Ο λογαριασμός του παίκτη μπλοκαρίστηκε και το υπόλοιπο ακυρώθηκε για χρήση αθέμιτων προτύπων στοιχηματισμού.
Εγγράφηκε στο καζίνο SUPERBOSS στις 20.08.2002 και έκανε μία κατάθεση 700 USD (σε κρυπτογράφηση).
Έπαιξα μια πολύ σύντομη συνεδρία τζόγο και βρήκα αυτό το καζίνο δεν με ενδιαφέρει καθώς ήταν πολύ μικρός ο αριθμός των τραπεζιών, έτσι αποφάσισα να μην συνεχίσω να παίζω καθόλου αυτό το καζίνο. Και αφού έκανα 3 φορές στοίχημα κατάθεσης, προχώρησα σε εξαργύρωση. Ο συνολικός τζίρος που έγινε ήταν μόλις 2685 USD και έπαιξα όχι περισσότερους από 30 (ΤΡΙΑΝΤΑ) γύρους τζόγου. Τα περισσότερα από τα στοιχήματα έγιναν σε ένα «τυχερό» τραπέζι μπλάκτζακ - μόλις το έπαιξα μέχρι το τέλος του παπουτσιού και τα παράτησα. Το τελικό υπόλοιπο έφτασε τα 1823,75 USD
Κανένα είδος μπόνους δεν διεκδικήθηκε και χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια αυτής της συνεδρίας.
Αφού πέρασα το KYC, παρήγγειλα αίτημα ανάληψης 500 USD (καθώς είναι δυνατή η ανάληψη μόνο με μικρά κομμάτια) και το πήρα κανονικά. Έτσι ζήτησα άλλη μια μερίδα 500 USD. Αλλά αυτή τη φορά η πληρωμή τέθηκε σε αναμονή και το καζίνο ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι πρέπει να επαληθευτεί από τον πάροχο του παιχνιδιού. Διαρκεί έως και 21 ημέρες, αλλά συνήθως μόνο λίγες ημέρες.
Ενώ περίμενα, συνδέθηκα στον λογαριασμό μου μόνο μία φορά και ρώτησα πότε θα γίνει τελικά η πληρωμή και μου απάντησαν "έως 21 ημέρες". Έτσι απλά αποφάσισα να περιμένω για εκείνη την ημερομηνία, αυτή ήταν η 12.09.2022
Μια μέρα πριν από τις 11.09.2022, κανονικά συνδέθηκα στον λογαριασμό μου και είδα ότι η πληρωμή μου είναι ακόμα σε αναμονή. Αλλά την επόμενη μέρα (σήμερα) έλαβα περίεργο αποπροσωποποιημένο μήνυμα από άγνωστο διευθυντή από άγνωστο καζίνο (δεν μπορούσα να δω το όνομα του καζίνο και η διεύθυνση επιστροφής ήταν περίεργη) ως απάντηση στο ανοιχτό εισιτήριο (δεν άνοιξα κανένα εισιτήριο υποστήριξης) . Έτσι το μήνυμα ανέφερε:
"Σας γράφουμε για να σας ενημερώσουμε ότι, δυστυχώς, λόγω παραβίασης της παραγράφου 9.1.2 των Όρων και Προϋποθέσεων μας, ο λογαριασμός σας έχει αποκλειστεί. Τα χρήματα στον λογαριασμό σας θα καταπέσει επειδή αποκτήθηκαν με την εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων και των κενών του παιχνιδιού, που είναι αντίθετο με τους κανόνες μας για το δίκαιο παιχνίδι».
Λογικά θα μπορούσε να είναι μόνο το καζίνο superboss, έτσι έλεγξα τον λογαριασμό μου στο superboss casino και δεν μπόρεσα να συνδεθώ.
Δεν έχω καμία άλλη επικοινωνία με το καζίνο εκτός από αυτό το μήνυμα (αν ήταν superboss).
Επομένως, αυτό είναι εντελώς ασέβεια και η συμπεριφορά εξαπάτησης από το καζίνο παρακράτησε παράνομα το υπόλοιπο 1323,75 USD του υπολοίπου μου. Οι κατηγορίες για την εξαπάτησή μου είναι παράλογες καθώς έπαιξα μόλις 30 χέρια σε ζωντανό παιχνίδι blackjack. Αφήστε το καζίνο να ξεκαθαρίσει τι εννοούν.
Ζητώ τη βοήθειά σας για να πάρω το υπόλοιπο υπόλοιπό μου, καθώς για κάποιο λόγο βάζετε αυτό το είδος καζίνο σε μια λίστα «τέλειας φήμης».
Registered SUPERBOSS casino on 20.08.2002 and did single deposit of 700 usdt (in crypto).
I played a single very short gmabling session and found this casino not interesting to me as it was too low number of tables, so I decided not to continue playing this casino at all ever. And after I made 3x deposit wager I proceeded to cashout. The total turnover made was just 2685 USD, and I played not more than just 30 (THIRTY) gambling rounds. Most of the bets were made at one "lucky" blackjack table - I just played it through to the end of the shoe and quit. The final balance reached 1823.75 USD
No any kind of bonuses were claimed and used during this session.
After passing KYC I ordered request of 500 USD for withdrawal (as it's only possible to withdraw by small parts) and I got it normally. So I requested another portion of 500 USD. But this time the payment was put on hold and casino announced the gameplayd need to be verified by game provider. It takes upto 21 days but usually just a few days.
While waiting I loged in to my account just once and asked when the paypent will be finally done and they responede 'upto 21 days'. So I just decided to wait for that date, that was 12.09.2022
One day before 11.09.2022 I normally logged in to my account and saw that my payment is still on hold. But next day (today) I got strange depersonified message from unknown manager from unknown casino (I couldn't see the name of the casino and return address was strange) as an answer to opened ticket (I didn't open any support ticket). So message stated:
"We are writing to inform you that, unfortunately, due to your violation of paragraph 9.1.2 of our Terms and Conditions, your account has been blocked. Funds in your account will be forfeited because they were obtained by exploiting game advantages and loopholes, which is contrary to our fair play rules."
Logically it could be only superboss casino so I checked my superboss casino account and was unable to login.
I don't have any other communications with casino except this message (if it was superboss).
So this is completely disrespectful and cheating behavior from casino unlawfully withheld the rest of 1323,75 USD of my balance. Accusations on my cheating is absurd as I played just 30 hands on live blackjack game. Let the casino clarify what they ment.
I ask your help to get the rest of my balance as for some reason you put this kind of casino on a 'perfect reputation' list.
Γεια σου novi4ok,
Σας ευχαριστώ πολύ που υποβάλατε το παράπονό σας και λυπάμαι πραγματικά που μαθαίνω για το πρόβλημά σας με το SuperBoss Casino. Επιτρέψτε μου να σας κάνω μερικές ακόμη ερωτήσεις προτού προχωρήσουμε.
Θα μπορούσατε να ενημερώσετε εάν ο λογαριασμός σας έχει ήδη επαληθευτεί και είναι ναι, από πότε ακριβώς; Πότε ήταν η τελευταία φορά που μιλήσατε στο καζίνο και τι ήταν αυτό; Προσδιόρισε το καζίνο ποια κενά χρησιμοποιήσατε για να συγκεντρώσετε το υπόλοιπό σας;
Ανυπομονώ για την απάντησή σου.
Χαιρετισμοί,
Νίκος
Hello novi4ok,
Thank you very much for submitting your complaint and I'm really sorry to hear about your issue with SuperBoss Casino. Please allow me to ask you a few more question before we would move forward.
Could you please advise if your account is already verified and is yes, since when exactly? When was the last time you spoke to the casino and what was it about? Did the casino specify what loopholes did you use in order to accumulate your balance?
Looking forward to your answer.
Regards,
Nick
Γεια σου Νίκο!
Έχω τυπογραφικό λάθος στο πρώτο μου μήνυμα δυστυχώς. Έκανα εγγραφή το 2022 (φέτος πριν από ένα μήνα) στις 20.08.2022 (όχι 2002).
Ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε πλήρως πριν από το πρώτο μου αίτημα ανάληψης, νομίζω την ίδια μέρα στις 20.08.2022.
Το πρώτο μου αίτημα εξαργύρωσης ύψους 500 USDT εξυπηρετήθηκε κανονικά και ζήτησα το επόμενο. Δεν υπήρχαν γύροι τυχερών παιχνιδιών μεταξύ των εξαργυρώσεων, οπότε αυτό δεν είναι λογικό να πληρώνεις εξαργύρωση μία φορά και να κατηγορείς τον παίκτη ότι εξαπάτησε την επόμενη.
Τελευταία φορά μίλησα μαζί τους πριν από περίπου 2 εβδομάδες στα τέλη Αυγούστου μέσω διαδικτυακής συνομιλίας και αφορούσε το κολλημένο αίτημα εξαργύρωσης (το δεύτερο στο ποσό των 500 USDT). Το Casino μου είπε ότι πιθανότατα πρέπει να περιμένω για 21 ημέρες, επομένως μέχρι τις 12.09.2022 σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις τους.
Μετά από αυτό, στις 12.09.2022 έλαβα μόνο ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που παρέθεσα, αλλά η υπογραφή ενός ατόμου που μου έστειλε αυτό το μήνυμα δεν περιείχε όνομα καζίνο, απλώς «διαχειριστής καζίνο» κάποιου μυστηρίου καζίνο. Δεν μπορούσα να δω το όνομα του καζίνο στη διεύθυνση του αποστολέα επίσης. Μάλλον ήταν ανεπιθύμητο, αλλά το γεγονός είναι ότι ο λογαριασμός μου στο superboss casino μπλοκαρίστηκε στις 12.09.2022 αμέσως μετά από αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Μπόρεσα να συνδεθώ στο λογαριασμό μου μια μέρα πριν στις 11.09.2022.
Δεν δόθηκαν εξηγήσεις για τα «παραθυράκια». Τέλος πάντων, το superboss casino μπορεί να ξεκαθαρίσει την κατάσταση εδώ.
Χαιρετισμοί
Hello, Nick!
I have typo in my first message unfortunately. I registered in 2022 (this year a month ago) on 20.08.2022 (not 2002).
My account was fully verified before my first withdrawal request I think same day on 20.08.2022.
My first cashout request in the amount of 500 USDT was served normally and I requested next one. There were no gaming rounds between cashouts so this is of no logic to pay cashout one time and accuse player in cheating on the next one.
Last time I spoke with them around 2 weeks ago in the end of August via online chat and it was about stuck cashout request (the second one in the amount of 500 USDT). Casino told me most probably I have to wait for 21 days so upto 12.09.2022 in accordance to their T&C.
After that on 12.09.2022 I got only email message I citated but signature of a person who sent me this message didn't contain casino name, just 'casino manager' of some mystery casino. I couldn't see casino name in sender's address as well. Probably it was a spam, but the fact is my superboss casino account was blocked on 12.09.2022 right after this email message. I was able to login to my account a day before on 11.09.2022.
No any explanations on the 'loopholes' were provided. Anyway superboss casino can clarify the situation here.
Regards
Γεια σας novi4ok και σας ευχαριστώ για τις επιπλέον πληροφορίες. Θα διαβιβάσω τώρα το παράπονό σας στον συνάδελφό μου Matej, ο οποίος θα σας βοηθά από εδώ και στο εξής.
Σας εύχομαι καλή τύχη να το λύσετε.
Χαιρετισμοί,
Νίκος
Hello novi4ok and thank you for the additional information. I will now forward your complaint to my colleague Matej who will be assisting you from now on.
Wish you best luck resolving it.
Regards,
Nick
Γεια σου novi4ok.
Λυπάμαι που ακούω για τα προβλήματά σου.
Θα ήθελα να προσκαλέσω τον εκπρόσωπο του καζίνο στην υπόθεση:
Εξηγήστε τι παραβίασε το novi4ok και γιατί μπλοκαρίστηκε ο λογαριασμός του.
Hello novi4ok.
I am sorry to hear about your troubles.
I would like to invite the casino representative into the case:
Please explain what novi4ok breached and why his account was blocked.
Χαίρετε,
Καθώς το καζίνο σιωπά, προσπάθησα να ξεκαθαρίσω την κατάσταση μέσω email για άλλη μια φορά. Πήρα απάντηση δηλώνοντας ότι «Κατά τον έλεγχο του παιχνιδιού, διαπιστώθηκε ότι εκμεταλλευθήκατε μια ευπάθεια - τη χρήση ασφαλών (μη χαμένων) στοιχημάτων. Αυτές οι ενέργειες παραβιάζουν τον κανόνα 9.1.2 του ιστότοπου. Τα στοιχήματά σας έχουν επαληθευτεί από τον πάροχο του παιχνιδιού. Κατά τη διάρκεια του ελέγχου ανακάλυψαν ότι χρησιμοποιείτε στοιχήματα με πλεονεκτήματα ή στοιχήματα win-win (αυτά είναι στοιχήματα των οποίων το αποτέλεσμα μπορεί να κερδηθεί μόνο).».
Ο, τι και να σημαίνει αυτό. Χρησιμοποίησα μόνο κύρια στοιχήματα στο ζωντανό παιχνίδι blackjack από τον πάροχο εξέλιξης. Δεν έχω ιδέα τι σημαίνει «ασφαλή στοιχήματα» ή «κερδίζεις» σε σχέση με το παιχνίδι blackjack. Κανένα μπόνους δεν ήταν ενεργό και δεν χρησιμοποιήθηκαν κεφάλαια μπόνους - μόνο τα δικά μου μετρητά. Και πώς ο πάροχος παιχνιδιών μπορεί να εκδώσει τέτοιου είδους αναφορά με βάση μια στατιστικά ασήμαντη απόσταση στοιχημάτων ΜΟΝΟ 26-30;! Αυτό είναι σκέτη απάτη!
Επίσης, ενημέρωσα δύο φορές το καζίνο ότι περιμένουμε την απάντησή τους στο παράπονό μου εδώ. Αλλά δυστυχώς δεν βλέπω κανένα σημάδι παρουσίας του εκπροσώπου τους στον ιστότοπό σας.
Εάν χρειάζεστε ένα αντίγραφο της επικοινωνίας μεταξύ εμένα και του καζίνο, ενημερώστε με ότι θα στείλω μέσω email.
Χαιρετισμοί
Hello,
As casino keeps silence I tried to clarify the situation via email once again. I got answer stating that 'During the gameplay check, it was found that you exploited a vulnerability - the use of safe (non-loosing) bets. These actions violate the rule 9.1.2 of the site. Your bets have been verified by the game provider. During the check they found out that you are using bets with advantage or win-win bets (these are bets whose outcome can only be won).'.
Whatever that means. I used only main bets at the live game of blackjack by evolution provider. I have no idea what 'safe bets' or 'win-win' means with regards to blackjack game. No bonus was active and no bonus funds used - only my own cash funds. And how game provider can issue such kind of report based on a statistically insignificant distance of 26-30 bets ONLY?! This is pure fraud!
Also I infromed the casino twice that we are awaiting their answer to my complaint here. But unfortunately I see no sign of presence of their representative on your site.
Shall you need a copy of communication between me and casino let me know I will send by email.
Regards
Αγαπητέ παίχτη.
Ο λογαριασμός σας έχει τεθεί σε αναστολή βάσει της παραγράφου 9.1.2 των Όρων και Προϋποθέσεων μας. (9.1.2. - χρήση αθέμιτου πλεονεκτήματος ή επιρροής (κοινώς γνωστού ως εξαπάτηση), συμπεριλαμβανομένης της εκμετάλλευσης σφαλμάτων, κενών ή σφαλμάτων στο λογισμικό μας, της χρήσης αυτοματοποιημένων παικτών (επίσης γνωστών ως «bots») ή της εκμετάλλευσης ένα 'λάθος';😉
Λάβαμε μια επιστολή από την υπηρεσία παροχής του παιχνιδιού Evolution Gaming σχετικά με ύποπτη δραστηριότητα ενός παίκτη. Αναλύοντας τη δραστηριότητα και τις ενέργειες καταλαβαίνουμε ότι η πρόθεση να εγγραφείτε και να παίξετε στο καζίνο δεν ήταν να παίξετε σε ένα τυχερό παιχνίδι αλλά να βρείτε ένα κενό με ένα πρόσθετο λογισμικό (δεν είναι δυνατό να μετρήσετε κάρτες στο κεφάλι σας) και να κάνετε πλεονέκτημα RTP στο παιχνίδι (που σημαίνει ότι το RTP είναι υψηλότερο από 100%).
Λαμβάνοντας όλα αυτά υπόψη, καταλήξαμε στην απόφαση να αναστείλουμε τον λογαριασμό.
Μπορούμε να παρέχουμε λεπτομερή αναφορά στον διευθυντή του Casino Guru σχετικά με την επιστολή και τη δραστηριότητα που λάβαμε.
Dear player.
Your account has been suspended based on the paragraph 9.1.2 of our Terms and Conditions. (9.1.2. - using an unfair advantage or influence (commonly known as cheating), including the exploitation of bugs, loopholes or errors in our software, the use of automated players (also known as 'bots'); or the exploitation of an 'error';😉
We received a letter from game provide Evolution Gaming about suspicious activity of a player. Analyzing the activity and actions we understand that the intention to register and play in the casino was not to play in a game of chance but to find a loophole with an additional software (it’s not possible to count cards in one’s head) and make RTP advantage in the game (meaning that the RTP is higher that 100%).
Taking all that into account we came to the decision to suspend the account.
We can provide detailed report to Casino Guru manager about received letter and activity.
Απλά για να το ξεκαθαρίσω. Έκανα εγγραφή σε αυτό το καζίνο επειδή βαθμολογήθηκε με υψηλή βαθμολογία (δεδομένης της «τέλειας φήμης») από το Casino.Guru. Και βρίσκεται ψηλά στη λίστα προτεινόμενων καζίνο από τον Guru (αριθμός 15 τώρα). Οπότε πρόθεσή μου ήταν να δω τις συνολικές συνθήκες. Και για να είμαι ειλικρινής δεν εντυπωσιάστηκα. Επομένως, καθώς έχετε στοίχημα 3x κατάθεσης, πρέπει να κάνω rollover 700x3=2100usdt συνολικά στοιχήματα. Αν δεν κάνω λάθος ο συνολικός τζίρος ήταν περίπου 2600usdt λίγο περισσότερο από 3x γιατί έπαιξα το τελευταίο παπούτσι μέχρι το τέλος. Αυτό είναι κατά κάποιο τρόπο απόδειξη ότι δεν είχα σκοπό να παίξω για πολύ το καζίνο σας. Όλο το παιχνίδι μου ήταν κατά κάποιον τρόπο αναγκασμένο, καθώς διαφορετικά δεν μπορούσα να αποσυρθώ χωρίς προμήθεια.
Οι κατηγορίες για την καταμέτρηση φύλλων είναι παράλογες, καθώς έπαιξα όχι σημαντικό αριθμό χεριών, καθιστώντας αδύνατη την έκδοση τέτοιου είδους αναφορών. Από όσο θυμάμαι στοιχηματίζω όχι λιγότερο από 100 USD σε κάθε γύρο, οπότε έκανα 26-30 γύρους gaming, νομίζω ακόμη λιγότερο. Μάλλον λιγότερα από 20. Για ποια μέτρηση φύλλων στο «κεφάλι» μιλάς;
Έτσι, μετά από 3x στοίχημα, η μόνη μου πρόθεση ήταν να κάνω cashout και να μην επιστρέψω ποτέ. Για κάποιο λόγο κλιμακώσατε τη σύγκρουση και ενεργήσατε ως απατεώνες που με κατηγορούσαν ότι κάνω στοιχήματα "win-win" ή "non-losing". Παράλογος! Μπορείτε να διευκρινίσετε τι σημαίνει αυτό; Δεν επηρέασα το παιχνίδι - αυτό είναι αδύνατο.
Παίζω πολλά άλλα διαδικτυακά καζίνο που δημιουργούν τζίρο εκατομμυρίων δολαρίων και για κάποιο λόγο αυτά τα καζίνο δεν λαμβάνουν ποτέ επιστολές από τέτοιου είδους μυστήριο παρόχου και λογαριασμοί που δεν έχουν απαγορευτεί. Αυτό είναι σαφές σημάδι στραβά καζίνο - αναφέρονται πάντα σε επιστολή παρόχου παιχνιδιών μυστηρίου. Τόσο βολικό ως παίκτης δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να υποβάλει αίτηση στον πάροχο παιχνιδιών.
Ακόμα ένα ακόμα - βρείτε κριτική χρήστη από έναν από τους ουκρανούς παίκτες. Το ίδιο ανέφερε. Πληρώθηκε μια φορά και στη συνέχεια απαγορεύτηκε χωρίς λόγο. Φαίνεται να λειτουργεί το σχέδιο για αυτό το καζίνο. Ακριβώς το ίδιο συνέβη και σε μένα.
Ελπίζω ότι το Casino Guru θα λάβει την κατάλληλη απόφαση.
Just to clarify. I registered this casino because it was rated high (given 'perfect reputation') by Casino.Guru. And it is positioned high in recommended casinos list by Guru (number 15 now). So my intention was to see overall conditions. And to be honest I was not impressed. So as you have 3x deposit wager I need to rollover 700x3=2100usdt bets in total. If I'm not mistaken total turnover was about 2600usdt a little bit more than 3x because I played last shoe to the end. That's somehow proofs that I was not intended to play long your casino. All my gameplay was somehow forced as otherwise I was unable to withdraw with no comission.
Accusations on cardcounting is an absurd as I played not significant number of hands making impossible to issue such kind of reposrts. As far as I remember I bet not less than 100usd each round so I made 26-30 gaming rounds, I think even less. Probably less than 20. What card-counting in 'one’s head' are you talking about?
So after 3x wager my only intention was to cashout and never come back. For some reason you escalated the conflict and acted as fraudsters accusing me in making 'win-win' or 'non-losing' bets. Absurd! Could you clarify what does that mean? I did not influence the game - this is impossible.
I play a lot of another online casinos generating turnover of million of dollars and for some reason those casinos never receives such a mystery provider letters and accounts not banned. This is clear sign of crooked casino - they always refer to mystery game provider letter. So convinient as player cannot apply to game provider by no means.
Yet one more - find user review from one of the ukrainian player. He reported the same. Paid once then banned with no reason. Seems to be working scheme for this casino. Exactly the same happened to me.
I hope Casino Guru will take appropriate decision.
Ζητήσαμε επαλήθευση των εγγράφων σας με selfie, αλλά αρνείστε να το κάνετε. Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε γιατί το αρνηθήκατε; Όλα αυτά τα γεγονότα (η επιστολή από τον πάροχο του παιχνιδιού, η ενέργεια που έγινε από εσάς σαν παίκτης) μας επιτρέπουν να εξετάσουμε αυτές τις ενέργειες όπως η εξαπάτηση.
We requested verification of your documents with selfie but you refuse to do so. Could you let us know why you refused that? Those all facts (the letter from game provider, the action which were done by you like a player) let us consider those actions like cheating.
Όλα τα αιτήματα που προέρχονταν από εσάς ικανοποιήθηκαν. Όλες οι απαραίτητες διαδικασίες KYC έγιναν πριν από το πρώτο μου αίτημα ανάληψης. Ο λογαριασμός επαληθεύτηκε πλήρως και 500 USD υποβλήθηκαν κανονικά σε επεξεργασία για ανάληψη. Η selfie δόθηκε και ανέβηκε στις 20.08.2022. Καθώς αποκλείσατε τον λογαριασμό μου, δεν μπορώ να δω ακριβώς ποια έγγραφα ανέβηκαν μέσω του εσωτερικού συστήματος καζίνο. Μπορώ να παρουσιάσω ακριβώς τις φωτογραφίες που έγιναν μετά από αίτημα σας για selfie.
Κατά τη διάρκεια της αναμονής της δεύτερης ανάληψης των 500 USD (χωρίς επεξεργασία) μίλησα με την υποστήριξη διαδικτυακής συνομιλίας 1-2 φορές και έλαβα μόνο πληροφορίες ότι ο έλεγχος του παιχνιδιού είναι σε εξέλιξη και πρέπει να περιμένω 21 ημέρες. Αφού προσπάθησα να διευκρινίσω τι συμβαίνει μετά από 21 ημέρες αντί να απαντήσω, ρώτησα πολύ αγενώς "αν μπορούμε να σας βοηθήσουμε με κάτι περισσότερο;". Δεν έχω κανένα αίτημα για επιπλέον selfie. Η υποστήριξη διαδικτυακής συνομιλίας δεν με ενημέρωσε ποτέ ότι λείπουν ορισμένες προσωπικές πληροφορίες. Ποτέ δεν επικοινωνήσαμε μέσω email μέχρι την απαγόρευση στις 12.09.2022 και δεν έλαβα κανένα αίτημα από εσάς. Οι πληροφορίες που αρνήθηκα να παρέχω selfie είναι ψέματα. Πώς εξηγείς ότι πλήρωσες πρώτα ανάληψη κανονικά και μετά άρχισες να κάνεις αυτά τα περίεργα πράγματα;
Διεκδικώ ότι όλες οι μεταγραφές συνομιλίας δημοσιεύονται εδώ.
Όσον αφορά την επιστολή του παρόχου παιχνιδιών - φαίνεται να είναι ψεύτικη και δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα σε μια σειρά 20 (ΕΙΚΟΣΙ) γύρων τυχερών παιχνιδιών. Αυτό είναι ενάντια στη λογική και τα μαθηματικά. Διευκρινίστε πόσες φορές στοιχηματίζω; Όλο το παιχνίδι ήταν αυστηρά σύμφωνα με τους κανόνες τζόγου και ελεγχόταν από τον πάροχο του παιχνιδιού. Δεν μπορούσα να επηρεάσω το παιχνίδι με κανέναν τρόπο.
Παρακαλούμε ενεργήστε ως αξιόπιστη οντότητα.
All requests came from you were fulfilled. All the neccessary KYC procedures were done before my first withdrawal request. Account was fully verified and 500 usdt was processed for withdrawal normally. Selfie was provided and uploaded on 20.08.2022. As you banned my account I cannot see what documents were uploaded via inner casino system exactly. I can present exactly the photos that were made after your request of selfie.
During awaiting of my second withdrawal of 500 usdt (not processed) I talked to online chat support 1-2 times and only information I got that gameplay check in progress and I have to wait for 21 days. After I tried to clarify what happens after 21 days instead of answer I was quite rudely asked 'if anything more we can help you with?'. I haven't got any requests for additional selfie. Online chat support never informed me that some personal information missing. We never communicated via email until ban on 12.09.2022 and I got no requests from you. The information that I refused provide selfie is a lie. How do you explain that you paid first withdrawal normally and then start doing this strange things?
I claim all chat transcripts to be published here.
As for game provider letter - seems to be fake as well as no conclusions can be made on a run of 20 (TWENTY) gaming rounds. This is against logic and mathematics. Clarify how many times I bet? All the gameplay was strictly in accordance to gambling rules and controlled by the game provider. I could not influence the game by any means.
Please act as reputable entity.
Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο,
Μπορείτε να προσδιορίσετε ποια selfie με ποιο έγγραφο λείπει; Θα μπορούσατε επίσης να αποδείξετε ότι το novi4ok αρνήθηκε να παράσχει αυτήν τη selfie;
Αγαπητέ novi4ok, μπορείτε να μου προωθήσετε το email με μια selfie που στείλατε στο καζίνο;
Dear casino representative,
Could you please specify which selfie with which document is missing? Could you please also prove that novi4ok refused to provide this selfie?
Dear novi4ok, could you please forward me the email with a selfie which you sent to the casino?
Matej - έστειλαν το email με λεπτομέρειες.
Αγαπητέ παίκτη - παρακαλούμε δώστε μας τις πληροφορίες που ζητήσατε και θα χαρούμε να σας επιστρέψουμε τα υπόλοιπα χρήματα που κατατέθηκαν.
Matej - have sent the email with details.
Dear player - please provide us the requested info and we would be happy to return you the rest of deposited money .
Εντάξει, ακόμα νιώθω ότι κάτι μου λείπει. Ζητάτε πληροφορίες, αλλά δεν προσδιορίζετε ΤΙ πληροφορίες και πώς θα σας τις στείλω. Δεν βλέπω κανένα αίτημα από εσάς πουθενά.
Μετά τη διευκρίνιση του Matej, σας στέλνω φωτογραφία selfie κρατώντας ένα κομμάτι χαρτί με γραμμένο το SuperBoss και την τρέχουσα ημερομηνία μέσω email ως απάντηση στο εισιτήριο υποστήριξης #J5WJZ (13053051+J5WJZ)
Εάν χρειάζεστε άλλες φωτογραφίες, προσδιορίστε ακριβώς τι πρέπει να γίνει και τρόπους αποστολής αυτών των φωτογραφιών σε εσάς.
All right I still feel I'm missing something. You ask for information, but dont specify WHAT information and how shall I send it to you. I see no requests from you anywhere.
Following Matej clarification I'm sending you selfie photo holding a piece of paper with written SuperBoss and current date on it via email as answer to suppot ticket #J5WJZ (13053051+J5WJZ)
If you need any other photos please specify exactly what needs to be done and ways of sendong these photos to you.
Ευχαριστώ novi4ok.
Αγαπητέ εκπρόσωπο του καζίνο, ελέγξτε τη selfie και επιβεβαιώστε ότι όλα είναι εντάξει ή γράψτε εδώ εάν χρειάζεται κάτι άλλο.
Thanks novi4ok.
Dear casino representative, please check the selfie and confirm everything is OK, or write here if anything else is needed.
Αγαπητέ παίχτη.
Ναι, λάβαμε όλα τα έγγραφα που υποτίθεται ότι ήταν.
Πραγματοποιήσαμε μεταφορά επιστροφής χθες με βάση τον κανόνα:
Η διοίκηση του καζίνο μπορεί να επιστρέψει τη διαφορά μεταξύ κατάθεσης και ανάληψης στον παίκτη με την αφαίρεση της διοικητικής προμήθειας έως και 15% από το ποσό της κατάθεσης. Σε αυτήν την περίπτωση, ο παίκτης θα πρέπει να επαληθεύσει τον λογαριασμό του παρέχοντας μια selfie με το όνομα του καζίνο και την ημερομηνία στη λίστα.
Ελέγξτε και ελπίζω ότι η υπόθεση καταγγελίας σας θα κλείσει.
Dear player.
Yes we received all the documents which supposed to be.
We made return transfer yesterday based on the rule:
The casino administration can return the difference between deposit and withdrawal to the player with the deduction of administrative commission up to 15% from the deposit’s amount. In that case, the player should verify her account by providing a selfie with the name of the casino and the date on the list.
Please check and i hope your complain case will be closed.
Η συνολική κατάθεση ήταν 700 USD, μετά το παιχνίδι το συνολικό υπόλοιπο του λογαριασμού μου ήταν 1823,75 USD. Έχω κάνει ανάληψη 500 USD με επιτυχία και το υπόλοιπο που απομένει τη στιγμή του αποκλεισμού του λογαριασμού ήταν 1323,75 USD.
Χθες έλαβα μόνο 93,81 USD. Μπορείτε να εξηγήσετε τι σημαίνει αυτό το ποσό;
Από ό,τι καταλαβαίνω κατασχέσατε τα κέρδη και επιστρέψατε μόνο το ποσό της κατάθεσής μου των 700 USD μείον την προμήθεια 15%;
Συγγνώμη, αλλά δεν συμφωνώ με αυτήν την απόφαση. Όλα τα κέρδη ήταν νόμιμα, δεν υπάρχει λόγος να παρακρατηθεί το ποσό των κερδών και να επιβληθεί διοικητική χρέωση στο ποσό κατάθεσης που επιστράφηκε. Προσποιούμαι ότι παίρνω όλα τα 1823,75 USD πλήρως. Αυτή τη στιγμή πλήρωσα μόνο περίπου 595 USD
The total deposit was 700 usdt, after the game the total balance of my account was 1823.75 usdt. I have withdrawn 500 usdt successfully and remaining balance at the time of account blocking was was 1323.75 usdt.
Yesterday I received 93.81 usdt only. Could you please explain what this amount mean?
From what I understand you seized the winnings and returned only my deposit amount of 700 usdt minus 15% fee?
Sorry, but I don't agree with this decision. All the winnings were legal, see no reason to withheld the winnings amount and to appy administrative fee to the returned deposit amount. I pretend to get all 1823.75 usdt in full. At the moment I paid only about 595 usdt
Σύμφωνα με τους κανόνες μας, έχουμε το δικαίωμα να επιστρέψουμε τα κατατεθειμένα χρήματα - όχι κερδισμένο ποσό.
Το ποσό της κατάθεσης ήταν 698,75
Άρα 698,75 - 15% = 593,94
593,94 - 500 = 94
αυτά είναι τα χρήματα που λάβατε.
By our rules we have the right to return deposited money - not winning sum.
Deposited sum was 698,75
So 698,75 - 15% = 593,94
593,94 - 500 = 94
this is the money you have received.
Συγγνώμη, αλλά δεν μπορώ να το δεχτώ ως σωστή επίλυση υπόθεσης. Με την αποδοχή αυτού, παραδέχομαι ότι υπήρξαν ορισμένες παραβιάσεις από την πλευρά μου και συμφωνώ με την κατάσχεση των κερδών μου. Αυτή δεν είναι η περίπτωση. Απορρίπτω αυστηρά οποιεσδήποτε κατηγορίες σε βάρος μου. Η θέση μου εξηγείται ξεκάθαρα παραπάνω. Δεν υπάρχει χώρος για κατάσχεση κεφαλαίων εδώ. Και εφαρμόζετε χρέωση ακόμη και για προηγούμενες πληρωμές (500 USD) που πραγματοποιήθηκαν κανονικά. Μάλλον εξακολουθείτε να έχετε το δικαίωμα να λάβετε προμήθεια 15% σε μια τέτοια περίπτωση, αλλά πρέπει να επιστρέψετε όλο το υπόλοιπο 1323,75 USD μείον το τέλος. Αυτό κατά κάποιο τρόπο είναι αποδεκτό.
Αλλά αυτή τη στιγμή πήρα μόνο 94 usdt από 1324 usdt remaming.
Sorry but I cannot accept this as a proper case resolution. By accepting this I admit there were some violations from my side and I agree to my winnings seizure. This is not the case. I strictly reject any accusations on me. My position is clearly explained above. There is no place for any funds seizure here. And you apply fee even for earlier payments (500usdt) that was performed normally. Probably you still have right to took 15% fee in such a case but you must return all the remaning balance 1323.75 usdt minus fee. This is acceptable somehow.
But at the moment I got only 94 usdt out of 1324 usdt remaming.
Διαβάστε τους όρους και τους κανόνες μας για τους παίκτες (τους οποίους αποδεχτήκατε κατά την εγγραφή στο καζίνο μας)
με βάση τον κανόνα:
Η διοίκηση του καζίνο μπορεί να επιστρέψει τη διαφορά μεταξύ κατάθεσης και ανάληψης στον παίκτη με την αφαίρεση της διοικητικής προμήθειας έως και 15% από το ποσό της κατάθεσης. Σε αυτήν την περίπτωση, ο παίκτης θα πρέπει να επαληθεύσει τον λογαριασμό του παρέχοντας μια selfie με το όνομα του καζίνο και την ημερομηνία στη λίστα
Ο λογαριασμός σας έχει τερματιστεί - δεν έχετε το δικαίωμα να παίξετε στο καζίνο μας. Ο λόγος τερματισμού είναι παραπάνω - λόγω της ύποπτης δραστηριότητας που παρατηρήθηκε από τον πάροχο παιχνιδιών.
Όλες οι καταθέσεις-αναλήψεις μείον τις αμοιβές διαχειριστή έχουν επιστραφεί σε εσάς.
Θεωρούμε ότι η υπόθεση είναι λυμένη και απολύτως δίκαιη.
Please read our terms and rules for players (which you accepted during registration in our casino)
based on the rule:
The casino administration can return the difference between deposit and withdrawal to the player with the deduction of administrative commission up to 15% from the deposit’s amount. In that case, the player should verify her account by providing a selfie with the name of the casino and the date on the list
Your account has been terminated - you don't have the right to play in our casino. The reason of termination is above - because of the suspicious activity noticed by the gameprovider.
All deposits-withdrawal minus admin fees has been returned to you.
We consider that the case is resolved and absolutely fair.
Αγαπητέ novi4ok, ακόμα δουλεύουμε σκληρά για την υπόθεση. Το μεγαλύτερο μέρος της συνομιλίας με το καζίνο ανταλλάσσεται πλέον μέσω Skype. Όταν προχωρήσουμε, θα δημοσιεύσω το μήνυμα εδώ αμέσως.
Dear novi4ok, we are still working hard on the case. Most of the conversation with the casino are now exchanged via Skype. When we make progress, I will post the message here immediately.
We would like to ask the Casino to reply to this complaint. We are extending the timer by 7 days. If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating.
Αγαπητέ novi4ok,
Το καζίνο δήλωσε ότι όταν σας ζήτησαν να κάνετε KYC, αρνηθήκατε να τους στείλετε μια selfie.
Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να εξηγήσετε αυτήν την κατάσταση με όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες;
Dear novi4ok,
The casino stated that when they asked you to do a KYC, you refused to send them a selfie.
Could you please explain this situation in as much detail as possible?
Γεια σου Matej!
Είναι η δεύτερη φορά που θέτουν αυτό το περίεργο ερώτημα. Όλα εξηγούνται παραπάνω. Δεν έχω κανένα αίτημα από αυτούς. Τέλος πάντων, τους έστειλα selfie και το πήραν και το επιβεβαίωσαν. Αλλά τελικά το δήλωσαν μόνο για την επιστροφή της κατάθεσής μου. Άρπαξαν τα κέρδη μου χωρίς καμία διάθεση να επιστρέψουν. Επίσης, επέβαλαν τέλος 15% σε αιτήματα εξαργύρωσης 500 USD που είχαν υποβληθεί σε προηγούμενη και κανονική επεξεργασία. Συνολικό ποσό που πήρα από αυτούς 500+95=595 USD περίπου. Από το 1823 το τελικό υπόλοιπο μου. Όλα τα αιτήματα από το καζίνο ικανοποιήθηκαν. Αν έχουν κάτι περισσότερο ας εξηγήσουν ξανά εδώ ξεκάθαρα.
Hello, Matej!
This is the second time they raise this strange question. Everything is explained above. I haven't got any requests from them. Anyway I sent them selfie and they got it and confirmed. But finally they stated this only for returning back my deposit. They seized my winnings with no will to returm. Also they imposed 15% fee to previously and normally processed cashout request of 500usdt. Total amount I got from them 500+95=595 usdt approximately. Out of 1823 ust of my final balance. All the requests from casino were fullfilled. If they anything more let them explain clearly here again.
Γεια σου novi4ok,
Από τις πληροφορίες που έχω από τον εκπρόσωπο του καζίνο, φαίνεται ότι όταν σας ζητήθηκε να παρέχετε μια selfie, αρνηθήκατε να το κάνετε και βάσει αυτού, το καζίνο μπλόκαρε τον λογαριασμό σας. Υπάρχουν ακόμα κάποια ερωτήματα στον αέρα.
Hello novi4ok,
From the info I have from the casino representative, it looks like when you were asked to provide a selfie, you refused to do that, and based on that, the casino blocked your account. There are still some questions in the air.
Εντάξει Matej, αλλά αν διάβασες προσεκτικά το νήμα παραπάνω, το έχουμε ήδη συζητήσει. Έδωσα το διαβατήριο και τη selfie αμέσως αφού μου ζήτησαν στις 20.08.2022. Αργότερα μου ζήτησαν επιπλέον φωτογραφία με το «SuperBoss» γραμμένο στο χαρτί. Αυτό έγινε μόνο μέσω αυτού του ιστότοπου και από εσάς όχι από αυτούς. Το έκανα αυτό και επιβεβαίωσαν πριν από περίπου 3 εβδομάδες. Ούτως ή άλλως δεν έχω κανένα αίτημα από το καζίνο όχι πριν ούτε μετά τον αποκλεισμό λογαριασμού. Και αναφέρουν ότι ο λόγος της απαγόρευσης του λογαριασμού μου είναι κάποια παραβίαση κανόνων μυστηρίου και επιστολή παρόχου παιχνιδιού. Τίποτα κοινό με τη selfie που λείπει.
All right Matej, but if you read carefully the thread above we already discussed that. I provided the passport and selfie right after they asked on 20.08.2022. Later I was asked for additional photo with 'SuperBoss' written on the paper. This was done only via this site and from you not from them. I did this and they confirmed about 3 weeks ago. Anyway I haven't got any requests from casino not before not after account blocking. And they provide the reason of my account ban is some mystery rules violation and game provider letter. Nothing in common with missing selfie.
Αγαπητέ εκπρόσωπο του novi4ok και του καζίνο,
Έλεγξα τα αρχεία καταγραφής και τα στοιχεία με τους συναδέλφους μου.
Novi4ok:
Από το στυλ παιχνιδιού σας, είναι προφανές ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα αλλάξατε τραπέζια και παίξατε μόνο σε τραπέζια όπου το TC ήταν τουλάχιστον 2. Από τα αρχεία καταγραφής των παιχνιδιών σας, πιστεύουμε ότι χρησιμοποιήσατε λογισμικό για να γνωρίζετε πού και πότε να παίξετε, επειδή είναι αδύνατο για να κρατήσει όλες αυτές τις πληροφορίες για ένα μόνο άτομο.
Επομένως, λαμβάνοντας υπόψη όλα τα στοιχεία, πιστεύουμε ότι το καζίνο έχει το δικαίωμα στην απόφαση που έλαβε.
Dear novi4ok and casino representative,
I checked the logs and evidence with my colleagues.
Novi4ok:
From your play style, it is evident that in a short time, you switched tables and played only in tables where TC was at least 2. From your game logs, we believe you used software to know where and when to play because it is impossible to keep all that info for a single person.
Therefore, considering all the evidence, we believe that the casino has the right to the decision it made.
Αυτό είναι περίεργο στυλ που εκτελεί τις «έρευνες» όταν ο παίκτης δεν έχει πρόσβαση σε αρχεία καταγραφής. Δεν θυμάμαι καν τον αριθμό των στοιχημάτων, αλλά πιστεύω ότι δεν ήταν περισσότεροι από 20-30 γύροι οι περισσότεροι από αυτούς παίχτηκαν σε ένα μόνο τραπέζι. Πόσα τραπέζια «άλλαξα»; Πόσους γύρους τζόγου έπαιξα; Ποιος ήταν ο συνολικός τζίρος που δημιουργήθηκε; Παίζω με το ίδιο στυλ σε πολλά διαδικτυακά καζίνο και ποτέ δεν κατηγορήθηκα για χρήση λογισμικού. Αυτό είναι ανοησία. Αυτά είναι μόνο οι «εικασίες» που δεν βασίζονται στα στοιχεία (γιατί δεν υπάρχουν). "Πολύ πιθανό" όπως συνήθως. Επιβολή χρέωσης για την προηγούμενη εξαργύρωση (μετά από 2 μήνες) - φυσικά δεν σχολιάστηκε ποτέ. Ο μόνος λόγος είναι ότι πρόκειται για ουκρανικό καζίνο και απλώς παίρνετε το μέρος. Δεν εκπλήσσεστε.
This is strange style performing the 'investigations' when player doesn't have access to logs. I cant remember even the number of bets but I beleive it was not more than 20-30 rounds most of them were played at one single table. How many tables I 'switched'? How many gambling rounds I played? What was the total turnover generated? I play same style in many online casinos and never been accused in using software. This is nonsense. This is only the 'guses' not based on the evidences (because there are no any). "Highly likely' as usually. Imposing fee on the previous made cashout (after 2 month) - of course never commented. The only reason is that this is ukrainian casino and you just take side. Not surprised.
Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι ελέγχαμε τα αρχεία καταγραφής σας πολύ προσεκτικά.
Μπορώ να σας δώσω ένα παράδειγμα του παιχνιδιού σας:
Σε μια μέρα, παίξατε συνολικά μία ώρα και κατά τη διάρκεια αυτού του παιχνιδιού, αλλάξατε έξι τραπέζια και παίξατε 24 γύρους.
Έγιναν είκοσι δύο γύροι σε 17 λεπτά και αλλάξατε τέσσερα τραπέζια. Όλα τα παιχνίδια παίχτηκαν με TC 2+. Οι περισσότεροι ήταν με TC 3+. Αυτό δεν είναι δυνατό χωρίς τη χρήση ομάδας ή λογισμικού.
I can assure you we were checking your logs very carefully.
I can give you an example of your play:
In one day, you played a total of one hour, and during this play, you switched six tables and played 24 rounds.
Twenty-two rounds were played in 17 minutes, and you switched four tables. All games were played with TC 2+. Most were with TC 3+. This is not possible without using a group or software.
Matej, ξέρω ότι είσαι "κακός αστυνομικός" εδώ. Κυρίως σε όλες τις περιπτώσεις παίρνετε το μέρος του καζίνο. Τέλος πάντων απλώς για να οριστικοποιήσουμε - δεν παρέχετε κανένα αποδεικτικό στοιχείο και βασίζετε το συμπέρασμά σας σε μια «εικασία». Εάν κατηγορείτε κάποιον, πρέπει να προσκομίσετε πιο πολύτιμες αποδείξεις. Έπαιξα τέσσερα τραπέζια και μόνο 22 γύρους και λέτε ότι ο μόνος πιθανός λόγος για αυτό είναι η «χρήση λογισμικού». Μπορείτε να υπολογίσετε την πιθανότητα; Αυτό είναι ρητορικό ερώτημα. Αυτό δεν έχει καμία στατιστική ή μαθηματική βάση. Ξέρω ότι όταν εισάγετε τη θήκη αυτό δεν φέρνει τίποτα καλό στον παίκτη. Είστε το πιο προκατειλημμένο και προκατειλημμένο άτομο εδώ. Πιθανότατα είστε ο επικεφαλής των παραπόνων εισαγάγετε τις υποθέσεις μόνο με τα καζίνο τσέπης.
Αφήστε τους αρουραίους να πάρουν το κομμάτι της πίτας αυτή τη φορά..
Matej, I know you are a 'bad cop' here. Mostly in all your cases you take casino's side. Anyway just to finalize - you don't provide any evidences and base your conclusion on a 'guess'. If you allege anyone you must provide more valuable proofs. I played four tables and only 22 rounds and you say only possible reason for that is 'using software'. Could you estimate the probability? This is rhetorical question. This has no any statistical or mathematical grounds. I know when you enter the case this brings nothing good to the player. You are the most biased and prejudiced person here. Most probably you are being the the head of complaints enter the cases only with pocket casinos.
Let the rats take the piece of pie this time..
Αγαπητέ novi4ok.
Και κάνεις λάθος. Αυτή η περίπτωση έχει πολύ στέρεες στατιστικές και μαθηματικές βάσεις.
Λόγω όλων όσων γράφτηκαν παραπάνω, απορρίπτω αυτή την υπόθεση ως αδικαιολόγητη.
Dear novi4ok.
And you're mistaken; this case has very solid statistical and mathematical grounds.
Because of all written above, I am rejecting this case as unjustified.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.