτών των στοιχημάτων στον παίκτη ως χειρονομία καλής θέλησης.


Πιστεύουμε ότι σε αυτό το σημείο, κάναμε ό,τι ήταν δυνατό από την πλευρά μας για να διασφαλίσουμε ότι αυτό το θέμα επιλύθηκε δίκαια. Περαιτέρω δηλώνουμε ότι, στο μέλλον, θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μην επαναληφθούν τέτοιες καταστάσεις!

Αυτόματη μετάφραση:
Συνημμένο με ευαίσθητο περιεχόμενο
Συνημμένο με ευαίσθητο περιεχόμενο
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

παρακαλώ κοινοποιήστε τις αναφορές! Οι απαντήσεις είναι άχρηστες και γεμάτες δικαιολογίες αν όχι ψέματα.


Έχω επικοινωνήσει αμέσως με την υποστήριξη (2 λεπτά) μετά τα μη δεσμευμένα κέρδη με στοιχηματισμό και όλα τα απαραίτητα. Γιατί δεν μου έδειξαν ποτέ τα αποτελέσματα του συγκεκριμένου γύρου;


Επιπλέον, απλά δεν είναι δυνατόν να μην αναλαμβάνει κανείς την ευθύνη!


η ομάδα rabidi και το μπούμερανγκ είναι απλώς μια ομάδα χειραγώγησης και απάτης! Δείτε τα συνημμένα!

μια τελευταία ερώτηση: ποια ήταν τα αποτελέσματα περιστροφής των στοιχημάτων μου; Θα πρέπει να είναι εύκολο να το ανακαλύψεις, σωστά;



Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Σας έστειλα ένα email με μια αναφορά που πρέπει να ελέγξετε. Εάν έχετε πλήρη στιγμιότυπα οθόνης από τους γύρους που κερδίζουν, μοιραστείτε τα μαζί μας για να επαληθεύσουμε και να επικυρώσουμε τους γύρους.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Δείχνουν διαφορετικά στοιχήματα, όπου έχω χάσει. Αλλά ποτέ δεν τα ζήτησα και τα αμφισβήτησα. Τα στοιχήματά μου είναι:


filefile


Θέλω να δω αυτά τα στοιχήματα συμπεριλαμβανομένου του Bet ID μου το αποτέλεσμα/αποτέλεσμα της περιστροφής. Έχω την αίσθηση ότι προσπαθούν να με ξεγελάσουν. Όχι Evolution, αλλά σίγουρα Rabidi//Boomerang.



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Θα μπορούσατε να μας δώσετε πλήρη στιγμιότυπα οθόνης των νικηφόρων γύρων; Ενώ μπορούμε να ελέγξουμε τα στοιχήματα που αναφέρατε στο αρχείο καταγραφής, πρέπει να επιβεβαιώσουμε ποια στοιχήματα ήταν τα κερδισμένα και τα πλήρη στιγμιότυπα οθόνης θα μπορούσαν να βοηθήσουν σε αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητοί! Έχω την απόδειξη ότι το μπούμερανγκ και το ραβίντι είναι ένα σωρό ψεύτες.


Ζήτησα τη ζωντανή υποστήριξη του Evolution για τις επίσημες ταυτότητες που έλαβα από την «επίσημη» αναφορά από το boomerang.


Απάντηση: δεν υπάρχει παιχνίδι με το αναφερόμενο id. Το υπόλοιπο θα παραδοθεί απευθείας στην ομάδα γκουρού του καζίνο!


@ Boomerang: ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΟΥ! CHF 27 χιλ.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Θα ήθελα επιτέλους να φτάσω στο τέλος του @ boomerang casino. Είναι γελοίο να δηλώνεις το κόμπλεξ του. Σας έστειλα το αναγνωριστικό 4 στοιχημάτων αμέσως αφού τα στοιχήματα δεν είχαν κλείσει ως κέρδη. Είχες όλες τις λεπτομέρειες.


Όχι, 7 μήνες αργότερα προσπαθείτε να με ξεγελάσετε με κάποιες «ψεύτιες» αναφορές από το Evolution. Πού είναι το αναγνωριστικό στοιχήματός μου σε αυτά τα στοιχήματα; Και επιπλέον η ζωντανή υποστήριξη επιβεβαίωσε τις υποψίες μου!


Γιατί προσπαθείτε να αφαιρέσετε τα νόμιμα κέρδη! Δεν αρκεί να πάρεις τις απώλειες;



Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Ρωτήστε με την υποστήριξη της Evolution σχετικά με την αναφορά που σας έστειλαν και μοιραστείτε τα αρχεία καταγραφής από τον λογαριασμό παιχνιδιού σας.


Επιπλέον, φροντίστε να μας παρέχετε πλήρεις στιγμιότυπα οθόνης των νικηφόρων γύρων καθώς είναι απαραίτητοι.


Αν και μπορούμε να συζητήσουμε ορισμένους γύρους εδώ, χωρίς πλήρη στιγμιότυπα οθόνης, δεν μπορούμε να επιβεβαιώσουμε οριστικά ότι αναφερόμαστε στους ίδιους γύρους.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Απλά για να σας δείξω ξανά πώς το μπούμερανγκ προσπαθεί να αποφύγει να πληρώσει τα κέρδη μου. file


αρκετά αστείο που τώρα έχω τελικά χάσει γύρους και καμία σύνδεση δεν χάνεται. Ή είναι πλαστά τα δεδομένα;


ακόμα πιο γελοίο / έλεγχος δεύτερος γύρος: η απώλεια σύνδεσης έγινε μετά το τέλος του παιχνιδιού!!


και πάλι: εδώ είναι οι επίσημοι γύροι που συνήθως παρακολουθώ:


filefile


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

να συνοψίσουμε:


η έκθεση εξέλιξης μετά από 7 μήνες είναι δυστυχώς παραποιημένη από μπούμερανγκ ή από σκοπό χειραγώγηση! Δεν έχω άλλη απάντηση πέρα από αυτή….


Έχω αναφέρει αμέσως τα χαμένα κέρδη μου. 2 λεπτά αφού δεν είδα το υπόλοιπο στον λογαριασμό μου. Τι στο διάολο συμβαίνει…

Πάρτε τις απώλειές μου, αλλά όχι τις ΚΕΡΔΕΣ μου

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Παρακαλούμε βρείτε συνημμένα την επίσημη έκθεση συμπεριλαμβανομένης. αποτελέσματα περιστροφής. Όπως αναφέρθηκε πριν από 7 μήνες τα στοιχήματά μου ήταν κερδισμένα:


Ποσό στοιχήματος: 500,00 chf στο pachinko με 50x νίκη = CHF 25k WIN


Ποσό στοιχήματος: 100,00 chf στο pachinko με 20x νίκη = CHF 2k WIN


ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΟΥ!!!


ΟΥΤΕ ΣΦΑΛΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!


filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Έχετε ένα πλήρες στιγμιότυπο οθόνης των δύο κερδών που στείλατε νωρίτερα;

file

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

filefile

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ Booyaka28,


Όπως αναφέρθηκε στο email μου, ο καλύτερος τρόπος δράσης τώρα είναι να απευθυνθείτε στην Evolution για να επαληθεύσετε τα πάντα. Παρουσιάστε το αρχείο καταγραφής του παιχνιδιού σας και την αναφορά του καζίνο για επιβεβαίωσή τους. Εργάζομαι επίσης για να βρω μια επαφή και να επαληθεύσω τα πάντα μέσω myslef. Δυστυχώς μπορεί να πάρει λίγο χρόνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 9 μήνες
Μετάφραση

Πρώτα απ 'όλα, μου λείπει η πληρωμή από το καζίνο, καθώς τα στοιχεία είναι κάτι παραπάνω από ξεκάθαρα…

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο Booyaka28 και Boomerang,


συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, συμμετείχα σε ένα συνέδριο.


Πέρασα όλα για άλλη μια φορά και όπως τόνισε ο Booyaka28, στην έκθεση εξέλιξης υπάρχει ένα διαφορετικό στοίχημα και τότε ζήτησε να το ελέγξει από την αρχή. file

Κόκκινο χρώμα: Ο Booyaka28 θέλει να ελέγξει αυτά τα στοιχήματα.

Κίτρινο χρώμα: Η αναφορά Evolution έλεγξε αυτά τα στοιχήματα.

Μωβ χρώμα: Ελέγξτε όλα αυτά τα στοιχήματα για να εξαλείψετε τυχόν αμφιβολίες.


Αγαπητοί εκπρόσωποι του καζίνο Boomerang, επικοινωνήστε ξανά με την Evolution και ας λύσουμε αυτή την υπόθεση μια για πάντα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Έχουμε ξεκινήσει ένα αίτημα για έλεγχο των επιλεγμένων γύρων από το Evolution. Θα σας ενημερώσουμε αμέσως μόλις λάβουμε απάντηση από αυτούς.


Ελπίζουμε ότι αυτό θα σηματοδοτήσει την ολοκλήρωση των συζητήσεών μας σχετικά με αυτήν την υπόθεση.


Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του Καζίνο Boomerang

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Σας παρέχουμε μια αναφορά για 12 γύρους από τον πάροχο παιχνιδιών Evolution, όπως υποσχέθηκε.


Ελπίζουμε ότι αυτό θα ολοκληρώσει τις συζητήσεις μας για αυτήν την υπόθεση, καθώς έχουμε παράσχει ακόμη περισσότερα από αυτά που ζήτησε ο παίκτης.


Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη συνεργασία σας.


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του καζίνο Boomerang.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 8 μήνες
Μετάφραση

Ευχαριστώ.


Έχω ήδη αναθεωρήσει τα πάντα και τα έστειλα στο Booyaka28 με τα σχόλιά μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Και πάλι, τα συγκεκριμένα στοιχήματά μου δεν έχουν ελεγχθεί! ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΜΟΥ; Πού στην αναφορά είναι το στοίχημά μου στις 25 Ιουνίου;


Στο Rabidi/Boomerang: βγάζετε εκατομμύρια από ζημιές και εξακολουθείτε να κρύβετε κέρδη;


Επιπλέον, κρύβεστε πίσω από δικαιολογίες, διαδικασίες και παρόχους παιχνιδιών!


ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΤΗ!


Δείξε μου επιτέλους όλα τα αποτελέσματα του στοιχήματος κατά τη διάρκεια του συγκεκριμένου χρονικού πλαισίου και σταμάτα να ζητάς από την εξέλιξη για να δείξει τις απώλειές μου!!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Αυτή την απάντηση έχω λάβει από την υποστήριξη του μπούμερανγκ! Ένα παράδειγμα καθυστερήσεων και λανθασμένων απαντήσεων!






Εκτιμούμε πραγματικά την παρουσία σας ως πολύτιμος πελάτης στο Boomerang Casino και η υπομονή σας κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου εκτιμάται ιδιαίτερα.


Θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι λαμβάνουμε κάθε ανησυχία σοβαρά και πραγματοποιήσαμε μια εκτενή έρευνα σε συνεργασία με τον πάροχο του παιχνιδιού σχετικά με τη δραστηριότητα παιχνιδιού που επισημάνατε.

Με βάση τις αναλυτικές πληροφορίες που παρέχονται από το Evolution, είναι προφανές ότι τα εν λόγω στοιχήματα δεν έγιναν δεκτά λόγω προβλημάτων σύνδεσης από την πλευρά σας. Η κατάσταση "N/A" για το αναγνωριστικό συναλλαγής χρησιμεύει ως σαφής απόδειξη αυτού του περιστατικού.


Γύρος #1:


Όνομα οθόνης: booyaka28

Αναγνωριστικό παίκτη: 28589433

Αναγνωριστικό παιχνιδιού: 176b9f5032bfb09e0829ed95

ID συναλλαγής: N/A

Παιχνίδι: Crazy Time

Πίνακας: Crazy Time A

Ώρα έναρξης: 24-06-2023 14:40:52 UTC

Ώρα λήξης: 24-06-2023 14:41:00 UTC


Απώλεια σύνδεσης στις 24-06-2023 14:40:55,152 UTC.


Γύρος 2:


Όνομα οθόνης: booyaka28

Αναγνωριστικό παίκτη: 28589433

Αναγνωριστικό παιχνιδιού: 176bd21a8fa0371c645eca01

ID συναλλαγής: N/A

Παιχνίδι: Crazy Time

Πίνακας: Crazy Time A

Ώρα έναρξης: 25-06-2023 06:11:36 UTC

Ώρα λήξης: 25-06-2023 06:11:41 UTC


Απώλεια σύνδεσης στις 25-06-2023 06:11:43.053 UTC.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 7 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Booyaka28 και του Boomerang Casino,


Μετά από συζητήσεις μέσω email και Skype και με τα δύο μέρη, συμφωνήσαμε να ζητήσουμε από τον εκπρόσωπο του καζίνο να ζητήσει ευγενικά από την Evolution να εξετάσει το άλλο αναφερόμενο στοίχημα.


Αυτό είναι το επίμαχο στοίχημα:

file

Βεβαιωθείτε ότι η αναφορά θα περιέχει επίσης στοιχήματα που τοποθετήθηκαν πριν και μετά από αυτόν τον συγκεκριμένο γύρο, ώστε να επιβεβαιώσουμε ότι έχουμε το σωστό στοίχημα.


Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 6 μήνες
Μετάφραση

Ο Rabidi NV κηρύχθηκε σε πτώχευση στις 16 Μαΐου!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 6 μήνες
Μετάφραση

Σημειώστε ότι η Rabidi NV κηρύχθηκε σε πτώχευση στις 16 Μαΐου

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 6 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Casino Guru,


Σας έχουμε παράσχει μια αναφορά που περιέχει "το εν λόγω στοίχημα". Η έκθεση δείχνει ξεκάθαρα και συνοπτικά ότι δεν υπήρξαν κέρδη. Πήραμε ακόμη και δύο άλλα στοιχήματα που ήταν μετά «το εν λόγω στοίχημα», καθώς η αναφορά δείχνει συνολικά 3 γύρους.


Κατά τη διάρκεια της υπόθεσης, έχουμε παράσχει πληροφορίες για όλα τα στοιχήματα που ζητήθηκαν αρχικά από τον παίκτη σε σχέση με αυτήν την υπόθεση. Επιπλέον, μερικές φορές έχουμε παράσχει ακόμη περισσότερα στοιχήματα για να αποφύγουμε παρεξηγήσεις και πιθανές πρόσθετες ερωτήσεις.


Ανυπομονούμε για την επίλυση αυτής της υπόθεσης!


Θερμούς χαιρετισμούς,

Η ομάδα του Καζίνο Boomerang.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 6 μήνες
Μετάφραση

Επιπλέον, ο Rabidi NV κηρύχθηκε σε πτώχευση στις 16 Μαΐου. Το Boomerang λειτουργεί τώρα υπό την Adonio NV.


Έχω χαθεί για τις λέξεις!

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 6 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Booyaka28 και του Boomerang Casino,


Ζητώ συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση καθώς ήμουν σε ένα συνέδριο.


Μετά την εξέταση της έκθεσης, είναι σαφές ότι δεν υπήρξαν κέρδη.


Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να κλείσουμε αυτή την καταγγελία. Ωστόσο, συμφωνώ με το Booyaka28 ότι πρέπει να επιβεβαιώσουμε τα στοιχήματα απευθείας με το Evolution.


Σας ευχαριστούμε για την παροχή όλων των απαιτούμενων αποδεικτικών στοιχείων.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 6 μήνες
Μετάφραση

Αυτά τα στοιχήματα δεν αφορούν την έκθεση εξέλιξης! Επιπλέον, γιατί κατέθεσε το Rabidi NV

πτώχευση?


Γύρος 1:


Όνομα οθόνης: booyaka28

Αναγνωριστικό παίκτη: 28589433

Αναγνωριστικό παιχνιδιού: 176b9f5032bfb09e0829ed95

ID συναλλαγής: N/A

Παιχνίδι: Crazy Time

Πίνακας: Crazy Time A

Ώρα έναρξης: 24-06-2023 14:40:52 UTC

Ώρα λήξης: 24-06-2023 14:41:00 UTC


Η σύνδεση χάθηκε στις 24-06-2023 14:40:55.152 UTC.


Γύρος 2:


Όνομα οθόνης: booyaka28

Αναγνωριστικό παίκτη: 28589433

Αναγνωριστικό παιχνιδιού: 176bd21a8fa0371c645eca01

ID συναλλαγής: N/A

Παιχνίδι: Crazy Time

Πίνακας: Crazy Time A

Ώρα έναρξης: 25.06.2023 06:11:36 UTC

Ώρα λήξης: 25-06-2023 06:11:41 UTC


Η σύνδεση χάθηκε στις 25-06-2023 06:11:43.053 UTC.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 6 μήνες
Μετάφραση

file

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 6 μήνες
Μετάφραση
Θα θέλαμε να ζητήσουμε από το καζίνο να απαντήσει σε αυτό το παράπονο. Παρατείνουμε το χρονόμετρο κατά 7 ημέρες. Εάν το καζίνο δεν ανταποκριθεί στο καθορισμένο χρονικό πλαίσιο, θα κλείσουμε το παράπονο ως «ανεπίλυτο», γεγονός που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη βαθμολογία του.
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 6 μήνες
Μετάφραση

Αγαπητέ εκπρόσωπο του Booyaka28 και του Boomerang Casino,


Όπως εξήγησα και στα δύο εμπλεκόμενα μέρη μέσω email/skype, αποφασίσαμε να κλείσουμε αυτήν την καταγγελία.


Οι λόγοι είναι προφανείς:

Χωρίς να επιβεβαιώσουμε τα στοιχήματα απευθείας από το Evolution Gaming, έχουμε κολλήσει σε ένα μέρος.

Το καζίνο παρείχε αναφορές από το Evolution που αποδεικνύουν ότι τα στοιχήματα δεν ήταν κερδισμένα (1 από 2)

Η πτώχευση ή η απώλεια άδειας για την εταιρεία Rabidi NV δεν έχει καμία επίδραση σε αυτήν την καταγγελία, όπως συνέβη πριν από μισό χρόνο, και εκείνη την εποχή, το καζίνο είχε πλήρη άδεια.


Θα ανοίξουμε ξανά την υπόθεση μόλις λάβουμε μια νέα αναφορά απευθείας από την εξέλιξη ή επιβεβαιώσουμε την αυθεντικότητα των αναφορών που παρέχονται από το καζίνο. Εν τω μεταξύ, αυτή η καταγγελία βρίσκεται σε αναμονή, έκλεισε προσωρινά ως αδικαιολόγητη.

Αυτόματη μετάφραση:
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
scamalert_1_alt
Οι υπάλληλοι της Casino Guru δεν θα σας ζητήσουν ποτέ τον κωδικό πρόσβασής σας ούτε θα ζητήσουν πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο καζίνο ή σε τραπεζικό λογαριασμό σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα