Ο παίκτης από τη Γερμανία έχει καταθέσει χρήματα στον λογαριασμό. Δυστυχώς, το μπόνους δεν έχει προστεθεί αυτόματα. Απορρίψαμε την καταγγελία επειδή ο παίκτης δεν απάντησε στα μηνύματα και τις ερωτήσεις μας.
The player from Germany has deposited funds into the account. Unfortunately, the bonus has not been added automatically. We rejected the complaint because the player didn't respond to our messages and questions.
Ο παίκτης από τη Γερμανία έχει καταθέσει χρήματα στον λογαριασμό. Δυστυχώς, το μπόνους δεν έχει προστεθεί αυτόματα. Απορρίψαμε την καταγγελία επειδή ο παίκτης δεν απάντησε στα μηνύματα και τις ερωτήσεις μας.
Το πιστό καζίνο απομακρύνεται !!!
10.07.2020, στις 01:02 π.μ. # 1
0
Απλά μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο. Προσφέρετε 200% μπόνους καλωσορίσματος συν 100 δωρεάν περιστροφές, τα οποία δεν έχετε. Υποτίθεται ότι θα γίνει κράτηση αυτόματα με την πρώτη κατάθεση. Τίποτα δεν συνέβη. Πληρωμή και κανένα μπόνους ακόμα. Η ζωντανή συνομιλία είναι μόνο ένα bot και λόγω 24/7. Από τις 11 π.μ. έως τις 11 μ.μ., τότε είναι βάρδια. Τα email υποστήριξης είτε δεν απαντώνται καθόλου είτε αποβάλλετε. Η κυρία που μπορούσα να μιλήσω στο IM CHAT για λίγο, με συμβούλεψε να παίξω με την κατάθεση. Είναι σχεδόν απάτη.
Οι όροι και οι προϋποθέσεις δηλώνουν ότι εάν δεν λάβετε μπόνους για οποιονδήποτε λόγο, δεν μπορείτε να παίξετε με την κατάθεση εάν θέλετε να κάνετε κράτηση του μπόνους αργότερα.
Συνολικά πολύ, πολύ, πολύ μη επαγγελματικό και το καλύτερο που πρέπει να κάνετε είναι να μείνετε μακριά από αυτό το καζίνο.
Loyal casino hands away !!!
10.07.2020, at 01:02 a.m. # 1
0
Just stay away from THIS casino. Offer 200% Welcome Bonus plus 100 Free Spins, which you don't get. Is supposed to be automatically booked with the first deposit. Nothing has happened. Paid in and no bonus yet. The live chat is only a bot and because of 24/7. From 11 a.m. to 11 p.m., then it is shift. Support emails are either not answered at all or you are put off. The lady I could talk to IM CHAT for a short time advised me to play with the deposit. It's almost FRAUD.
The terms and conditions state that if you don't get bonuses for whatever reason, you cannot play with the deposit if you want to have the bonus booked later.
All in all very, very, very unprofessional and the best thing to do is to stay away from this casino.
Loyal Casino Hände Weg!!!
10.07.2020, um 01:02 Uhr#1
0
Lasst bloß die Finger weg von DIESEM casino. Bieten 200% Welcome Bonus plus 100 Freispiele an, den man aber nicht bekommt. Wird angeblich automatisch beim first deposit gebucht. Nichts ist passiert. Eingezahlt und bis jetzt kein Bonus. Der live chat ist nur ein Bot und von wegen 24/7. Von 11 bis 23 Uhr, dann ist Schicht. Support Emails werden entweder gar nicbt beantwortet oder man wird vertröstet. Die Dame die ich mal kurz IM CHAT sprechen konnte, riet mir doch erstmal mit der Einzahlung zu spielen. Das ist ja schon fast BETRUG.
Die AGB's besagen, wenn man Bonis aus was für Gründen auch immer nicht bekommt, darf man mit der Einzahlung nicht spielen wenn man den Bonus noch nachträglich gebucht haben möchte.
Alles in allem sehr sehr sehr unprofessionell und am besten lässt man die Finger von diesem Casino.
Αγαπητή Κάθλεν,
Σας ευχαριστούμε πολύ που επικοινωνήσατε μαζί μας. Λυπάμαι πολύ που ακούω για την αρνητική εμπειρία σας. Παρακαλώ καταλάβετε, ότι δεν μπορούμε να τιμωρήσουμε το καζίνο επειδή δεν σας δίνουμε μπόνους εγγραφής αυτόματα. Μπορείτε να μας ενημερώσετε ποια μέθοδο πληρωμής έχετε χρησιμοποιήσει για να καταθέσετε χρήματα στο λογαριασμό σας; Επιπλέον, επιβεβαιώστε ότι δεν έχετε εξαργυρώσει προωθητικές προσφορές σε αυτό το καζίνο στο παρελθόν. Έχετε λάβει το μπόνους σας αφού επικοινωνήσετε με τη ζωντανή υποστήριξη του καζίνο;
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την απάντησή σας. Ελπίζω να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα το συντομότερο δυνατό.
Τις καλύτερες ευχές,
Πετρονέλα
Dear Kathleen,
Thank you very much for contacting us. I’m very sorry to hear about your negative experience. Please understand, that we can’t penalize the casino for not giving you a registration bonus automatically. Could you please advise which payment method you have used to deposit funds into your account? Furthermore, please confirm that you haven’t redeemed any promotional offers in this casino in the past. Have you received your bonus after contacting casino live support?
Thank you in advance for your reply. I hope we will be able to help you to resolve this issue as soon as possible.
Best regards,
Petronela
Επιβεβαιώνω ότι δεν έχω παίξει ποτέ με / σε αυτό το καζίνο, επομένως δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μπόνους από αυτό το καζίνο. Πληρωμή μέσω Paysafe. Το όλο θέμα είναι τώρα που πρέπει να επαληθεύσω τον εαυτό μου για να λάβω μπόνους. Ό, τι προσπάθησα. Πολλαπλές ... Το διαβατήριό μου είναι αποδεκτό, όπως και η επιβεβαίωση εγγραφής μου (απλώς φρέσκο επειδή μόλις μετακόμισα), αλλά αποτυγχάνει λόγω μιας φωτογραφίας μου με αυτήν την επιβεβαίωση εγγραφής. Υποτίθεται ότι είναι πολύ σκοτεινό, πολύ θολό ό, τι ποτέ ... δεν είναι κατανοητό για μένα, επειδή οι εικόνες είναι όλες ευκρινείς, όπως και εγώ και όλα τα άλλα είναι καθαρά ορατά. Η ίδια κάμερα με την οποία πυροβόλησα και τις άλλες φωτογραφίες .... Συνολικά, αρκετοί υποστηρικτές μου απάντησαν, καθένας από τους οποίους με ζήτησε ξανά να περιγράψει το αίτημά μου, κ.λπ. Εάν το καζίνο ασχολείται με όλους τους νέους πελάτες όπως αυτό, τότε καλή νύχτα
I confirm that I have never played with / in this casino, so I have never used a bonus from this casino. I paid in via Paysafe. The whole thing is now so far that I should verify myself in order to get a bonus. Whatever I tried. Multiple ... My passport is accepted, as is my registration confirmation (just fresh because I just moved), but it fails because of a photo of me with this registration confirmation. Supposedly too dark, too blurred what ever ... not understandable for me because the pictures are all sharp, just like me and everything else is clearly visible. The same camera with which I also shot the other pictures .... All in all, several supporters answered me, each of whom asked me again to describe my request, etc. I just feel kidnapped and held out. If the casino deals with all new customers like this, well then good night
Ich bestätige das ich noch nie mit/in diesem Casino gespielt habe, somit also auch noch nie einen Bonus dieses Casinos in Anspruch genommen habe. Eingezahlt habe ich via Paysafe. Das Ganze ist inzwischen soweit, das ich mich, um einen Bonus zu bekommen, verifizieren soll. Was ich auch versucht habe. Mehrfach... Mein Pass wird akzeptiert,ebenfalls meine meldebestatigung (ganz frisch denn gerade erst umgezogen) ,allerdings scheitert es an einem Foto von mir mit dieser Meldebestatigung. Angeblich zu dunkel, zu unscharf what ever...fur mich nicht nachvollziehbar weil die Bilder allesamt scharf sind, genau wie ich und alles andere gut zu erkennen ist. Dieselbe Camera mit der ich die anderen bilder auch geschossen habe.... Alles in allem antworteten mir mehrere Supporter die mich jeder erneut um Schilderung meines Anliegen baten etc. Ich fühle mich einfach nur veräppelt und hingehalten. Wenn das Casino mit allen Neukunden so umgeht, na dann Gute Nacht
Ευχαριστώ πολύ Kathleen για την παροχή όλων των απαραίτητων πληροφοριών. Θα μεταφέρω τώρα το παράπονό σας στον συνάδελφό μου Juli, ο οποίος θα είναι στη βοήθειά σας. Σας εύχομαι καλή τύχη και ελπίζω να επιλυθεί το πρόβλημά σας στην ικανοποίησή σας στο εγγύς μέλλον.
Thank you very much Kathleen for providing all the necessary information. I will now transfer your complaint to my colleague Juli who will be at your assistance. I wish you best of luck and hope to see your problem being resolved to your satisfaction in the near future.
Γεια σας Κάθλεν,
Εξετάσαμε το παράπονό σας και θα κάνω ό, τι μπορώ για να σας βοηθήσω. Προτού μπορέσουμε να προχωρήσουμε περαιτέρω με αυτήν την υπόθεση, μπορώ να σας ρωτήσω, έχει επαληθευτεί πλήρως ο λογαριασμός σας τώρα; Το Loyal casino δέχεται τη φωτογραφία σας; Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την απάντηση.
Hello Kathleen,
I looked at your complaint and will do my best to help you. Before we can move further with this case can I ask you, is your accoount fully verified now? Does Loyal casino accept your photo? Thank you in advance for the reply.
Αγαπητή Κάθλεν,
Επεκτείνουμε το χρονόμετρο κατά 7 ημέρες. Λάβετε υπόψη ότι σε περίπτωση που δεν απαντήσετε και παρέχετε τις απαιτούμενες πληροφορίες στο δεδομένο χρονικό πλαίσιο, θα απορρίψουμε την καταγγελία σας.
Dear Kathleen,
We are extending the timer by 7 days. Please, be aware that in case you fail to reply and provide the required information in the given time frame, we will reject your complaint.
Δυστυχώς, απορρίπτουμε αυτό το παράπονο επειδή ο παίκτης δεν έχει απαντήσει στα μηνύματα και τις ερωτήσεις μας. Επομένως, δεν είμαστε σε θέση να προχωρήσουμε σε περαιτέρω έρευνα ή να προτείνουμε πιθανές λύσεις.
Ο παίκτης μπορεί να ανοίξει ξανά αυτό το παράπονο ανά πάσα στιγμή.
Unfortunately, we’re rejecting this complaint because the player hasn’t responded to our messages and questions. Therefore, we’re not able to proceed with further investigation or suggest possible solutions.
The player can reopen this complaint anytime.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.