Αρχική σελίδαΠαράποναMr Bet Casino - Ο παίκτης δυσκολεύεται να ολοκληρώσει την επαλήθευση λογαριασμού.

Mr Bet Casino - Ο παίκτης δυσκολεύεται να ολοκληρώσει την επαλήθευση λογαριασμού.

Αυτόματη μετάφραση:

Αρνητικοί πόντοι: 879

Ποσό: 900 €

Mr Bet Casino
Δείκτης ασφάλειας:Υψηλός
Υποβλήθηκε: 19/10/2022 | Μη επιλυμένο : 29/12/2022
Μη επιλυμένο Η ετυμηγορία μας

Ενάντια στον κώδικα δικαιοσύνης

ΜΗ ΕΠΙΛΥΜΕΝΟ

Σύνοψη περιστατικού

πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Ο παίκτης από τη Γερμανία αντιμετώπιζε δυσκολίες στην απόσυρση των κερδών του λόγω μιας συνεχιζόμενης επαλήθευσης. Ο παίκτης δεν πέρασε την επαλήθευση επειδή έκανε κατάθεση από έναν τραπεζικό λογαριασμό που δεν είχε στην κατοχή του αλλά είχε το πληρεξούσιο. Παρόλο που η Αρχή Παιγνίων αποφάσισε υπέρ του καζίνο, καθώς ο παίκτης τεχνικά δεν παραβίασε κανέναν κανόνα, καταλήξαμε να κλείσουμε την καταγγελία ως «ανεπίλυτη».

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Ανέβασα €30,00 στις 7 Οκτωβρίου 2022 με τον λογαριασμό του γιου μου Jonas για να παίξω στο Mr. Bet. Κέρδισα 900,50€ σε 2 μέρες. τότε άρχισε το πρόβλημα, έπρεπε να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Ανέβασα όλα τα έγγραφα που ζητήθηκαν, μετά από 2 μέρες απορρίφθηκαν. Αυτό συνέβη τουλάχιστον 5 ή 6 φορές, κάθε φορά που τα έγγραφα απορρίπτονταν. Σήμερα μίλησα με την υποστήριξη για αρκετές ώρες. χωρίς επιτυχία. Μου ζητήθηκε επανειλημμένα να ανεβάσω τα ίδια έγγραφα. Είπα ότι το έχω ανεβάσει πολλές φορές τώρα. Έστειλα και τα έγγραφα στη διεύθυνση του καζίνο με email, δεν λειτούργησε, απορρίφθηκε επανειλημμένα. Κέρδισα αυτό το 900,50 € και δεν βλέπω το νόημα να παρατήσω τα χρήματα. Πχ στο Trust Pilot είδα ότι το καζίνο έχει σταθερά κακές κριτικές. πάντα το ίδιο, πάντα το καζίνο αρνείται να πληρώσει χρήματα επειδή η επαλήθευση απορρίπτεται κάθε φορά. Είμαι ανύπαντρος πατέρας 3 παιδιών. Είμαι 100% ανάπηρος. Είμαι συνταξιούχος και δεν έχω πολλά χρήματα. Με ενοχλεί ακόμη περισσότερο που δεν λαμβάνω τα δικαιωματικά μου χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητέ michaelmaurer1966,

Σας ευχαριστούμε πολύ για την υποβολή της καταγγελίας σας. Λυπάμαι που μαθαίνω για το πρόβλημά σου.

Κατανοήστε ότι το KYC είναι μια πολύ σημαντική και ουσιαστική διαδικασία, κατά την οποία το καζίνο διασφαλίζει ότι τα χρήματα αποστέλλονται στον νόμιμο ιδιοκτήτη. Καθώς δεν έχουν την πολυτέλεια να μπορούν να δουν φυσικά όλους τους παίκτες και να ελέγξουν την ταυτότητά τους και τα έγγραφά τους, αυτός είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο τα καταστήματα τζόγου μπορούν να ολοκληρώσουν τις διαδικασίες επαλήθευσης. Κανένα από τα σοβαρά και αδειοδοτημένα καζίνο δεν παίρνει το KYC ελαφρά και μπορεί να χρειαστούν μερικές εργάσιμες ημέρες για να ολοκληρωθεί αυτή η διεξοδική διαδικασία.

Καταλαβαίνω καλά ότι κάνατε κατάθεση με τον τρόπο πληρωμής κάποιου άλλου;

Θα μπορούσατε να προωθήσετε όλη τη σχετική επικοινωνία μεταξύ εσάς και του καζίνο στο kristina.s@casino.guru ; Εναλλακτικά, μπορείτε να το δημοσιεύσετε εδώ.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σας.

Τις καλύτερες ευχές,

Κριστίνα

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Ναι, σωστά, έκανα την πρώτη κατάθεση στο καζίνο από τον λογαριασμό του γιου μου. Από τον Φεβρουάριο του 2020 έχω ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ για αυτόν τον λογαριασμό, επομένως μπορώ να διαθέσω επίσημα τον λογαριασμό. Η πρώτη κατάθεση ήταν 30,00 € από τον λογαριασμό του γιου μου Jonas, τα έπαιξα εντελώς, δηλαδή τα έχασα.

Στη συνέχεια κατέθεσα 30,00€ από τον λογαριασμό ΜΟΥ και με αυτά τα χρήματα από τον λογαριασμό μου κέρδισα τα 900,50€. Έτσι, τα κέρδη κερδήθηκαν καταθέτοντας τα 30,00€ από τον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΟΥ και όχι τα 30,00€ από τον λογαριασμό του γιου μου.

Το κέρδος λοιπόν κερδήθηκε με τα 30,00€ από τον λογαριασμό μου, και άρα κερδήθηκε νόμιμα.

Σήμερα ο λογαριασμός παίκτη μου μπλοκαρίστηκε από τον Mr. Bet. Πρόσφατα έλαβα όλα τα έγγραφα που μου ζητήθηκαν στον Mr. Bet και όλα τα έγγραφα απορρίφθηκαν. Έγινε εντατική συνομιλία και ανταλλαγή e-mail χωρίς επιτυχία. Το τέλος του τραγουδιού ο λογαριασμός μου έχει ανασταλεί.

Θα σας στείλω το πληρεξούσιο της τράπεζας καθώς και τα έγγραφα που υπέβαλα στον Mr Bet μέσω email. Έτσι μπορείτε να πάρετε μια ιδέα. Στιγμιότυπα οθόνης και επισκεψιμότητα αλληλογραφίας, επίσης από το έπαθλο, έχουν ασφαλιστεί και μπορούν να είναι διαθέσιμα σε εσάς ανά πάσα στιγμή.


Μια υπόδειξη, στην πλατφόρμα Διαδικτύου Trust Pilot, το καζίνο έχει πάνω από 80% αρνητικές συμμετοχές, ότι το καζίνο δεν πληρώνει τα κέρδη και η επαλήθευση δεν είναι δυνατή. Οι λογαριασμοί παικτών απλώς θα διαγραφούν. Ένας μάλιστα κέρδισε 9.000,00 ευρώ και δεν πληρώθηκε.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M***

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Κυρίες και κύριοι

απόψε σας είχα στείλει email επικοινωνώντας με τον Mr Bet. Ο Μίστερ Μπετ συνεχίζει να προκαλεί προβλήματα. Το καζίνο δεν θέλει να αναγνωρίσει το υποβληθέν πληρεξούσιο, θα πρέπει να στείλω ένα πληρεξούσιο με την τρέχουσα ημερομηνία. Αυτό δεν είναι δυνατό για 2 λόγους.

  1. Λόγος: Αν πήγαινα στην τράπεζα με τον γιο μου σήμερα και είχα εκδοθεί άλλο πληρεξούσιο, το καζίνο θα παραπονιόταν επίσης για αυτό, καθώς η ημερομηνία στο πληρεξούσιο δεν ταιριάζει με την ημερομηνία κατάθεσης, καθώς το πληρεξούσιο για την τράπεζα έγινε μόνο μετά την κατάθεση και επομένως θα ήταν άκυρη και ο Mr. Bet θα μπορούσε να αρνηθεί την πληρωμή.
  2. Εδώ στη Γερμανία ισχύει ένα τραπεζικό πληρεξούσιο μέχρι να ανακληθεί από τον κάτοχο του λογαριασμού και ακόμη και μετά το θάνατο του κατόχου του λογαριασμού, το τραπεζικό πληρεξούσιο εξακολουθεί να ισχύει αν δεν έχει ανακληθεί. Ο κανόνας αυτός μπορεί να διαβαστεί και στο πληρεξούσιο της τράπεζας στο σημείο 4 «Ισχύς πληρεξουσίου».

Το Casino Mr.Bet συνεχίζει να προσπαθεί να μην αναγνωρίσει κανένα έγγραφο που υποβάλλω. Και δεν μπορεί να είναι. Απαιτεί έγγραφα που δεν μπορώ να υποβάλω αργότερα γιατί αφενός το πληρεξούσιο εξακολουθεί να ισχύει και αφετέρου ένα νέο τραπεζικό πληρεξούσιο πχ με σημερινή ημερομηνία θα με βλάψει.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M***

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Ευχαριστώ πολύ michaelmaurer1966 για την απάντησή σου. Θα μεταφέρω τώρα το παράπονό σας στον συνάδελφό μου Peter ( peter.m@casino.guru ) ο οποίος θα είναι στη βοήθειά σας. Σας εύχομαι καλή τύχη και ελπίζω να δω το πρόβλημά σας να επιλύεται με ικανοποίηση σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Γεια σου michaelmaurer1966,

Εξέτασα την περίπτωσή σας και καταλαβαίνω την κατάσταση. Επιτρέψτε μου να επικοινωνήσω με το καζίνο και θα κάνω ό,τι μπορώ για να βοηθήσω. Θα ήθελα να προσκαλέσω τον κ. Bet Casino στη συζήτηση για να συμμετάσχει στην επίλυση αυτής της καταγγελίας.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητοί,


Ο λογαριασμός του michaelmaurer1966 αποκλείστηκε σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις 2.1.10:


"2.1.10. σε σχέση με καταθέσεις και αναλήψεις κεφαλαίων προς και από τον Λογαριασμό Μέλους σας, θα χρησιμοποιείτε μόνο αυτές τις πιστωτικές κάρτες και άλλα χρηματοοικονομικά μέσα που είναι έγκυρα και νομίμως σας ανήκουν."


Ο χρήστης έκανε καταθέσεις στον ιστότοπο χρησιμοποιώντας τα στοιχεία τρίτων και δεν μπορούσε να επιβεβαιώσει ότι ο λογαριασμός του γιου του από τον οποίο έκανε καταθέσεις είναι κοινός λογαριασμός.


Το πληρεξούσιο που παρείχε ο χρήστης χρονολογείται από το 2020, για να επιβεβαιώσουμε ότι ο λογαριασμός είναι κοινός λογαριασμός, μπορούμε να δεχτούμε δηλώσεις και έγγραφα όχι παλαιότερα των 3 μηνών. Ζητήθηκε από τον χρήστη να πάει στην τράπεζα και να του ζητήσει επιβεβαίωση ότι ο λογαριασμός είναι κοινός λογαριασμός.


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα του καζίνο Mr.Bet

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητέ κύριε ή κυρία

Στις 7 Οκτωβρίου 2022, πλήρωσα 30,00 € από τον λογαριασμό του γιου μου στο καζίνο. «Για αυτόν τον λογαριασμό του γιου μου έχω μια ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ με ημερομηνία 17 Φεβρουαρίου 2020.

Οπότε είμαι επίσημα εξουσιοδοτημένος να έχω τον λογαριασμό. Το παρόν εξουσιοδοτημένο τραπεζικό πληρεξούσιο ισχύει μέχρι την ανάκληση αυτού του πληρεξουσίου της τράπεζας, κάτι που δεν έχει συμβεί ακόμη. Το πληρεξούσιο της τράπεζας είναι επομένως νομικά έγκυρο . Τα 30,00 € που πόνταρα στο Mr. Bet χάθηκαν εντελώς.

Στη συνέχεια, επίσης στις 7 Οκτωβρίου 2022, πλήρωσα άλλα 30,00 € από δικό μου λογαριασμό. Με αυτά τα 30,00 € κέρδισα τότε τα 900,00 €. Οπότε πάλι το κέρδος των 900,00 € βασίζεται στην κατάθεση από τον λογαριασμό μου .

Τα 2 x 30,00 € καταβλήθηκαν μέσω άμεσης πληρωμής το απόγευμα της Παρασκευής μετά το κλείσιμο των τραπεζών στις 7 Οκτωβρίου 2022. Ο διακανονισμός των λογαριασμών έγινε μόνο τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022. Δεν έχω καμία επιρροή στην κράτηση της τράπεζας. Η τράπεζά μου δεν κάνει κράτηση τα Σαββατοκύριακα.

Το Casino Mr. BET επικαλείται τώρα το άρθρο " 2.1.10 . Όσον αφορά την κατάθεση και ανάληψη χρημάτων προς και από τον λογαριασμό μέλους σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μόνο τέτοιες πιστωτικές κάρτες και άλλα χρηματοοικονομικά μέσα που είναι έγκυρα και νομίμως σας ανήκουν."

Τότε τίθεται το ερώτημα γιατί δεν πραγματοποιείται επαλήθευση ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΑΘΕΣΗ . Αυτό το άρθρο 2.1.10. αναφέρεται και στις ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ, και όχι μόνο στις αναλήψεις. Εδώ το καζίνο πρέπει να ανεχτεί την κατηγορία ότι καταθέτει στο καζίνο παρά το άρθρο 2.1.10. δεν επαληθεύονται ΠΡΙΝ την κατάθεση, αλλά μόνο κατά την εξόφληση.

Εδώ πρέπει να κατηγορήσετε το καζίνο για παράνομη συμπεριφορά, οι καταθέσεις επιτρέπονται παρά το άρθρο 2.1.10. Οι καταθέσεις μπορούν να γίνουν χωρίς επαλήθευση και δεν μπορούν να γίνουν αναλήψεις.

Αυτό μου φαίνεται πολύ σαν ποινικό αδίκημα εδώ, δηλαδή το καζίνο μπορεί να παρακρατήσει τα χρήματα που καταθέτει ο παίκτης χωρίς επαλήθευση, ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ .

Εδώ πρέπει να κατηγορήσετε το καζίνο για αθέμιτο πλουτισμό σε βάρος του παίκτη, αυτό είναι ήδη στον τομέα της απάτης. Και γι' αυτό σας ζητώ να καταλήξετε σε μια δίκαιη απόφαση εδώ. Το καζίνο παραβιάζει τις δικές του πολιτικές.

Εάν το καζίνο είχε πραγματοποιήσει επαλήθευση πριν από την έναρξη της κατάθεσης, αυτή η ζημιά των 900,00 € δεν θα είχε συμβεί ποτέ. Αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψη κατά τη λήψη μιας απόφασης.


Θερμούς χαιρετισμούς

Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Γεια σε όλους,

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Αγαπητέ Μιχάλη,

Συμφωνώ ότι θα ήταν πολύ πιο εύκολο αν η επαλήθευση γινόταν πριν επιτραπεί στους παίκτες να κάνουν καταθέσεις και να παίξουν. Ωστόσο, αυτό δεν είναι ακόμη ένα βιομηχανικό πρότυπο. Η πρότασή μου είναι να λάβετε την επιβεβαίωση από την τράπεζα και να τη στείλετε στο καζίνο. Εάν έχετε πληρεξούσιο από το 2020 και μπορείτε να παράσχετε επιβεβαίωση από την τράπεζα τώρα, δεν θα πρέπει να υπάρχει λόγος για το καζίνο να καθυστερήσει την επαλήθευση και την πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Εντάξει, αν είναι μόνο γι' αυτό, είναι εντάξει. Αλλά μου έστειλε το πληρεξούσιο με email από τον υπάλληλο μου στην τράπεζα. Και αυτό το mail αρχικά προωθήθηκε στον Mr. Bet. Αυτό σημαίνει ότι η τράπεζα εξακολουθεί να αναγνωρίζει αυτό το πληρεξούσιο. Επιπλέον στο τραπεζικό πληρεξούσιο πιστεύω στο σημείο 4 ότι το πληρεξούσιο ισχύει μέχρι την ανάκλησή του. Εάν αυτό δεν ανακληθεί, ισχύει ακόμη και μετά το θάνατο του κατόχου του λογαριασμού. Αυτό είναι φυσιολογικό εδώ. Ο γιος μου είχε μάλιστα επιβεβαιώσει με την τελευταία ημερομηνία ότι δεν είχε ανακληθεί το πληρεξούσιο. Και είχα στείλει και αυτή την επιστολή στον κύριο Μπετ.


Θα στείλω τον γιο μου στην τράπεζα σήμερα και θα μου εκδοθεί νέο πληρεξούσιο. Στη συνέχεια θα το στείλω σε εσάς και στον Mr. Bet και ελπίζω ότι το θέμα θα διευθετηθεί και το καζίνο θα μεταφέρει τα χρήματα στον λογαριασμό μου.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητέ κύριε ή κυρία


Δυστυχώς δεν μπόρεσα να ανεβάσω εδώ το πληρεξούσιο της τράπεζας. Έτσι το έστειλα με email στον Mr. Bet και μία φορά σε εσάς.


Ελπίζω τώρα ότι αυτό θα διευθετηθεί επιτέλους ειρηνικά και ότι μπορούμε να κλείσουμε την υπόθεση.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Ευχαριστώ Μιχάλη,

Ας δούμε τι θα γίνει τώρα. Παρακαλώ κράτα με ενήμερο.

Αυτόματη μετάφραση:
Συνημμένο με ευαίσθητο περιεχόμενο
Συνημμένο με ευαίσθητο περιεχόμενο
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητέ κύριε ή κυρία


Προσπάθησα τώρα ξανά να ανεβάσω εδώ το πληρεξούσιο της τράπεζας και φαίνεται ότι πέτυχε τώρα. Χθες το έστειλα με email σε εσάς και στον Mr Bet επίσης.


Με τον γιο μου πήγαμε ξανά χθες στην τράπεζα για να εκδοθεί το πληρεξούσιο με την τρέχουσα ημερομηνία. Ήταν δύσκολο να βγάλω άλλο πληρεξούσιο γιατί το πρώτο από το 2020 εξακολουθεί να ισχύει.


Όπως φαίνεται στο σημείο 4 του πληρεξουσίου της τράπεζας, το τραπεζικό πληρεξούσιο ισχύει μέχρι την ανάκλησή του. Αυτό δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής και ο γιος μου το επιβεβαίωσε και στον κ. BET CASINO. Το γιατί ζητείται ξανά πληρεξούσιο από τον Mr Bet παρά την υπάρχουσα ισχύ είναι καθαρή παρενόχληση και άλλη μια προσπάθεια να μην πληρωθούν τα χρήματα.


Ελπίζω ειλικρινά ότι η αποστολή του ανανεωμένου τραπεζικού πληρεξούσιου θα φέρει επιτέλους ένα τέλος σε αυτό το ενοχλητικό θέμα.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητοί,


Ο χρήστης έστειλε πληρεξούσιο, το παραλάβαμε. Αναμένουμε διευκρίνιση από το αρμόδιο τμήμα σχετικά με τα έγγραφα που έστειλε ο χρήστης.

Μόλις λάβουμε απάντηση, θα σας παρουσιάσουμε τις λεπτομέρειες.


Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την υπομονή σας!


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα του καζίνο Mr.Bet

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητέ κύριε ή κυρία

Μόλις έλαβα την τελική απόρριψη του Mr. Bet μέσω email. Δεν θα πληρώσετε παρά τα έγγραφα εξουσιοδότησης της τράπεζας που ζητήθηκαν από τον Mr. Bet.


Αυτό είναι απαράδεκτο. Το καζίνο δεν μπορεί να δεχτεί τις καταθέσεις παρά τις 2.1.10, αν και αυτό υποτίθεται ότι δεν επιτρέπεται. Αλλά μόλις πρέπει να εξοφληθεί, ανατρέξτε στις 2 Ιανουαρίου 2010. Αυτό είναι απλά ΑΠΑΤΗ. Είτε το 2.1.10 ισχύει για την ΚΑΤΑΘΕΣΗ και την ΑΝΑΛΗΨΗ είτε όχι.

Το καζίνο δέχεται καταθέσεις παρά τις 2 Ιανουαρίου 2010, αλλά από τη στιγμή που πρέπει να εξοφληθεί, αναφέρεται η 2η Ιανουαρίου 2010. Αυτό δεν είναι δυνατό. Το καζίνο θέτει τους δικούς του κανόνες όπως θέλει και αυτό δεν γίνεται.

Ο Mr. Bet εμπλουτίζεται με τα χρήματα των παικτών επειδή το καζίνο δεν ακολουθεί τους δικούς του κανόνες. Αυτό είναι κατά προσέγγιση και συνιστά απάτη και κατάχρηση κερδών.

Το καζίνο εμπλουτίζεται με τα χρήματα αφενός κατά την κατάθεση και αφετέρου όταν το κέρδος δεν καταβάλλεται.

Ελπίζω ότι θα κάνετε μια δίκαιη κρίση. Διαφορετικά θα έπρεπε να το κάνει ένα γερμανικό δικαστήριο.


Από ότι έχω ερευνήσει, οι παίκτες κερδίζουν το 96% του χρόνου στο δικαστήριο. Αυτοί οι αριθμοί μιλούν πολλά.

Δείτε τις κριτικές στο διαδίκτυο για τον Mr. Bet. Σχεδόν πάνω από το 90% μόνο αρνητικές κριτικές. Δείτε Trustpilot. Οι παίκτες παραπονιούνται σχεδόν όλοι ότι τα κέρδη δεν πληρώνονται. Ένας μάλιστα κέρδισε 9.000,00 ευρώ, δεν πήρε ποτέ τα λεφτά του.


Σε κάθε περίπτωση, θα συνεχίσω να αγωνίζομαι με όλα τα μέσα μέχρι να έχω τη νίκη μου.

Ελπίζω όμως προς το παρόν ότι θα αποφασίσει υπέρ μου.

Γιατί αν είστε ειλικρινείς, το καζίνο Mr. Bet παραβιάζει σαφώς τους δικούς του κανόνες και αυτό απλά δεν πρέπει να είναι.

Είχα και έχω το δικαίωμα να διαθέσω τον λογαριασμό του γιου μου, κάτι που επιβεβαιώθηκε με το νέο πληρεξούσιο με τον ίδιο τρόπο που ο γιος μου έχει πληρεξούσιο για τον λογαριασμό μου.


Περαιτέρω δεν έγινε κέρδος με την πρώτη κατάθεση 30,00 ευρώ από τον λογαριασμό του γιου μου.


Το κέρδος κερδήθηκε μόνο με τη 2η κατάθεση από τον δικό μου λογαριασμό.


Έτσι, το έπαθλο νόμιμα κέρδισε με την κατάθεση των 30,00 ευρώ από τον δικό μου λογαριασμό και όχι από τον λογαριασμό του γιου μου .


Άρα δικαιούμαι το έπαθλο. Κερδίστηκε από τον λογαριασμό μου χρησιμοποιώντας τα χρήματα που κατατέθηκαν, επομένως ήταν σίγουρα μια νόμιμη νίκη.


Θερμούς χαιρετισμούς

Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Ευχαριστώ Michael για την ενημέρωση.

Αγαπητέ καζίνο MrBet,

Εξηγήστε την απόφασή σας είτε εδώ είτε μέσω email (peter.m@casino.guru).

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητέ κύριε Πέτρο


Σήμερα κοίταξα ξανά τους κανόνες του καζίνο Mr. Bet. Το σημείο 3.2.4 των οδηγιών του ίδιου του καζίνο αναφέρει ξεκάθαρα ότι η επαλήθευση πρέπει να πραγματοποιείται πριν από την κατάθεση χρημάτων στον λογαριασμό του μέλους:


"3.2.4. Διατηρούμε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουμε πρόσθετες διαδικασίες και μεθόδους για την επαλήθευση της ταυτότητάς σας (δείτε τη λίστα των απαιτούμενων εγγράφων παρακάτω ως παράδειγμα) κατά την πραγματοποίηση καταθέσεων στο λογαριασμό μέλους σας "


Δεν υπάρχει τίποτα εδώ σχετικά με το γεγονός ότι η επαλήθευση πραγματοποιείται μόνο όταν γίνεται η πληρωμή. Το καζίνο δεν τηρεί τα δικά του πρότυπα.


Σας προτρέπω να λάβετε υπόψη αυτό το σημείο.


Η αναφορά λοιπόν είναι στην ουσία

01/02/10 έληξε.


Όλα τα άλλα δεν θα είχαν νόημα, εκτός από το ότι το καζίνο εμπλουτίζεται με τις καταθέσεις των παικτών χωρίς να χρειάζεται να πληρώσει μετά.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητοί,


Ο χρήστης έστειλε πληρεξούσιο από την τράπεζα. Αλλά δυστυχώς δεν μπορούμε να το δεχτούμε. Ένα αντίγραφο τραπεζικής κίνησης δεν αποδεικνύει ότι ο λογαριασμός από τον οποίο ο χρήστης έκανε καταθέσεις είναι κοινός λογαριασμός και ο χρήστης έχει το δικαίωμα να διαθέσει αυτά τα χρήματα και θα θεωρηθούν δικά του. Στην πραγματικότητα, ο χρήστης μπορούσε να εκδώσει εξουσιοδότηση ανά πάσα στιγμή, αλλά σύμφωνα με τους κανόνες μας, οι καταθέσεις πρέπει να γίνονται από στοιχεία που ανήκουν απευθείας στον κάτοχο του λογαριασμού.


Κατά την εγγραφή του, ο χρήστης συμφώνησε με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας και έπρεπε να λάβει υπόψη του ότι οι καταθέσεις πρέπει να γίνονται από τα στοιχεία που του ανήκουν.


Λυπούμαστε πολύ, αλλά η απόφαση για τον λογαριασμό είναι οριστική, σε περίπτωση παραβίασης των κανόνων, τα κέρδη δεν μπορούν να θεωρηθούν νόμιμα.


Δεδομένου ότι δεν πρόκειται να συνεχίσουμε την εξυπηρέτηση του λογαριασμού, εξετάζουμε το ενδεχόμενο επιστροφής των καταθέσεων. Μόλις λάβουμε απάντηση από το αρμόδιο τμήμα, θα σας ενημερώσουμε.


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα του καζίνο Mr.Bet

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα του καζίνο Mr.Bet,

Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Ας ρίξουμε μια ματιά στα γεγονότα εδώ:

  1. ο παίκτης έχει το πληρεξούσιο που σημαίνει ότι επιτρέπεται νόμιμα να χρησιμοποιήσει τα χρήματα στον λογαριασμό του γιου του
  2. τα κέρδη έγιναν από μια κατάθεση που προήλθε από τον λογαριασμό του ίδιου του παίκτη και δεν έχει καμία σχέση με τον λογαριασμό του γιου

Εάν το καζίνο θέλει να επιβάλει τόσο αυστηρούς κανόνες, θα πρέπει να τους επιβάλει πριν αφήσει τους παίκτες να κάνουν καταθέσεις και να παίξουν. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση αν ο παίκτης έχανε όλα του τα χρήματα παίζοντας. Επομένως, είμαστε πεπεισμένοι ότι ο παίκτης πρέπει να πληρωθεί πλήρως.


Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Γεια σου Πέτρο,


Ο χρήστης συμφωνεί με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας κατά την εγγραφή. Αυτό σημαίνει ότι αποδέχεται τους κανόνες με τους οποίους το καζίνο μας παρέχει υπηρεσίες και δεν πρέπει να τους παραβιάζει.


Σύμφωνα με τους κανόνες της λέσχης παιχνιδιών μας, η επαλήθευση πραγματοποιείται αφού ο χρήστης δημιουργήσει ένα αίτημα ανάληψης. Δεν απαιτείται να επαληθεύσουμε τον χρήστη πριν από την έναρξη της ανάληψης χρημάτων, εκτός εάν ο ίδιος ο χρήστης ζητήσει να επαληθευτεί εκ των προτέρων.


Εφόσον ο χρήστης συμφώνησε με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας κατά την εγγραφή, έπρεπε να λάβει υπόψη του την ρήτρα 2.1.10. σε σχέση με καταθέσεις και αναλήψεις κεφαλαίων προς και από τον Λογαριασμό Μέλους σας, θα χρησιμοποιείτε μόνο αυτές τις πιστωτικές κάρτες και άλλα χρηματοοικονομικά μέσα που είναι έγκυρα και νομίμως σας ανήκουν.


Είναι επίσης προς το συμφέρον του χρήστη να ακολουθεί τους κανόνες της λέσχης τυχερών παιχνιδιών.


Ο χρήστης μπόρεσε να επιβεβαιώσει μόνο μία κατάθεση που έγινε από τον λογαριασμό του, δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει τη δεύτερη κατάθεση, γιατί στην αρχή, ισχυρίστηκε ότι αυτός ο λογαριασμός δεν υπάρχει πλέον και δεν μπορεί να παράσχει απόσπασμα από αυτόν, και στη συνέχεια αποδεικνύεται ότι ο χρήστης έκανε αυτή την κατάθεση από τον λογαριασμό του γιου του. Δεδομένων αυτών των γεγονότων, δεν είναι απολύτως σαφές για εμάς πώς μπορείτε να ισχυριστείτε ότι ο χρήστης έλαβε κέρδη με δικά του χρήματα.


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα του καζίνο Mr.Bet

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητέ κύριε Πέτρο,


Ο ισχυρισμός του κ. BET είναι απλώς ένα ψέμα, αφού χρειάστηκε να μπλοκαριστεί ο λογαριασμός μου λόγω επίθεσης χάκερ, ένας συνάδελφος του κ. BET με συμβούλεψε να πάω στην τράπεζα και να πάρω απόσπασμα από εκεί, κάτι που έκανα. Είχα υποβάλει όλα όσα ήθελε το καζίνο. Εδώ η αναλήθεια διεκδικείται συνειδητά για να μην χρειαστεί να πληρώσετε τα κέρδη σας στον κόσμο.


Σας είχα ήδη στείλει όλα τα έγγραφα, κύριε Πέτρο. Από αυτό μπορείτε να δείτε ότι τα τραπεζικά στοιχεία από εμένα και τον γιο μου υποβλήθηκαν επίσης στο Casino Mr. BET.


Μόλις έλαβα ένα email από το καζίνο Mr. BET στο οποίο το καζίνο προσφέρθηκε να μου επιστρέψει το ποντάρισμά μου 2 x 30,00 €. Δεν συμφωνώ με αυτό. Επομένως, δεν θα στείλω ξανά όλα τα έγγραφα που έχω ήδη στείλει στο καζίνο αρκετές φορές. Επιμένω να πληρώνω τα κέρδη μου. Εάν χρειαστεί, μέσω του δικαστηρίου. Δεν θα τα παρατήσω.


Μπορείτε τώρα να δείτε μόνοι σας πόσο αμφίβολο είναι αυτό το καζίνο. Δεδομένου ότι μια νέα εποπτική αρχή τυχερών παιχνιδιών έχει συσταθεί από τη γερμανική κυβέρνηση από τον Ιούνιο και η λεγόμενη "λευκή λίστα" θα εισαχθεί στη Γερμανία από την 1η Ιανουαρίου 2023, θα αναφέρω τον κ. BET στην κρατική εποπτική αρχή τυχερών παιχνιδιών, ώστε να αυτό το καζίνο στη Γερμανία δεν μπορεί πλέον να ξεσκίσει άλλους ανθρώπους.


Συνεχίζω να επιμένω τα κέρδη μου να αποκτώνται νόμιμα.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα του καζίνο Mr.Bet,

Ευχαριστώ για την απάντησή σου. Καταλαβαίνω καλά ότι ο παίκτης μπόρεσε να επαληθεύσει την κατάθεση από την οποία προήλθαν τα κέρδη του;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Γεια σου Πέτρο,


Μετά από πρόσθετο έλεγχο από την πλευρά του παρόχου, έγιναν γνωστές οι ακόλουθες λεπτομέρειες επαλήθευσης χρήστη.

Λάβαμε επιβεβαίωση από τον πάροχο ότι ο χρήστης έστειλε δήλωση κατάθεσης με ημερομηνία 07.10.2022 21:28:48


Ο χρήστης δεν επιβεβαίωσε τη δεύτερη κατάθεσή του με ημερομηνία 07.10.2022 21:45:48, από την οποία κέρδισαν τα κέρδη.

Προηγουμένως, μας έστειλε επιβεβαίωση μόνο μιας από τις καταθέσεις του σε όλες του τις δηλώσεις.


Με βάση αυτό, πρέπει να λάβουμε από τον χρήστη τα στοιχεία της συναλλαγής του από 07.10.2022 21:45:48


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα του καζίνο Mr.Bet

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητέ κύριε Πέτρο,


Αυτό δεν είναι σωστό. Είχα στείλει την απόδειξη πληρωμής πολλές φορές, τόσο από τον γιο μου Jonas όσο και από εμένα. Επιπλέον, πρέπει να αναρωτηθώ εάν οι καταθέσεις έχουν ήδη επιβεβαιωθεί από το καζίνο με την τελευταία απάντηση εδώ, πρέπει να αναρωτηθώ γιατί τα κέρδη εξακολουθούν να μην πληρώνονται εδώ;;

Δυστυχώς, δεν μπορώ να ανεβάσω τις αποδείξεις εδώ τώρα, δεν ξέρω γιατί, αλλά θα τις στείλω ξανά με email σε εσάς κύριε Πέτρο και επίσης στον κ. BET, και ελπίζω να μπορέσουμε επιτέλους να φέρουμε το θέμα σε ειρηνική λύση τέλος.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Γεια σου Μιχάλη,

Σας ευχαριστώ για το email σας. Δεν ξέρω ποια ακριβώς συναλλαγή έπρεπε να είναι, αλλά αν στείλατε τα αντίγραφα κίνησης στο καζίνο, θα μπορούσε να βρει το ταίριασμα.

Αυτόματη μετάφραση:
Ιδιωτική
Ιδιωτική
πριν από 2 έτη
Μετάφραση
Ευαίσθητα δεδομένα

Αυτή η ανάρτηση έγινε ιδιωτική από την Casino Guru. Περιέχει ευαίσθητα δεδομένα που προορίζονται μόνο για τους άμεσα ενδιαφερόμενους.

Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητοί,


Λάβαμε ένα σχόλιο από το αρμόδιο τμήμα μας.

Σύμφωνα με τα έγγραφα που παρέχονται, βλέπουμε παραβίαση των όρων και προϋποθέσεων μας σύμφωνα με την ρήτρα 2.1.10.

Από την πλευρά μας, οι υπηρεσίες παρέχονται σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις, με τους οποίους ο χρήστης συμφώνησε πριν την εγγραφή του. Ταυτόχρονα, παραβίασε τους Όρους μας.

Με βάση αυτό, ο λογαριασμός παραμένει αποκλεισμένος.

Είμαστε έτοιμοι να επιστρέψουμε τις καταθέσεις αφού προσκομίσουμε τα έγγραφα που ζητήθηκαν από τον χρήστη νωρίτερα.


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα του καζίνο Mr.Bet

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητέ κύριε Πέτρο


Ο Mr bet αναφέρεται πάντα στο ανόητο 2.1.10 του που δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Το μόνο πράγμα που κάνει αυτό το σημείο είναι ότι το καζίνο γεμίζει τις τσέπες του με τα χρήματα όσο οι παίκτες δεν κερδίζουν.


Αν ήταν ένα τίμιο καζίνο, το καζίνο θα επαλήθευε ήδη τις καταθέσεις σύμφωνα με τους κανόνες του. Όλα τα άλλα είναι απλά για να βγάλουν λεφτά από τις τσέπες των παικτών. Το καζίνο θα χρησιμοποιεί πάντα κάτι για να αποφύγει την πληρωμή.


Αναφέρομαι στους κανόνες του καζίνο εδώ:


"3.2.4 Διατηρούμε το δικαίωμα να χρησιμοποιήσουμε πρόσθετες διαδικασίες και μεθόδους για την επαλήθευση της ταυτότητάς σας (δείτε τη λίστα των απαιτούμενων εγγράφων παρακάτω ως παράδειγμα) κατά την πραγματοποίηση καταθέσεων στο λογαριασμό μέλους σας


Η διενέργεια επαλήθευσης μόνο όταν ο παίκτης έχει κερδίσει είναι κατά τη γνώμη μου απάτη και εξυπηρετεί το καζίνο μόνο για να τσεπώσει τα χρήματα των παικτών.


Το έχουμε ξαναδεί. Ζητήθηκαν έγγραφα, εάν αυτά διατεθούν θα απορριφθούν όπως πάντα μετά την εξέταση. Γιατί συνεχίζουν να ζητούν αυτά τα έγγραφα όταν όλα απορρίπτονται από την αρχή.


Επίσης, δεν θα υποβάλω κανένα έγγραφο για να λάβω τις πληρωμές μου πίσω από το καζίνο. Έχω κερδίσει νόμιμα και θα ήθελα να λάβω τα κέρδη μου σε μετρητά. Και όχι η δέσμευσή μου. Έκανα κέρδος με αυτό το στοίχημα.


Το καζίνο πιστεύει πραγματικά ότι ο τύπος είναι επίμονος, τότε του πληρώνουμε πίσω το ποντάρισμά του και το καζίνο είναι εκτός λειτουργίας. Αλλά όχι μαζί μου. Θα αγωνιστώ με κάθε τρόπο για να πάρω το έπαθλό μου.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Γεια σε όλους,

Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Αγαπητέ Μιχάλη,

Τα παραπάνω σημαίνουν ότι δεν μπορέσατε να επαληθεύσετε μία από τις καταθέσεις; Δηλώσατε ότι οι καταθέσεις που έγιναν στις 7.10.2022 διεκπεραιώθηκαν στις 10.10.2022 σωστά; Ακόμα κι αν αυτό ήταν αλήθεια, το καζίνο θα μπορούσε να βρει έναν αγώνα. Αυτό οδηγεί σε ένα ερώτημα: Λείπουν καταθέσεις από την κατάσταση;

Αυτόματη μετάφραση:
Ιδιωτική
Ιδιωτική
πριν από 2 έτη
Μετάφραση
Ευαίσθητα δεδομένα

Αυτή η ανάρτηση έγινε ιδιωτική από την Casino Guru. Περιέχει ευαίσθητα δεδομένα που προορίζονται μόνο για τους άμεσα ενδιαφερόμενους.

Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα του καζίνο Mr.Bet,

Μπορείτε παρακαλώ να εξηγήσετε τη δήλωσή σας; Βρήκατε ταίριασμα για όλες τις καταθέσεις του παίκτη; Εάν ναι, γιατί είναι πρόβλημα εάν ο Michael έχει πληρεξούσιο ή κατέχει τους λογαριασμούς; Εάν δεν βρήκατε ταίριασμα, χρησιμοποιήθηκε τρίτος τρόπος/λογαριασμός πληρωμής για την κατάθεση;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητοί,


Όπως αναφέραμε νωρίτερα, μετά τον έλεγχο των εγγράφων που υποβλήθηκαν από τον χρήστη, διαπιστώνουμε παραβίαση των κανόνων μας στην ενότητα 2.1.10.

Με βάση αυτό, ο λογαριασμός παραμένει αποκλεισμένος, και ζητάμε από τον χρήστη να προσκομίσει τα απαραίτητα έγγραφα για να επιστρέψει την κατάθεση που έκανε ο χρήστης από τραπεζικό λογαριασμό που δεν του ανήκει.


Η υπόθεση αυτή εξετάστηκε επίσης με CEG παράλληλα με αυτήν την καταγγελία. Η SEG περάτωσε την καταγγελία υπέρ μας στα ακόλουθα σημεία:


-Ο Διαχειριστής, κατά την άποψη της CEG, έχει ενεργήσει σύμφωνα με τις δημόσιες πληροφορίες στον ιστότοπό της, στις οποίες έχει αναφερθεί ο Διαχειριστής, καθώς και υποστηρικτικές δηλώσεις.

-Ο παίκτης δεν έχει ολοκληρώσει ή απέτυχε την απαραίτητη Επαλήθευση KYC / Λογαριασμού που ζητήθηκε από τον Χειριστή.


Επομένως, πιστεύουμε ότι η καλύτερη λύση για τον χρήστη θα ήταν να παράσχει τα απαραίτητα έγγραφα και να συμφωνήσει σε επιστροφή χρημάτων. Εφόσον δεν μπορούμε να δεχτούμε εξουσιοδότηση τράπεζας ως επιβεβαίωση κοινού λογαριασμού, ο λογαριασμός εξακολουθεί να μην ανήκει στον χρήστη.


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα του καζίνο Mr.Bet

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα του καζίνο Mr.Bet,

Παρόλο που κατανοούμε την ανησυχία σας σχετικά με την προέλευση των χρημάτων και το γεγονός ότι η CEG αποφάσισε υπέρ σας, φοβάμαι ότι δεν μπορούμε να αποδεχθούμε την απόφασή σας. Ο παίκτης προφανώς είχε το πληρεξούσιο της τράπεζας πολύ πριν κάνει τις καταθέσεις στο καζίνο και ήταν σε θέση να το αποδείξει, επομένως του επιτράπηκε νόμιμα να χρησιμοποιήσει τα χρήματα στον λογαριασμό του γιου του. Δεν ήταν απλώς ένα χαρτί γραμμένο στο χέρι, αλλά ένα επίσημο έγγραφο από την τράπεζα. Κατανοώ ότι οι κανόνες AML είναι αυστηροί, αλλά αυτό δεν φαίνεται να είναι περίπτωση AML. Δεύτερον, εάν το καζίνο ανησυχεί τόσο πολύ για την προέλευση των καταθέσεων των παικτών, θα πρέπει να εκτελέσει τους ελέγχους προτού επιτρέψει στους παίκτες να κάνουν καταθέσεις. Είμαι σίγουρος ότι αν χάνονταν τα χρήματα παίζοντας παιχνίδια, κανείς δεν θα ερευνούσε ποτέ την προέλευση των καταθέσεων. Δυστυχώς, η καταγγελία θα μείνει άλυτη υπέρ του παίκτη.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 2 έτη
Μετάφραση

Σας ευχαριστώ για τη δίκαιη απόφασή σας.


Στην εισαγγελία έχει ήδη κατατεθεί μήνυση κατά του Casino Mr. Bet για εμπορική απάτη, απάτη και υπεξαίρεση. Επιπλέον, θα αναφέρω το καζίνο στην εποπτική αρχή τυχερών παιχνιδιών που ιδρύθηκε από την beu προκειμένου να απαγορεύσει το καζίνο του Mr. Bet από τη γερμανική αγορά εδώ. Δεν είμαι ο μόνος που νιώθει έτσι, μπορείτε να το δείτε από τις κριτικές για το trust pilot. Το ίδιο ισχύει για πολλούς παίκτες.


Σας ευχαριστούμε για τις προσπάθειές σας και καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος.


Θερμούς χαιρετισμούς


Michael M*****

Έγινε επεξεργασία από έναν διαχειριστή της Casino Guru
Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητέ Πέτρο,


Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, η επαλήθευση λογαριασμού πραγματοποιείται κατά τη δημιουργία αιτήματος ανάληψης. Κατά την εγγραφή, ο χρήστης συμφώνησε με τους όρους και τις προϋποθέσεις υπό τους οποίους παρέχουμε τις υπηρεσίες μας.


Επίσης, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, οι καταθέσεις στον ιστότοπό μας πρέπει να γίνονται μόνο από τρόπους πληρωμής που ανήκουν νόμιμα στον κάτοχο του λογαριασμού παιχνιδιού, κάτι που ο χρήστης δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει. Το γεγονός ότι ο χρήστης έχει πρόσβαση στα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό του γιου του δεν τον καθιστά ιδιοκτήτη και αποκλειστικό δικαιούχο του τραπεζικού λογαριασμού. Όταν παραβιάζουν τους κανόνες της λέσχης παιχνιδιών μας, οι πελάτες πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες.


Επιπλέον, όχι αδικαιολόγητα, η ρυθμιστική μας αρχή, η CEG, έκλεισε αυτήν την καταγγελία υπέρ μας, αφού εξηγήσαμε λεπτομερώς την κατάσταση και προσκομίσαμε αποδεικτικά στοιχεία. Η απόφασή τους πρέπει να ληφθεί υπόψη.


Δεν θα δημιουργήσουμε επικίνδυνο προηγούμενο και θα επιμείνουμε ότι, σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις μας, ο χρήστης παραβίασε τους κανόνες. Ο λογαριασμός παραμένει αποκλεισμένος και τα κέρδη διαγράφονται.


Είμαστε ακόμη έτοιμοι να επιστρέψουμε την κατάθεση που έγινε στον ιστότοπό μας, αλλά ο michaelmaurer1966 πρέπει να παράσχει τα έγγραφα που του ζητήσαμε νωρίτερα.


Τις καλύτερες ευχές,

Η ομάδα του καζίνο Mr.Bet

Αυτόματη μετάφραση:
Δημόσια
Δημόσια
πριν από 1 έτος
Μετάφραση

Αγαπητή ομάδα του καζίνο Mr.Bet,

Εμείς, στο casino.guru, προσπαθούμε πάντα να εξετάζουμε τη συνολική δικαιοσύνη της κατάστασης. Αν ο γιος του Μάικλ είχε επίσης λογαριασμό στο καζίνο, η κατάσταση θα ήταν διαφορετική και θα ήταν πιο λογικό να συζητήσουμε την προέλευση των καταθέσεων. Ωστόσο, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, αυτό δεν μοιάζει με οποιοδήποτε είδος απάτης, υπόθεση AML ή υπόθεση πολλαπλών λογαριασμών. Δυστυχώς, η καταγγελία θα γίνει «άλυτη» υπέρ του παίκτη.


Αγαπητέ Μιχάλη,

Φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσω να σε βοηθήσω με αυτό. Η απόφαση του καζίνο φαίνεται να είναι οριστική. Θα επισημάνω την καταγγελία ως "ανεπίλυτη" στο σύστημά μας. Καταλαβαίνω ότι αυτή δεν είναι μια ικανοποιητική λύση στο πρόβλημά σας. Ωστόσο, η μείωση της βαθμολογίας που προκαλείται από ανεπίλυτα παράπονα μπορεί να βοηθήσει στην αλλαγή της προσέγγισης του καζίνο. Εάν το καζίνο αποφασίσει να επανεξετάσει την απόφασή του, θα ανοίξουμε ξανά την καταγγελία και θα ειδοποιηθείτε μέσω email. Λυπάμαι που δεν θα μπορούσα να βοηθήσω περισσότερο σε αυτήν την περίπτωση.

Τις καλύτερες ευχές,

Πέτρος

Αυτόματη μετάφραση:
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
scamalert_1_alt
Οι υπάλληλοι της Casino Guru δεν θα σας ζητήσουν ποτέ τον κωδικό πρόσβασής σας ούτε θα ζητήσουν πρόσβαση στον λογαριασμό σας στο καζίνο ή σε τραπεζικό λογαριασμό σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα